lisko je napisal/-a:Courage lahk zrihtaš tud H4 bixenon?
Bixenon se itak dobi samo v H4 izvedbi

DonFilipo je napisal/-a:Ker se z xenon kiti ukvarjam ze 5 let sem se odlocu ponovno dopisati par stvari ker vidim da vam se ni vse jasno:
Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - sicer obstaja xenon boost na 50W a ni priporocljiv ker zmanjsuje dobo zarnice). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K, v meglenkah pa 6500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan! Parabola za xenon ni ista kot za navadne zarnice. Navadne halogene zarnice imajo profil podoben temu: _/ _/
Pri xenonu pa je cirka taki: _-- _--
In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, Osrama ali Phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Vsak ki vam poskusa prodati xenon enega od teh proizvajalcev vas hoce nategniti! Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).
Toliko in upam na lepo druzenje v prihodnosti.
LP DonFilipo
Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.
DonFilipo je napisal/-a:Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.
Ker je to zakonski doloceno. Enako kot samodejno uravnavanje visine snopa. Pejt na tehnicnega in vprasi. Ne vem kako je mozno da ima tvoj original brez tega? Prej je mozno da je biu razbit in je namontiran odbijac brez tega. Bodi malo pozoren na avte z original xenonom pa bos vidu da VSI original imajo to. Konc koncev poklici na BMW in vprasi.
DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.
Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...
Slide je napisal/-a:DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.
Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...
Ko mi bo predložil člen po katerem moram imeti pranje! Šele takrat bo lahko tudi kazen napisalVišina je omenjena v tistem aktu, nikjer pa ni besede o pranju žarometov
DonFilipo je napisal/-a:Slide je napisal/-a:DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.
Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...
Ko mi bo predložil člen po katerem moram imeti pranje! Šele takrat bo lahko tudi kazen napisalVišina je omenjena v tistem aktu, nikjer pa ni besede o pranju žarometov
Sej sem napisal, da za pranje se iscem! In bom tudi najdu!
ShowDown je napisal/-a:Doma mamo A4-ko novo, pa ma tovarniške xenon luči pa ni nobenega pranja žarometov. Pravi bučarji ste eni tu.
DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.
Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov