Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Pe avg 04, 2006 7:17 am

lisko je napisal/-a:Courage lahk zrihtaš tud H4 bixenon?


Bixenon se itak dobi samo v H4 izvedbi ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe avg 04, 2006 2:54 pm

To da je treba čakat da se xenon žarnice "shladijo", menim da je nepotrebno.

Veliko avtomobilov ( tudi moj ) ima funkcijo comming leaving home in žarnice, ko vozilo odklenem, zagorijo, preden ga vžgem se samodejno izklopijo ( za cca 2 sek ) in ko motor steče znova zasvetijo.

Vem da ima to Porsche serijsko.

Res pa je, da je škodljiv neenakomeren tok oz napetost, zato naj bi bile žarnice pri vžiganju zaprte.

LP
 
Uporabniški avatar
Master7
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: To jun 08, 2004 11:30 am
Kraj: Okolica Ljubljane

Napisal/-a Master7 Ne avg 06, 2006 7:59 pm

DonFilipo je napisal/-a:Ker se z xenon kiti ukvarjam ze 5 let sem se odlocu ponovno dopisati par stvari ker vidim da vam se ni vse jasno:

Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - sicer obstaja xenon boost na 50W a ni priporocljiv ker zmanjsuje dobo zarnice). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K, v meglenkah pa 6500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan! Parabola za xenon ni ista kot za navadne zarnice. Navadne halogene zarnice imajo profil podoben temu: _/ _/
Pri xenonu pa je cirka taki: _-- _--

In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, Osrama ali Phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Vsak ki vam poskusa prodati xenon enega od teh proizvajalcev vas hoce nategniti! Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).

Toliko in upam na lepo druzenje v prihodnosti.

LP DonFilipo


Vse lepo in prav, sam ko mi boš dal citat iz zakona, ki opredeljuje, da mora vozilo, ki je opremljeno s xenon žarometi pranje žarometov ter avtomatsko uravnavanje snopa te bom 100% resno začel jemat, do takrat so pa to BUČE!

LP
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Sr avg 09, 2006 8:07 pm

Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.



Ker je to zakonski doloceno. Enako kot samodejno uravnavanje visine snopa. Pejt na tehnicnega in vprasi. Ne vem kako je mozno da ima tvoj original brez tega? Prej je mozno da je biu razbit in je namontiran odbijac brez tega. Bodi malo pozoren na avte z original xenonom pa bos vidu da VSI original imajo to. Konc koncev poklici na BMW in vprasi.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Sr avg 09, 2006 8:47 pm

Nekaj sem najdu za tiste ki ne verjamejo:


Tukaj je zakonski doloceno (glej poglavje 3.2.1), da zaromet mora imati samodejno uravnavanje visine snopa.

...ki omogoča pravilno nastavitev žarometa na vozilu... - ne mislite da je pravilno uravnavanje tisti gumbek katerega lahko voznik nastavi. To NI PRAVILNO! Ker snop mora ves cas biti enako nastavljen, pri tistem (rocnem) pa to ni tako.

Za pranje zarmetov, pa se isem za vas....
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 09, 2006 10:14 pm

DonFilipo je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.



Ker je to zakonski doloceno. Enako kot samodejno uravnavanje visine snopa. Pejt na tehnicnega in vprasi. Ne vem kako je mozno da ima tvoj original brez tega? Prej je mozno da je biu razbit in je namontiran odbijac brez tega. Bodi malo pozoren na avte z original xenonom pa bos vidu da VSI original imajo to. Konc koncev poklici na BMW in vprasi.

Če izvoliš pogledati kakih 10 postov (9-13) višje, boš videl, da smo s skupnimi močmi že razložili uganko. ;)
BTW: sistem za pranje žarometov na seriji 3 - E46 nima zveze z odbijačem. Vstavljen je v letvici pod lučmi.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če avg 10, 2006 6:55 am

Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.

Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če avg 10, 2006 9:48 am

Nikogar glede ničesar ne prepričujem. Samo ugotovili smo dejansko stanje. Tak avto sem dobil in če ne bo nihče (tehnični, policija) nič kompliciral, bo v takem stanju tudi ostal.
Sicer pa, kot sem že napisal, sistem za samodejno uravnavanje višine luči je že sestavni del originalnih xenonskih žarometov in ga zato imam.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če avg 10, 2006 1:07 pm

DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.

Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...


Ko mi bo predložil člen po katerem moram imeti pranje! Šele takrat bo lahko tudi kazen napisal ;) Višina je omenjena v tistem aktu, nikjer pa ni besede o pranju žarometov :!:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če avg 10, 2006 1:35 pm

Slide je napisal/-a:
DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.

Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...


Ko mi bo predložil člen po katerem moram imeti pranje! Šele takrat bo lahko tudi kazen napisal ;) Višina je omenjena v tistem aktu, nikjer pa ni besede o pranju žarometov :!:


Sej sem napisal, da za pranje se iscem! In bom tudi najdu!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Če avg 10, 2006 1:45 pm

Ma kako pranje, kako samodejno prilagajanje višine snopa. Kaj ti je. Pravilno mora bit snop nastavljen, pa če je izvijačem nastavljen, ko je vseeno.


Dokler nimate črno na belem napisan, ne težit in smetit po forumu. Tist kaj pa rečejo eni me pa baš boli k. Nikjer ne piše da mora bit tak.

LOL
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Pe avg 11, 2006 9:26 am

DonFilipo je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.

Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...


Ko mi bo predložil člen po katerem moram imeti pranje! Šele takrat bo lahko tudi kazen napisal ;) Višina je omenjena v tistem aktu, nikjer pa ni besede o pranju žarometov :!:


Sej sem napisal, da za pranje se iscem! In bom tudi najdu!


Zakaj hočeš za vsako ceno vsiljevat neke ideje o teh xenonih, in lepis sem nepopolne citate iz zakonikov ?
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Pe avg 11, 2006 9:51 am

Doma mamo A4-ko novo, pa ma tovarniške xenon luči pa ni nobenega pranja žarometov. Pravi bučarji ste eni tu.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po avg 14, 2006 3:30 pm

ShowDown je napisal/-a:Doma mamo A4-ko novo, pa ma tovarniške xenon luči pa ni nobenega pranja žarometov. Pravi bučarji ste eni tu.

Si povsem prepričan? Audi namreč serijsko vgrajuje pranje žarometov pri ksenonu, tudi v vseh prospektih piše da je inklusive s ksenonom na www.audi.at imaš pa tudi pdf prospekt. Pranje doplačaš le z navadnimi lučmi, s ksenonom torej pride "serijsko"...

kako zgleda skrito v odbijaču pri (novem) A4...
Slika
...in kako ko deluje(sočasno z umivanjem vetrobranskega stekla)
Slika
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po avg 14, 2006 4:45 pm

Slide je napisal/-a:...in kako ko deluje(sočasno z umivanjem vetrobranskega stekla)


tako je pa se ena zanimivost... pralci (luci) delujejo samo
ce so luci prizgane vsaj tako je pri OOOO
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek To avg 15, 2006 9:54 am

MacTron je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:...in kako ko deluje(sočasno z umivanjem vetrobranskega stekla)


tako je pa se ena zanimivost... pralci (luci) delujejo samo
ce so luci prizgane vsaj tako je pri OOOO


Pri meni isto....pa še to je treba par sekund tiščat ni kr takoj
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To avg 15, 2006 2:19 pm

Pri Vw pa je intervalno. Vsakih 3 oziroma 4 brizge na šipo, potem 1 na luči. In spet 3 oz. 4 na šipo in 1 na luči.

Pa tudi posoda za " tekočino za čiščenje šip " je večja ( se mi zdi da 7,5l ).
 
Uporabniški avatar
Master7
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: To jun 08, 2004 11:30 am
Kraj: Okolica Ljubljane

Napisal/-a Master7 Sr avg 16, 2006 9:02 pm

DonFilipo je napisal/-a:Ce je tako, potem kupite original xenon zaromete brez samodejnega uravnavanja in pranja in pejte na homologacijo pa boste bidli kaj vam bodo rekli. Jst sm se ze enkrat opeku.

Ko se bo pa enkrat en policaj za vrat usedu, boste enako naje...


Isto mu bom rekel kot bom zdaj tebi napisal.

Gospoda naj izvolijo odpreti zakonik, kjer mi pokažejo člen oz. odstavke, ki opredeljuje avtomatsko uravnajvanje ter pranje žarometov. Pa bomo videli kdo bo koga farbal!

PS
Naj ti povem, da slovenski zakon tega ne opredeljuje nikjer izrecno, tako, da lahko nehaš z iskanjem!

LP
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Sr avg 16, 2006 10:37 pm

Master7:
:clapclap
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr avg 30, 2006 12:43 pm

mene pa neki druzga zanima
original xenon lampe majo vse leče- če dam pa jst kit notri bo pa brez leč?
torej je to ubistvu sam velik močnejša žarnica, brez leče?
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov