Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po apr 03, 2006 2:55 pm

joie: ko si ze ravno pri IMV-ju...
ne vem, mogoce je ze bil tukaj gor...

me je zadnjic skoraj sezulo od nostalgije, ko sem ga na cesti videl :o

Slika
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 03, 2006 3:02 pm

dobek je napisal/-a:joie: ko si ze ravno pri IMV-ju...
ne vem, mogoce je ze bil tukaj gor...

me je zadnjic skoraj sezulo od nostalgije, ko sem ga na cesti videl :o

Slika


Že dvakrat...

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po apr 03, 2006 3:03 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Že dvakrat...

LP,
Joie


ok, v tretje gre Rado :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jun 12, 2006 11:14 pm

Ko pomislim na tegale, se spomnim na mladostne zimske dneve, polno snega ter mimo hiše rohneče pluge:

Slika

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jun 12, 2006 11:17 pm

Kaj če bi to temo razširili tudi na ta način, da bi vanjo dokumentirali naša bližnja srečanja z dotičnimi vozili ter jih po možnosti slikali?..

Jaz sem včeraj med Golovcem in New Jerseyem zasledoval lepega Pezejca, ki ga nisem videl že leta. Zelo lep, goriške registracije, vozila ga je mlad možakar.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jun 12, 2006 11:31 pm

GSA-jev je še manj kot GS-ov, čeprav so mlajši:

Slika

Njegova oskubljena varijanta Cimos GA je bila naprodaj samo v Jugoslaviji.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Po jun 12, 2006 11:54 pm

Alfa 75. ta je za razliko od razvalin ze zelo iskana. seveda v brezhibnem stanju se proda tudi za "velik" denar ... posebej 2.0 TS, 1.8 turbo in 3.0 V6
zakaj iskana. kot prvi avto s 50:50 razporeditvijo teze, prvi avto s transaxle zasnovo (motor spredaj, menjalnik z diferencialom zadaj) to resitev uporabljajo maseratiji ...



Slika
Always looking for another
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To jun 13, 2006 8:42 am

krucymucy je napisal/-a:Alfa 75. ta je za razliko od razvalin ze zelo iskana. seveda v brezhibnem stanju se proda tudi za "velik" denar ... posebej 2.0 TS, 1.8 turbo in 3.0 V6
zakaj iskana. kot prvi avto s 50:50 razporeditvijo teze, prvi avto s transaxle zasnovo (motor spredaj, menjalnik z diferencialom zadaj) to resitev uporabljajo maseratiji ...





TO si se pa zmotu, prej so sigurno bile še Alfeta in Giulieta z Transaxle, pa Porsch 924, 928, pa morda še kakšna stvar pred tem...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 13, 2006 8:51 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Ko pomislim na tegale, se spomnim na mladostne zimske dneve, polno snega ter mimo hiše rohneče pluge:

Slika

LP,
Joie


Glede zmogljivosti, predvsem terenskih, pa tudi glede zasnove podvozja je to še danes enostavno zakon. Zmogljivosti na terenu so takšne, da jih je treba enostavno videt, ker je nemogoče opisat - beri : nihče ne bi verjel . Na žalost so to glede vsega ostalega (vzdrževanje, "udobje" voznika, zanesljivost, dinamike vožnje ...) oprostite izrazu ena velika j***a.
Še ena zgodba iz "železnih" časov, ko v državah Vzhodne Evrope nisi mogel drugega nabavit po "normalni" ceni, z nabavo pa se je podpiralo neumnosti njihove avtomobilske industrije in posledično gospodarstva.
Kdor pa je imel takrat en recimo MB ali FIAT je bil enostavno "glavni na vasi".

Pa še zanimivost: prestavljanje je bilo pri tem tovornjaku "obrnjeno" - "prva" je bila skrajno desno, "zadnja" skrajno levo.

LP
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To jun 13, 2006 9:11 am

Mercedes Unimog

Slika

Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni. :twisted:
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy To jun 13, 2006 9:27 am

Pero je napisal/-a:TO si se pa zmotu, prej so sigurno bile še Alfeta in Giulieta z Transaxle, pa Porsch 924, 928, pa morda še kakšna stvar pred tem...

vem, ampak prvi kolikor toliko dostopen avto ...
Always looking for another
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 13, 2006 10:25 am

SlaYeR je napisal/-a:Mercedes Unimog

Slika

Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni. :twisted:


Ta na sliki je poznavalcem bolj znan pod oznako 406 - cenjen in iskan model. Z eno besedo legenda - današnji tehnično "oh in sploh" nasledniki so v marsičem bleda senca tega "starčka"
Sicer pa je offroad le del njegove "kariere" - "cestarija", kmetijstvo, gradbeništvo. vojska, železnice ... najdeš ga praktično povsod
Ena od zanimivosti s tehničnega področja so disk zavore na vseh kolesih, v modelih izdelanih v 70 - tih prejšnjega stoletja. Sicer pa je celoten ustroj UNIMOG-a eno samo čudo tehike. Zame je to "naj" iz proizvodnje MB-ja - predvsem z vidika konkurence, ki je pri UNIMOG-u enostavno ni.

LP
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To jun 13, 2006 1:14 pm

krucymucy je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:TO si se pa zmotu, prej so sigurno bile še Alfeta in Giulieta z Transaxle, pa Porsch 924, 928, pa morda še kakšna stvar pred tem...

vem, ampak prvi kolikor toliko dostopen avto ...



maaa........... niti ne.

75 je narejena na osnovi Alfete, isti motorji, isti menjalnik, itd, samo novejša karoserija. Torej je tudi cena nekje primerljivo ista. Guileta je bila pa manjša sestra Alfete, torej cenovno celo cenejša.

Tudi 924 ni bil drag avto.

Se pa trenutno ne spomnim kateri avti so še(prej) imeli Transaxle, pa se mi tudi ne da brskat. Verjetno so bili res bolj eksotični.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jun 13, 2006 1:36 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
SlaYeR je napisal/-a:Mercedes Unimog

Slika

Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni. :twisted:


Ta na sliki je poznavalcem bolj znan pod oznako 406 - cenjen in iskan model. Z eno besedo legenda - današnji tehnično "oh in sploh" nasledniki so v marsičem bleda senca tega "starčka"
Sicer pa je offroad le del njegove "kariere" - "cestarija", kmetijstvo, gradbeništvo. vojska, železnice ... najdeš ga praktično povsod
Ena od zanimivosti s tehničnega področja so disk zavore na vseh kolesih, v modelih izdelanih v 70 - tih prejšnjega stoletja. Sicer pa je celoten ustroj UNIMOG-a eno samo čudo tehike. Zame je to "naj" iz proizvodnje MB-ja - predvsem z vidika konkurence, ki je pri UNIMOG-u enostavno ni.

LP


Konkurenca unimogu so južnoafriški vojaški kamionči in pa eni angleški tovornjački. Tega angleškega ima kolega doma. Zadeva pije 10 do 15 litrov nafte(3.0 dizel motor), gre pa kamorkoli hočeš. Zadnjič je z njim iz gozda vlekel drva - 5,1 kubika bukovine - to je okoli 5 ton.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To jun 13, 2006 2:09 pm

Upam, da še ni bilo, v Italiji sicer še vedno zelo popularni:

http://www.vanderhoffclassiccars.nl/images/IM004155.JPG

Skozi Postojno je včasih vozil en star rdeč kamion - podoben tistemu na tretji strani, le da je imel spredaj le eno premo. Vozil je les (se ne spomnim, ali so bili hlodi ali deske), od kar vem zase, pa do par let nazaj, ko sem ga zadnjič videl. Volan je imel na desni strani :shock:

Lp
Zadnjič spremenil Primoz_86, dne To jun 13, 2006 3:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jun 13, 2006 2:21 pm

@ pero, krucymucy: glede transaxle-a...uradno ga je prva imela lancia aurelia iz 50ih let, kolikor se spomnim..
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jun 14, 2006 7:25 am

Takega, precej dobro ohranjenega, sem danes videl v Škofji Loki:

Slika
 
Uporabniški avatar
GTA lover
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To maj 31, 2005 9:06 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GTA lover Sr jun 14, 2006 9:26 am

dobek je napisal/-a:@ pero, krucymucy: glede transaxle-a...uradno ga je prva imela lancia aurelia iz 50ih let, kolikor se spomnim..


Tudi jaz sem bil prepričan v to, pa sem šel malo brskat in ni res. Tole je prvi avto s transaxle zasnovo:

http://www.campbellriversales.com/vintc ... Vl=mx=.jpg

Še nekaj malega opisa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stutz_Bearcat#Classic_Bearcat

Lahko pa rečemo, da je Aurelia prvi evropski avto na transaxle zasnovi ;)
Alfa Romeo - Cuore Sportivo
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr jun 14, 2006 10:44 am

GTA lover je napisal/-a:
dobek je napisal/-a:@ pero, krucymucy: glede transaxle-a...uradno ga je prva imela lancia aurelia iz 50ih let, kolikor se spomnim..


Tudi jaz sem bil prepričan v to, pa sem šel malo brskat in ni res. Tole je prvi avto s transaxle zasnovo:

http://www.campbellriversales.com/vintc ... Vl=mx=.jpg

Še nekaj malega opisa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stutz_Bearcat#Classic_Bearcat

Lahko pa rečemo, da je Aurelia prvi evropski avto na transaxle zasnovi ;)


Brskanje po zgodovini avtomobilizma je sila zanimivo - velikokrat odkriješ, da so ideje, ki danes veljajo za napredne oz moderne stare že stoletje ali vsaj pol tega obdobja. Prvi dizel je imel recimo neposredni način vbrizga - slednji način je potem na začetku 90-tih pomenil "odkritje" oz pomembno prelomnico v razvoju sodobnih dizlov. Ideja pa je bila strara kot rečeno "debelo" stoletje" ;)

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr jun 14, 2006 10:52 am

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
SlaYeR je napisal/-a:Mercedes Unimog

Slika

Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni. :twisted:


Ta na sliki je poznavalcem bolj znan pod oznako 406 - cenjen in iskan model. Z eno besedo legenda - današnji tehnično "oh in sploh" nasledniki so v marsičem bleda senca tega "starčka"
Sicer pa je offroad le del njegove "kariere" - "cestarija", kmetijstvo, gradbeništvo. vojska, železnice ... najdeš ga praktično povsod
Ena od zanimivosti s tehničnega področja so disk zavore na vseh kolesih, v modelih izdelanih v 70 - tih prejšnjega stoletja. Sicer pa je celoten ustroj UNIMOG-a eno samo čudo tehike. Zame je to "naj" iz proizvodnje MB-ja - predvsem z vidika konkurence, ki je pri UNIMOG-u enostavno ni.

LP


Konkurenca unimogu so južnoafriški vojaški kamionči in pa eni angleški tovornjački. Tega angleškega ima kolega doma. Zadeva pije 10 do 15 litrov nafte(3.0 dizel motor), gre pa kamorkoli hočeš. Zadnjič je z njim iz gozda vlekel drva - 5,1 kubika bukovine - to je okoli 5 ton.


Katere imaš v mislih ? Ker dvomim, da bi ponujal tolikšno uporabnost (kardan spredaj + zadaj, dve hitrosti kardana, možnost recimo t.i. kmetijske hidravlike, hidravlika spredaj + zadaj, razpon in število prestavnih razmerlji, število in raznovrstnost priključkov ... ), pa tudi zanesljivost, vzdržljivost, nizki stroški vzdrževanja in na sploh teh 406-k je bila enostavno pojem - tudi za aktualne naslednike znamke MB ;)

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov