ne vem, mogoce je ze bil tukaj gor...
me je zadnjic skoraj sezulo od nostalgije, ko sem ga na cesti videl


krucymucy je napisal/-a:Alfa 75. ta je za razliko od razvalin ze zelo iskana. seveda v brezhibnem stanju se proda tudi za "velik" denar ... posebej 2.0 TS, 1.8 turbo in 3.0 V6
zakaj iskana. kot prvi avto s 50:50 razporeditvijo teze, prvi avto s transaxle zasnovo (motor spredaj, menjalnik z diferencialom zadaj) to resitev uporabljajo maseratiji ...
Joie de vivre! je napisal/-a:Ko pomislim na tegale, se spomnim na mladostne zimske dneve, polno snega ter mimo hiše rohneče pluge:
LP,
Joie
SlaYeR je napisal/-a:Mercedes Unimog
Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni.
krucymucy je napisal/-a:Pero je napisal/-a:TO si se pa zmotu, prej so sigurno bile še Alfeta in Giulieta z Transaxle, pa Porsch 924, 928, pa morda še kakšna stvar pred tem...
vem, ampak prvi kolikor toliko dostopen avto ...
Mojster Miha je napisal/-a:SlaYeR je napisal/-a:Mercedes Unimog
Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni.
Ta na sliki je poznavalcem bolj znan pod oznako 406 - cenjen in iskan model. Z eno besedo legenda - današnji tehnično "oh in sploh" nasledniki so v marsičem bleda senca tega "starčka"
Sicer pa je offroad le del njegove "kariere" - "cestarija", kmetijstvo, gradbeništvo. vojska, železnice ... najdeš ga praktično povsod
Ena od zanimivosti s tehničnega področja so disk zavore na vseh kolesih, v modelih izdelanih v 70 - tih prejšnjega stoletja. Sicer pa je celoten ustroj UNIMOG-a eno samo čudo tehike. Zame je to "naj" iz proizvodnje MB-ja - predvsem z vidika konkurence, ki je pri UNIMOG-u enostavno ni.
LP
dobek je napisal/-a:@ pero, krucymucy: glede transaxle-a...uradno ga je prva imela lancia aurelia iz 50ih let, kolikor se spomnim..
GTA lover je napisal/-a:dobek je napisal/-a:@ pero, krucymucy: glede transaxle-a...uradno ga je prva imela lancia aurelia iz 50ih let, kolikor se spomnim..
Tudi jaz sem bil prepričan v to, pa sem šel malo brskat in ni res. Tole je prvi avto s transaxle zasnovo:
http://www.campbellriversales.com/vintc ... Vl=mx=.jpg
Še nekaj malega opisa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stutz_Bearcat#Classic_Bearcat
Lahko pa rečemo, da je Aurelia prvi evropski avto na transaxle zasnovi
nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:SlaYeR je napisal/-a:Mercedes Unimog
Še posebi so spoštovani v offroadu, saj so njegove axe z diferenciali zlata vredni.
Ta na sliki je poznavalcem bolj znan pod oznako 406 - cenjen in iskan model. Z eno besedo legenda - današnji tehnično "oh in sploh" nasledniki so v marsičem bleda senca tega "starčka"
Sicer pa je offroad le del njegove "kariere" - "cestarija", kmetijstvo, gradbeništvo. vojska, železnice ... najdeš ga praktično povsod
Ena od zanimivosti s tehničnega področja so disk zavore na vseh kolesih, v modelih izdelanih v 70 - tih prejšnjega stoletja. Sicer pa je celoten ustroj UNIMOG-a eno samo čudo tehike. Zame je to "naj" iz proizvodnje MB-ja - predvsem z vidika konkurence, ki je pri UNIMOG-u enostavno ni.
LP
Konkurenca unimogu so južnoafriški vojaški kamionči in pa eni angleški tovornjački. Tega angleškega ima kolega doma. Zadeva pije 10 do 15 litrov nafte(3.0 dizel motor), gre pa kamorkoli hočeš. Zadnjič je z njim iz gozda vlekel drva - 5,1 kubika bukovine - to je okoli 5 ton.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov