
:)
če vam sneg dela preglavice pri vožnji,si kupte gojzerje, krplje in gamaše pa bo šlo.vem,da je po snegu težko vozit vendar je treba vožnjo prilagodit razmeram na cesti,če ti je pa hudo zaradi snega in spolzke ceste se pač ne vozi takrat ko tega ne zmoreš,ne da se potem "nastavljaš po cesti in se vsake 500m vrtiš, da mora tisti,ki ima že tko preveč dela z pluženjem, še tebe iz dreka vlečt.(vem, ker sem v nedeljo 5 mandlcev reševal, namesto, da bi lahko neovirano naredil,kar sem pač delal) če ne gre,ne gre,simpl.a boš videl podrt most in se tudi kar čez pognal, al kako?;)
tisti z avti v nulo spušenimi,"brez fedrov" in športnimi 500+ širokimi gumami pač plačajo davek za poziranje:) jz ,če sem nasedel, sem to iz lastne neumnosti, ker sem se zakajal tja kamor sem vedel, da ne bo šlo.
normalno, da je treba sneg nekam odrinit, kot tudi to, da ne moreš biti na vseh odsekih ceste naenkrat(vsaj v tem prostoru in času ne.mogoče bi nam znala pri tem pomagat kak veleum za razna področja superlativnosti Stephen Hawking in čarovnik Merlin s čarobnim napojem za vsesplošno prisotnost na vseh kritičnih odsekih naenkrat,hehe) ker niso povsod naenkrat,se pojavijo snežne deske,katere je pa zelo težko odstranit,samo z plugom to ne gre pa tudi sol bolj malo pomaga.največ naredi sonce in ugodna temperatura.ko se naredijo(to se pa zlo hitr) so ponavadi še en čas tam. žali se tistmu, k je ta sneg zavozil, ne pa na šoferje in cestarje pa vse okol sebe, če se takrat pač ne moreš peljat kot poleti. zima je, če niste opazili

in to poštena zima.
pa ne bluzit, da v avstriji PLUŽIJO 80 km/h, haha, pa naj bo avtocesta ali regionalka, pri taki hitrosti bi vse ob cesti ležalo, vsa signalizacija.to bi blo jamranja, k bi blo za plačat vse to, vključno z stroji za pluženje.
pa ne vse v en koš metat, ker s tem kažete svojo splošno nerazgledanost in neuporabo logike. najboljši predlog je že padel, tiste najbolj glasne tukaj bi posedel za prve štiri urce na sovoznikov sedež,da se malo spozna na osnovne upravljalne komande kamiona in na pult za posipanje z kakimi 10 gumbi in potenciometri za doziranje količine soli in kalcijevega klorida,širino in smer posipanja ter z še do tremi "joysticki" za pluge. taveliki plugi na avtocesti imajo do 7m plužne širine, to sta skoraj dva vozna pasova pa da vidmo, kako bi oni to sploh premaknili, kaj šele peljali in to ob zelo,zelo zmanjšani vidlivosti,včasih ne vidiš dlje kot 2m od pluga. ni mi jasno,kako to peljat,upravljat in kaj naprej vidt pri 80 km/h

sploh, ker ga včasih že pri 40km/h tako čez plug na prednjo šipo nese,da je treba zmanjšat hitrost. si predstavljajte ves ta sneg z širine 8 m ali več,kako frči po zraku in klesti znake?? jaz si:)
zakaj se ljudje rinejo mimo plugov ,se vrivajo med dva vzporedno vozeča in jih s tem ovirajo z zaletavanjem v njih in še kaj? pol k se pa zrine mimo,če se, se jim pa pod kolesi valja, ker po snegu pač ne gre tko lepo in jih potem celo pot ovira.kje je point tega?
strinjam se, da se ukrepa,če službe spijo, zunaj pa sneži, ampak potem udarte po le teh dotičnih lenuhih,al koko? tudi mene po celodnevnem pluženju(pa naj bo noč,nedelja ali praznik) čaka doma še uro lopatanja,da sploh do postle pridem pa se ne k.... čez vse poprek,ker točno vem kdo je kriv,kdo naj bi tam plužil pa nam ne,čeprov bi moral, ker je javna cesta in ne privat.vem tudi, da ostala dva k plužita po našem koncu po cele dneve delata. če že zlivaš žolč, ga zlij na primerno mesto, tega pa najbrž ne moreš tako hitro najdt kot da pač pljuneš prvega ki mimo pride ali kar vse.
edino in najbolj konkretno uspelo pluženje bi bilo, če bi ob sneženju vsi avte spravl v garaže ali stanovanja, da ne bi ovirali dela cestarjev:) evo, lahko gremo tudi v drugo skrajnost in obdolžimo vse uporabnike cest,ker zavozijo sneg in ali ovirajo zimsko službo na cesti in pločnikih, DOVOZIH...

:) a vam mogoče mehanik dela servis in generalno kar med vožnjo,haha. le kam naj bi porinl sneg iz celega mesta,vasi... delavcev in rok ter strojev je pa toliko, kolikor jih je, verjemite, da ob sneženju veliko premalo. za tistih 17 jurjev cestnine kar se je v povprečju plača pa dobiš cca.1,5 strojne ure,ful ane? pa teh 17 jurjev tudi pod razno ne gre vseh samo v izvajanje zimske službe pa če ima en cestar 200 čukov plače tud pod razno ni veliko, ker se nastavla na cesti, mimo pa poleti letijo 150 ali 200+, čeprav je omejitev 60 al pa 80km/h.tok dnarja ne bi blo veliko pa če bi samo stal al pa sedel ob cesti. pri nas že mogoč dobijo na AC okol 700eur, v recimo tako opevani avstriji pa 1300 eurov ali več pa še zmer lahko cesto zaprejo in to brez vsesplošnega puča,premalo dnarja nam daste, da bi blo vse mogoč samo mokro in to ob zimi kot je letos pa ne zdej koj lajat od nekih bajnih štirih metrov snega nekje bogu iza nogu v nemčiji.sem lih tolk špedicije peljal, da sem videl, da ne v avstiji in ne nemčiji niso razmere take kot hočejo nekateri prikazat.redki bodo razumel,kar sem napisal, ostale pa upam,da še malo podkurim, efekt prsta v grlo, za lažje klicanje jelenov:)
najlaže je s svinčnikom mahat in se napenat,žugat in kozlat na vse, zravn je pa seveda še senzacionalnost take novice neprimerno večja, kot nek raziskan primer z izgubljeno težo, ker narave ne moreš tožit.
pa tisti najbolj glasni,dajte si otroške vozičke v avatarje,bodo glede na nekatere trditve bolj primerni

:)
zdaj pa navali na...
