Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kdo naj odgovarja za porodno napako v predoru Šentvid?

Angleški podizvajalec
27
13%
DARS
19
9%
Ministrstvo za promet
17
8%
SCT
130
61%
Nihče, se pač zgodi
5
2%
Ne vem, me ne zanima
16
7%
 
Skupaj glasov : 214
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr avg 06, 2008 6:38 pm

Replika na to kar pravi esem:

Citiram Dimitrija Volčiča: "Televizija je spremnila veliko stvari, med drugim tudi politiko. Televizija je povzročila, da človek pozabi, kaj je politik pred tremi dnevi oblubil. In bolj ko obvladaš televzijo, bolj boš prevladoval svetu."

Opravičilo Žerjava je zelo malo verjetno :?
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Sr avg 06, 2008 8:16 pm

Zaprejo naj predor in naj ga ne odprejo, dokler ne bo vse poštimano v 0. S tem odprtjem so naredili manj, kot če bi ostal nedokončan. Vedno so neki izgovori ... ni denarja, težaven teren, železnica, vlaga, ...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr avg 06, 2008 10:36 pm

esem je napisal/-a:Ne zagovarjam SCT-ja, rad bi samo opozoril na nekaj dejstev. Dars in minister sta zahtevala obvezno odprtje predora do 1. julija. Dars je spremenil projekt - prej so bile plošče (bolj varne) - in to po lastnem priznanju zaradi časa. Na to SCT in angleški podizvajalec nista mogla vplivat!

Minister in Dars sta bila opozarjana s strani več strokovnjakov na nevarnost take izvedbe (omet namesto plošč) in še na kaj - nekateri od teh strokovnjakov so bili s strani Darsa seveda takoj označeni kot neobjektivni, nestrokovni, kompromitirani, o strokovnih argumentih seveda niso rekli besedice - niso jih upoštevali sploh itd. Točno to, na kar so nekateri opozarjali, se je sedaj že drugič zgodilo - kljub vmesnemu odstranjevanju potencialno nevarnih delov ometa. Po tem je minister dejal, da je predor varen! Se bo sedaj minister vsaj opravičil, se ugriznil v jezik ali se delal Francoza? Odstop bi bila edina primerna rešitev za preslišana opozorila!

Dejstvo je, da je v Darsu in na ministrstvu nekaj hudo narobe. Tvegali so s hitenjem in forsiranjem odprtja predora, tvegali so z našimi glavami! To, da je turistična sezona in da taka odprtja prinašajo točke na volitvah, ne more biti dovolj močan argument za igranje z življenji.

-------

Počakajmo na rezultate analiz, tudi na analizo postopka projekta in gradnje, kjer bi se pokazalo, zakaj in kdo je spreminjal prvotni projekt (plošče), če taka preiskava sploh bo. Verjetno je tu bistvo krivde...
Horuk res ni vedno dober...


Če je to res, ti dam prav. Ampak se mi zdi, da bi omenjeni strokovnjaku v tem slučaju že bili vsakdanji gostje na POP TV-ju in A Kanalu in kurcali vsepovprek ter nabirali tako željene politične točke opoziciji...

Mogoče so res hoteli nabirati politične točke in tunel odpreti točno na obljubljen datum, a če bi z odprtjem zavlačevali še par mesecev, bi ravnotako imeli vsi polno za povedat. Vsi bi govorili, kako so v ti državi vsi nesposobni in kako je ta država v kurcu. Poleg tega, zakaj bi nek minister iz SLS-a nabiral točke SDS-u? Koliko ljudi sploh ve, da Žerjav prihaja od SLS? Večina vse projekte identificira z Janšo. Jaz menim, da je odličen minister Žerjav hotel zgolj red, da se končno enkrat stvari spremenijo, da se končno nekaj naredi v dogovorjenem roku. Žal se je izkazalo, da se to pri nas ne da.

Gre za velik fuš, ampak se mi vseeno zdi vse skupaj prenapihnjeno, po zaslugi medijev vse skupaj izpade kot katastrofa nepojemljivih razsežnosti, kar pa seveda ni. Zdaj bo cela Slovenija pametovala in vsak pijanček za šankom bi to znal bolje rešiti.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 07, 2008 12:16 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Če je to res, ti dam prav. Ampak se mi zdi, da bi omenjeni strokovnjaku v tem slučaju že bili vsakdanji gostje na POP TV-ju in A Kanalu in kurcali vsepovprek ter nabirali tako željene politične točke opoziciji...


O strokovnih kritikah sem pisal tu http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 74#1035774

Je bil v medijih in ne samo on. Zakaj novinarji niso nadaljevali te zgodbe, ni jasno. Morda samo njihova neprofesionalnost, morda pomanjkanje odziva s strani Darsa in ministrstva (zelo pogosta in tudi uspešna taktika oblasti!), morda je Čufer res kompromitiran ... Ne vem, pa tudi sam nisem takrat sledil naprej, morda je kaj tudi bilo. A dejstvo je, da Čufer ni bil osamljen v svojih kritikah in da ne glede na morebitno kompromitiranost njegovi argumenti večinoma držijo oz se zdijo verjetni - dokaz je že to, da se je omet spet usul kljub večjemu odstranjevanju vseh potencialno nevarnih mest. Čufer je direktno večkrat opozarjal ministra, nazadnje tudi javno, pri tem ni bil edini, a minister je vseeno predor razglasil za varnega. To pove nekaj o tem, kakšna stroka je pripuščena k trenutni oblasti in kako ji novopečeni minister hočeš nočeš mora zaupati - gotovo se na pp. omet ne spozna in zaupa (mora) Darsovcem. Ti pa tudi ne bodo v svojo skledo pljuvali, raje vse negirajo (podobno kot z obveščanjem in sankcioniranjem pri projektu vinjet), oni so povsod čisti in nedolžni. Dokler kdo ne umre ali še naprej?

Sama sreča, da ni bilo mrtvih in da se je zgodilo ponoči. Kako bi bilo, če bi se to zgodilo v prometni konici? Bi preštevali mrtve v morebitnem verižnem trčenju (neprilagojena hitrost!) in požaru - odstopa pa še vedno nobenega? In krivda bi bila še vedno samo na SCT-ju oz Ceramicoat-u?

Pa še to - Žerjav je prizadeto "jokal", kako se je ravnokar vrnil z dopusta in kako "je čisto na tleh". Zakaj je torej šel v predor šele popoldan namesto že ponoči ali vsaj takoj zjutraj!!???! In zakaj ni že ob prvem sporočilu za javnost napovedal takojšnjega odpuščanja tistih Darsovih "strokovnjakov", ki so ga prepričali, da je predor sedaj povsem varen? Zakaj ni "udaril po mizi"? Je rabil čas za dogovore o skupni taktiki odvračanja krivde in javnih nastopov? Kdo jih (Darsove strokovnjake) nastavlja (odobri), kdo jih ščiti? Ali to - in v tem primeru bi moral Žerjav protestno odstopiti ali pa je naš ljubi minister povsem nesposoben - kljub začetnemu drugačnemu vtisu - in bi spet moral odstopiti.


Joie de vivre! je napisal/-a:Mogoče so res hoteli nabirati politične točke in tunel odpreti točno na obljubljen datum, a če bi z odprtjem zavlačevali še par mesecev, bi ravnotako imeli vsi polno za povedat. Vsi bi govorili, kako so v ti državi vsi nesposobni in kako je ta država v kurcu. Poleg tega, zakaj bi nek minister iz SLS-a nabiral točke SDS-u? Koliko ljudi sploh ve, da Žerjav prihaja od SLS? Večina vse projekte identificira z Janšo. Jaz menim, da je odličen minister Žerjav hotel zgolj red, da se končno enkrat stvari spremenijo, da se končno nekaj naredi v dogovorjenem roku. Žal se je izkazalo, da se to pri nas ne da.

Gre za velik fuš, ampak se mi vseeno zdi vse skupaj prenapihnjeno, po zaslugi medijev vse skupaj izpade kot katastrofa nepojemljivih razsežnosti, kar pa seveda ni. Zdaj bo cela Slovenija pametovala in vsak pijanček za šankom bi to znal bolje rešiti.


Naj govorijo, da je država v kurcu, bolje to, kot da za dokaz, da so oni naj, padajo človeške žrtve. Porka madona - saj nismo v vojni!
Tako so pogosto delali v prejšnjih koalicijah in kljub temu marsikaj zgradili (kar nam ni takoj padlo na glavo), a so zaradi tega pristopa "Psi lajajo, karavana gre dalje" dobili pridih arogantnosti, nepovezanosti z ljudstvom, kar jih je poleg ostalega stalo zmage na volitvah. A očitno bolje to, kot v sodobnih časih "Horuk" metode - poleg tega z neavtonomnim, neprofesionalnim in poslušnim "strokovnim" kadrom.

Se pa take promocije/otvoritve bolj lepijo na vlado in vodilno stranko in tudi zasluge za škandal (ki se ga sploh ne da prenapihnit! - tu se motiš, Joie) zaradi večkratnega usutja ometa in preslišanja opozoril bodo morali družno požret.

-------------------------------------------------------

Več o spremembi projekta oz pogodbe (plošče >> omet)

Dnevnik je napisal/-a:Za spremembo pogodbe naj bi bil odgovoren Dars

Slovenija - četrtek, 07.08.2008 Tekst: (ld)

Ljubljana - V Dnevniku smo že poročali, da pogodba o gradnji avtocestnega predora Šentvid predvideva izvedbo protipožarne zaščite v pokritem vklopu s ploščami iz kalcijevega silikata. Kasneje so se v Darsu namesto plošč odločili za vbrizgavanje protipožarnega ometa.

Iz dokumentacije kljub drugačni vrsti protipožarne zaščite ni razvidno, da sta Dars in SCT spremenila tudi pogodbo. Član Darsove uprave Boštjan Rigler trdi, "da so bila vsa dela izvedena skladno z naročili in podpisanimi pogodbami". Cena je bila po njegovih besedah takrat ista, "po vseh dogodkih po odprtju pa ne več". Prvi namestnik predsednika računskega sodišča Tomaž Vesel je pojasnil, da so spremembe pogodb o javnem naročanju v bistvenih elementih nedopustne z vidika pravil javnega naročanja. Spremembe pogodb so po njegovih besedah največkrat posledica slabo pripravljene razpisne dokumentacije. Vesel poslovanja v zvezi z gradnjo predora Šentvid ni hotel komentirati, saj je zadeva predmet revizije na računskem sodišču.

Strokovnjak za javno porabo denarja, ki ni hotel biti imenovan, pa je dejal, da taka pogodba, ki ni v skladu z dejansko izvedbo, gotovo ni v skladu z zakonom o javnem naročanju, pogodba pa bi lahko bila tudi izpodbojna, če bi kdo ugovarjal takšnim določilom. Kot pa je opozoril naš vir, je v takem primeru zelo pomembno tudi vprašanje, kdo nosi odgovornost. Če je nekaj v nasprotju s pogodbenimi določili, odškodninsko odgovornost nosi nadzornik, ki je dovolil, da je do tega prišlo, in investitor, torej Dars.

V Darsu so za Dnevnik že pred časom pojasnili, da so se namesto plošč odločili za protipožarni omet zaradi prihranka časa, cena pa naj bi bila pri obeh izvedbah enaka. Direktor operative za področje nizkih gradenj iz SCT Borut Willenpart je včeraj v zvezi s tem pojasnil, da nameščanje ometa in plošč traja enako dolgo. Protipožarno zaščito z vbrizgom ometa je po Willenpartovih besedah SCT svetoval podizvajalec Ceramicoat, saj naj bi bila ta možnost za staro galerijo primernejša.
Zadnjič spremenil esem, dne Če avg 07, 2008 3:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če avg 07, 2008 6:02 am

Spet politiko mešate noter... Jau, kako gre to na jetra!
Zafural je SCT (ki je mimogrede dobil razpis, pa ni bil najcenejši in spremenil projekt in KONKRETNO povišal ceno... Ker je lahko!) Kdo je bil takrat prometni minister? Ja, bil je iz iste stranke kot Žerjav!
Bistvo vsega tega je, da je ta tunel ena velika POCARIJA! Kjer smo nategnjeni najbolj mi vsi, ki smo financirali ta tunel (ja tudi vi vsi ste kakšnih kar nekaj ervrčkov pristavili tam zraven).
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če avg 07, 2008 6:25 am

Sm4jli je napisal/-a:Posnetek poškodovanega Audija
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/339082


Glavno, da ima vinjeto! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če avg 07, 2008 8:31 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Gre za velik fuš, ampak se mi vseeno zdi vse skupaj prenapihnjeno, po zaslugi medijev vse skupaj izpade kot katastrofa nepojemljivih razsežnosti, kar pa seveda ni. Zdaj bo cela Slovenija pametovala in vsak pijanček za šankom bi to znal bolje rešiti.


men se pa ne zdi prenapihnjeno. pač to da neznajo stropa ometat tko, da bi stal, je popolnoma nedopustno.

sej to ni prvič v zgodovini, da bi kdo ometal strop. pri stvareh kot je ometavanje stropa, ni nekih blaznih skrivnosti , vsak dober gradbenik točno ve kakšni pogoji morajo biti, da omet 100% nebo odpadel s stropa. ubistvu to vem še jaz pa se ne bavim s tem.

torej kako za vraga so lahko na gladko steno ometavali? mislm a se to sploh lahko kategorizira kot napaka, če gradbeniki že 200 let delajo omete po vsem svetu in so pravila izdelave popolnoma jasna do najmanjse potankosti, a naši profesionalci to gladko zajebejo...(ali pač dopustijo angležom zejebat, nima veze)

me pa zanima kok napihnjeno bi se ti zdelo če bi ta omet na tvoj avto al pa celo na nekoga ki ti veliko pomeni padel.. bi blo pol še vedno prenapihnjeno, al bi mel pol drugačna merila?

krivce za tako malomarnost bi blo treba obest ne pa neki se dobrikat zdej.. tut tiste plošče bi komot našraufal v dveh dneh če bi se lotil posla tko k se je treba.

skratka odnos odgovornih za ta tunel je enostavno neverjeten. na japonskem bi tak epic fail pomenil harakiri odgovornih, tle pr ns, jih pa boli lulek. glavn, da so oni dobr pokasiral.
Zadnjič spremenil Voith, dne Če avg 07, 2008 8:40 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če avg 07, 2008 8:34 am

Kaj je to RS varianta?

Esem, če bi bilo vse tisto, kar ti praviš res, bi kritiki z močno politično podporo navalili na medije, ki so tradicionalno lačni takih zadev. Tudi SCT bi poskušak krivdo zvaliti na koga drugega, a je tiho in lepo pometa za sabo. Jaz vseeno mislim, da je stvar veliko bolj preprosta kot ti trdiš.

Bodo že poštimali, jaz kot janševik moram gojiti in širiti sproščenost ;)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če avg 07, 2008 9:06 am

Verjeli ali ne se še nisem peljal skozi pa bi se lahko, pa mi nekako ne paše :? Verjetno enkat nekoč, ...... :roll:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če avg 07, 2008 9:09 am

še dobro da ta omet, ki je padel ni padel na steklo avtomobila tistega nemca kajti potem bi bila drugačna zgodba - mislim, da bi takrat zaprli predor za večno
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če avg 07, 2008 9:13 am

adis je napisal/-a:še dobro da ta omet, ki je padel ni padel na steklo avtomobila tistega nemca kajti potem bi bila drugačna zgodba - mislim, da bi takrat zaprli predor za večno


omet je padel direkt na sipo. eno stran nazaj mas link do videa..
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Če avg 07, 2008 9:22 am

NaceM je napisal/-a:
Sm4jli je napisal/-a:Posnetek poškodovanega Audija
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/339082


Glavno, da ima vinjeto! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


upam da je spravu potrdilo, da mu bodo ob nakupu nove šipe dali novo vinjeto :P
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če avg 07, 2008 9:23 am

"“Ko sem zapeljal v predor, je po približno 200 metrih od zgoraj na vsem lepem na avtomobil padel težek kos betona,” se neljubega dogodka spominja voznik Sascha Eichmüller. A kot poroča časopis Dnevnik, se ni končalo le pri odpadlem ometu. Ko je namreč Nemec takoj po nesreči skušal poklicati na pomoč z SOS-telefona, ta ni deloval. Tiskovni predstavnik Darsa Marjan Koler pravi, da zaenkrat kaže, da je telefon delal, bodo pa preverili še telefon v samem predoru." (Vir, 24u.ur danes)

:lol: :lol: :lol: :lol: ali :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če avg 07, 2008 12:01 pm

NaceM je napisal/-a:Spet politiko mešate noter... Jau, kako gre to na jetra!
Zafural je SCT (ki je mimogrede dobil razpis, pa ni bil najcenejši in spremenil projekt in KONKRETNO povišal ceno... Ker je lahko!) Kdo je bil takrat prometni minister? Ja, bil je iz iste stranke kot Žerjav!
Bistvo vsega tega je, da je ta tunel ena velika POCARIJA! Kjer smo nategnjeni najbolj mi vsi, ki smo financirali ta tunel (ja tudi vi vsi ste kakšnih kar nekaj ervrčkov pristavili tam zraven).


Glej Nace, očitno si veliko premalo informiran, kajti ta predor ima zgodovino in ta ni dolga samo zadnje leto. Preveri kdo je spreminjal projekte (veliko vprašanje je zakaj) in zakaj je potem iz relativno enostavnega projekta (dve predorski cevi) ratalo znotraj kar celo križišče cest.

Tudi v tujini se takih načrtov izogibajo kot hudič križa saj blazno podražijo izdelavo in to se je zgodilo tudi pri nas v primeru šentviškega predora.

Poleg spreminjanja celega projekta so se naknadno dogajale tudi take spremembe kot je ta "čudežni" omet, ki baje celo sploh noi potreben :? ampak kot kaže je spet šlo za provizijske nakupe.

Malce je treba sneti plašnice in ne kot čreda vsi po vrsti obtoževat SCT (to si namreč želijo odgovorni na strani investitorja, ki so podpisali vse te spremembe in anekse).

Upam, da vsaj približno veste kako potekajo gradnje. Če se investitor (država za katero podpisuje projekte vlada/ministerstvo) skupaj s projektantom (dars) odločita za spremembo oziroma v tem primeru za omet (in ne plošče kot bi moralo biti v originalu) je SCT kot izvajalec to dolžan narediti. SCT-jevci so sami priznali, da s tem nimajo izkušenj zato so najeli priznano firm z referencami, da to opravi namesto njih.

Ceramicoat je to naredil a kot kaže zelo nekvalitetno. Ali so to vedeli ali ne oziroma ali je bilo vse skupaj podrejeno lovljenju roka je drugo vprašanje. Na koncu imamo na gradbišču tudi kontrolo izvedenih del, ki mora poročati investitorju o ustreznosti.

Ali so kaj našli in je nato oblast (v lovljenju političnih točk) zatuškala, da so lahko s 1.julijem odprli predor skupaj z uvedbo vinjet (predor je zmanjšal zastoje in še bolj opravičil uvedbo vinjet) je še eno vprašanje. Lako pa pa so tudi toliko nesposobni in nestrokovni, da pač tega niso opazili.

Tolk o tem koliko je kriv SCT.

Daleč od tega, da bi bil zagovornik SCT-ja ampak nikakor nisem pripravljen, da bi tulil skupaj z ostalimi volkovi in se trudil kako bi čimbolj raztrgal tisto kost (SCT), ki so nam jo vrgli v upanju, da se bodo pravi krivci lahko skrili. Jih boste pa najlažje našli tako, da povežete ministrstvo za okolje in prostor ter ministrstvo za promet in družbo za avtoceste republike slovenije. Poglejte kateri ljudje konstantno krožijo med temi ustanovami in verjetno vam bo kmalu jasno zakaj prihaja do "čudnih" zadev pri gradnjah AC-jev v zadnjem desetletju in več. ;)
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Če avg 07, 2008 1:04 pm

:) Ok, sem premalo informiran. :) :) :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 07, 2008 3:54 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Kaj je to RS varianta?


:?: :?:

Joie de vivre! je napisal/-a:Esem, če bi bilo vse tisto, kar ti praviš res, bi kritiki z močno politično podporo navalili na medije, ki so tradicionalno lačni takih zadev. Tudi SCT bi poskušak krivdo zvaliti na koga drugega, a je tiho in lepo pometa za sabo. Jaz vseeno mislim, da je stvar veliko bolj preprosta kot ti trdiš.

Bodo že poštimali, jaz kot janševik moram gojiti in širiti sproščenost ;)


Najprej zahvala za (tvoj) zadnji povdarek - ena tvojih najboljših domislic do sedaj! :D

Sicer pa - si morda spregledal (lahko, da je samo prevroče in zato slab ali selektiven spomin), da se pri nas niti ena afera ni uspešno zaključila, začenši z materjo vseh afer - orožarsko?

Pa vseeno - malo zdravega kmečkega razmisleka.
Vemo, da se vsi lažejo. Kdaj se lažejo, je od zunaj možno ugotovit le oz predvsem upoštevajoč interese in cilje, ki jih z laganjem skušajo dosegat. Poglejno ta "incident":

SCT: Nismo pristojni za dajanje mnenj o varnosti objektov

SCT kot izvajalec del nima prostojnosti za dajanje strokovnih mnenj o varnosti posameznih objektov, so sporočili iz gradbenega podjetja. V SCT-ju so se odzvali na sredine izjave ministra za promet Radovana Žerjava, ki je dejal, da naj bi SCT pisno zagotovil, da je predor Šentvid varen za promet, češ da takšne izjave Darsu niso nikoli posredovali. Dars je sicer od SCT-ja kot izvajalca del to zahteval, a izvajalec v skladu z veljavno zakonodajo ni pooblaščen za dajanje strokovnih mnenj o primernosti in varnosti posameznega objekta za javno uporabo.

SCT je Darsu 11. julija letos na njegovo zahtevo posredoval le izjavo o delni odstranitvi protipožarne zaščite v galeriji Šentvid, s katero je potrdil, da je bila na podlagi soglasno sprejete odločitve, za katero so se na sestanku 7. julija letos dogovorili predstavniki naročnika (Dars), inženirja (ZIL Inženiring), izvajalca (SCT) in podizvajalca (Ceramicoat), projektanta (Elea IC) in zunanje kontrole (ZAG), delno odstranjena protipožarna zaščita na mestih, na katerih je bilo s testnimi metodami ugotovljeno, da protipožarna zaščita ni ustrezno oprijeta na podlago.


SCT direktno obtožuje Žerjava, da laže(ali je vsaj slabo informiran, kar se je samo pri Šentvidu že prej vsaj 2X zgodilo - uporabno dovoljenje, varnost), kar je precej "močno" stališče in za firmo, ki je življenjsko odvisna od (ministra za) gradnje cest, tudi zelo neobičajno. To lahko pomeni samo, da imajo glede Žerjavove izjave prav. Zakaj torej Žerjav to počne? Očitno skuša prevalit odgovornost na druge in očitno zato, ker se zaveda, kdo je odgovoren (najmanj za zatrjevanje o varnosti predora, kar je čisto dovolj za odstop!) in komu teče voda v grlo. SCT je tiho, ker kot kaže ni glavni krivec in noče dodatno mešat dreka in se izpostavljat! Razen, če ga v gnojnico ne potiskajo drugi - tokrat celo z ministrovimi lažmi.

...............................................................

ZAG (Zavod za gradbeništvo) je morda en večjih krivcev, saj je bil zunanji nadzornik. Sedaj pa kar naenkrat vse vedo. Več v citatu (za oba vir 24ur.com):
Omet pada zaradi manjkajočega veznega sloja na betonu
Zavod za gradbeništvo je po prvem odpadu protipožarnega ometa v predoru Šentvid kot zunanji nadzornik analiziral okoli 30 vzorcev, na podlagi katerih so ugotovili, da manjka vezni sloj pod ometom, kar je razlog, da so imeli ti kosi protipožarnega ometa slabo oprijemljivost.

Predsatvnica zavoda Vera Verbovšek je pojasnila, da je tehnologija nanosa protipožarne zaščite v predoru Šentvid predvidevala tri faze; to je pripravo betonske površine (čiščenje), nanos veznega sloja in nanos celotne taščite, ki mora doseči projektirano debelino. Mankajoč vezni sloj na analiziranih vzorcih pomeni, da je to glavni vzrok za odpadanje protipožarnega ometa.

Čiščenje betona so izvedli izvajalci, torej SCT, celoten postopek pa je izvedel podizvajalec Ceramicoat, je dejal nadzorni inženir gradnje predora Milan Črepinšek, ki je odpadanje protipožarne zaščite označil za skrito napako, za katero bi moral odgovarjati izvajalec.

Sprva za protipožarno zaščito mišljene plošče
Odgovorni projektant predora Angelo Žigon iz družbe Elea iC pa je izvedbo protipožarnega nanosa kot celotnega sistema označil za nestrokovno. Spomnil je, da so bile za zaščito sprva mišljene protipožarne plošče, nato pa je izvajalec predlagal zaščito s protipožarnim brizgom. Zanjo so se odločili po preverbi vseh tehničnih karakteristih in referenc, poleg tega pa je tak način nakazoval določene prednosti, predvsem v smislu lažjega nadzora konstrukcije in enostavnejše izvedbe.


Kje je bil Milan Črepinja (in sodelavci), ko se je predor gradil? Verjamem, da ni mogel biti povsod hkrati, a pri stvareh, ki lahko padejo na glavo, bi moral več kot enkrat pogledat, če vse štima in seveda opazit, da veznega sloja ni!

Zdi se, da so kar vse službe, firme in institucije odpovedale. Kdo jih je označil za strokovne, kdo jih je postavil na položal?
Če ni to res velika blamaža?
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Če avg 07, 2008 5:07 pm

Malo resnice malo smeha... :)

Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če avg 07, 2008 5:09 pm

gasy je napisal/-a:Malo resnice malo smeha... :)


ta "zalost" je ze stran nazaj
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 76#1047676
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Če avg 07, 2008 5:17 pm

Sem spregledal. Se posipam s pepelom :)

Lp, Gapi
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov