Joie de vivre! je napisal/-a:Če je to res, ti dam prav. Ampak se mi zdi, da bi omenjeni strokovnjaku v tem slučaju že bili vsakdanji gostje na POP TV-ju in A Kanalu in kurcali vsepovprek ter nabirali tako željene politične točke opoziciji...
O strokovnih kritikah sem pisal tu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 74#1035774Je bil v medijih in ne samo on. Zakaj novinarji niso nadaljevali te zgodbe, ni jasno. Morda samo njihova neprofesionalnost, morda pomanjkanje odziva s strani Darsa in ministrstva (zelo pogosta in tudi uspešna taktika oblasti!), morda je Čufer res kompromitiran ... Ne vem, pa tudi sam nisem takrat sledil naprej, morda je kaj tudi bilo. A dejstvo je, da Čufer ni bil osamljen v svojih kritikah in da ne glede na morebitno kompromitiranost njegovi argumenti večinoma držijo oz se zdijo verjetni - dokaz je že to, da se je omet spet usul kljub večjemu odstranjevanju vseh potencialno nevarnih mest. Čufer je direktno večkrat opozarjal ministra, nazadnje tudi javno, pri tem ni bil edini, a minister je vseeno predor razglasil za varnega. To pove nekaj o tem, kakšna stroka je pripuščena k trenutni oblasti in kako ji novopečeni minister hočeš nočeš mora zaupati - gotovo se na pp. omet ne spozna in zaupa (mora) Darsovcem. Ti pa tudi ne bodo v svojo skledo pljuvali, raje vse negirajo (podobno kot z obveščanjem in sankcioniranjem pri projektu vinjet), oni so povsod čisti in nedolžni. Dokler kdo ne umre ali še naprej?
Sama sreča, da ni bilo mrtvih in da se je zgodilo ponoči. Kako bi bilo, če bi se to zgodilo v prometni konici? Bi preštevali mrtve v morebitnem verižnem trčenju (neprilagojena hitrost!) in požaru - odstopa pa še vedno nobenega? In krivda bi bila še vedno samo na SCT-ju oz Ceramicoat-u?
Pa še to - Žerjav je prizadeto "jokal", kako se je ravnokar vrnil z dopusta in kako "je čisto na tleh".
Zakaj je torej šel v predor šele popoldan namesto že ponoči ali vsaj takoj zjutraj!!???! In zakaj ni že ob prvem sporočilu za javnost napovedal takojšnjega odpuščanja tistih Darsovih "strokovnjakov", ki so ga prepričali, da je predor sedaj povsem varen? Zakaj ni "udaril po mizi"? Je rabil čas za dogovore o skupni taktiki odvračanja krivde in javnih nastopov? Kdo jih (Darsove strokovnjake) nastavlja (odobri), kdo jih ščiti? Ali to - in v tem primeru bi moral Žerjav protestno odstopiti ali pa je naš ljubi minister povsem nesposoben - kljub začetnemu drugačnemu vtisu - in bi spet moral odstopiti.
Joie de vivre! je napisal/-a:Mogoče so res hoteli nabirati politične točke in tunel odpreti točno na obljubljen datum, a če bi z odprtjem zavlačevali še par mesecev, bi ravnotako imeli vsi polno za povedat. Vsi bi govorili, kako so v ti državi vsi nesposobni in kako je ta država v kurcu. Poleg tega, zakaj bi nek minister iz SLS-a nabiral točke SDS-u? Koliko ljudi sploh ve, da Žerjav prihaja od SLS? Večina vse projekte identificira z Janšo. Jaz menim, da je odličen minister Žerjav hotel zgolj red, da se končno enkrat stvari spremenijo, da se končno nekaj naredi v dogovorjenem roku. Žal se je izkazalo, da se to pri nas ne da.
Gre za velik fuš, ampak se mi vseeno zdi vse skupaj prenapihnjeno, po zaslugi medijev vse skupaj izpade kot katastrofa nepojemljivih razsežnosti, kar pa seveda ni. Zdaj bo cela Slovenija pametovala in vsak pijanček za šankom bi to znal bolje rešiti.
Naj govorijo, da je država v kurcu, bolje to, kot da za dokaz, da so oni naj, padajo človeške žrtve. Porka madona - saj nismo v vojni!
Tako so pogosto delali v prejšnjih koalicijah in kljub temu marsikaj zgradili (kar nam ni takoj padlo na glavo), a so zaradi tega pristopa "Psi lajajo, karavana gre dalje" dobili pridih arogantnosti, nepovezanosti z ljudstvom, kar jih je poleg ostalega stalo zmage na volitvah. A očitno bolje to, kot v sodobnih časih "Horuk" metode - poleg tega z neavtonomnim, neprofesionalnim in poslušnim "strokovnim" kadrom.
Se pa take promocije/otvoritve bolj lepijo na vlado in vodilno stranko in tudi zasluge za škandal (ki se ga sploh ne da prenapihnit! - tu se motiš, Joie) zaradi večkratnega usutja ometa in preslišanja opozoril bodo morali družno požret.
-------------------------------------------------------
Več o spremembi projekta oz pogodbe (plošče >> omet)
Dnevnik je napisal/-a:Za spremembo pogodbe naj bi bil odgovoren Dars
Slovenija - četrtek, 07.08.2008 Tekst: (ld)
Ljubljana - V Dnevniku smo že poročali, da pogodba o gradnji avtocestnega predora Šentvid predvideva izvedbo protipožarne zaščite v pokritem vklopu s ploščami iz kalcijevega silikata. Kasneje so se v Darsu namesto plošč odločili za vbrizgavanje protipožarnega ometa.
Iz dokumentacije kljub drugačni vrsti protipožarne zaščite ni razvidno, da sta Dars in SCT spremenila tudi pogodbo. Član Darsove uprave Boštjan Rigler trdi, "da so bila vsa dela izvedena skladno z naročili in podpisanimi pogodbami". Cena je bila po njegovih besedah takrat ista, "po vseh dogodkih po odprtju pa ne več". Prvi namestnik predsednika računskega sodišča Tomaž Vesel je pojasnil, da so spremembe pogodb o javnem naročanju v bistvenih elementih nedopustne z vidika pravil javnega naročanja. Spremembe pogodb so po njegovih besedah največkrat posledica slabo pripravljene razpisne dokumentacije. Vesel poslovanja v zvezi z gradnjo predora Šentvid ni hotel komentirati, saj je zadeva predmet revizije na računskem sodišču.
Strokovnjak za javno porabo denarja, ki ni hotel biti imenovan, pa je dejal, da taka pogodba, ki ni v skladu z dejansko izvedbo, gotovo ni v skladu z zakonom o javnem naročanju, pogodba pa bi lahko bila tudi izpodbojna, če bi kdo ugovarjal takšnim določilom. Kot pa je opozoril naš vir, je v takem primeru zelo pomembno tudi vprašanje, kdo nosi odgovornost. Če je nekaj v nasprotju s pogodbenimi določili, odškodninsko odgovornost nosi nadzornik, ki je dovolil, da je do tega prišlo, in investitor, torej Dars.
V Darsu so za Dnevnik že pred časom pojasnili, da so se namesto plošč odločili za protipožarni omet zaradi prihranka časa, cena pa naj bi bila pri obeh izvedbah enaka. Direktor operative za področje nizkih gradenj iz SCT Borut Willenpart je včeraj v zvezi s tem pojasnil, da nameščanje ometa in plošč traja enako dolgo. Protipožarno zaščito z vbrizgom ometa je po Willenpartovih besedah SCT svetoval podizvajalec Ceramicoat, saj naj bi bila ta možnost za staro galerijo primernejša.