Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To okt 06, 2009 7:54 am

Tud meni se zdi, da tako ne more biti. To bi bila štala, če bi iz N-črpalk po malem kapljalo gorivo v podtalnico. Torej se pri enoslojnih bolj nabira kondenz, očitno.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To okt 06, 2009 8:58 am

Torej je treba tankat tam kjer so črpalke bolj nove.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads To okt 06, 2009 11:25 am

vsa finta ja tko kot je en omenu. kondenz, zato je voda noter. in nič drugega.
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon To okt 06, 2009 2:19 pm

Bo treba kak električni grelc montirat, da bo kondenz izhlapel.

Da me ne bi kdo resno jemal!



Pa recimo črpalkarji kaj vzdržujejo te cisterne, recimo kdaj kaj sčistijo usedline ali kaj podobnega?
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr okt 07, 2009 3:41 pm

Moj nedavni primer: Nekaj let sem vedno tankal dizel na istem bencinskem servisu. Ker spremljam porabo, se je ta predvsem zadnji čas vztrajno dvigala in na koncu že za 1/2 litra presegla običajno povprečje, kar pri istem stilu vožnje in dizel motorju ni malo. Zato sem zamenjal "dobavitelja" in poraba se je takoj zmanjšala za 0,6 litra na 100km, kar je običajna in pričakovana. Izračuni temeljijo na meritvah in ne na potovalnem računalniku, občutno je tudi daljša razdalja, ki jo dosežem z 1 tankanjem.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po okt 12, 2009 3:21 pm

baje, da je na OMV Trebnje cela "štala" ne vem koliko avtov je "težko dihalo" (eni pa tudi izdihnili) tam od srede naprej.......nisem bil siguren, po tem postu bi pa verjel

pskoda je napisal/-a:Dones sem izvedel, da je na OMV-ju v Trebnjem zanič dizel, ker je moji teti crknil kangu in je na renault servisu rekel da je zaradi nafte in ima 3000eur škode, tako da se merkaj


sem slišal že v petek in to od enega serviserja ki dela na tpv Novo mesto....
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 12, 2009 4:37 pm

sašo5 je napisal/-a:baje, da je na OMV Trebnje cela "štala" ne vem koliko avtov je "težko dihalo" (eni pa tudi izdihnili) tam od srede naprej.......nisem bil siguren, po tem postu bi pa verjel

pskoda je napisal/-a:Dones sem izvedel, da je na OMV-ju v Trebnjem zanič dizel, ker je moji teti crknil kangu in je na renault servisu rekel da je zaradi nafte in ima 3000eur škode, tako da se merkaj


sem slišal že v petek in to od enega serviserja ki dela na tpv Novo mesto....

Jaz sem tam tankal v petek in zaenkrat nobenih posebnosti "stroj" je pa TDI
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza Po okt 12, 2009 4:51 pm

erixon je napisal/-a:Bo treba kak električni grelc montirat, da bo kondenz izhlapel.

Da me ne bi kdo resno jemal!



Pa recimo črpalkarji kaj vzdržujejo te cisterne, recimo kdaj kaj sčistijo usedline ali kaj podobnega?


Vzdrževalci so zadolženi zato in črpalkar je zadolžen čekirat na kompu, če se pojavi kaka napaka, nampreč smo tko moderni, da imamo vse računalniško vodeno.
Ja kondens se nabira in ne prodira podtalnica v podzemni rezervar.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 12, 2009 6:08 pm

Na Petrolu imajo posebno službo, ki skrbi za čiščenje rezervoarjev. Pride mojster v skafandru in gre noter ter počisti kar je treba. Verjetno je enako tudi na OMV ...
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Po okt 12, 2009 6:24 pm

Strokovnjak ti maš TDI-ja Renoji majo pa dCi-ja in baje so veliki problemi z 1.5 dCi-ji na OMV-ju ker so zelo občutljivi.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po okt 12, 2009 6:29 pm

ko sem imel dci-ja sem tankal le na omw-ju in ni nikdar blo nič narobe. oče pa tudi že več kot pa 3 leta samo omw tanka v njegovega 1.9 dci pa še tudi nič. nevem kak te enim tak crkuje.....
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Napisal/-a C2 VTS Sr okt 14, 2009 9:41 am

evo, spet se dogaja:
http://www.zurnal24.si/Je-kriv-OMV-ali- ... ska/131382

a kdo kaj bolj pozna situacijo?
A kdo ve, a se z bencinom tudi kaj podobnega dogaja na OMV?

LP
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr okt 14, 2009 9:52 am

Pozdravljeni!


Tukaj bi se samo malo zahaklal na izjave tistih,ki vztrajno trdijo da je gorivo na vseh servisih isto....

Zakaj za vraga pa enkrat renoji crkujejo samo na petrol pumpi čez nekaj let pa samo na omv pumpi? a ni tako, da če bi bilo isto gorivo, bi se moral ta pojav pojaviti na vseh servisih nekje istočasno?



lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr okt 14, 2009 10:47 am

Torej je še najbolj verjetno, da je problem v renoultovih avtomobilih.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr okt 14, 2009 10:53 am

graal je napisal/-a:Pozdravljeni!


Tukaj bi se samo malo zahaklal na izjave tistih,ki vztrajno trdijo da je gorivo na vseh servisih isto....

Zakaj za vraga pa enkrat renoji crkujejo samo na petrol pumpi čez nekaj let pa samo na omv pumpi? a ni tako, da če bi bilo isto gorivo, bi se moral ta pojav pojaviti na vseh servisih nekje istočasno?

lp, Aleš.

Če bi bilo gorivo na določenih pumpah tako zanič, da bi zaradi tega crkovale mašine, a ni logično, da bi tudi kakšna druga znamka?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr okt 14, 2009 11:22 am

Energetik81 je napisal/-a:
graal je napisal/-a:Pozdravljeni!


Tukaj bi se samo malo zahaklal na izjave tistih,ki vztrajno trdijo da je gorivo na vseh servisih isto....

Zakaj za vraga pa enkrat renoji crkujejo samo na petrol pumpi čez nekaj let pa samo na omv pumpi? a ni tako, da če bi bilo isto gorivo, bi se moral ta pojav pojaviti na vseh servisih nekje istočasno?

lp, Aleš.

Če bi bilo gorivo na določenih pumpah tako zanič, da bi zaradi tega crkovale mašine, a ni logično, da bi tudi kakšna druga znamka?


Ne, ker ima 1.5 dCi unikatno Delphi visokotlačno pumpo, ki se uporablja samo na 1.5 dCi. In ta pumpa je že precej znana po svoji občutljivosti na slabo nafto.
1.9 dCi imajo Bosch pumpo in teh problemov nimajo.

In glede na to, da je danes OMV v Novem mestu zaprt in da je naenkrat crknlo cca 40 Meganov in Cliotov je OČITNO da je problem res v gorivu.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr okt 14, 2009 11:34 am

No, saj to pravim, da je problem pri Renaultih. Očitno je potrebno pač narediti bolj robustno mehaniko, da lahko prebavi vso nafto na našem tržišču.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr okt 14, 2009 11:44 am

Kako mehaniko? Problem je samo pumpa, ki so je pri Delphiju naredili očitno preveč fino.
In sicer, problem je v ležaju, ki se razleti, če v nafti ni dovolj aditiva za mazanje visokotlačne pumpe.

Samo za info, ta pumpa je bila najzmoglivejša pumpa za majhne Common Rail dizle, zato je bil 1.5 dCi 105 dolgo časa najboljši mali dizel na tržišču. Takrat ko je prišla ta pumpa, je bila nekaj res revolucionarnega, glih tako kot 1.5 dCi za tisti čas.

Največji problem je v tem, da imamo pri nas sodobne dizle, nafto pa mnogo slabšo kot drugod po sredni in zahodni Evropi. Tega se očitno niso zavedali pri Delphiju.

P.S. Da nebo pomote da ščitim Renault al pa OMV, ali bilokoda drugega. Samo objektivno gledam na nastalo situacijo s svojim znanjem in iskušnjami, ki pa očitno nekateri nemorote on šimfate in kritizirate vsepovprek. S tem samo dokazujete svojo primitivnost in neznanje.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr okt 14, 2009 11:50 am

"by the way" - tudi Fordi imajo Delphija....

P.S in, da ne bi zopet sral, da jaz govorim proti renoju.... :roll:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr okt 14, 2009 11:53 am

Jože, saj ne kritiziramo, ampak pri izdelavi pumpe bi pač morali pomisliti, da nafta ne bo povsod idealna. Čeprav bi pri tem poslabšali performance, ampak bi pa avto vsaj deloval.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov