NejcZ je napisal/-a:Mene sam preseneča kak se upajo nekateri tovornjakarji in vozniki avtobusov furat... še takrat ko sem se v šolo fural, omejitev praktično niso poznali, niti naselij, ničesar... majo j***aPa tut takle k kdaj slučajno pridem kakemu za rit in vozim približno po omejitvah(pač 10km/h gor/dol) mi takoj uide daleč daleč naprej....
kolesar je napisal/-a:so še hujši ponavadi v kakem golfu ki takoj iz pospeševalnega na prehitevalnega..
enkrat sm skor konkretno enga tak nabasal, pa še hitr sm vozu..
sm sam na hupo, ker ni blo variante da bi ustavu..
eni nič ne mislijo...
dans se peljem s skupino kolesarjev, ženska gre prehitevat pred križiščem kjer je odzem, na cesto zavije avto in sreča da je ženska in naproti vozeč avto počakala..
ker pa ni znala prehitevat je zapeljala s twingom na bankino in kamenji letel povsod...
obcasnigledalec je napisal/-a: Ne vem kaj ljudem ni jasno, tovornjak se ne bo tako hitro ustavil kot avto, tovornjak ima veliko večjo maso kot tisti Daewoo in ga bo samo speštal v palačinko...
zajbel je napisal/-a:obcasnigledalec je napisal/-a: Ne vem kaj ljudem ni jasno, tovornjak se ne bo tako hitro ustavil kot avto, tovornjak ima veliko večjo maso kot tisti Daewoo in ga bo samo speštal v palačinko...
V bistvu masa pri zavorni poti ni pomebna.
Energetik81 je napisal/-a:zajbelj ima prav. ČE ima šlepar zavore dimenzionirane za polno obtežitev (=da so zmožne takrat zablokirati kolesa), potem bo ustavil v enakem času kot prazen.
Zavorna pot je namreč odvisna samo od podlage in gum (=koeficienta lepenja med podlago in gumami). Če ne verjamete, si pa poglejte malo OŠ fiziko. Masa vozila se pri enačbi zaviranja pokrajša.
kolesar je napisal/-a:so še hujši ponavadi v kakem golfu ki takoj iz pospeševalnega na prehitevalnega....
a_sist je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:zajbelj ima prav. ČE ima šlepar zavore dimenzionirane za polno obtežitev (=da so zmožne takrat zablokirati kolesa), potem bo ustavil v enakem času kot prazen.
Zavorna pot je namreč odvisna samo od podlage in gum (=koeficienta lepenja med podlago in gumami). Če ne verjamete, si pa poglejte malo OŠ fiziko. Masa vozila se pri enačbi zaviranja pokrajša.
seveda .. ob idealnih pogojih, če, če..
Realnost je nekaj drugega kot vlečenje lesene kocke po mizi z vzmetjo priklopljeno na newtonmeter.. Zakaj je oprijem s širšimi gumami boljši kot z ožjimi, če velikost ploskve, ki se dotika površine nima veze na lepenje?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov