Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr sep 09, 2009 8:07 pm

Še ena prigoda

Strojim z avtom na pločniku in mimo pripelje avto in on tolk zdraven gre da s špeglom zadene mojga in ga zaviha naprej....voznik pelje naprej bolj počasi potem pa ne duha ne sluha, da bi ustavil in prišel se opravičit.

Je pa tako, da sem stal tam, ko je znak prevovedano ustavlat in parikrat (to se je zgodil na Viču v Ljubljani pri ZD.

Če bi policaje klical bi dobil jaz kazen, ker tam nebi smel stat on pa bi dobil 500 evrov oz 250 evrov, ker je spi*du iz kraje nesreče.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr sep 09, 2009 8:11 pm

če si mel pol avta na pločniku,polovico pa na cesti se nimaš kaj jokat.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr sep 09, 2009 8:12 pm

Še dobro, da imam ta stara Korejka j***a.

Ja sam jest sem bil tam in sedel v avtu.
Zadnjič spremenil abcabc, dne Sr sep 09, 2009 8:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr sep 09, 2009 8:13 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:če si mel pol avta na pločniku,polovico pa na cesti se nimaš kaj jokat.


Tok, da je bila guma tik pred pločnikom.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr sep 09, 2009 8:16 pm

takšne jaz z starim yugičem ali pa z kako petko nebi jebal,bi samo vleko :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr sep 09, 2009 8:19 pm

Lej kje je tukaj kultura

Al pa še ena prigoda, ko sem bil za enim avtom. Ene punca je prpelala na Vič pred ZD svojo mt in je ustavla direkt tam, ko se zavije desno na prehodu za pešce en pametnjakovič pa gre prehitevat tik na prehodu po levi strani...takrat pa istočasno potegneta oba hvalabgu je eden pravočasno zabremzal, če en bi bil manjši karambol.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr sep 09, 2009 8:23 pm

sori ampak imam takšnih že pun k*urac,ki parkirajo s pol avta na pločniku s pol avta pa na cesti. te pa ti pride nasproti avto pa se moraš ustavlat da prideš mimo tega b***** ki tak parkira. ko sem še hodo v mb vsaki dan,sem imel s takšnimi debili opravka skoraj vedno in sem si včasih res zaželel imeti star avto da nebi rabo pazit vsake praske in če bi me tisti avto oviral na cesti in bi bil napačno parkiran,bi kar vleko.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr sep 09, 2009 8:43 pm

ded, vidš, kolk bi ti stara zgonjena honda prov pršla :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Sr sep 09, 2009 9:01 pm

NejcZ je napisal/-a:Mene sam preseneča kak se upajo nekateri tovornjakarji in vozniki avtobusov furat... še takrat ko sem se v šolo fural, omejitev praktično niso poznali, niti naselij, ničesar... majo j***a :D Pa tut takle k kdaj slučajno pridem kakemu za rit in vozim približno po omejitvah(pač 10km/h gor/dol) mi takoj uide daleč daleč naprej....


Jst mam ravno nasprotne izkušnje, večinoma vidim bedake ki se takoj priključijo na avtocesto z 50km/h, brez pomislekov, pred tovornjak. In ponavadi se vozijo v kakih Daewoo jajcih. In vidiš kako tovornjakar skače gor dol in se pizdi čez njega. Ne vem kaj ljudem ni jasno, tovornjak se ne bo tako hitro ustavil kot avto, tovornjak ima veliko večjo maso kot tisti Daewoo in ga bo samo speštal v palačinko...
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Sr sep 09, 2009 9:29 pm

@obcasnigledalec : sva ze 2 ki imata iste izkusnje :-P :evil:
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr sep 09, 2009 9:54 pm

Ma se niti nimamo v Sloveniji kaj dosti za pritozevat... se mi je v makedoniji zgodilo - vozim 30 kmh nad omejitvijo in me gre v nepregleden ovinek cez polno crto prehitevat avtobus !!! mislim wtf res.
Da o prigodah se bolj jugovzodno niti ne govorim. Ko se vozis en cas po juznem in vzodnem balkanu ter bliznjem vzhodu prides v slovenijo precej bolj strpen voznik ;)
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr sep 09, 2009 10:06 pm

so še hujši ponavadi v kakem golfu ki takoj iz pospeševalnega na prehitevalnega..
enkrat sm skor konkretno enga tak nabasal, pa še hitr sm vozu..
sm sam na hupo, ker ni blo variante da bi ustavu..

eni nič ne mislijo...

dans se peljem s skupino kolesarjev, ženska gre prehitevat pred križiščem kjer je odzem, na cesto zavije avto in sreča da je ženska in naproti vozeč avto počakala..
ker pa ni znala prehitevat je zapeljala s twingom na bankino in kamenji letel povsod...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Sr sep 09, 2009 11:25 pm

kolesar je napisal/-a:so še hujši ponavadi v kakem golfu ki takoj iz pospeševalnega na prehitevalnega..
enkrat sm skor konkretno enga tak nabasal, pa še hitr sm vozu..
sm sam na hupo, ker ni blo variante da bi ustavu..

eni nič ne mislijo...

dans se peljem s skupino kolesarjev, ženska gre prehitevat pred križiščem kjer je odzem, na cesto zavije avto in sreča da je ženska in naproti vozeč avto počakala..
ker pa ni znala prehitevat je zapeljala s twingom na bankino in kamenji letel povsod...



Tu si na http://www.avtomobilizem.com ne na http://www.avtomobiciklizem.com.


____________________________

This is Sparta!



.
 
zajbel
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Po sep 08, 2008 11:28 am

Napisal/-a zajbel Če sep 10, 2009 8:27 am

obcasnigledalec je napisal/-a: Ne vem kaj ljudem ni jasno, tovornjak se ne bo tako hitro ustavil kot avto, tovornjak ima veliko večjo maso kot tisti Daewoo in ga bo samo speštal v palačinko...


V bistvu masa pri zavorni poti ni pomembna.
Zadnjič spremenil zajbel, dne Če sep 10, 2009 9:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če sep 10, 2009 8:41 am

zajbel je napisal/-a:
obcasnigledalec je napisal/-a: Ne vem kaj ljudem ni jasno, tovornjak se ne bo tako hitro ustavil kot avto, tovornjak ima veliko večjo maso kot tisti Daewoo in ga bo samo speštal v palačinko...


V bistvu masa pri zavorni poti ni pomebna.


Seveda ne.. polno naložen šlepar in prazen šlepar se bosta od 90 - 0 ustavila v enaki razdalji :roll:
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če sep 10, 2009 9:12 am

zajbelj ima prav. ČE ima šlepar zavore dimenzionirane za polno obtežitev (=da so zmožne takrat zablokirati kolesa), potem bo ustavil v enakem času kot prazen.
Zavorna pot je namreč odvisna samo od podlage in gum (=koeficienta lepenja med podlago in gumami). Če ne verjamete, si pa poglejte malo OŠ fiziko. Masa vozila se pri enačbi zaviranja pokrajša.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če sep 10, 2009 9:39 am

Energetik81 je napisal/-a:zajbelj ima prav. ČE ima šlepar zavore dimenzionirane za polno obtežitev (=da so zmožne takrat zablokirati kolesa), potem bo ustavil v enakem času kot prazen.
Zavorna pot je namreč odvisna samo od podlage in gum (=koeficienta lepenja med podlago in gumami). Če ne verjamete, si pa poglejte malo OŠ fiziko. Masa vozila se pri enačbi zaviranja pokrajša.


seveda .. ob idealnih pogojih, če, če..

Realnost je nekaj drugega kot vlečenje lesene kocke po mizi z vzmetjo priklopljeno na newtonmeter.. Zakaj je oprijem s širšimi gumami boljši kot z ožjimi, če velikost ploskve, ki se dotika površine nima veze na lepenje?
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Če sep 10, 2009 9:44 am

kolesar je napisal/-a:so še hujši ponavadi v kakem golfu ki takoj iz pospeševalnega na prehitevalnega....


Važno da so to ponavad vozniki golfov :lol:

90% slovenskih voznikov se ne zna vključit na avtocesto.
70% pa se jih ne zna odmaknit na prezen prehitevalni pas, ko se nekdo vključuje.
Oboje ne glede na to kaj vozijo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če sep 10, 2009 10:16 am

a_sist je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:zajbelj ima prav. ČE ima šlepar zavore dimenzionirane za polno obtežitev (=da so zmožne takrat zablokirati kolesa), potem bo ustavil v enakem času kot prazen.
Zavorna pot je namreč odvisna samo od podlage in gum (=koeficienta lepenja med podlago in gumami). Če ne verjamete, si pa poglejte malo OŠ fiziko. Masa vozila se pri enačbi zaviranja pokrajša.


seveda .. ob idealnih pogojih, če, če..

Realnost je nekaj drugega kot vlečenje lesene kocke po mizi z vzmetjo priklopljeno na newtonmeter.. Zakaj je oprijem s širšimi gumami boljši kot z ožjimi, če velikost ploskve, ki se dotika površine nima veze na lepenje?

Seveda v idealnih pogojih, vendar se praksa ne more veliko razlikovati od teorije. Širše gume bolje primejo, ker se očitno koeficient lepenja malo poveča pri širših, vendar če so preširoke, je učinek slabši.
Ravno zato morda naložen šlepar še hitreje ustavi od praznega, ker so gume od teže bolj sploščene in imajo večjo stično ploskev=večji koeficient lepenja. Seveda še vedno pri predpostavki, da so zavore dimenzionirane na max težo tovora.
Se pa strinjam, da bi bilo zanimivo izmeriti v praksi.
Npr. na nekem odseku asfalta bremzati od 100-0 če bi bil sam v avtu in drugič s še 4 potniki plus par gajb pira v prtljažniku. Grem stavit, da se zavorna razdalja ne bi razlikovala več kot za kakšnih 1-3%, čeprav bi bilo razlike v teži za 40%.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Če sep 10, 2009 10:56 am

zajbel je napisal/-a:
V bistvu masa pri zavorni poti ni pomembna.


Mogoče ne pri zavorni poti, ampak pri trku se pa pozna ko 10tonski tovornjak butne v 1 tono težak avto.
Zdaj že objavlam občasno
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov