Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po maj 03, 2010 9:12 am

Se strinjam z vsemi posti, ki zagovarjajo ESP kot dodatno pomagalo in po moje drži, da je ESP bistven takrat, ko te kaj preseneti, ne pa, da bi te ves čas vlekel iz nekih skrajnih situacij, ki jih greš sam povzročat. Ne škodi, da je. Sploh glede na to, ker smo očitno slabi vozniki. Vsi.

Če si varen (in tudi dober) voznik, potem presenečenj ne bo kaj dosti, bodo pa, ker so stvari, na katere ni mogoče vplivati. Npr. madež, luža, pesek na cesti, olje, itd... ki ga ne opaziš ali pa ga opaziš prepozno.

Šumaher je 1, pa še on ima občasne težave na cesti. Vsi ostali to niste in boste ves čas skušali srečo z ESP ali brez.


Dejstvo je, da tisti, ki meni, da je dober voznik, to ni. Niti ni varen voznik. Za to, da je nekdo dober ali pa varen voznik, je treba več, kot ESP ali pa natolcevanje, da je ESP brez veze ali pa celo samoprepričanje, kako dobri vozniki da smo oz. da ste. Ta meja zavedanja sodi med kulturo vožnje. Te kulture manjka.

Če bi se držali preprostega pravila (prilagoditev vožnji razmeram na cesti), vozila ne bi rabila 0 od elektronike, še slabe gume bi bile dovolj.

Dokler pa boste taki pacienti na cesti, ki zagovarjate skrajnosti (ESP mora biti ali pa ESP je b.v.), ga ni zakona in je ni elektronike, ki bo prepričila nesreče ali pa premagala fiziko, ki se non stop izziva.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Po maj 03, 2010 9:14 am

Hehe, spet nemci testirajo francoze :lol: nimam besed...

Malo za razmislek; kako so pa včasih vozil katrce brez esp-ja?

Problem je v tem, da je danes 95% voznikov na cesti odvisno sam od elektronike. Kako bi se njihov avto obnašal brez teh pripomočku, pa nimajo pojma!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po maj 03, 2010 9:36 am

jack86 je napisal/-a:Hehe, spet nemci testirajo francoze :lol: nimam besed...

Malo za razmislek; kako so pa včasih vozil katrce brez esp-ja?

Problem je v tem, da je danes 95% voznikov na cesti odvisno sam od elektronike. Kako bi se njihov avto obnašal brez teh pripomočku, pa nimajo pojma!


Klele rabiš ti razmislek in pa v pogled v statistiko nesreč iz časov katrc, zastav in drugih trug na cestah. Procentualno na prevožen kilometer se je zgodilo bistveno več nesreč kot danes.

Seveda se da vozit vsak avto brez ESP-ja ampak, ESP je tisti delček , ki prepreči cca 25-30% nesreč, kjer pride do nenadzorovanega drsenja oz. še bolje sploh ne dovoli, da pride do nenadzorovanega drsenja. To je dokazljivo na vsakem treningu varne vožnje, kjer raznorazne pametnjakoviče, ki so prepričani v svoj nadnaravni vozniški talent, razmetava in vrti po tisti drseči podlagi.

Z ESP-jem recimo so praktično izginile pomanjklivosti RWD gnanih vozil v mokrih in spolzkih razmerah saj lahko tak avto danes brez težav vozi skoraj vsak kljub temu, da v motorju rezgeta nekaj 100 konjev.

Se pa po drugi strani strinjam, da če se namensko igraš z bočnim drsenjem zna biti ESP starejšega datuma prav nadležno moteč in da se včasih bistveno prehitro vklopi. Pri novejših je zadeva bolje sprogramirana in je takih nepotrebnih vmešavanj bistveno manj oz. pri nekaterih je celo tako dobro, da tak ESP celo izboljša čase na dirkališču saj ne gre samo za zaviranje posameznih koles ampak tudi za prenos navora in pogona na ustrezno kolo, kar da dirkanju še dodaten plus.
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Po maj 03, 2010 9:53 am

uros11 je napisal/-a:Se strinjam z vsemi posti, ki zagovarjajo ESP kot dodatno pomagalo in po moje drži, da je ESP bistven takrat, ko te kaj preseneti, ne pa, da bi te ves čas vlekel iz nekih skrajnih situacij, ki jih greš sam povzročat. Ne škodi, da je. Sploh glede na to, ker smo očitno slabi vozniki. Vsi.

Če si varen (in tudi dober) voznik, potem presenečenj ne bo kaj dosti, bodo pa, ker so stvari, na katere ni mogoče vplivati. Npr. madež, luža, pesek na cesti, olje, itd... ki ga ne opaziš ali pa ga opaziš prepozno.

Šumaher je 1, pa še on ima občasne težave na cesti. Vsi ostali to niste in boste ves čas skušali srečo z ESP ali brez.


Dejstvo je, da tisti, ki meni, da je dober voznik, to ni. Niti ni varen voznik. Za to, da je nekdo dober ali pa varen voznik, je treba več, kot ESP ali pa natolcevanje, da je ESP brez veze ali pa celo samoprepričanje, kako dobri vozniki da smo oz. da ste. Ta meja zavedanja sodi med kulturo vožnje. Te kulture manjka.

Če bi se držali preprostega pravila (prilagoditev vožnji razmeram na cesti), vozila ne bi rabila 0 od elektronike, še slabe gume bi bile dovolj.

Dokler pa boste taki pacienti na cesti, ki zagovarjate skrajnosti (ESP mora biti ali pa ESP je b.v.), ga ni zakona in je ni elektronike, ki bo prepričila nesreče ali pa premagala fiziko, ki se non stop izziva.


S tem bi se pa strinjal v celoti!!! Če bi se nekoliko zmanjšal ego nekaterih (najbolje kar vseh nas), bi bilo prometnih nesreč bistveno manj. Dokler pa bodo (bomo) prepričani v svojo nezmotljivost, toliko časa bodo ne cestah tragedije... Žal.
Spet nekaj deževnih dni... kleparji bodo imeli delo, upam, čim manj. Prav tako reševalci..

Srečno na cesti!
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po maj 03, 2010 10:25 am

Se povsem strinjam z uros11 in BBoss.

Vedno ko sem vozo citroen c2 sem imel podobne izkušnje, v vsakem krožnem je ružo ESP že po suhi cesti.

Torej izkoriščaš ESP zato, da porivaš meje avta in podlage do naslednjega roba. Kjer ti tudi ESP ne bo pomagal.
Zadnjič spremenil Energetik81, dne Po maj 03, 2010 10:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po maj 03, 2010 10:33 am

lenivec je napisal/-a:mene ste prepričali. popoldan ko neha deževat vzamem ven varovalko od ESP. zgleda da bom bolj varn


sem že mislo pisat vodilnim ljudem ki razvijajo avtomobile, zakaj pri hudiču mi tole elektroniko v avto vgrajujeo,če pa imamo mojstre v sloveniji ki pravijo da je esp nevaren če ti avto odnese . jaz butl pa se sprašujem zakaj mi avto ne leti, ja itak če mam toliko teh brezveznih pomagal v avtu in vlačim s sabo samo brezvezno dodatno težo! damn, bo treba tole malo v roke poprimit, kaj se te grejo tile dripci tam zgoraj !! pol pa ni čudno da hondam športni filter ne da 10 konjev polek, če pa jim tale elektronika toliko moči vzame ker je avto težji :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po maj 03, 2010 10:42 am

dejcc je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
AgitatoR je napisal/-a:Vem edino to, da se mi je ESP pri vsakadnji normalni vožnji po vseh cestah razen makedamu (ne dirkanju, bla bla bla) in to z avti, ki jih nisem poznal (z obema je blo par 100 km) in sem zato še toliko bolj pozorno vozil, skoz za brezveze vklapljal.


model, ali lazes (in v zivljenju se nisi vozil avtomobila z esp) ali pa te je treba TAKOJ s ceste skinit za vedno ker ocitno ne obvladas osnov voznje avtomobila.

no, ocitno se bos prej kar sam...


Vedno ko sem vozo citroen c2 sem imel podobne izkušnje, v vsakem krožnem je ružo ESP že po suhi cesti.


Daj ne prodajaj buc lepo te prosim.
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK Po maj 03, 2010 11:09 am

nikakor nočem pametovati,
nekatreri vztrajno vztrajajo, da se esp prehitro vklaplja, ala na avtocesti ko zapelje čez most, v ronndojih...

pa sej to je njegova naloga, da opravlja mikro korekcije, da potencialno nevarnost zdrsa takoj prepreči, če bi se vklopil šele ko bočno drsiš čez ovink je že malo pozno se vam ne zdi?

pač tok pamtn pa ni de bi vedel kaj ga čaka čez 1 meter ali mokro listje na cesti ali pa lep nov asfalt
Slika
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po maj 03, 2010 11:18 am

Glede na izkazano samozavest nekaterih slovenskih voznikov glede svojega neverjetnega vozniškega znanja, me neizmerno čudi, da Slovencev ne videvamo na stezah najslavnejših avto-moto tekmovanj, v obliki Formule 1 ali WRC Rally-ja, kakor npr fenomena v teh športih, Fincev?!?!?! Žal se njihova izkazana samozavest prevelikokrat zrcali v črnih kronikah in dandanašnji vozniški (ne)kulturi.

Zagovornike ne-vgradnje elektronskih pomagal pa sprašujem slednje (mislim, da bo ostalo pri retoričnih vprašanjih): Kolikokrat ste bili v skorajda nerešljivi situaciji, ko bi vas lahko rešila elektronska "navlaka"? Ste imeli vsaj enkrat v življenju priložnost peljati kakšen sodobnejši avtomobil z vgrajenimi varnostnimi sistemi vsaj 100km v enem kosu, da lahko podajate kolikor toliko konstruktivna mnenja? Kdo ima narejen tečaj varne vožnje?

Še enkrat: vozniki najverjetneje NIKDAR v svojem vozniškem stažu ne pridejo v situacijo, ko bi jih reševal ESP ali kakšna druga varnostna komponenta. Nenazadnje se samo redki vozniki lahko zahvalijo pomoči v obliki air-bagov, pa niso že dolgo več kamen spotike. Vendar je potrebno do nesreče samo par kratkih trenutkov, merjenih v delčkih sekunde!!!
O izjemnih dogodkih (npr. vpliv ESP na dirkališčih, ritje v zasnežen hrib,...) pa ta tema ne govori!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po maj 03, 2010 11:54 am

Nekateri imajo očitno izjemni dogodek skoraj v vsakem krožišču... :lol:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po maj 03, 2010 2:18 pm

Mater jih eni streljate v tej temi...Jaz osebno se lahko v zadnjega pol leta 1x zahvalim ESPju za rešeno pločevino, ker sem na "spluženem" priključku na avtocesto kar naenkrat naletel na veliko zaplato snega in ledu (zgleda je z kakšnega šleperja odletelo dol). Verjetno sem slab voznik, preslabo pričakujem (v sončnem vremenu in na suhi cesti) kaj se lahko zgodi in mi je takrat prijetno pomagal ESP. Jaz lahko živim s tako oznako in 15jurji več v žepu namesto na servisu kot, če bi bil super odličen voznik in tistega dne stolkel avto :)

p.s. @dejcc, poleg drugih vozim tudi Citroena, še malo močnejšega kot je verjetno tista C2 in se ESP ne vklaplja v vsakem rondoju, razen če se res trudiš. Takrat pa začne elektronika v vsakem avtu "težiti".

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po maj 03, 2010 2:30 pm

Jaz bi ga zagotovo (vsaj) enkrat rabil v Golfu III, pa je nekako (še) zdržalo na cesti.
Sedaj v VI pa je zabavno v krožnih križiščih, ko je sneg, ko lahko driftaš skozi in je občutek, kot da bi bila ročna na eni strani zategnjena. Se pa ne prižge nobena lučka, tako da je vprašanje, če se sploh vžge ali pa malenkost posreduje, pa niti ne obvešča, da je kaj naredilo.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po maj 03, 2010 2:37 pm

FoxTer je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Se strinjam z vsemi posti, ki zagovarjajo ESP kot dodatno pomagalo in po moje drži, da je ESP bistven takrat, ko te kaj preseneti, ne pa, da bi te ves čas vlekel iz nekih skrajnih situacij, ki jih greš sam povzročat. Ne škodi, da je. Sploh glede na to, ker smo očitno slabi vozniki. Vsi.

Če si varen (in tudi dober) voznik, potem presenečenj ne bo kaj dosti, bodo pa, ker so stvari, na katere ni mogoče vplivati. Npr. madež, luža, pesek na cesti, olje, itd... ki ga ne opaziš ali pa ga opaziš prepozno.

Šumaher je 1, pa še on ima občasne težave na cesti. Vsi ostali to niste in boste ves čas skušali srečo z ESP ali brez.


Dejstvo je, da tisti, ki meni, da je dober voznik, to ni. Niti ni varen voznik. Za to, da je nekdo dober ali pa varen voznik, je treba več, kot ESP ali pa natolcevanje, da je ESP brez veze ali pa celo samoprepričanje, kako dobri vozniki da smo oz. da ste. Ta meja zavedanja sodi med kulturo vožnje. Te kulture manjka.

Če bi se držali preprostega pravila (prilagoditev vožnji razmeram na cesti), vozila ne bi rabila 0 od elektronike, še slabe gume bi bile dovolj.

Dokler pa boste taki pacienti na cesti, ki zagovarjate skrajnosti (ESP mora biti ali pa ESP je b.v.), ga ni zakona in je ni elektronike, ki bo prepričila nesreče ali pa premagala fiziko, ki se non stop izziva.


S tem bi se pa strinjal v celoti!!! Če bi se nekoliko zmanjšal ego nekaterih (najbolje kar vseh nas), bi bilo prometnih nesreč bistveno manj. Dokler pa bodo (bomo) prepričani v svojo nezmotljivost, toliko časa bodo ne cestah tragedije... Žal.
Spet nekaj deževnih dni... kleparji bodo imeli delo, upam, čim manj. Prav tako reševalci..

Srečno na cesti!


@FoxTer
Točno tako!! Če bi se zmanjšal ego voznikov nebi noben potreboval ESPja! :EE
Sem pa danes, žal že videl en precej hud karambol v Domžalah. Dva avtomobila precej razbita, ne vem pa, če sta imela ESP.
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Po maj 03, 2010 2:43 pm

Če je ESP mora bit izklopljiv, če ga ni pa tud nč narobe (mal več občutka pa tud gre - slabše ampak gre! ). Ista zgodba je bla z ABS-om, pa je daljša zavorna pot in tko naprej...če ga ni pa pač mal občutka v noge pa se tud da (nebom reku da tko dobr kakor to dela ABS samo še vedno boljše kakor da ti blokira).
Je pa nejvečji problem v voznikih samih, ker se preveč zanašajo na usa ta pomagala, in pol se špara na gumah in zavorah itd. pol se pa čudijo kako je lahko razbil avto visokega cenovnega razreda, kljub temu da je mel pa vsa pomagala vklopljena, na to da ma gor gume k še za ob pisto postavt niso dobre pa ni pomislu, oz. se pol kopujejo gume razreda čungalunga... in to je problem pr nas, ne to a je ESP al ne!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 03, 2010 3:35 pm

cruiser1 je napisal/-a:
FoxTer je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Se strinjam z vsemi posti, ki zagovarjajo ESP kot dodatno pomagalo in po moje drži, da je ESP bistven takrat, ko te kaj preseneti, ne pa, da bi te ves čas vlekel iz nekih skrajnih situacij, ki jih greš sam povzročat. Ne škodi, da je. Sploh glede na to, ker smo očitno slabi vozniki. Vsi.

Če si varen (in tudi dober) voznik, potem presenečenj ne bo kaj dosti, bodo pa, ker so stvari, na katere ni mogoče vplivati. Npr. madež, luža, pesek na cesti, olje, itd... ki ga ne opaziš ali pa ga opaziš prepozno.

Šumaher je 1, pa še on ima občasne težave na cesti. Vsi ostali to niste in boste ves čas skušali srečo z ESP ali brez.


Dejstvo je, da tisti, ki meni, da je dober voznik, to ni. Niti ni varen voznik. Za to, da je nekdo dober ali pa varen voznik, je treba več, kot ESP ali pa natolcevanje, da je ESP brez veze ali pa celo samoprepričanje, kako dobri vozniki da smo oz. da ste. Ta meja zavedanja sodi med kulturo vožnje. Te kulture manjka.

Če bi se držali preprostega pravila (prilagoditev vožnji razmeram na cesti), vozila ne bi rabila 0 od elektronike, še slabe gume bi bile dovolj.

Dokler pa boste taki pacienti na cesti, ki zagovarjate skrajnosti (ESP mora biti ali pa ESP je b.v.), ga ni zakona in je ni elektronike, ki bo prepričila nesreče ali pa premagala fiziko, ki se non stop izziva.


S tem bi se pa strinjal v celoti!!! Če bi se nekoliko zmanjšal ego nekaterih (najbolje kar vseh nas), bi bilo prometnih nesreč bistveno manj. Dokler pa bodo (bomo) prepričani v svojo nezmotljivost, toliko časa bodo ne cestah tragedije... Žal.
Spet nekaj deževnih dni... kleparji bodo imeli delo, upam, čim manj. Prav tako reševalci..

Srečno na cesti!


@FoxTer
Točno tako!! Če bi se zmanjšal ego voznikov nebi noben potreboval ESPja! :EE
Sem pa danes, žal že videl en precej hud karambol v Domžalah. Dva avtomobila precej razbita, ne vem pa, če sta imela ESP.


In točno tole sem hotel jaz povedat....ampak preveč slepi , da bi lahko sprejeli druga mnenja.

CHAN: Iz napisanega sklepam , da leti tvoj post točno na mene. Izpita za varno vožnjo res nimam imam pa 10 let izkušenj in pa okrog pol miljona km prevoženih km z dvema nesrečama. Enkrat (mel izpit 6 dni) mal preveč na rob....zahaklal visok robnik in avto je katalpultiralo na streho (esp glede na to kak deluje ne bi moral met vpliva). In pa drugič kjer sem (po moji krivdi) vzel enemu prednost tako da niti zavirat ni mel časa (Vsa pomagala gor ali dol...)
Doma je (tudi dosti v moji uporabi) zlo glasni mercedes A klase ( prvih serij , ki so kao nevarne) pa ni težav pa je bilo že dosti exremnih trenutkov. Poleg tega imam dosti izkušenj z MB C klaso, ki ima poleg zadnjega pogona vsa elektronska pomagala kaj je možno.....pa se pozimi ali po spolzki cesti še niti enkrat ni vkloplo kaj od biločesa razen ABS-a pa še tisto izzvanega.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dolenc46
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr dec 23, 2009 10:27 am

Napisal/-a dolenc46 Po maj 03, 2010 3:50 pm

Tudi moj kolega ma zloglasnega mercedesa A-klasa prvi model, pa je ESP zelo moteč pozimi, čeprav se ga delno da izklopit še vedno prepogosto posega med vožnjo. Čudi pa me da sedaj ko je suha cesta in ga tera po ovinkih, vzame zadni del in gre skoraj po 3 kolesih ne naredi nič.
Ne vem, jaz ko sem se peljal za njim sem samo čakal kdaj bo odletel v ograjo. Sredi ovinka ga je že kar pošteno neslo in sem ga potem vprašal če mu je takrat ESP poravnal avto in je rekel da ne, ga ni bilo slišat(namreč ko ESP blokira katero koli od koles se sliši močno ruženje v podvozju).

Sicer ne vem kadj naj bi začel ESP pomagati ampak takrat bi bil že kar čas. Mogoče je pa crknu :?: :?:
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Po maj 03, 2010 3:57 pm

Če bi se šli neko varnost potem bi moral vsak avto imeti 4 kolesni pogon, zavore kot se zagre, dobre gume,.... Sploh pa mislim da je tudi napaka proizvajalca če ne zna narest avta da se ne prevrne pri hitrosti 90km/h ko ostro zaviješ :lol: :lol: :lol: Zdaj delajo avte samo še zato da se kvarijo in služijo na rezervnih delih :) Malo smešno da potem na ADAC-u ugotavljajo ali je avto varen ali ne ... to bi lahko naredili že v proizvodnji preden dajo sploh tak sekret na cesto.
....
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po maj 03, 2010 4:50 pm

Po Europskih normah je povprečno človečko življenje vredno 450.000 eur- zdej pa premislite zakaj so nekatera pomagala obvezna- in vedno več jih bo
če nebi dokazano pomagala, bi države zahtevale njihovo uporabo in s tem svoje prihodke??
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Po maj 03, 2010 5:25 pm

to je pa res slaba tolažba :D

Pa če bi šlo že tako potem unim 60+ letnim ne bi esp-ja vgrajevali (pokojnine press). Pa včasih je za državo tudi bolje da človek umre v prometni nesreči kot da je pohabljen (zdravljenje košta uhuhu) in nezmožen delat.

Po drugi strani pa... nimaš esp-ja zbiješ avto podpreš kleparje in ličarje ali pa kupiš novga plačaš nov davek in spet državo podpreš :D Aja za to imamo take ceste,.. sej počasi bom skaperal.

Skratka bolano je razmišljati koliko je človeško življenje vredno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov