DragonForce je napisal/-a:zany je napisal/-a:@dragonforce; v tvojem primeru se mi nič kriv ne zdi voznik audija, če je šel prehitevat na preglednem delu ceste, pa tudi če je prehitel nevem kolk avtov. Kolikor sem razumel, je voznik za traktorjem izsilil prednost vozniku audija, zato ne vidim nikakršne logike, da bi bil kriv voznik slednjega. Tukaj je le lep primer za tiste, ki mislijo da so ogledala zato, da avto izgleda lepši

Zato, če je cesta v "nedogled"pregledna ne vidim nobene panike, da prehitiš nekaj avtomobilov, ki cijazijo za traktorjem/tovornjakom, le 100% moraš biti prepričan, da je tvoje početje varno.

Nekakšna logika nam pove, da se ponavadi prehiteva po vrsti, kakor je tudi najbolj varno. Torej, če prehitevaš 2 vozila + traktor s prikolico, ne moreš biti ravno prepričan, da je varno. Lahko upaš, da boš prišel do konca.
Voznik Audija pa se ni prepričal, če je varno, ker je takoj začel prehitevat, ko jih je dohitel in ni dal vozilom pred sabo možnosti, da prehitijo. Ni vozil za njimi par 100 metrov in videl, da ne bodo prehiteli.
Tukaj sta seveda kriva oba, ampak ko si enkrat v jarku, ni več pomembno.
Oprosti, ampak po tvoji logiki, bi bilo najbolje, da tisti, ki celo znamo odločno prehitet takrat, ko je za to primeren čas, ostanemo kar doma, da ne ogrožamo tistih, ki prehitevat ne znajo.

Iz tega posnetka je težko 100% razbrat, kdaj je tisti spredaj dejansko začel s prehitevanjem in je težko kaj povedat čez enega ali drugega, AMPAK, če je dal žmigavec pozneje kot vozilo s kamero in če se je pozneje spravil na levi pas (s tem se prehitevanje začne), kar je očitno bilo na stvari po posnetku sodeč, je kršil zakon in s tem ogrožal vse v neposredni bližini. ON in nobeden drugi!
Ja saj se tvoja izjava kako lepo pravljično vse poteka, če se prehiteva po vrsti, sliši lepo, ampak v realnosti je to skoraj nemogoče, če se nočeš v koloni vozit še cel dan. Voznik zadaj je poskrbel za svojo varnost in začel prehitevat TAKOJ, ko je to bilo možno, žmigavec je dal PRAVOČASNO, prehitevanja se je lotil ODLOČNO, kot nas tudi učijo, očitno pa je ohranil mirne živce tudi ko mu je vozilo spredaj IZSILILO PREDNOST.
Če bi vsi prehitevanje obvladali vsaj približno tako dobro, bi takšna situacija bila praktično NEMOGOČA, promet pa bi potekal veliko bolj TEKOČE. Tako se mi pa zdijo izjave, da bi moral počakat, da prej vsi drugi prehitijo in je s tem dejanjem ogrožal varnost, bizarne. Kot prvo, voznik takoj za oviro je dejansko ignoriral promet za sabo, s svojim poznim prehitevanjem je zadaj vozečim "kradel" dragocen prostor, ki je potreben za varno prehitevanje in vprašanje, če bi se prehitevanja sploh lotil, če ne bi videl, da to zadaj počne še nekdo drug. Število pacientov, ki se za prehitevanje odločajo glede na situacijo v vzvratnem ogledalu in ne glede na situacijo spredaj, je namreč neverjetno.
Zelo velika verjetnost je, da bi se ob upoštevanju prehitevanja "po vrsti" vozil še nekaj kilometrov zadaj in ko bi videl, da noben ne misli prehitet na nobenem primernem mestu, se lotil prehitevanja, bi se mu ponovila ista situacija kot na posnetku!
Izjave, ki govorijo čez to prehitevanje, mi močno dišijo po pacientih, ki so se sposobni nabiti en na drugega voziti za "oviro" po vseh možnih preglednih ravninah, če pa že kdo ima več kot 3cm razdalje do tistega pred sabo, bo z nenadnim pritiskanjem po gasu poskrbel, da jo zmanjša.
Torej draga gospoda, če spadate med cca. 70% voznikov na naših cestah, ki jim prehitevanje predstavlja hud psihofizični napor, vam predlagam, da se prehitevanja lotite pravočasno in odločno, takoj ko je za to primeren prostor, s predhodno uporabo žmigavca (in ne šele ko štartate levo oz. kar brez) ALI se pa pač vozite na varnostni razdalji za vozilom spredaj in pač ne prehitevajte. Pri takšnem obnašanju vam lahko zagotovim, da je skoraj nemogoče, da bi vas kdo "ogrožal" s tem, da začne zadaj pravilno prehitevat, ker boste ali pravočasno na levem pasu ali pa bo za varnost vseh v neposredni bližini skrbela vaša varnostna razdalja!