Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a T1cK0 Sr jan 18, 2012 7:59 pm

Decembra sem imel tehnični pregled in sem čisto pozabil deliti z vami smešno prigodo pri merjenju izpušnih plinov. Na začetku sem imel na avtomobilu uklopljen plin pri čemer pa so mi na tehničnem izmerili prekoračitev meje izpušnih plinov. Ko sem preklopil na bencin pa je kazalec za merjenje izpušnih plinov skozi vse obrate motorja kazal zeleno luč :)

A ni tako, da je plin bolj eko in z njim dosežeš manjše izpuste nevarnih plinov (s čimer naj bi "podaljšal" življensko dobo katalizatoja in lambde), manj onesnažuješ okolje itd ? Zakaj se je pri meni izkazalo ravno obratno ? Moram tudi omeniti, da mi avtomobil ne pokuri veliko več plina kot pa bi mi bencina pri vožnji tako, da ne bi rekel, da ga pretirano "zaliva" in da je bil to rezultat povišane vrednosti izpušnih plinov.

Je pa res, da svojemu serviserju plinske naprave ne zaupam preveč, ker mi pri VSAKEM servisu reče, da je moral "dodatno" še spreminjati mapo ker naj ne bi bila vredu (nevem zakaj, saj jo samo on štela :roll: ) tako, da bog si ga vedi kako jo imam dejansko nastavljeno. :D Sicer tej njegovi trditvi, da mi jo vsakič naštela prav malo verjamem, ker ne vem zakaj mi potem ne bi znal pobrisat servisov in me napravica še kar naprej opozarja (piska), ko ugasnem avto, da mora na redni servis :roll:
Slika
 
skepsa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 17, 2012 8:25 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a skepsa Sr jan 18, 2012 8:19 pm

T1cK0 je napisal/-a:Decembra sem imel tehnični pregled in sem čisto pozabil deliti z vami smešno prigodo pri merjenju izpušnih plinov. Na začetku sem imel na avtomobilu uklopljen plin pri čemer pa so mi na tehničnem izmerili prekoračitev meje izpušnih plinov. Ko sem preklopil na bencin pa je kazalec za merjenje izpušnih plinov skozi vse obrate motorja kazal zeleno luč :)

A ni tako, da je plin bolj eko in z njim dosežeš manjše izpuste nevarnih plinov (s čimer naj bi "podaljšal" življensko dobo katalizatoja in lambde), manj onesnažuješ okolje itd ? Zakaj se je pri meni izkazalo ravno obratno ? Moram tudi omeniti, da mi avtomobil ne pokuri veliko več plina kot pa bi mi bencina pri vožnji tako, da ne bi rekel, da ga pretirano "zaliva" in da je bil to rezultat povišane vrednosti izpušnih plinov.

Je pa res, da svojemu serviserju plinske naprave ne zaupam preveč, ker mi pri VSAKEM servisu reče, da je moral "dodatno" še spreminjati mapo ker naj ne bi bila vredu (nevem zakaj, saj jo samo on štela :roll: ) tako, da bog si ga vedi kako jo imam dejansko nastavljeno. :D Sicer tej njegovi trditvi, da mi jo vsakič naštela prav malo verjamem, ker ne vem zakaj mi potem ne bi znal pobrisat servisov in me napravica še kar naprej opozarja (piska), ko ugasnem avto, da mora na redni servis :roll:


kje pa servisiraš?
manj je več
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a T1cK0 Sr jan 18, 2012 10:06 pm

Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če jan 19, 2012 12:45 am

jaz sem bil s xsaro na tehničnem v petek ..je rekel da je vseeno ali meri na bencin ali na plin ..in sem imel na plinu ..

ne vem kakšne merilne naprave so sploh na tehničnih . kajti kot se tudi že slišal je na plinu kazalo "rdeče " ???!! na bencinu pa zeleno! no če ima tako opredeljeno z barvami seveda kaže rdeče na plinu ( če je vse v redu z nastavitvami in seveda z izpušnim sistemom) ker je manj izpušni plinov .. razika je v tem , da kaže rdeče spodaj , kar pa na bencinu pomeni da je nekaj narobe , če vrednosti izpuha niso v mejah normale ampak pod njo...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a T1cK0 Pe jan 20, 2012 12:25 pm

Ne vzet to kot neko napadanje, ampak res prvič slišim, da bi bila prenizka vrednost izpušnih plinov pa napaka in bi zaradi tega kazalo rdeče. Meni so sicer sami na tehničnem rekli, da imam previsoke vrednosti izpušnih plinov, ko sem imel vklopljeno na plin, tko da pri meni ni bilo to :D
Slika
 
janez007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr mar 23, 2005 2:58 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a janez007 Pe jan 20, 2012 1:57 pm

Jaz sem bil prav tako danes na tehničnem in so merili ko je bil avto na plinu. Pa je bilo vse zeleno in izpušni plini OK. Je pa majster tudi rekel, da je vseeno ali meri na plinu ali na bencinu, čeprav se mi je sedaj prvič zgodilo da so merili na plinu, prej so vedno preklopili na bencin in potem merili. Zakaj tako pa ne vem :)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe jan 20, 2012 9:55 pm

T1cK0 je napisal/-a:Ne vzet to kot neko napadanje, ampak res prvič slišim, da bi bila prenizka vrednost izpušnih plinov pa napaka in bi zaradi tega kazalo rdeče. Meni so sicer sami na tehničnem rekli, da imam previsoke vrednosti izpušnih plinov, ko sem imel vklopljeno na plin, tko da pri meni ni bilo to :D


za določen avto se točno ve koliko izpušnih plinov mora imeti - je tako? no in če jih imaš premalo na koncu izpuha je nekaj narobe - nalpogosteje luknja v izpuhu.. lahko pa je tudi napačno delovanje lambda sonde - to me ne za besedo prijet ..
vem da so imeli naprave / prikazovalnike , ki so imeli rdeče/zeleno/rdeče polje in je morala biti meritev na zelenem ..kaj in kako pa poteka meritev bi pa moral enkrat vprašati enega iz tehničnih na kavici ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
mihouca
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr mar 23, 2011 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mihouca Ne jan 22, 2012 1:38 am

Bom delil z vami eno zanimivo izkušnjo, oz izkušnje o kvaliteti plina v tujini, natančneje Italija.

V italiji tankam poln tank 48L, povprečna hitrost na autostradi je bila med 150-180, vožnja več ali manj brez bremzanja/pospeševanja, porabil sem cel tank in ugotovil, da avtomobil porabi le 10.5L/100km plina, se ustavim na naslednji pumpi spet poln tank, tokrat je bila hitrost okoli 140kmh, poraba padla na 9.5L. Sem bil kar malo šokiran.

Poraba pri nas, na našem plinu se mi giblje na AC pri hirosti 130kmh okoli 11.5L, test na relaciji Lj-Zagreb.
Pri 180 je poraba okoli 13L.

Poraba od trsta do Lj je bila 11L, z vožnjo okoli 180kmh in pospeševanjem po cestninskih postajah, do rdečega polja.

Avto na "Italijanskem" plinu občutno bolj potegne, test je bil narejen tudi na klancih proti primorski pri nas, v 5 prestavi pri 100kmh v hrib avto na italijanskem plinu pospešuje, pav tako na bencinu, vkolikor na našem plinu hitrost pada oz. ostane enaka.

Letno naredim po italijanskih avtocestah dosti kilometrov, in to me fascinira že od začetka, sicer nikoli nisem meril točbne poraba, ampak ta teden pa sem se le odločil, da testiram in delim z vami.

Ni mi jasno, kako se lahko kvaliteta plina tako razlikuje.
ps. plin v italiji tankam na Esso pumpah, če pa te ni pa na Agipu.

:o
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a T1cK0 Ne jan 22, 2012 10:58 pm

Jaz sem nekaj podobnega opazil že pri tankanju na Petrolu in tankanju na verovškovi. S plinom na Petrolu mi je avto zmeraj cukal, s polnim tankom sem naredil 550km, s tem ko sem začel tankati plin na verovškovi mi avto od takrat naprej nikoli več ni cukal in naredim tudi po 100km več s polnim tankom. Na petrolu tankat samo še če je reeeeeeeeeees sila. Še to ponavadi raje vmes prešaltam na bencin :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Buffy
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Po apr 10, 2006 5:57 pm
Kraj: Celje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Buffy Ne jan 22, 2012 11:10 pm

NEvem js sm pa zadnjič na verovškovi tanku in sm dobu 10 litrov premal v posodo, plinski tank sm do konca posrku in tut naredu zelo zelo malo kilometrov... tak da so iz tega enga tankanja na verovškovi občutki zelo klavrni :) je pa res da je blo -4... sam se mi zdi da pri petrolu dobim več plina v tank... No bi mogu večkrat tankat, sam nimam te možnosti, tiste 3-4€ na tank je pa razlika prevč minimalna da bi se sekiru ;)
Slika
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Mare77 Po jan 23, 2012 7:16 pm

Glede polnega tanka imam tudi jaz mešane občutke... Včasih je OK, včasih pa zelo čudno :evil:
Drugače pa je kvaliteta plina po besedah mojega serviserja (Prins) enaka kot na Petrolu, saj imajo zapacane filtre tudi tisti, ki tankajo izključno na Veroškovi. Bom videl, kako bo pri meni, ko imam redni servis drug mesec, tankam pa 90% na Veroškovi. Razlika v ceni ni velika, samo na daljše obdobje se pa pozna...
Sam nisem opazil kake razlike med Petrolom in Veroškovo, v Italiji pa sem tankal samo 1x. Na Hrvaškem sem tankal večkrat, predvsem v Novem Gradu (OMV) in tudi ni bilo razlike.
Največja razlika v porabi je, če ga ne tišim preveč po avtocesti :twisted:
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Po jan 23, 2012 7:37 pm

Je možno da je za takšne nevšečnosti nekaterim pozimi, kriva čudna (nepravilna) mešanica propana in butana. Saj naj bi pozimi dali več propana, ker se boljše obnese pri nižjih temperaturah.
 
Uporabniški avatar
Buffy
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Po apr 10, 2006 5:57 pm
Kraj: Celje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Buffy Po jan 23, 2012 9:46 pm

Dejansko se največja razlika pozna če se mal počasnej pelješ :D Drugače pa ja, na dalši rok je dobr na Verovškovi tankat če le imaš možnost, če pa nimaš pa jebat ga... Še dobr da nima Petrol tok večje cene :)
Slika
 
triggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jan 24, 2012 10:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a triggy To jan 24, 2012 10:42 am

Živijo!

Imam vprašanje - s punco si deliva Toyota Aurisa , 2.0 dizel motor (drugih podatkov z glave ne vem, se ne spoznam prevec na avte :P), večinoma ga potrebujeva za dolge relacije (obala - ljubljana), dnevno pa naredim priblizno 220 km (dom-sluzba-dom), pri čemer je povprečna poraba ca 5.5l /100km, mogoce kakšen deci manj, in ne , ne tišim ga preveč :)

A bi se mi splačal v ta avto vgradit kakšen plinski sistem (danes prvič gledam informacije na temo, in sem čist zelen, tko da se mi zdi primerno da vprašam). Po branju sodeč se plinski sistemi obnesejo pri normalni porabi okol 8l/100km, tako da nisem ziher. Predvsem me zanima, ker bi rad zmanjšal mesečni strošek za gorivo - itak, pa slišim od prijateljev , da se to menda pozna.

Vsaka informacija zelo dobrodošla, hvala vnaprej!


T.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking To jan 24, 2012 11:25 am

triggy je napisal/-a:Živijo!

Imam vprašanje - s punco si deliva Toyota Aurisa , 2.0 dizel motor (drugih podatkov z glave ne vem, se ne spoznam prevec na avte :P), večinoma ga potrebujeva za dolge relacije (obala - ljubljana), dnevno pa naredim priblizno 220 km (dom-sluzba-dom), pri čemer je povprečna poraba ca 5.5l /100km, mogoce kakšen deci manj, in ne , ne tišim ga preveč :)

A bi se mi splačal v ta avto vgradit kakšen plinski sistem (danes prvič gledam informacije na temo, in sem čist zelen, tko da se mi zdi primerno da vprašam). Po branju sodeč se plinski sistemi obnesejo pri normalni porabi okol 8l/100km, tako da nisem ziher. Predvsem me zanima, ker bi rad zmanjšal mesečni strošek za gorivo - itak, pa slišim od prijateljev , da se to menda pozna.

Vsaka informacija zelo dobrodošla, hvala vnaprej!


T.


Za diesel motor je sicer možno vgraditi plinsko napravo, a se ne splača. Stroški so veliko večji. Potrebno je vgraditi svečke, se pravi vrtati glavo (če ne druga vsaj povrtati kjer pridejo injektorji). Potrebno je zmanjšati kompresijo ( z podložkami), kar lahko spet predstavlja problem pri tesnenju glave. Vozilo se potem vozi z večjimi obrati, saj se navor prestavi v višje območje. Kar lahko spet predstavlja večjo obrabo motorja in vitalnih delov.
Na kratko povedano, diesel motor moraš takorekoč predelati v bencinskega. Nazadnje sem bral da se ta konverzija edino splača tistim ki so v Avstraliji. Saj naj bi država subvencionirala predelave dieselskih motorjev na LPG (nepreverjeno).

Porabo pa imaš tako majhno, da se ti potem splača res imeti velik tank za plin (prtljažniku, kar spet zasede svoj prostor).

sumasumarum: ne splača se niti pod razno. Tudi če bi imeli bencinski motor s 5,5l porabe se sam osebno ne bi lotil predelave na plin.
 
triggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jan 24, 2012 10:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a triggy To jan 24, 2012 12:06 pm

Super, hvala za odgvovor.

T.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hippo To jan 24, 2012 1:47 pm

triggy je napisal/-a:Živijo!

Imam vprašanje - s punco si deliva Toyota Aurisa , 2.0 dizel motor (drugih podatkov z glave ne vem, se ne spoznam prevec na avte :P), večinoma ga potrebujeva za dolge relacije (obala - ljubljana), dnevno pa naredim priblizno 220 km (dom-sluzba-dom), pri čemer je povprečna poraba ca 5.5l /100km, mogoce kakšen deci manj, in ne , ne tišim ga preveč :)

A bi se mi splačal v ta avto vgradit kakšen plinski sistem (danes prvič gledam informacije na temo, in sem čist zelen, tko da se mi zdi primerno da vprašam). Po branju sodeč se plinski sistemi obnesejo pri normalni porabi okol 8l/100km, tako da nisem ziher. Predvsem me zanima, ker bi rad zmanjšal mesečni strošek za gorivo - itak, pa slišim od prijateljev , da se to menda pozna.
Vsaka informacija zelo dobrodošla, hvala vnaprej!
T.

To se splača na avtih ki imajo minimalno povprečno porabo vsaj 8 l in delajo veliko km. Za vse ostalo je škoda denarja.
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gogocak To jan 24, 2012 5:35 pm

Danes naredu servis in je filter bil cel oljast-Tankam 95% na verovškovi, tako, da tudi tam ni boljši plin pa da ga hebeš. Res pa je, da mi je pri tankanju na Petrolu par krat zasvetila lučka za lambdo ampak samo če sem dal majhno količino plina v tank, drugače pri polnem je bilo vse vredu. Pri dizlu ki porabi 5.5 l pa nebi niti pomislil na plin. Če tudi bo dizel 2 evra je to še vedno 11 e na 100 km. Tok imamo eni z plinom:)

kaj se pa tiče porabe je pa čisto odvisno. Če ne tankaš na isti bombi ob enakih pogojih je razlika v polnjenju ogromna. Naprimer. enkrat sem na Petrolu na kajuhovi natankal 66l plina. Na Verovškovi pa max. 60. Sedaj pa 52l in skozi na isti črpalki. Sedaj ali spreminjajo pritisk, ali je pa vzrok kjer drugje?!
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4393
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl To jan 24, 2012 9:02 pm

-zanimivo branje,po prebranem me plin ne prepriča kaj dosti
-sicer naredim 20-30000km letno,ampak pri porabi med 7-8 litrov,stroškov vzdrževanja,možnih problemih,manj moči (zakaj potem imam 170KM),sem nekako mešanih občutkov
-je sploh možna vgradnja v FLAR multiair motorje?
-kaj pa sistem start&stop,saj za zagon potrebuje bencin?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking To jan 24, 2012 9:29 pm

xxl je napisal/-a:-zanimivo branje,po prebranem me plin ne prepriča kaj dosti
-sicer naredim 20-30000km letno,ampak pri porabi med 7-8 litrov,stroškov vzdrževanja,možnih problemih,manj moči (zakaj potem imam 170KM),sem nekako mešanih občutkov
-je sploh možna vgradnja v FLAR multiair motorje?
-kaj pa sistem start&stop,saj za zagon potrebuje bencin?


Novi sistemi več ne potrebujejo zagona na bencin. Saj gre za vbrizgavanje tekoče faze direktno v komoro. Žal pa so pri tem sistemu še vedno problemi z injektorji, kar je tudi posledica da gre še vedno za relativno nov sistem.

Problemi so vedno možni, zato pa izbrati kvaliteten sistem, pri kvalitetnem vgrajevalcu ki se tudi kaj spozna na dotično znamko vozila.

Stroški vzdrževanja so 30€ na 20k km.

Pravilno vgrajena in delujoča plinska naprava, ne boš občutil popolnoma nobene razlike v moči. Pri sistemu kjer gre za vbrizg tekoče faze, pa se govori celo o povišanju moči.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov