Vikking je napisal/-a:
Za diesel motor je sicer možno vgraditi plinsko napravo, a se ne splača. Stroški so veliko večji. Potrebno je vgraditi svečke, se pravi vrtati glavo (če ne druga vsaj povrtati kjer pridejo injektorji). Potrebno je zmanjšati kompresijo ( z podložkami), kar lahko spet predstavlja problem pri tesnenju glave. Vozilo se potem vozi z večjimi obrati, saj se navor prestavi v višje območje. Kar lahko spet predstavlja večjo obrabo motorja in vitalnih delov.
Na kratko povedano, diesel motor moraš takorekoč predelati v bencinskega. .
BBoss je napisal/-a:
Sicer se ne spoznam kaj dosti na tole ampak je bolj elegantna rešitev brez svečk in manjšanja kompresije in sicer tako, da še vedno poleg plina vbrizgavaš še cca 20-30% nafte, ki nato ohranja takšno delovanje motorja kot je značilno za diesle. Tako ostane vse vključno z navorom v normalnih obratih.
xxl je napisal/-a:-zanimivo branje,po prebranem me plin ne prepriča kaj dosti
-sicer naredim 20-30000km letno,ampak pri porabi med 7-8 litrov,stroškov vzdrževanja,možnih problemih,manj moči (zakaj potem imam 170KM),sem nekako mešanih občutkov
-je sploh možna vgradnja v FLAR multiair motorje?
-kaj pa sistem start&stop,saj za zagon potrebuje bencin?
plinaš je napisal/-a:xxl je napisal/-a:-zanimivo branje,po prebranem me plin ne prepriča kaj dosti
-sicer naredim 20-30000km letno,ampak pri porabi med 7-8 litrov,stroškov vzdrževanja,možnih problemih,manj moči (zakaj potem imam 170KM),sem nekako mešanih občutkov
-je sploh možna vgradnja v FLAR multiair motorje?
-kaj pa sistem start&stop,saj za zagon potrebuje bencin?
to če tebe plin ne prepriča verjetno ne moti nikogar od nas , ki se na plin že vozimo .. če te razlika v ceni bencin / plin 1,406 €/ 0,703€ ne prepriča bi te lahko vsaj ekologija ...
če dela plinska naprava brezhibno na toyoti prius bi delala tudi na tvojem ..
ne vem zakaj bi bil nek FLAR multiair motor bolj zahteven od hibrida , kjer preklaplja med elektromotorji in kombiniranim pogonom elektro + bencinski motor ?
če je bolj zahteven bi poprosil za pojasnilo zakaj je bolj zahteven...
stroški vzdrževanja - se strinjam da so - pri tebi en servis v letu ali letu in pol ...
problemi - se strinjam ... a to jih imaš lahko tudi na bencinu ....
manj moči - se strinjam - pri indirektnem vbrizgu vplinjenega plina ..
če pogledaš motorje z direktnim vbrizgom bencina in potem predelane z najnovejšo napravo vbrizga tekočega plina skozi bencinske injektorje ( ne zamenjati z indirektnim vbrizgom tekoče faze v sesalni kolektor kjer veliko motorjev ne dela lepo ) se moč in navor celo povečata - ne veliko a učinek vožnje na plin je zelo zanimiv - skupaj s tem , da naprava porabi nič - zero - null bencina saj vžiga direktno na plin...
lp
Buffy je napisal/-a:Plinaš@ se prižiga na bencin ko je motor segret??? :O moj sistem sigurno ne, kr drugače bi čutu kak preklapla na plin... Tak da pri start&stop se dobri sistemi ne smejo prižigat na bencin! kr če se kljub toplemu motorju pol lahko pride do težav pri nenadnem spelejvanju ko se on preklapla na plin... No še enkrat, sistem od G-1 zažene motor na plin ko je le ta topu.
Buffy je napisal/-a:Aja, no sej pol če prius ni mel problema pol vrjetno res nima kej bit. Js pa čutim preklop na plin kr ornk (če ravno pospešujem ali pa je motor v prostem teku) in je tut takrat motor dokaj neodziven... zato sm bil mal začuden
spaceair je napisal/-a:Buffy je napisal/-a:Aja, no sej pol če prius ni mel problema pol vrjetno res nima kej bit. Js pa čutim preklop na plin kr ornk (če ravno pospešujem ali pa je motor v prostem teku) in je tut takrat motor dokaj neodziven... zato sm bil mal začuden
madona ti pa maš požrešen avto kaj si nor,še Actros tolko ne pije ko tvoj "avto"![]()
ja preklop se čuti pomoje na vsakem vozilu in na vsakem sistemu če nekateri pravijo da ne lažejo
je pa zanimivo ja, da topel motor kaže vedno prvi vžig motorja na bencin ,da
vendar pa nikoli ne slišim stikala za preklop iz bencina na plin tako, da pomoje steče topel vedno na plin.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov