Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a domen_ To jun 28, 2011 5:36 pm

Glavni razlog, da se politiki tako pogosto poslužujejo višanja kazni ni to, da bi se jim fučkalo, to je napačen sklep. Glavni razlog je to, da so ostale alternative (npr. izobraževanje voznikov in splošno dviganje zavesti o kulturi na cesti (ne samo na cesti!)) predrage in za njih preprosto ni denarja. Zvišanje kazni ne stane dosti (samo kakšno pravno mnenje ali dve), učinek pa je kolikor toliko viden. Dolgoročno sicer ni tako dober kot kakšne alternative (kampanje za zviševanje zavesti in kulture), ampak nekaj ga le je (število mrtvih zadnja leta upada). V čase finančne krize si jaz niti ne znam predstavljati kaj drugega bi z malo sredstvi bi se dalo narediti.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a lizard To jun 28, 2011 5:50 pm

domen_ je napisal/-a:Dolgoročno sicer ni tako dober kot kakšne alternative (kampanje za zviševanje zavesti in kulture), ampak nekaj ga le je (število mrtvih zadnja leta upada).


V prvi vrsti upada, ker je nekaj najnevarnejših cest bilo zamenjanih z avtocesto.
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a ijuvan To jun 28, 2011 5:52 pm

Me zanima koliko od vas, ki tako goreče zagovarjate upoštevanje CPP -predvsem kar se hitrosti tiče- redno daje smernike, obstoji na prehodu za pešce, upošteva zadrgo (pa ne tiste na hlačah), spremlja promet za sabo, odstopi prednost avtu ki čaka na stranski cesti, spusti hitrejšega naprej? CPP ni samo omejitev za hitrost. Pri vsem "stremenju" k varni vožnji in reševanju naših življenj (in NE polnjenju blagajne!) bi lahko morda država tudi temu namenila več pozornosti. Stanje je tako hudo, da sem zadnjič na AC naredil takšno faco: :shock: , ko sem videl da so dali smernik pri menjavi pasu trije avti zaporedoma :roll: Pri krožiščih ni nič bolje, drugod se pa stanje slabša. Je res tako težko porinit za tisto bogo ročko (po navadi se nahaja na LEVI strani volana, in NE trese ko se je dotakneš ;) )?
Pa ne vzeti tega kot napad, le jezi me, ker je povsod hitrost na tapeti, ostalo pa se potisne na stran.... ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a domen_ To jun 28, 2011 6:11 pm

lizard je napisal/-a:
domen_ je napisal/-a:Dolgoročno sicer ni tako dober kot kakšne alternative (kampanje za zviševanje zavesti in kulture), ampak nekaj ga le je (število mrtvih zadnja leta upada).
V prvi vrsti upada, ker je nekaj najnevarnejših cest bilo zamenjanih z avtocesto.
Sem razmišljal o tem in v to nisem tako zelo prepričan - namreč upad ni zabeležen naenkrat, v enem skoku, in če bi bil to glavni vzrok bi videli največji upad v tisti drugi polovici leta, ko se je uvedlo vinjete. Ampak upadanje se beleži tudi naslednja leta, ko bi moralo biti minimalno (ampak ni!) - če je res tisto glavni vzrok za upad. Zaradi tega sem mnenja, da vinjete in avtoceste nimajo glavne zasluge pri upadu, čeprav verjamem da neko manjšo vlogo tudi igrajo. Zdi se mi, da so astronomsko visoke kazni (in veliko medijsko preziranje alkohola in objestne vožnje) vendarle dosegle tak pritisk, da se je trend smrtnih žrtev obrnil navzdol.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a WMB To jun 28, 2011 6:31 pm

Pa kaj nekomu ni jasno....
Zadnji mesec je cela Ljubljana posejana z tablami - cona 30....
Zastopim pri šolah, vrtcih, domovih takih in drugačnih....samo nekje pa res pretiravajo...in to je 70% vseh cest...
So pa nenormalne kazni....sploh če nas bodo skoz slikali...
Jaz sem že rekel da bom vozil nekje na 80% omejitve....24-25km/h....pa da vidmo kdo je zdej nor....

Oni morajo proračun nafilat....stožiški stadion se more odplačat....seveda pa bomo za to skrbeli mi...
Ćez 10 let pa bodo cone 30 spremenili v 0...oziroma prepoved uporabe vozil....lahko boš šel z bajkom al pa peš...
Samo jst bi tud avtobus potem ugasnil...pa naj se j**e pol in Zoki in Pahor skup...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a chan To jun 28, 2011 8:44 pm

Kavs je napisal/-a: Misliš da bi bilo 0? Temu bi rekel, ne sodi drugih po sebi.


Hahaha ... težko bom sodil po sebi, glede na to, da pač nisem profesionalni dirkač. ;)
Lahko pa smo zelo ekzaktni ter bi povsem realno pričakovali pri 90% zmogljivostih Alonsa, da bo takšen talent že trkal na vrata najprestižnejših tekmovanj (beri WRC, F1, ipd)! Če pa se osredotočam na slovenske tekmovalce avto moto športa z mednarodnim razredom, ki je pokazatelj določene konkurenčnosti v mednarodnem smislu, pa smo pri trenutni številki 24 tekmovalcev v Rallyju ter 3 v Gorsko hitrostnih preizkušnjah (glej zadnji spisek kategoriziranih športnikov pri OKS-ZŠZ). Motociklizem izpuščam.
Delati primerjave vrhunskih tekmovalcev z vsakdanjimi cestnimi pripetljaji, pa so milo rečeno - bizarne. V večini primerov bi najverjetneje marsikateri profesionalni voznik z milijoni prevoženimi kilometri pokazal bistveno širši spekter obvladovanja vožnje, kot pa testosteronsko nabriti tekmovalec.
Pa smo postavljeni pri srži problema ter psihološkem problemu marsikaterega slovenskega (ter tudi svetovnega) voznika, ki je sveto prepričan v svoje znanje, vredno Schumija, Alonsa in Loeba skupaj. ;) Pa vendarle smo potem priče raznim Šumijem v ponedeljkovih črnih kronikah ...

Kavs je napisal/-a: In ne vožnja ni nekaj nujnega. Izpit je lahko tretiran kot orožje kot npr pištola - zakaj bi ga potem MORAL VSAK imeti?


In glede na tehnološki razvoj človeka, vožnja z avtomobilom tudi ni izdelava doktorske dizertacije iz jedrske fizike, mar ne?! Pravila cestnega prometa so več ali manj dodobra postavljena, da so razumljiva tako dr. Ferdinandu Piechu, vozečemu po avenijah Berlina, kakor Williamu Kipkoskeiu, ki stoji na semaforju v Nairobiju. V začetku 20. stoletja bi takisto primerjavo še razumel ter bi razmišljal ali bi se jutri odpeljal proti službi s Fordom T ali pač zajahal staro kljuse ter opasal svoj revolver, upajoč da me ne bo med potjo napadel kakšen poštni ropar... :huh: Dandanes pa je človekov razvoj le toliko napredoval, da nam bo olajšan in omogočen osebni transport.

Kavs je napisal/-a:Najbolj me pa "žalosti" da primerjave z violino nisi dojel....me pa ne preseneča. Tudi tukaj se procenti vrtijo okrog 90. :twisted:


Razume se, kakor se bere - drugače je pač potrebna eksplicitnejša razlaga.
Če pa vožnja ni tolikanj pomembna, se bom pač jutri peš odpravil proti službi, brenkajoč kot trubadur na violino? =P

Kako že pravijo nekateri: "Vsi mi pravijo, da sem najboljši voznik, z daleč najboljšim občutkom vse naokrog ... samo policisti ne razumejo, ko so mi nabili 15 kazenskih točk ...!"
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a Kavs To jun 28, 2011 9:02 pm

Kakor želiš s tem romanom izpasti brithen izpadeš bolj kontradiktoren.

Hkrati trdiš da je vožnja pič... dim po domače a hkrati ne more noben doseči Alonsa. Jap, ni čudno da smo tam koder smo. :)

Btw 90% Alonsa nikakor ni dovolj da bi mu sledil. 99.9 pa že mogoče. Samo jaz opazim razliko, ali razlika dejansko je?

In če je voziti tako lahko, zakaj moram jaz kolegici mrtvo pjan parkirat moj kombi, sama pa trezna ne zmore? Pa ne eni...........uh ja smo res vsi enaki? My ass....pa lep večer še naprej.

PS: Brezveze da se tle ubadamo z omejitvami, večina vas ki ima avto za v službo avta niti pri 50km/h ne obvlada, zakaj zatorej lahko vozite 130 po avtocesti? Pa da ne boš mislu, imam dobrega kolega za inštruktorja, pa tudi istega mnenja je kot ti, le nekaj ga fu..... v življenju je naredu več totalk kot Loeb in Alonso skupaj. Le zakaj? :D

Glede službe pa: Najdi si jo bližje ali pa se preseli. Nihče te ne sili vozit, če ne znaš!



CHAN je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a: Misliš da bi bilo 0? Temu bi rekel, ne sodi drugih po sebi.


Hahaha ... težko bom sodil po sebi, glede na to, da pač nisem profesionalni dirkač. ;)
Lahko pa smo zelo ekzaktni ter bi povsem realno pričakovali pri 90% zmogljivostih Alonsa, da bo takšen talent že trkal na vrata najprestižnejših tekmovanj (beri WRC, F1, ipd)! Če pa se osredotočam na slovenske tekmovalce avto moto športa z mednarodnim razredom, ki je pokazatelj določene konkurenčnosti v mednarodnem smislu, pa smo pri trenutni številki 24 tekmovalcev v Rallyju ter 3 v Gorsko hitrostnih preizkušnjah (glej zadnji spisek kategoriziranih športnikov pri OKS-ZŠZ). Motociklizem izpuščam.
Delati primerjave vrhunskih tekmovalcev z vsakdanjimi cestnimi pripetljaji, pa so milo rečeno - bizarne. V večini primerov bi najverjetneje marsikateri profesionalni voznik z milijoni prevoženimi kilometri pokazal bistveno širši spekter obvladovanja vožnje, kot pa testosteronsko nabriti tekmovalec.
Pa smo postavljeni pri srži problema ter psihološkem problemu marsikaterega slovenskega (ter tudi svetovnega) voznika, ki je sveto prepričan v svoje znanje, vredno Schumija, Alonsa in Loeba skupaj. ;) Pa vendarle smo potem priče raznim Šumijem v ponedeljkovih črnih kronikah ...

Kavs je napisal/-a: In ne vožnja ni nekaj nujnega. Izpit je lahko tretiran kot orožje kot npr pištola - zakaj bi ga potem MORAL VSAK imeti?


In glede na tehnološki razvoj človeka, vožnja z avtomobilom tudi ni izdelava doktorske dizertacije iz jedrske fizike, mar ne?! Pravila cestnega prometa so več ali manj dodobra postavljena, da so razumljiva tako dr. Ferdinandu Piechu, vozečemu po avenijah Berlina, kakor Williamu Kipkoskeiu, ki stoji na semaforju v Nairobiju. V začetku 20. stoletja bi takisto primerjavo še razumel ter bi razmišljal ali bi se jutri odpeljal proti službi s Fordom T ali pač zajahal staro kljuse ter opasal svoj revolver, upajoč da me ne bo med potjo napadel kakšen poštni ropar... :huh: Dandanes pa je človekov razvoj le toliko napredoval, da nam bo olajšan in omogočen osebni transport.

Kavs je napisal/-a:Najbolj me pa "žalosti" da primerjave z violino nisi dojel....me pa ne preseneča. Tudi tukaj se procenti vrtijo okrog 90. :twisted:


Razume se, kakor se bere - drugače je pač potrebna eksplicitnejša razlaga.
Če pa vožnja ni tolikanj pomembna, se bom pač jutri peš odpravil proti službi, brenkajoč kot trubadur na violino? =P

Kako že pravijo nekateri: "Vsi mi pravijo, da sem najboljši voznik, z daleč najboljšim občutkom vse naokrog ... samo policisti ne razumejo, ko so mi nabili 15 kazenskih točk ...!"


Me zanima koliko od vas, ki tako goreče zagovarjate upoštevanje CPP -predvsem kar se hitrosti tiče- redno daje smernike, obstoji na prehodu za pešce, upošteva zadrgo (pa ne tiste na hlačah), spremlja promet za sabo, odstopi prednost avtu ki čaka na stranski cesti, spusti hitrejšega naprej? CPP ni samo omejitev za hitrost. Pri vsem "stremenju" k varni vožnji in reševanju naših življenj (in NE polnjenju blagajne!) bi lahko morda država tudi temu namenila več pozornosti. Stanje je tako hudo, da sem zadnjič na AC naredil takšno faco: , ko sem videl da so dali smernik pri menjavi pasu trije avti zaporedoma Pri krožiščih ni nič bolje, drugod se pa stanje slabša. Je res tako težko porinit za tisto bogo ročko (po navadi se nahaja na LEVI strani volana, in NE trese ko se je dotakneš )?
Pa ne vzeti tega kot napad, le jezi me, ker je povsod hitrost na tapeti, ostalo pa se potisne na stran....


Jaz. S to razliko, da prednosti ne dajem na račun tekočega prometa - to je osnovno pravilo!! In da pač se ne držim omejitev zunaj naselij in ne prehitevam zgolj ob črtkani črti (ta gre neštetokrat v nepregleden ovinek :huh: ) ampak tam kjer vem da je varno glede na vozilo ki ga vozim. Z 300 konjskim avtom pač na več lokacijah kot z 60!!!!
Zadnjič spremenil Kavs, dne To jun 28, 2011 9:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a domen_ To jun 28, 2011 9:07 pm

Kavs je napisal/-a:Btw 90% Alonsa nikakor ni dovolj da bi mu sledil. 99.9 pa že mogoče. Samo jaz opazim razliko, ali razlika dejansko je?
Pomoje se samo ti spuščaš v takšne bizarne primerjave.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a Kavs To jun 28, 2011 9:10 pm

domen_ je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Btw 90% Alonsa nikakor ni dovolj da bi mu sledil. 99.9 pa že mogoče. Samo jaz opazim razliko, ali razlika dejansko je?
Pomoje se samo ti spuščaš v takšne bizarne primerjave.


Glej, vsakdo ki je na cesti BI MORAL obvladati osnove driftanja.

Tako pa, sam mal zadek popleše in smo že tam....pri nesreči. Če ni nikogar nasproti je še kolkr tolk OK; če ne pa pač smrtnih. Why cares - dvignemo kazni in pustimo nesposobneže še vedno na cesti.
Dobra politika.

Sem bil prepričan, da so taki omejeni samo v parlamentu, pa vidim da je med folkom isto mnenje. Torej dejstvo je, da prometna kultura in sposobnost se v SLO ne bo nikoli izboljšala. Izjave tukaj so pa dokaz za to!
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a domen_ To jun 28, 2011 9:15 pm

Kavs je napisal/-a:Glej, vsakdo ki je na cesti BI MORAL obvladati osnove driftanja.
Čista neumnost.
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a Yagi-san To jun 28, 2011 9:16 pm

Kavs je napisal/-a:
Glej, vsakdo ki je na cesti BI MORAL obvladati osnove driftanja.



Zdaj pa ne pretiravaj..... !
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a Kavs To jun 28, 2011 9:20 pm

Pretiravam?

A zato je potem nekaj kolegov pri 40 že naredilo totalko, ko so na mal mokri cesti v jarek zapeljal? Vprašam, ker namreč na tistih odsekih je bila povsod omejitev 90. :)

Se pa umikam, k vidm da tistih 90% ni sam meja primerna za izpit, ampak je tud meja, kolk od vas bi šlo dol s cest če bi blo tko in ste s tem ne samo užaljeni ampak celi prizadeti!

Tako pač je. Še enkrat: Tudi jaz ne znam igrati violine, vendar se ne silim. In če bi morali tisto piskanje violine poslušat v dvorani bi pop.... k svojim neznanjem ogrožate življenja drugih je pa v redu! Bravo!

S tem se pa tudi umikam, prepričanega pač ne moreš prepričat. Da imam prav pa je je dokaz nekaj nesreč mojih kolegov in kolegic, katerih imen namenoma ne bom omenjal, da se ne bodo še oni počutili prizadete. :mrgreen:

LP
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a Yagi-san To jun 28, 2011 9:23 pm

:pop: :pop:
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a ghandaed To jun 28, 2011 9:24 pm

Kavs je napisal/-a:
domen_ je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Btw 90% Alonsa nikakor ni dovolj da bi mu sledil. 99.9 pa že mogoče. Samo jaz opazim razliko, ali razlika dejansko je?
Pomoje se samo ti spuščaš v takšne bizarne primerjave.


Glej, vsakdo ki je na cesti BI MORAL obvladati osnove driftanja.

Tako pa, sam mal zadek popleše in smo že tam....pri nesreči. Če ni nikogar nasproti je še kolkr tolk OK; če ne pa pač smrtnih. Why cares - dvignemo kazni in pustimo nesposobneže še vedno na cesti.
Dobra politika.

Sem bil prepričan, da so taki omejeni samo v parlamentu, pa vidim da je med folkom isto mnenje. Torej dejstvo je, da prometna kultura in sposobnost se v SLO ne bo nikoli izboljšala. Izjave tukaj so pa dokaz za to!



Kolikor se NAČELOMA strinjam s tabo, da je poznavanje obnašanja vozila na meji zelo koristno, včasih celo nujno, pa je zgoraj napisano pretiravanje. Promet in pista sta dva zelo različna kraja, kjer so potrebna zelo različna znanja in sposobnosti. Sem kar malo presenečen, da ti to ni jasno! :?
Imaš dirkače, ki ODLIČNO obvladajo avtomobil v vseh pogojih, ampak se v prometu obnašajo kot kreteni in jih še tako dobro obvladovanje avtomobila ne bo odvrnilo od nesreče. Po drugi strani imaš voznike kot je npr. moja mati, ki nima blage veze kaj je podkrmarjenje, prekrmarjenje, pendulum efekt, left-foot braking..., ampak ima za sabo miljon km brez prometne nesreče. Zakaj? Ker zna predvidevat, vozi dinamično, a defenzivno itd... to pa so veščine, ki jih NUJNO potrebuješ za vožnjo v PROMETU, na pisti pa so popolnoma nepomembne! :!:

In to, da priletiš prehitro v ovinek ter posledično letiš s ceste je večina krivde na precenjevanju lastnih sposobnosti in sposobnosti vozila. Kar pomeni, da pri vožnji ne razmišljaš. V prometu je pač potrebno razmišljat v smislu "risk-assesmenta", na pisti pač goniš kolikor gre in še čez.
Zadnjič spremenil ghandaed, dne To jun 28, 2011 9:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a ghandaed To jun 28, 2011 9:28 pm

No, vsekakor pa je npr. tečaj varne vožnje zelo koristen in sem vesel, da je postal del obveznega usposabljanja (v smislu sposobnosti naprednega obvladovanja vozila na meji zdrsa...)

Nobeno znanje ni odveč in če znaš recimo dobro driftat te to v kakšni situaciji lahko reši orenk nesreče. Tu se strinjam.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a chan To jun 28, 2011 9:33 pm

Kavs je napisal/-a:Kakor želiš s tem romanom izpasti brithen izpadeš bolj kontradiktoren.
Hkrati trdiš da je vožnja pič... dim po domače a hkrati ne more noben doseči Alonsa. Jap, ni čudno da smo tam koder smo. :)


Še enkrat:

CHAN je napisal/-a:Pa smo postavljeni pri srži problema ter psihološkem problemu marsikaterega slovenskega (ter tudi svetovnega) voznika, ki je sveto prepričan v svoje znanje, vredno Schumija, Alonsa in Loeba skupaj. ;)


In pravi dokaz sposobnosti vozniškega znanja je sledeč :?: :!:

Kavs je napisal/-a:In če je voziti tako lahko, zakaj moram jaz kolegici mrtvo pjan parkirat moj kombi, sama pa trezna ne zmore?


Drugače pa glede na naslednje ...
Kavs je napisal/-a: Why cares - dvignemo kazni in pustimo nesposobneže še vedno na cesti.


... me prav zanima, kako se definira "nesposobneža", če odmislim ZVCP?!?!?! :shock: Oziroma katera zakonodaja katerekoli države opredeljuje natančneje sposobnega voznika ali nesposobnega?
Nekako počasi zapada tovrstno razmišljanje v smer, kot je bil še nedolgo nazaj poznani zakon v določenih državah ZDA, ukinjen v 50-ih letih 20.st, ki je opredeljeval točno določeno pozicioniranje črnske populacije v transportnem prometu ...
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a DragonForce To jun 28, 2011 9:35 pm

Ti nasploh preveč povezuješ tvoje dirkanje po dirkališčih in normalno, dnevno vožnjo v službo in nazaj.

Eni imamo avto kot prevozno sredstvo in ne kot nek hobi, zato ga pa tudi tako gledamo. V navadni vožnji do službe po mestu ali pa po regionalkah ne rabiš znat osnov driftanja, skandinavski flick, heel/toe tehniko in podobne reči.
Tudi omejitve na cestah so prilagojene najšibkejšim, torej začetnikom pri 18 in starejšim ljudem, s slabšimi refleksi.

Ne moremo jim pa kar prepovedat vožnje, zato ker niso sposobni zadriftat v ovinek. Avto je zaenkrat še prevozno sredstvo, ne pa nek poseben privilegij.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a adis To jun 28, 2011 9:35 pm

Kavs je napisal/-a:Pretiravam?

A zato je potem nekaj kolegov pri 40 že naredilo totalko, ko so na mal mokri cesti v jarek zapeljal? Vprašam, ker namreč na tistih odsekih je bila povsod omejitev 90. :)

Se pa umikam, k vidm da tistih 90% ni sam meja primerna za izpit, ampak je tud meja, kolk od vas bi šlo dol s cest če bi blo tko in ste s tem ne samo užaljeni ampak celi prizadeti!

Tako pač je. Še enkrat: Tudi jaz ne znam igrati violine, vendar se ne silim. In če bi morali tisto piskanje violine poslušat v dvorani bi pop.... k svojim neznanjem ogrožate življenja drugih je pa v redu! Bravo!

S tem se pa tudi umikam, prepričanega pač ne moreš prepričat. Da imam prav pa je je dokaz nekaj nesreč mojih kolegov in kolegic, katerih imen namenoma ne bom omenjal, da se ne bodo še oni počutili prizadete. :mrgreen:

LP


sedaj pa res zadosti. ne pretiravaj.

tema naj se spravi na svoje "normalne tire" ker drugače gre v zaklep.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a LinuxFuter To jun 28, 2011 9:39 pm

domen_ je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Glej, vsakdo ki je na cesti BI MORAL obvladati osnove driftanja.
Čista neumnost.


In zakaj to znanje zahtevajo na finskem?!?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Re: Nove kazni od 1.7.2011

Napisal/-a Drocky To jun 28, 2011 9:42 pm

na tečaju varne vožnje te učijo, med drugim, obvladat avto pri prekrmarjenju in podkrmarjenju. Drift je pač nadzorovano prekrmarjenje in tu ma Kavs vsaj deloma prav. Avto moreš znat iz kritične situacije rešit, če pride do nje. Ker pa ljudje niso sposobni tega, bojo vsi novi avti narejeni od 2012 naprej bli serijsko opremljeni z esp. Zato se tudi vgrajuje vse te napredne elektronske pripomočke v avte.
sej dokler ne pride do kritične situacije je važno da znaš volan vrtet pa okol sebe gledat, ko pa pride do sranja se pa dogodek lahko hitro znajde v črni kroniki. Ampak pol sploh ni važno kdo je kriv, pol se začneš tolčit po glavi, ko vidiš da bi pa lahko rešil situacijo, če bi vedel tisto nekaj več, ko te naučijo v avtošoli
LP Rok
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov