





V primerjavi s predhodnikom sta zunanjost in notranjost oplemeniteni s kromom. Zanimivo pa je, da je C-Triomphe obdržal zaslon za volanskim obročem.
Primerjava:


http://auto.sohu.com/20080525/n257066863.shtml
martin_krpan na strani 59 je napisal/-a:Eden zanimivejših primerov badge-engineeringa. V bistvu gre za podobno zgodbo kot pri italjanskih DR terencih.
Ameriški Phoenix Motorcars pripravlja pick-up na električni pogon, ki naj bi dosegal stroge kalifornijske emisijske predpise. Prvi primerki bodo dostavljeni že to leto, 2008 pa se bo začela prodaja na debelo. Vozilo se imenuje SUT, karoserijo pa dostavlja Ssangyong in sicer od modela Actyon Sports.
he Boshart Tersus may look like the Phoenix SUT, but it certainly doesn't quack like a Phoenix SUT. Both of these unusual electric trucks are built from the same Ssanyong body, but are totally different under the hood. Well, not completely. Boshart Engineering actually did some engineering work for Phoenix, and decided that there was room in the market for another, um, can't-miss-the-styling electric truck. The difference? This one is an NEV.
The Tersus is not just any low-speed electric vehicle. This one is designed for off-road use, and exclusively on closed campus, privately-owned land (that's how the brochure phrases it). The battery and range specifications for the Tersus are pretty similar to the numbers for a Zenn or Miles NEV. To wit, a maximum speed of 25 mph, full charge in six hours (or two, with a quick charger). The big difference is the price: these trucks cost almost $30,000. With a 72-volt battery system, a 28 kW AC induction drive motor and 220 Ah (C/5) battery capacity, you're paying for a payload capacity of 1,000 pounds and the ability to seat four comfortably.
martin_krpan je napisal/-a:... iranski Morattab, ki proizvaja Ssangyonga Musso ter Rexton, poleg njiju pa model Pazhan, ki ni nič drugega kot Land Rover Defender:
martin_krpan na strani 70 je napisal/-a:Ford je za tajvanski trg pripravil naslednika enoprostorca MAV. V skladu z njihovim poimenovanjem MPV-jev so ga oklicali I-MAX.
Pri konstruiranju novosti pa so ubrali enako pot kot pri predhodniku; MAV je bil rebadged Mazda Premacy, I-MAX pa je z elementi kinetic designa ozalajšana Mazda5.
Zanimiva je sprednja maska, ki je prevzeta iz ameriških Fordov. A je I-Max napoved, kako bodo izgledali globalni Fordi prihodnosti, pripravljeni za vse svetovne trge - torej kombinacija ameriškega ''Bold' in evropskega ''kinetic design'' oblikovanja'?
Osebno je meni I-MAX bolj všeč od Mazde samo zadnje leksuske so popoln brc v temo
martin_krpan na strani 30 je napisal/-a:Kitajski VW Passat (narejen na podaljšani platformi prejšnje generacije evropskega), je bil lani prenovljen in je dobil spednjo masko v novem hišnem stilu:![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov