

AudiRSboy je napisal/-a:dejvi je napisal/-a:@boklavdi - vsa čast!
@MacTron -![]()
Zamislite se malo tisti, ki uporabljate to sranje s parabolo, kako je to moteče za ostale. Ne vem, radi bi imeli nekaj, za kar očitno nimate denarja, face it!
Prvi naslednji, ko mi bo pribleščal, mu bom v faco nasekal dolge luči, potem pa naj uživa...
on ti bo pa pomoznosti nazaj nazgv dovge xenon....ker mam navadno parabolo not pa h4 bi xenon....in bos spe ti v pizdi k bos se mn vidu
ps:pa usi k se prtozujete se prtozujeta nad kiti 6000+ ker opazte da ma xenon....tisti k majo pa mn vs pa nemotjo k niti neveste da majo not...se polcajov ni motil
Lumpy_ je napisal/-a:Maš rele? Zveži preko releja, pa boš videl če se bo izboljšalo delovanje. To sem že večkoga slišal, da mu blinknejo žarnice, preden se dobro segrejejo. Za armaturko sicer nevem, xenon pa ja.
Ac|d_Burn je napisal/-a:Zdaj pa dilema al tale vmesnik al rele?
Mate je napisal/-a:V Golfa IV načeloma lahko v običajne luči vgradiš xenon kit za 80€, me pa na cesti taki Golfi motijo. Golf IV ima precej veliko parabolo za kratko luč in ta cela parabola je potem močno osvetljena, tako da moti ostale. Jaz sem se tej možnosti izognil.
Na vseh treh linkih so originalni xenonski žarometi za Golfa IV. Golf IV je imel dva različna tipa žarometov, enega do maja 2002, drugega od maja 2002 naprej. Prvi tip "transformatorja" ni imel na samem žarometu, ampak je bil montiran nekje za blatnikom, novejši tip pa ima "transformator" že integriran v samem računalniku za višino, ki je na zadnji strani luči. (Tudi star tip žarometa ima na zadnji strani računalnik, le da v njem ni "transformatorja").
Prvi oglas ima žaromete novega tipa; pri drugem slika ni originalna - se je pojavljala že na večih oglasih, niti ni napisano točno kateri tip je; tretji oglas pa ima žaromete starega tipa - lahko vidiš "transformatorje" na kovinskih nosilcih.
Priporočam žarnice originalne temperature svetlobe, torej 4300K, nikakor pa ne 8000K, ker je to precej modra svetloba, same žarnice manj svetijo, pa še oko slabše zaznava to modro svetlobo, tako da imaš v končni fazi xenonke, s katerimi vidiš manj, kot si videl s halogenkami.
Pozoren bodi še na to, da imajo orginalni xenonski žarometi 12 polni priključek, halogenski pa 10 polni, in zato potrebuješ še adapter. Golf IV z originalnimi xenonskimi žarometi ima tudi pranje žarometov in avtomatsko nastavitev višine luči - ALWR, nima pa meglenk. Ob priklopu xenonk se ne sme uporabljati dnevnih luči, ker nimajo zadosti visoke napetosti.
bridgestone je napisal/-a:aja pa torej kratke luči bojo zdej xenon dolge pa ostanejo, sam izgubijo smisel?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov