INFINITI je napisal/-a:no-body je napisal/-a:domen90 je napisal/-a:Zakaj sploh kupuješ dizla, če imaš do službe 3km? A zato, da boš kao prišparal na občasnih daljših relacijah, si boš uničeval avto s kratkimi furami?
Ti jaz povem kaj se zgodi. Dokler olje ni segreto in nima pravih mazalnih sposobnosti in takrat se turbina najbolj obrablja, ker je trenje največje. Posledično to pripelje do zračnosti, ki se najprej pojavi kot žvižganje, kasneje pa odpove. Pri dolgih vožnjah turbine zdržijo veliko, s kratkimi vožnjami, pa hitro odpovejo. S tem da pazi, obrati motorja nimajo veze z obrati turbine. Ti lahko hitro šaltaš in pospešuješ z nizkimi obrati motorja, pa boš vseeno gnal turbino v visoke obrate in povečeval obrabo. Pri kratkih vožnjah se ti v motorju in izpuhu nabira tudi kondenz, če imaš dpf filter se ti bo zaradi slabega izgorevanja zabasal. Pa veselo servisiranje ti želim
preberi si kak dela turbina pa ti bo mogoče kaj bolj jasno...Samo tolk da ti povem da turbino ženejo izpušni plini in majo veze kakšni obrati so
Pomoje je on mislil na to da avto tiščiš v nižjih vrtljajih, ko recimo turbina že dobi polni pospešek oz fila na polno. So pa tudi vozni obrati, ko se turbina praktično nič ne vrti ampak ponavadi so neuporabni za normalno vožnjo
lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:no-body je napisal/-a:domen90 je napisal/-a:Zakaj sploh kupuješ dizla, če imaš do službe 3km? A zato, da boš kao prišparal na občasnih daljših relacijah, si boš uničeval avto s kratkimi furami?
Ti jaz povem kaj se zgodi. Dokler olje ni segreto in nima pravih mazalnih sposobnosti in takrat se turbina najbolj obrablja, ker je trenje največje. Posledično to pripelje do zračnosti, ki se najprej pojavi kot žvižganje, kasneje pa odpove. Pri dolgih vožnjah turbine zdržijo veliko, s kratkimi vožnjami, pa hitro odpovejo. S tem da pazi, obrati motorja nimajo veze z obrati turbine. Ti lahko hitro šaltaš in pospešuješ z nizkimi obrati motorja, pa boš vseeno gnal turbino v visoke obrate in povečeval obrabo. Pri kratkih vožnjah se ti v motorju in izpuhu nabira tudi kondenz, če imaš dpf filter se ti bo zaradi slabega izgorevanja zabasal. Pa veselo servisiranje ti želim
preberi si kak dela turbina pa ti bo mogoče kaj bolj jasno...Samo tolk da ti povem da turbino ženejo izpušni plini in majo veze kakšni obrati so
Pomoje je on mislil na to da avto tiščiš v nižjih vrtljajih, ko recimo turbina že dobi polni pospešek oz fila na polno. So pa tudi vozni obrati, ko se turbina praktično nič ne vrti ampak ponavadi so neuporabni za normalno vožnjo
Tole bi pa prav rad videl....turbina se vrti že pod prostim tekom ampak ne doseže dovolj obratov, da bi ustvarila tlak....turbina se skoz vrti....ni pozicije on/off
Blinder je napisal/-a:Kaj zdej, trpi več turbina z mrzlim oljem pri 1800 rpm in gas do konca al 2800 rpm pa polovico gasa. Pridelana moč in s tem pospešek je v obeh primerih enaka. Ker eni kao varčujejo z turbino ko je avto mrzel tako da vozijo z polno gasa in do 2000 rpm. Drugi pa rajši manj gasa in večje obrate, da se motor obnaša bolj podobno atmosferskemu, malo navora.
Cefizelj je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Kaj zdej, trpi več turbina z mrzlim oljem pri 1800 rpm in gas do konca al 2800 rpm pa polovico gasa. Pridelana moč in s tem pospešek je v obeh primerih enaka. Ker eni kao varčujejo z turbino ko je avto mrzel tako da vozijo z polno gasa in do 2000 rpm. Drugi pa rajši manj gasa in večje obrate, da se motor obnaša bolj podobno atmosferskemu, malo navora.
Dokler se olje ne segreje voziš z malo gasa in obrati do okoli 2000 rpm.
Blinder je napisal/-a:Če vzdržuješ hitrost 50 kmh (zelo malo potrebne moči) pa imaš drugo prestavo in 3000 rpm... zdej če govorimo o turbini pustimo stat porabo goriva in obrabo motorja... ampak turbina takrat bi morala imet zelo nizke obrate. Ker cel komplet motor dá malo nič moči iz sebe, torej tudi izpušnih plinov je malo in turbina počiva.
Se pa zna zgodit da v tej situaciji v drugi prestavi je duplo izpušnih plinov kot v četrti. Proizvedena moč motorja je enaka ampak v drugi prestavi motor porabi toliko več goriva zaradi svojih notranjih izgub
Blinder je napisal/-a:Kaj zdej, trpi več turbina z mrzlim oljem pri 1800 rpm in gas do konca al 2800 rpm pa polovico gasa. Pridelana moč in s tem pospešek je v obeh primerih enaka. Ker eni kao varčujejo z turbino ko je avto mrzel tako da vozijo z polno gasa in do 2000 rpm. Drugi pa rajši manj gasa in večje obrate, da se motor obnaša bolj podobno atmosferskemu, malo navora.
abbe je napisal/-a:vglavnem sploh ni važen kako se voziš turbo more zdržat neglede na vse.
koj k se cagr za vodomal premakne je že dost toplo za tiščat ga.
kr eni opisi o toplem motorju on ovo.turbo je skos mazan nevem zakaj ga nebi smel tiščat v obrate če motor ni zgret na 90.od kje ta podatek?
že po parih minutah je dost zadeva ograta za tiščanje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov