
Ni res, kondenza na filtru nima kaj biti. Klima se nahaja v zračnem toku ZA filtrom, zato filter tudi med delovanjem klime ni ohlajen, da bi se na njemu nabiral kondenz. Če je moker, potem nekje od zunaj pride do tja dež, morda je zamašen odtok, morda kaj pušča, kot je napisal Čare. V normalnem primeru pa mora biti suh. Filter je tam zato, da prah, iglice in listje ne pridejo do evaporatorja in pečke, ker potem se pa začnejo rediti čudne zadeve - ampak to na evaporatorju klime.hippo je napisal/-a:Veliko postov, bistva pa je ostalo skrito.
Aktivno oglje se uporablja zaradi tega, ker oglje ubija bakterije in plesni. Zato tudi manj smrdi. Bakterije in plesni se začnejo rediti predvsem zaradi kondenza (temperaturne razlike) in to se predvsem pozna pri avtih s klimo...
Energetik81 je napisal/-a:Smrdi vsak dizel, pa če je v prostem teku ali pa če se ga tera na 4000rpm.
Medtem ko se tehnično porihtanega bencinarja z original delujočim katalizatorjem praktično ne voha pri normalni vožnji. Ko se moj ogreje na delovno tempraturo, grem lahko zadaj za izpuh, pa se ne voha praktično nič.
Energetik81 je napisal/-a:Smrdi vsak dizel, pa če je v prostem teku ali pa če se ga tera na 4000rpm.
Medtem ko se tehnično porihtanega bencinarja z original delujočim katalizatorjem praktično ne voha pri normalni vožnji. Ko se moj ogreje na delovno tempraturo, grem lahko zadaj za izpuh, pa se ne voha praktično nič.
Koliko zdrži, boš moral pa verjetno preveriti pri vsaki firmi posebej.thaking je napisal/-a:OK, prišli smo do nekega zaključka, da je takšen filter (z aktivnim ogljem) proti škodljivim plinom, smradu in še kaj -> glavno vprašanje pa je koliko časa oz. koliko kilometrov "drži" takšen filter napram navadnemu, ker to "aktivno oglje" sigurno ne zdrži celoten interval npr. 15k km, ali še več..
Energetik81 je napisal/-a:...podeželjskih cestah.
Po forumu brska: madpanter in 7 gostov