Beri je napisal/-a:V BiH je tudi vnuk vprašal dedija, kaj je bilo prej; kura ali jajce?
Pa dedek odgovori; e moj sinko, "Prej je bilo vsega, kokoši in j**c !"
Veronika.borghesi je napisal/-a:... da Kia kopira BMW kot pa VW.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Morda Schreyer res sanja o BMW, a je hkrati res, da je Schreyer verjetno edini oblikovalec, ki je hkrati član uprave v kakšnem izmed največjih avtomobilskih podjetji na svetu. Tako visoko ni po mojem prilezel še nobeden oblikovalec. Pa tudi število oblikovalskih nagrad, ki jih je Kia prejele pod njegovim vodstvom, je zelo veliko. Red Dotov ni v zadnjih nekaj letih verjetno dobila nobena znamka tako veliko kot jih je Kia pod njegovim vodstvom.![]()
Pri BMW bi imel Schreyer brez dvoma bolj zvezane roke v smislu oblikovanja kot ga ima pri Kii. In za oblikovalca je največ svoboda to, da ga ne morijo ekonomisti in tehniki z ukazi, da naj nekaj spremeni in naredi bolj enostavno, da bo cena nižja, izdelava pa bolj enostavna.
ajatola je napisal/-a:V kvaliteti ni takšne gromozanske razlike.Samo v finesah.Bemflni tudi rabijo kar konkretne servisne posege skozi leta.Niso nepokvarljivi.
esem je napisal/-a:V osnovnem namenu (A >> B) ni nobene razlike, ostalo so samo finese in subjektivnost.
Bat_zajla je napisal/-a:ajatola je napisal/-a:V kvaliteti ni takšne gromozanske razlike.Samo v finesah.Bemflni tudi rabijo kar konkretne servisne posege skozi leta.Niso nepokvarljivi.
Več tehnologije, več gre lahko narobe, to je čisto logično. Razlika med znamkama pa ni samo v finesah, ampak je gromozanska.
esem je napisal/-a:V osnovnem namenu (A >> B) ni nobene razlike, ostalo so samo finese in subjektivnost.
Kia zrasla za kar 480 odstotkov
Oblikovanje spremenilo pogled na korejsko znamko.Od trenutka, ko so se vodilini pri Kii odločili, da bo oblikovanje vozil gonilna sila rasti družbe in so leta 2007 zaposlili glavnega oblikovalca in (zdajšnjega) predsednika, Nemca Petra Schreyerja, je vrednost blagovne znamke Kia Motors narasla za neverjetnih 480 odstotkov s takratnih 929 mio. USD na zdajšnjih 5,4 mlrd. USD. To na svojem najnovejšem ekskluzivnem seznamu 100 najboljših globalnih znamk ("Best Global Brands 2014") navaja ugledno podjetje Interbrand. Ta skok v vrednosti znamke bistveno presega rezultate vseh ostalih 11 avtomobilistov na letošnjem seznamu.
Kia se je na Interbrandovi letni lestvici 100 "Best Global Brands" pojavila leta 2012, ko je zasedla 87. mesto in je bila njena vrednost ocenjena na 4,1 mlrd. USD, leto zatem je pristala na 83. mestu (15-odstotna rast vrednosti znamke – 4,7 mlrd. USD). V zadnjem letu se je Kiina vrednost povečala za 15% na 5,4 mlrd., kar je korejsko znamko zavihtelo na 74. mesto ugledne lestvice. Kiino povečanje vrednosti znamke je dvakrat večje od povprečne rasti 100 največjih podjetij, ki so imela le 7-odstotno rast.
Občutno povečanje Kiine vrednosti v zadnjem letu je med drugim moč pripisati dejavnikom kot so intenzivne marektinške aktivnosti (pokroviteljstvo dogodkov: SP v nogometu Brazilija 2014, teniški Australian Open ipd.), nova modelna ofenziva – 12 občutno izboljšanih modelov v letih 2013 in 2014, ter 4-odstotno povečanje povprečne prodajne cene vozil Kia v prvi polovici 2014 v primerjavi z enakim obdobjem leto prej.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Kaj praviš pa na tale članek?
http://caranduser.com/sl/novice/avtomobilizem/kia-zrasla-za-kar-480-odstotkov.htmlKia zrasla za kar 480 odstotkov
Oblikovanje spremenilo pogled na korejsko znamko.Od trenutka, ko so se vodilini pri Kii odločili, da bo oblikovanje vozil gonilna sila rasti družbe in so leta 2007 zaposlili glavnega oblikovalca in (zdajšnjega) predsednika, Nemca Petra Schreyerja, je vrednost blagovne znamke Kia Motors narasla za neverjetnih 480 odstotkov s takratnih 929 mio. USD na zdajšnjih 5,4 mlrd. USD. To na svojem najnovejšem ekskluzivnem seznamu 100 najboljših globalnih znamk ("Best Global Brands 2014") navaja ugledno podjetje Interbrand. Ta skok v vrednosti znamke bistveno presega rezultate vseh ostalih 11 avtomobilistov na letošnjem seznamu.
Kia se je na Interbrandovi letni lestvici 100 "Best Global Brands" pojavila leta 2012, ko je zasedla 87. mesto in je bila njena vrednost ocenjena na 4,1 mlrd. USD, leto zatem je pristala na 83. mestu (15-odstotna rast vrednosti znamke – 4,7 mlrd. USD). V zadnjem letu se je Kiina vrednost povečala za 15% na 5,4 mlrd., kar je korejsko znamko zavihtelo na 74. mesto ugledne lestvice. Kiino povečanje vrednosti znamke je dvakrat večje od povprečne rasti 100 največjih podjetij, ki so imela le 7-odstotno rast.
Občutno povečanje Kiine vrednosti v zadnjem letu je med drugim moč pripisati dejavnikom kot so intenzivne marektinške aktivnosti (pokroviteljstvo dogodkov: SP v nogometu Brazilija 2014, teniški Australian Open ipd.), nova modelna ofenziva – 12 občutno izboljšanih modelov v letih 2013 in 2014, ter 4-odstotno povečanje povprečne prodajne cene vozil Kia v prvi polovici 2014 v primerjavi z enakim obdobjem leto prej.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov