Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a odprti clio Po okt 20, 2014 11:11 pm

sonic je napisal/-a:To pa močno dvomim. Zakaj bi se na servisu branili delat menjavo olja, saj tega na delajo zastonj, temveč zaračunajo.


Če ne bi kolega na BMW servisu odslovili s podobnimi besedami, tudi jaz ne bi vrjel. Pri kolegu je pa zgodba taka - na 15kkm je zamenjal olje in ga pri 30 kkm peljal na servis, kjer so zaradi tega zavrnili menjavo olja :shock:
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a yashica To okt 21, 2014 6:03 am

borut.z je napisal/-a: Malo zaman se mi je zdela tudi tista slika zapacanega motorja.

Zakaj že? Morebiti zato, ker misliš, da gre za pretiravanje? No, ne gre in to se dejansko tudi dogaja. Sicer sem pa lepo napisal, da te na dolgi rok pri LL menjavi olja, morebiti čaka presenečenje v obliki dereža. Pa ni pri podaljšani menjavi problem samo padec mazalnih sposobnosti samega olja, je tu še filtrirni element v oljnem filtru, od katerega lahko npr. ostane to:

Slika

Gre za OEM Peugeot oljni filter, ki je bil menjan po 30.000km na 607 3.0 V6 motorju in je bil dobesedno seseden. Po odprtju z dremelom, je vložek razpadel v roki in pri takem je samo kroženje olja, filtriranja pa ne.
Pri tem filtru ne gre za rekla-kazala, ker sem ga menjal in nato odprl sam.


bog si ga vedi kdaj je ta človek menjal olje, ali pa mu niso pravilno menjali olja vrsto let pa se mu je zato to zgodilo.

Motor na sliki ima 260.000km in delani so LL intervali na 30.000km z oljem po proizvajalčevih zahtevah.


odprti clio je napisal/-a:Če ne bi kolega na BMW servisu odslovili s podobnimi besedami, tudi jaz ne bi vrjel. Pri kolegu je pa zgodba taka - na 15kkm je zamenjal olje in ga pri 30 kkm peljal na servis, kjer so zaradi tega zavrnili menjavo olja :shock:


Če je avto v garanciji in je predčasno menjal olje po 15.000km, ne vidim razloga za kompliciranje. Druga zgodba je, če se je menjalo mimo servisa.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a Daedalus To okt 21, 2014 6:36 am

borut.z je napisal/-a:Prisežem da je tko reku dons. Ne bom se kregu sm zbrisu post, ker ste tukej tko vsi najpametnejši. Pokličte pa vprašte pa poročajte.

Še emozul je napisal, da so ga čudno gledali. Mene tle na tem forumu najbolj moti da so nekateri kot da so se rodili v SDS. Ko poveš drugo mnenje te popluvajo kot klošarja, pa samo poveš svoje mnenje, če pa napišeš še kakšen komentar zraven pa jok in stok iz vseh strani. Malo zaman se mi je zdela tudi tista slika zapacanega motorja, bog si ga vedi kdaj je ta človek menjal olje, ali pa mu niso pravilno menjali olja vrsto let pa se mu je zato to zgodilo. Še enkrat napišm vsak ima svoj pogled in nekaj je uradno drugo je forumska debata.

Da ne boste jokali, ja že tretjič, sigurno je menjava motornega olja bolje dvakrat kot enkrat v kakšni meri je to bolje pa ne vem. Lahko da je v minimalni.


Ne gre se za to, da smo SDS, gre se za to, da tvoje besede *lahko* nekomu naredijo potencialno škodo, ker te bo poslušal. Gre se za to, da je *pametno* it na varno stran pa prej menjat olje, to, kar ti svetuješ, pa je, glede na lastne izkušnje nekaterih uporabnikov in glede na veliko prebranega materiala drugih, nespametno. Torej ne gre se za to, da ti zaradi neke kaprice oz. svete trme odrekamo pravico do mnenja, kot to dela SDS, ampak se gre za to, da je tukaj precej faktov (npr. vsaj ena slika v tej temi, pa recimo moje znanje s področja strojništva in tribologije) in živa logika ki ne govorijo tebi v prid. Zdaj pa je na tebi, da ali trmiš naprej kot to dela SDS ali pa vsaj prenehaš s kreganjem, delaš po svoje in ne probaš prepričat ljudi v tvoj način dela. Ki je, ponavljam, nespameten. Pa ne misli, da te s tem označujem za neumnega. Gre se samo za navado, ki ni pametna in je čist mogoče povzročila že kar precej predčasnih zaribanih motorjev. Kot rečeno, vprašaj ljudi, ki so morali pri 300k km menjat motor ker je zaribal, ali pa turbino pri 150k km, če bi še naprej delali servise na 30k km.
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a borut.z To okt 21, 2014 11:02 am

reYashica: Lahko da so mu šlampasto menjevali olje in je vedno nekaj starega ostalo notri, ko se je novo dodajalo in se je z leti naredilo to kar se je.

Dragi gospodje na forumu, danes sem sam klical na pooblaščeni servis, ker če se spomnite ni dolgo nazaj ko sem kupil testnega Leona. Rekel sem da bi preventivno menjal olje pred prvim servisom in da me zanima cena. Odgovor je bil aroganten, v smislu da to se ne dela in da na njihovem servisu tega še niso počeli in tudi ne bodo in da prozvajalec jamči zato kar predpiše. Sem pa potem rekel, škoditi tako ne more, povejte mi vsaj ceno in odgovor je bil ne vem, nato dolga tišina. Slušalko sem mu nato odložil.

Ste tudi pametnjakoviči tukej gor, potem mi pa napišite kateri pooblaščeni servis za Seat iz Lj mi bo menjal olje brez kolobocij, ko vsi tako pridno menjujete olje pred predpisanih rokom. Bi ga menjal tudi sam samo nimam niti dvigala niti kaj druga.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a Jerch_ To okt 21, 2014 11:21 am

borut.z je napisal/-a:reYashica: Lahko da so mu šlampasto menjevali olje in je vedno nekaj starega ostalo notri, ko se je novo dodajalo in se je z leti naredilo to kar se je.

Dragi gospodje na forumu, danes sem sam klical na pooblaščeni servis, ker če se spomnite ni dolgo nazaj ko sem kupil testnega Leona. Rekel sem da bi preventivno menjal olje pred prvim servisom in da me zanima cena. Odgovor je bil aroganten, v smislu da to se ne dela in da na njihovem servisu tega še niso počeli in tudi ne bodo in da prozvajalec jamči zato kar predpiše. Sem pa potem rekel, škoditi tako ne more, povejte mi vsaj ceno in odgovor je bil ne vem, nato dolga tišina. Slušalko sem mu nato odložil.

Ste tudi pametnjakoviči tukej gor, potem mi pa napišite kateri pooblaščeni servis za Seat iz Lj mi bo menjal olje brez kolobocij, ko vsi tako pridno menjujete olje pred predpisanih rokom. Bi ga menjal tudi sam samo nimam niti dvigala niti kaj druga.


kako se ti počutiš je nam vseeno. še enkrat pa tukaj nihče ni rekel, da mraš menjati pred servisnim intervalom, ampak se je govorilo, da se servisni intervali neupravičeno povečujejo. in to so ti ljudje razložili zakaj; ker separatorji, filtri, količina olja ni prilagojena na vse to. 5-6 litrov olja gre v 4 cilinder motorje 1800-2000ccm ze 25let. servisni interval se je potrojil. velikost filtra, volumen olja pa nič. se torej zanašaš na garancijo tovarne? nobeden ti ne brani!

prej sem dal primer keten na N47 motorjev pri BMW. ok. ni neposredne povezave z motorjem, servisi in ketno.. se strinjam.
pa gremo korak nazaj. v E90 (trojke) in E87 (enke) letnikov 2004,2005 in 2006 z oznako 120d in motorjem s 164km moči so se vgrajevale mitsubishijeve turbine. servisni interval 30kkm. zelo občutljive turbine. rezultat: veliki večini turbina eksplodira pred 150.000km, nekaterim že kmalu po 3jem intervalu- pri okoli 100.000.
gremo na 1.5dci pogledat malo? te zanima zgodba od tam??

poglej- avta nisi kupil poceni. če bi 2005 kupil 320d trojko, bi ti dodatno menjavanje olja predstavljalo promil vrednosti novega avta.. razumeš sedaj kje je bistvo? Če te je sram vprašat za menjavo pred priporočeno je to tvoj problem.

ps: pri tistih avtih, ki imajo variabilen sistem servisa (računalnik računa koliko je hladnih vžigov, kratkih voženj, priganjanja itd) se jasno vidi zakaj nekomu na relacijah servis priporoča menjavo olja pri 42.000km drugemu pa že po 13.000km. razlike so lahko zelo velike in nevem zakaj bi se tvegalo za drobiž..
 
Uporabniški avatar
tad23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 15, 2010 11:48 am
Kraj: Notranjska

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a tad23 To okt 21, 2014 11:44 am

borut.z je napisal/-a:reYashica: Lahko da so mu šlampasto menjevali olje in je vedno nekaj starega ostalo notri, ko se je novo dodajalo in se je z leti naredilo to kar se je.

Dragi gospodje na forumu, danes sem sam klical na pooblaščeni servis, ker če se spomnite ni dolgo nazaj ko sem kupil testnega Leona. Rekel sem da bi preventivno menjal olje pred prvim servisom in da me zanima cena. Odgovor je bil aroganten, v smislu da to se ne dela in da na njihovem servisu tega še niso počeli in tudi ne bodo in da prozvajalec jamči zato kar predpiše. Sem pa potem rekel, škoditi tako ne more, povejte mi vsaj ceno in odgovor je bil ne vem, nato dolga tišina. Slušalko sem mu nato odložil.

Ste tudi pametnjakoviči tukej gor, potem mi pa napišite kateri pooblaščeni servis za Seat iz Lj mi bo menjal olje brez kolobocij, ko vsi tako pridno menjujete olje pred predpisanih rokom. Bi ga menjal tudi sam samo nimam niti dvigala niti kaj druga.


Sicer ni v Lj, ampak ko sem kupil Leona v Izoli, so mi sami ponudili, da plačam samo olje (delo gratis) če se odločim za menjavo po par tisoč prevoženih km, ki pa ni obvezna.
Sam sem se potem odločil za menjavo na cca 5000km.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a uros11 To okt 21, 2014 12:03 pm

tad23 je napisal/-a:
borut.z je napisal/-a:reYashica: Lahko da so mu šlampasto menjevali olje in je vedno nekaj starega ostalo notri, ko se je novo dodajalo in se je z leti naredilo to kar se je.

Dragi gospodje na forumu, danes sem sam klical na pooblaščeni servis, ker če se spomnite ni dolgo nazaj ko sem kupil testnega Leona. Rekel sem da bi preventivno menjal olje pred prvim servisom in da me zanima cena. Odgovor je bil aroganten, v smislu da to se ne dela in da na njihovem servisu tega še niso počeli in tudi ne bodo in da prozvajalec jamči zato kar predpiše. Sem pa potem rekel, škoditi tako ne more, povejte mi vsaj ceno in odgovor je bil ne vem, nato dolga tišina. Slušalko sem mu nato odložil.

Ste tudi pametnjakoviči tukej gor, potem mi pa napišite kateri pooblaščeni servis za Seat iz Lj mi bo menjal olje brez kolobocij, ko vsi tako pridno menjujete olje pred predpisanih rokom. Bi ga menjal tudi sam samo nimam niti dvigala niti kaj druga.


Sicer ni v Lj, ampak ko sem kupil Leona v Izoli, so mi sami ponudili, da plačam samo olje (delo gratis) če se odločim za menjavo po par tisoč prevoženih km, ki pa ni obvezna.
Sam sem se potem odločil za menjavo na cca 5000km.

Sveže olje še nikoli ni škodilo motorju. Jaz sicer tega nisem naredil, vendar tudi ne bi škodilo, če bi. In več kot ima avto km (recimo moj spodaj v podpisu), bolj se mi zdi, da ga je treba crtat s svežim oljem - ki ni drago. 35 EUR skupaj s filtrom za PD.
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a hahehihoh To okt 21, 2014 12:06 pm

@Daedlaus, jaz sem včeraj na 1.4 HDI motorju menjal olje po 25.500 km. In oljni filter ni bil niti malo razpadel, poleg tega da je bil črn je imel enak izgled kot nov. Pa sicer nisem pristaš longlife servisov.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a uros11 To okt 21, 2014 12:11 pm

Dejstvo je, da avto zdrži tudi 60 kkm ne da bi enkrat zamenjal olje, seveda nato zamenjaš avto (poznam enega, ki je pozabil na menjavo olja). 25 kkm je ravno pol poti do tam. Še trikrat tako, pa si boš lahko privoščil močnejši avto ali pa kar kakšnega električnega ali pa hibrida. Pa še prišparal si za 10 kkm olja. Za ne porabit, žur bo sigurno velik ;)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a Daedalus To okt 21, 2014 12:44 pm

Jerch_ je napisal/-a:
borut.z je napisal/-a:reYashica: Lahko da so mu šlampasto menjevali olje in je vedno nekaj starega ostalo notri, ko se je novo dodajalo in se je z leti naredilo to kar se je.

Dragi gospodje na forumu, danes sem sam klical na pooblaščeni servis, ker če se spomnite ni dolgo nazaj ko sem kupil testnega Leona. Rekel sem da bi preventivno menjal olje pred prvim servisom in da me zanima cena. Odgovor je bil aroganten, v smislu da to se ne dela in da na njihovem servisu tega še niso počeli in tudi ne bodo in da prozvajalec jamči zato kar predpiše. Sem pa potem rekel, škoditi tako ne more, povejte mi vsaj ceno in odgovor je bil ne vem, nato dolga tišina. Slušalko sem mu nato odložil.

Ste tudi pametnjakoviči tukej gor, potem mi pa napišite kateri pooblaščeni servis za Seat iz Lj mi bo menjal olje brez kolobocij, ko vsi tako pridno menjujete olje pred predpisanih rokom. Bi ga menjal tudi sam samo nimam niti dvigala niti kaj druga.


kako se ti počutiš je nam vseeno. še enkrat pa tukaj nihče ni rekel, da mraš menjati pred servisnim intervalom, ampak se je govorilo, da se servisni intervali neupravičeno povečujejo. in to so ti ljudje razložili zakaj; ker separatorji, filtri, količina olja ni prilagojena na vse to. 5-6 litrov olja gre v 4 cilinder motorje 1800-2000ccm ze 25let. servisni interval se je potrojil. velikost filtra, volumen olja pa nič. se torej zanašaš na garancijo tovarne? nobeden ti ne brani!

prej sem dal primer keten na N47 motorjev pri BMW. ok. ni neposredne povezave z motorjem, servisi in ketno.. se strinjam.
pa gremo korak nazaj. v E90 (trojke) in E87 (enke) letnikov 2004,2005 in 2006 z oznako 120d in motorjem s 164km moči so se vgrajevale mitsubishijeve turbine. servisni interval 30kkm. zelo občutljive turbine. rezultat: veliki večini turbina eksplodira pred 150.000km, nekaterim že kmalu po 3jem intervalu- pri okoli 100.000.
gremo na 1.5dci pogledat malo? te zanima zgodba od tam??

poglej- avta nisi kupil poceni. če bi 2005 kupil 320d trojko, bi ti dodatno menjavanje olja predstavljalo promil vrednosti novega avta.. razumeš sedaj kje je bistvo? Če te je sram vprašat za menjavo pred priporočeno je to tvoj problem.

ps: pri tistih avtih, ki imajo variabilen sistem servisa (računalnik računa koliko je hladnih vžigov, kratkih voženj, priganjanja itd) se jasno vidi zakaj nekomu na relacijah servis priporoča menjavo olja pri 42.000km drugemu pa že po 13.000km. razlike so lahko zelo velike in nevem zakaj bi se tvegalo za drobiž..


Lepo spisano.

Nihče me ne bo prepričal, da takšen filter enako dobro filtrira kot nov. Pretočnost je ziher (precej) slabša in res težko je biti ziher, da si olje zaradi zapacanosti mikro-prepustnega materiala ne ustvari makro pretočnih točk oz. gre enostavno prek by-pass-a nefiltrirano skozi.

A third example, which you should never experience with frequent oil and filter changes, is when a filter becomes clogged. A spin-on filter can commonly hold 10 to 20 grams of trash before it becomes fully clogged. The bypass valve opening is the only way to keep the motor from becoming oil-starved if the filter becomes clogged.


Naj si vsak sam razlaga kaj je "frequent oil and filter changes". Kot je Jerch povedal...3x daljši interval, in pogosto celo MANJŠI oljni filtri, kot nekoč.

hahehihoh je napisal/-a:@Daedlaus, jaz sem včeraj na 1.4 HDI motorju menjal olje po 25.500 km. In oljni filter ni bil niti malo razpadel, poleg tega da je bil črn je imel enak izgled kot nov. Pa sicer nisem pristaš longlife servisov.


OK, samo razpadanje je extrem primer...sigurno je veliko odvisno tudi od tega, kateri filter je, pa morda tudi od olja samega. Bog ve, kako različni aditivi vplivajo na material satovja filtra na dolgi rok. Vprašanje je tudi kako je s ponaredki, katerih baje ni malo...vsekakor previdnost ni odveč, en moj filter na bencinarju je bil po 10k km (!) v res zelo jadnem stanju (rahlo dregnil z izvijačem -> luknja, ni bil pa črn, ker olje ni bilo staro). Mislim, da je bil Fram-ov filter. Od takrat se jih izogibam. Morda je pa pri ostalih isto...
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a borut.z To okt 21, 2014 1:35 pm

Jaz sem klical informativno, mogoče zato, ker je bil testni in so bile z njim večinoma vožene mestne vožnje po 15-20minut, saj kar je več se plača gorivo. Če se s kratkim intervalom naredi par tisoč kilometrov za dizla ni kaj prida, za olje tudi ne. Če bi ga imel od prvega dne sigurno ne bi menjeval olja pred 15.000km, tako kot jih 95% uporabnikov ne.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a abbe To okt 21, 2014 1:51 pm

borut.z je napisal/-a:Saj nismo na dr. Philu da bi pričakoval sočutje. Jerch bogi revež je težko kajne, še velka začetnica dela težave, kje je bilo že to prvi, drugi razred osnovne šole...

Jaz sem klical informativno, mogoče zato, ker je bil testni in so bile z njim večinoma vožene mestne vožnje po 15-20minut, saj kar je več se plača gorivo. Če se s kratkim intervalom naredi par tisoč kilometrov za dizla ni kaj prida, za olje tudi ne. Če bi ga imel od prvega dne sigurno ne bi menjeval olja pred 15.000km, tako kot jih 95% uporabnikov ne.


sj noben ne govori da ga menjaš na manj k 15.000 km (vsaj jaz sem tko zastopil) govora je o tem da menjava na 30.000 kljub zagotovilom proizvajalca ne more biti dobra naložba na dolgi rok.(kar se je pokazalo pri 1.5 cdi motorjih)
to je bla itak marketiška poteza da so privabili kupce,saj je filter še vedno enak kot pri renault 4 olje je pa za 15.000 interval n 30.000 enako.to že ne more biti ok?
men se je že večkrat zgodilo pri 1.6hdi motorjih da se je filter razpadel ko sem ga ven jemal in to po 25.000 km.
pa nebo mi kle nben napisal da nisem bil pazljiv k sm ga notr dajal al pa vn.
treba se je zavedat da niso vsi filtri enako kvalitetni in niso vsa olja enako dobr,kljub temu da izpolnjujejo specifikacije.
p.s. če se misliš vtikat v slovnične napke poj raj nč ne piši,ker je to dokaz da ti je argumentou zmanjkalo...

lp.
Ni vse res kar napišem
 
borut.z
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Ne sep 28, 2014 3:37 pm
Kraj: okolica Lj

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a borut.z To okt 21, 2014 2:24 pm

reabbe: Strinjam se z večino napisanega tako da ne potrebujem protiargumentov, samo da ste pa tako leni da pike in velke začetnice ne premorete pa ne verjamem.
Če ste moderatorji izbrisali prvi odstavek v prejšnem postu izbrišite tudi isti prvi odstavek v citiranju mojega posta pri abbeju. :)
Zadnjič spremenil borut.z, dne To okt 21, 2014 3:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a abbe To okt 21, 2014 2:44 pm

borut.z je napisal/-a:reabbe: Strinjam se z večino napisanega tako da ne potrebujem protiargumentov, samo da ste pa tako leni da pike in velke začetnice ne premorete pa ne verjamem.


jst sm to kar si ti napisal čist lepo prebral pa vse sm razumel,kljub temu da ni ločil notri.
sj to je avtomobilistični forum ne moreš pričakovat gramatike tukaj.
no nekaj bi je že v osnovi moralo biti.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a sonic To okt 21, 2014 3:50 pm

borut.z je napisal/-a:Dragi gospodje na forumu, danes sem sam klical na pooblaščeni servis, ker če se spomnite ni dolgo nazaj ko sem kupil testnega Leona. Rekel sem da bi preventivno menjal olje pred prvim servisom in da me zanima cena. Odgovor je bil aroganten, v smislu da to se ne dela in da na njihovem servisu tega še niso počeli in tudi ne bodo in da prozvajalec jamči zato kar predpiše. Sem pa potem rekel, škoditi tako ne more, povejte mi vsaj ceno in odgovor je bil ne vem, nato dolga tišina. Slušalko sem mu nato odložil.
....kateri pooblaščeni servis za Seat iz Lj mi bo menjal olje brez kolobocij


Ne vem, pokliči. Me pa zelo čudi tak njihov odnos, kot si ga opisal.
Sicer pa najbrž ni nujno da mora biti ravno Seat servis, lahko je katerikoli VAG grupe, pogosto imajo itak v prodaji in na servisiranju vse štiri znamke (VW, Audi, Škoda, SEAT). Kliči VW Bravničarjevo, pa Verovškovo, Kondorja, izven LJ morda še Slaka, Vrtača (ti so kar OK, imajo vse štiri znamke, pa nazadnje ko sem bil si lahko prinesel svoje olje), Mesojedca...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a C2 VTS To okt 21, 2014 5:46 pm

Pozdrav!

se še jaz vključim v debato, ki se je zelo razživela... mislim, da je tu še 1 stvar, ki je nihče ni omenil.

1.časovna komponenta
nekdo, ki dela veliko relacijskih km ( beri: vw passat v nemčiji, ki se potem prodaja v SLO z magičnimi 120K km), ki letno naredi 150.000 km, menja oz. naj bi menjal olje vsak mesec?? Pri servisih je vedno pogoj ALI- ALI. Se pravi: 1 leto ali 30K km. Nisem največji strokovnjak, ampak veliko delam na tem področju in si upam trditi, da dobro motorno olje znotraj 1 leta, pri 30K km, opravlja svoje mazalne naloge tako kot mora!

lp
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a moj-avto To okt 21, 2014 7:25 pm

Boljše pogosteje menjat olje, na 15000 km je o.k. Sicer sam ga menjam prej.
Čudi me, da nekateri komplicirate glede olja. Saj ni tako tako drago?
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a pskoda To okt 21, 2014 7:45 pm

Preveč komplicirate, vsak ga naj menja kakor se njemu zahoče. Osebno ga menjam na 10kkm oz zdaj dizla max 15kkm in olje, ki je predpisano od proizvajalca in nič drugega. To že kar dolgo delam in nimam nobenih problemov
Lp
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a Daedalus To okt 21, 2014 7:57 pm

C2 VTS je napisal/-a:Pozdrav!

se še jaz vključim v debato, ki se je zelo razživela... mislim, da je tu še 1 stvar, ki je nihče ni omenil.

1.časovna komponenta
nekdo, ki dela veliko relacijskih km ( beri: vw passat v nemčiji, ki se potem prodaja v SLO z magičnimi 120K km), ki letno naredi 150.000 km, menja oz. naj bi menjal olje vsak mesec?? Pri servisih je vedno pogoj ALI- ALI. Se pravi: 1 leto ali 30K km. Nisem največji strokovnjak, ampak veliko delam na tem področju in si upam trditi, da dobro motorno olje znotraj 1 leta, pri 30K km, opravlja svoje mazalne naloge tako kot mora!

lp


1.) Avti, ki delajo 150k km na leto so izjemno redki. To je 700km na delovni dan.
2.) Ja, menjati morajo olje vsak mesec. Kaj je tu čudnega? Saj to so službeni avti, servisiranje je pošlihtano. Še pri nas v firmah (tistih, katere poznam) so avti servisirani redno, kot morajo bit.
3.) Razlika je. Preberi si, kako olje funkcionira, ali pa še naprej verjemi, da nima veze. Tvoja izbira. Bodi naiven, ali pa knjigo v roke...to je Slovencem še vedo nekaj tujega.

@pskoda - pa Jezus no, zakaj pa so forumi? Zato, da se komplicira. :P BTW, ta debata je ZELO relevantna, in smo na avtomobilskem forumu...torej?
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Re: Splošno o podaljšanih servisnih intervalih

Napisal/-a C2 VTS To okt 21, 2014 9:24 pm

Daedalus je napisal/-a:
C2 VTS je napisal/-a:Pozdrav!

se še jaz vključim v debato, ki se je zelo razživela... mislim, da je tu še 1 stvar, ki je nihče ni omenil.

1.časovna komponenta
nekdo, ki dela veliko relacijskih km ( beri: vw passat v nemčiji, ki se potem prodaja v SLO z magičnimi 120K km), ki letno naredi 150.000 km, menja oz. naj bi menjal olje vsak mesec?? Pri servisih je vedno pogoj ALI- ALI. Se pravi: 1 leto ali 30K km. Nisem največji strokovnjak, ampak veliko delam na tem področju in si upam trditi, da dobro motorno olje znotraj 1 leta, pri 30K km, opravlja svoje mazalne naloge tako kot mora!

lp


1.) Avti, ki delajo 150k km na leto so izjemno redki. To je 700km na delovni dan.
2.) Ja, menjati morajo olje vsak mesec. Kaj je tu čudnega? Saj to so službeni avti, servisiranje je pošlihtano. Še pri nas v firmah (tistih, katere poznam) so avti servisirani redno, kot morajo bit.
3.) Razlika je. Preberi si, kako olje funkcionira, ali pa še naprej verjemi, da nima veze. Tvoja izbira. Bodi naiven, ali pa knjigo v roke...to je Slovencem še vedo nekaj tujega.

@pskoda - pa Jezus no, zakaj pa so forumi? Zato, da se komplicira. :P BTW, ta debata je ZELO relevantna, in smo na avtomobilskem forumu...torej?


1. Niso tako redki, to je večina uvoženih avtomobilov. 700 km se morda tebi zdi veliko, za kakšnega trgovskega potnika pa to ni nič
2. LOL : Si me pa nasmejal :D ravno pri službenih avtomobilih se servisira na max toleranci ( 30k km), če sploh se... se raje potem ponaredi servisna
3. Ti boš meni govoril naj si kaj preberem... fante, oz. " slovenski priseljenec", ko boš dnevno zamenjal ene 10 filtrov pa olj, bodi pa glasen.

Če misliš, da je sama menjava tako pomembna, si pa menjaj olje na vsakih 1000 km. Ali še bolje, na vsakih 500km kar cel motor zamenjaj, kot delajo v F1.
Forumašem pa ne povzročaj dodatnih in nepotrebih stroškov, s svojimi strokovno neosnovanimi nasveti.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov