Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a ~toMmy~ So nov 22, 2014 8:07 am

Ja če voziš bande (gangs) naokrog, prav pridejo zatemnjene šipe in dvoja drsna vrata! :mrgreen:

Drugače pa niso vse manj uporabni, enkrat sem šel s svojo polnoletno Corso nekam malo dlje, pa sm si vzek kavo na Petrolu in v avtu ugotovil, da je nimam kam dat! :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a Daedalus So nov 22, 2014 11:29 am

Ma sej se ni treba zapičit v tega afriškega terenca. Avtomobil a la Duster bi lahko imel čisto vso predpisano ali "predpisano" varnostno opremo (ABS, ESP, prednji airbagi) vključno z vsemi zmečkljivimi conami, ki so bile določene zanj v fazi razvoja, ampak bi bil brez radia, klime, plastike, tepihov, tapet, oblazinjenja, zvočne izolacije, s čisto osnovno barvo in motorjem, pa 4-kolesni pogon poleg, seveda. Tak avtomobil bi bil zagotovo lahko v rangu 7-8 jurjev nakupne cene.

Vprašanje pa je kdo bi ga kupil - verjetno ne dovolj ljudi, da bi pri Dacii čutili neko potrebo po takšni ponudbi. Tudi, če BI bila po eni strani smiselna in nekaterim prišla prav. Tako pač je v potrošniški družbi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a lisko Ne nov 23, 2014 9:45 am

To tudi mene moti , da imam v avto vso nepotrebno navlako...Edini avto do sedaj , ki je bil zelo dober približek tega, kar potrebuješ je bil moj jeep cheroki. Nobenih plastik okrog, močan in robusten pogon in avto kot celota skoraj neuničljiv ( kar dokazuje sedanji lastnik, ki ga uprablja kot traktor). imeli pa so ti modeli vse kar si potreboval ( moj ni imel vsega a eni modeli so imeli), klimo, abs, 2 airbaga, LSD zadaj, 4 kolesni pogon z zaporo srednjega diff, velike vstopne in istopne kote....

Edini približek sedaj je Jeep wrangler....

Nekak vse kar rabiš v avto ..
centralno daljinsko zaklepanje
električna okna
klima ( opcijsko)
vsaj 2 airbaga
močan in robusten pogon (4x4 opcijsko)
brez odvečnih plastik okrog
in pa kolikor toliko udobne sedeže
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a Energetik81 Ne nov 23, 2014 8:39 pm

lisko je napisal/-a:Nekak vse kar rabiš v avto ..
centralno daljinsko zaklepanje
električna okna
klima ( opcijsko)
vsaj 2 airbaga
močan in robusten pogon (4x4 opcijsko)
brez odvečnih plastik okrog
in pa kolikor toliko udobne sedeže
To vse, kar ti rabiš. Nekdo drug bo imel drugačno mnenje. Oziroma večina. In zaradi zakonitosti trga, se potem prodajajo dobro opremljena vozila.

Moj seznam je recimo tak kot tvoj (minus 4x4 ali plastike, ki me ne motijo). Dodatno še 5*NCAP, 6xAB, avtomatska klima, ABS, ESP, servo volan, tempomat, 6. prestava, USB MP3 predvajalnik. Ostalo je opcijsko.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a darkside Ne nov 23, 2014 9:08 pm

Evo sta že dva ki imata različne cene. Pa veste da bi te želje pomenile visoke cene avtov? Prodajalci ne bi mogli oz. e smejo potem delati zalog ker vprašanje če in kdaj bi prodali.

Lahko pa kupiš rabljen avto z manj opreme, ga totalno prenoviš (rja, motor itd.) pa imaš za ne vem koliko hočeš.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a lisko Ne nov 23, 2014 11:51 pm

Energetik81 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Nekak vse kar rabiš v avto ..
centralno daljinsko zaklepanje
električna okna
klima ( opcijsko)
vsaj 2 airbaga
močan in robusten pogon (4x4 opcijsko)
brez odvečnih plastik okrog
in pa kolikor toliko udobne sedeže
To vse, kar ti rabiš. Nekdo drug bo imel drugačno mnenje. Oziroma večina. In zaradi zakonitosti trga, se potem prodajajo dobro opremljena vozila.

Moj seznam je recimo tak kot tvoj (minus 4x4 ali plastike, ki me ne motijo). Dodatno še 5*NCAP, 6xAB, avtomatska klima, ABS, ESP, servo volan, tempomat, 6. prestava, USB MP3 predvajalnik. Ostalo je opcijsko.


Vse je odvisno za kateri starostni rang je namenjen avto...in pa kje se uporabla....kaj pri hudičo bo meni tempomat v rovtah? za tiste 2x na leto na morje pa ga niti pogrešam ne...Pač ljudje smo ratal razvajen trg pa sledi temu...Namesto da bi bile kugle/sklopka/roke močnejše....se pač tam prihrani in se da več na fake udobje...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a Firediver Po nov 24, 2014 5:42 pm

Mogoče bi morali vprašanje malo preurediti..Zakaj so avtomobili vse manj vsestranski?

Napredek je prinesel določene "višje standarde" glede udobja, zmogljivosti in estetike avtomobila. Treba je vedeti, da ima množična proizvodnja tudi svoje zakone glede "neindividualnosti" vozil zaradi cenejše proizvodnje. Ostalo pa je borba za višji tržni delež, kar se odraža v dodajanju bolj ali manj potrebnih elementov opreme.

Zato pač moderni avtomobili niso več tako vsestranski, ko je bila npr. Renault R4 (katrca), ki je bila kot družinski, za prosti čas, obrtni, dostavni, službeni, za k maši in za odvoz krame na deponijo resnično vsestranski avtomobil. AMPAK...
- nikoli ne bi spravili iz tako majhne kubature toliko moči ob tako majhni porabi, ČE ne bi bilo motorne elektronike z vsemi senzorji in injektorji
- nikoli ne bi bilo tako udobno pri vožnji, ČE ne bi imeli doteranega podvozja, kvalitetnih in dovolj širokih cestnih gum ter odlične izolacije (+ klima in dober audio sistem)
- nikoli ne bi bila vožnja tako varna, ČE ne bi bilo elektronskih pomagal, navigacije in ostale elektronske krame

Torej, v čem je problem? Da ne delajo več katrc? Vi ste zreli za nazaj v realni socializem - in bi bili veseli, da bi lahko - ko bi vam stari avto od starosti in uporabnosti zgnil - kupili novega in to čisto enakega. (Iz nabora: Hrošč, Spaček, Trabant, Škoda, Fičo, 101 in podobnih vozil, ki so se proizvajali za današnje čase nepojmljivo dolgo v enaki obliki)

Jaz sem to dilemo preprosto rešil tako, da sem si kupil dodaten streskan avto z ozkimi gumami za "uporabnost", limuzino s širokimi pa imam za "udobje". Mislim pa, da danes recept "vse v enem" niti ne bi več šlo brez hudega kompromisa. Z udobnimi širokimi cestnimi gumami in z nizkim vozilom pač ne moreš ravno po makadamu v breg rinit. Ravno tako pa ne moreš imeti super lege na cesti z ozkimi in visokimi gumami z visokim vozilom.

Sprijaznite se in se prilagodite!
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a cc09 Po nov 24, 2014 10:27 pm

Sej imate dacie, pa še kaj se bi našlo, pa kaj ko v realnosti pri teh avtih marsikoga marsikaj vseeno zmoti.
Tudi neka panda za 7900 evrov ni daleč od katrce, pa jih je prekleto malo videt po cesti.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a ~toMmy~ To nov 25, 2014 12:04 am

lisko je napisal/-a:Vse je odvisno za kateri starostni rang je namenjen avto...in pa kje se uporabla....kaj pri hudičo bo meni tempomat v rovtah? za tiste 2x na leto na morje pa ga niti pogrešam ne...Pač ljudje smo ratal razvajen trg pa sledi temu...Namesto da bi bile kugle/sklopka/roke močnejše....se pač tam prihrani in se da več na fake udobje...


Se strinjam, da bi lahko bilo več poudarka na kvaliteti mehanskega sklopa (kar bi bil marsikdo pripravljen tudi doplačat), ampak udobje novih avtov ni niti najmanj fake. Imam doma gajbico, ki ima od dodatne opreme dobesedno samo voznikov air bag in metalik barvo, drugo je čisto osnovno, še predala nima pri sovozniku in mi je za lokalne zadeve čisto ok oz. celo zanimiva za vozit. Ko se pa spravim kam dlje, sploh če je slabo vreme, noč, sem utrujen ipd., je pa vsaka malenkost dobrodošla in teh "malenkosti", ki naredijo vožnjo/uporabo avta bistveno bolj udobno, je zelo veliko.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a chan To nov 25, 2014 8:56 am

Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več. Začetnica omenjene filozofije, ki je idejo dejansko črpala iz poslovnega modela nemškega Aldija (aka Hofer) ter švedske Ikee, je vsem poznana Renaultova Dacia. Tako njihovi modeli ponujajo skorajda že v vsakem razredu model avtomobila, ki je namenjen zgolj nestresnemu premikanju od točke A do točke B. Ostali proizvajalci sedaj želijo slediti omenjenemu receptu, saj se najde tudi na "bogatem" zahodu nezanemarljivo število kupcev, ki želijo zgolj osnovno prevozno sredstvo.

A potrebno je obenem razumeti, da se pri omenjeni opremski "navlaki" NIKDAR ne sme v isti koš metati varnostne pripomočke! Vzeti je pač potrebno v obzir, da je v zadnjih letih ravno v tem segmentu daleč največji napredek v avtomobilizmu, zatorej se tovrstni aktivni in pasivni varnostni pripomočki ne morejo označevati z "neuporabnostjo". Nenazadnje, če kdo sam egoistično gleda na takšne in drugačne varnostne elemente kot nepotrebne, naj vsaj malce razmišlja še na ostale udeležence v prometu - tako ga bo npr. ABS sistem rešil, da se ne bo na poledeneli cesti zaletel v spredaj stoječo kolono (me je že rešilo pred leti). In če pustim vnemar zgolj varnostne pripomočke, najverjetneje sopotniki v poletni pripeki ne bodo ravno navdušeni nad razmišljanjem lastnika vozila, kateremu bi bila celo klimatska naprava nepotrebna (btw, zaradi odroševanja stekel ima tudi varnostni aspekt).

Že omenjeni kenijski Mobius (http://www.avtomobilizem.com/index.php/ ... 1-05-2014/) je več ali manj delovni stroj, ki pa na veliki večini slovenskih cestišč ne bi prišel do izraza. Terenec, ki je oropan večine varnostnih pripomočkov, je sicer več ali manj namenjen prevozu po afriških cestah, po katerih se še povprečen slovenski kmetovalec ne bi niti pod razno peljal s svojim John Deerom. Pri nas pa, roko na srce, se skorajda že do planinskih koč lahko pripelješ po asfaltu. Če pa bi že gledal v podobni smeri delovnih "mul", pa se omenjeni filozofiji približa Land Roverjev Defender, Jeepov Wrangler ter Ivecov Massif.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a cc09 To nov 25, 2014 5:22 pm

Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več

Ne, to ni res niti za naš trg, še manj pa za evropski. Dacia sicer res raste, ampak v bistvu nima nobene konkurence, cela njena prodaja pa je še zmeraj manjša od recimo združenih prodaj fiata 500 in minija, ki sta totalno nasprotje, čisto šminkarska avta. Recimo sandero nima čist nobene konkurence, če bi ljudje res hoteli take avte, bi sanderov sigurno prodali več kot cliotov, ki ima še 5 čisto podobnih konkurentov.
Dacia bo še malo zrastla, bo pa slej ko prej zasedla nek normalen tržni delež, ki se ne bo več večal. In ta ne bo višji od nobenega mainstream avta.
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a tr00per To nov 25, 2014 5:58 pm

absolutno, da ne bo, ker tržne potrebe po takem avtu spet niso tako velike.... so pa, na nekaterih trgih potrebe tudi večje, kot pri nas. Poleg tega pa je svoj čas imela konkurenco v obliki Fiata Albee, Ford Fusiona, pa še bi se morda kaj našlo. Težava Dacie je morda tudi v tem, da je še vedno relativno nov igralec na trgu in ga folk še ni sprejel, zato pa se ne prodaja npr. kot Clio, pa čeprav po mojih izkušnjah ni dosti slabša, oz. je skoraj enaka.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a gasolinedream To nov 25, 2014 8:00 pm

Problem je tudi v tem da je razlika v ceni med nizkocenovniki, in razredom višje ponvadi pogosto pre mahjna. Sem sicer lastnik Fusiona, in mi je res škoda da ni večje ponudbe podobnih avtov. Čeprav, Fusion spet ni bil tako poceni (dražji od fieste).
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a Energetik81 To nov 25, 2014 8:09 pm

cc09 je napisal/-a:
Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več

Ne, to ni res niti za naš trg, še manj pa za evropski. Dacia sicer res raste, ampak v bistvu nima nobene konkurence, cela njena prodaja pa je še zmeraj manjša od recimo združenih prodaj fiata 500 in minija, ki sta totalno nasprotje, čisto šminkarska avta. Recimo sandero nima čist nobene konkurence, če bi ljudje res hoteli take avte, bi sanderov sigurno prodali več kot cliotov, ki ima še 5 čisto podobnih konkurentov.
Dacia bo še malo zrastla, bo pa slej ko prej zasedla nek normalen tržni delež, ki se ne bo več večal. In ta ne bo višji od nobenega mainstream avta.
Dacie se ne proda toliko samo zaradi predsodkov. Govorim o osnovnih modelih.
Če pa želiš dobro opremo pri Dacii (npr. vsaj 4xAB, daljinsko zaklepanje, el. šipe + ogledala, ), potem si hitro s ceno na nivoju npr. Hyundaia, ki pa pri tisti ceni vendarle nudi precej več.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a tr00per Sr nov 26, 2014 12:34 am

tako je, predsodki....tudi okrog hyundai-jev so bili in ne dolgo časa nazaj še na precej slabem glasu, pa so danes kar priljubljeni. Aja, pa še malo konkurentov-c-Elysee oz. Peugeot 301, avti,ki se jih na cesti tudi opazi...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a ~toMmy~ Sr nov 26, 2014 11:38 am

gasolinedream je napisal/-a:Problem je tudi v tem da je razlika v ceni med nizkocenovniki, in razredom višje ponvadi pogosto pre mahjna. Sem sicer lastnik Fusiona, in mi je res škoda da ni večje ponudbe podobnih avtov. Čeprav, Fusion spet ni bil tako poceni (dražji od fieste).


Se strinjam, cena teh "nizkocenovnikov" z nekaj osnovne opreme (klima, kak airbag in el. pomik stekel) pride hitro na nivo "normalnih" predstavnikov tega razreda, na katerih so bazirani (Clio, 207, ...), s tem da razen malo več prostora in višjega odmika od tal dobiš manj udobja, manj varnosti, slabše podvozje, ...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a lisko Pe nov 28, 2014 12:53 am

~toMmy~ je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Vse je odvisno za kateri starostni rang je namenjen avto...in pa kje se uporabla....kaj pri hudičo bo meni tempomat v rovtah? za tiste 2x na leto na morje pa ga niti pogrešam ne...Pač ljudje smo ratal razvajen trg pa sledi temu...Namesto da bi bile kugle/sklopka/roke močnejše....se pač tam prihrani in se da več na fake udobje...


Se strinjam, da bi lahko bilo več poudarka na kvaliteti mehanskega sklopa (kar bi bil marsikdo pripravljen tudi doplačat), ampak udobje novih avtov ni niti najmanj fake. Imam doma gajbico, ki ima od dodatne opreme dobesedno samo voznikov air bag in metalik barvo, drugo je čisto osnovno, še predala nima pri sovozniku in mi je za lokalne zadeve čisto ok oz. celo zanimiva za vozit. Ko se pa spravim kam dlje, sploh če je slabo vreme, noč, sem utrujen ipd., je pa vsaka malenkost dobrodošla in teh "malenkosti", ki naredijo vožnjo/uporabo avta bistveno bolj udobno, je zelo veliko.


Fake udobje sem mislil kot premikanje žarometov v smeri vožnje, prižiganje meglenke v križiščih ob zavijanju, prižiganje vseh 4rih utripalk ob naglem zaviranju ( ok vredu se strrinjam pasivna varnost.....a ko pa stojiš zadnji v koloni jih pa noben falus ne prižge ?!?!?) pa še bi se dalo naštevat ..
Da bi pa dali na končnike niple , ki se bi jih podmazalo ob vsakem servisu , to pa je že preveč....take stvari pogrešam recimo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a Firediver Pe nov 28, 2014 7:42 am

Lisko, zavedati se moraš, da si eden izmed tistih iz manjšine (tako kot stare gazde), ki zna marsikaj na avtomobilu sam doma postoriti in se zavedaš pomanjkanja praktičnih izboljšav na avtomobilih.
Prej so ljudje marsikaj sami postorili doma in tudi pri avtomobilih so sami šravfali. Sedaj pa nihče ne zna nič (niti časa ni zato), zato pa vsi bentijo, koliko so usluge drage. Res pa je, da so tudi avtomobili bolj kompleksni.

Spet bom ponovil, da tile "neporebni" bombončki so zato, da proizvajalec ponudi nekaj več pri svojem modelu, da je v konkurenčni prednosti. Zelo malo ljudi oz. skoraj noben pa ne bo imel razumevanja za kakšne "mehanske" izboljšave. Ker tega večina kupcev ne bi znala ceniti.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
ucmanster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Ne sep 30, 2012 11:31 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a ucmanster Po dec 01, 2014 9:36 am

Avtomatsko bočno parkiranje dela iz nas invalide. Piskanjne zarad nepripetega pasu pa psihične bolnike. :) čerav jaz se vedno privežem, tud za 100m poti

Mene recimo precej moti pri novih avtih, da majo take avtoraide, ki pašejo v točno določeno armaturko, če hočeš pa dat not boljši, a cenejši avtoradio, pa nikakor ne zgleda. Sam mam Ford tourneo connect 2006, in mi je ravno to všeč, da je uporaben in lahko not fukneš umazan gorski bicikel, ne da bi se sekiral.

Maš jih pa kar nekaj na trgu podobnih avtov. Caddy, Partner pa berlingo pa celo ponujajo 4x4 pogon. Tastar kangoo ga je tud mel. mislim pa da tud vsi teli ponujajo opcijsko 7 seddežev. So pa res teli avti manj udobni,... slabša izolacija... itd... Ampak mene to ne moti in bom verjetno nadaljeval z lastništvom tovrstnih avtov. Traffici, mustivani,... so mi zaenkrat nekoliko preveliki
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a ~toMmy~ Po dec 01, 2014 10:35 am

Ok, kakšne stvari so res kot 90% aplikacij za pametne telefone, "for show". So pa zadeve kot šipe na daljinca, z dvostopenjskimi stikali, tempomat, večstopenjska nastavitev brisalcev, avtomatske (dejansko, ne na pol) klime s hitrim odroševanjem in hlajenimi predali, tipke na volanu, potovalni računalniki, ESP, prostoročno telefoniranje, razni predalčki itd. zame na daljše relacije vredne "svoje teže v zlatu". Marsičesa se niti ne zavedaš, dokler ne voziš avta brez tega in pomanjkanje ali slaba izvedba določenih zadev mi pri več kot 10k km na mesec pošteno rahlja živce.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov