
Drugače pa niso vse manj uporabni, enkrat sem šel s svojo polnoletno Corso nekam malo dlje, pa sm si vzek kavo na Petrolu in v avtu ugotovil, da je nimam kam dat!

To vse, kar ti rabiš. Nekdo drug bo imel drugačno mnenje. Oziroma večina. In zaradi zakonitosti trga, se potem prodajajo dobro opremljena vozila.lisko je napisal/-a:Nekak vse kar rabiš v avto ..
centralno daljinsko zaklepanje
električna okna
klima ( opcijsko)
vsaj 2 airbaga
močan in robusten pogon (4x4 opcijsko)
brez odvečnih plastik okrog
in pa kolikor toliko udobne sedeže
Energetik81 je napisal/-a:To vse, kar ti rabiš. Nekdo drug bo imel drugačno mnenje. Oziroma večina. In zaradi zakonitosti trga, se potem prodajajo dobro opremljena vozila.lisko je napisal/-a:Nekak vse kar rabiš v avto ..
centralno daljinsko zaklepanje
električna okna
klima ( opcijsko)
vsaj 2 airbaga
močan in robusten pogon (4x4 opcijsko)
brez odvečnih plastik okrog
in pa kolikor toliko udobne sedeže
Moj seznam je recimo tak kot tvoj (minus 4x4 ali plastike, ki me ne motijo). Dodatno še 5*NCAP, 6xAB, avtomatska klima, ABS, ESP, servo volan, tempomat, 6. prestava, USB MP3 predvajalnik. Ostalo je opcijsko.
lisko je napisal/-a:Vse je odvisno za kateri starostni rang je namenjen avto...in pa kje se uporabla....kaj pri hudičo bo meni tempomat v rovtah? za tiste 2x na leto na morje pa ga niti pogrešam ne...Pač ljudje smo ratal razvajen trg pa sledi temu...Namesto da bi bile kugle/sklopka/roke močnejše....se pač tam prihrani in se da več na fake udobje...
Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več
Dacie se ne proda toliko samo zaradi predsodkov. Govorim o osnovnih modelih.cc09 je napisal/-a:Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več
Ne, to ni res niti za naš trg, še manj pa za evropski. Dacia sicer res raste, ampak v bistvu nima nobene konkurence, cela njena prodaja pa je še zmeraj manjša od recimo združenih prodaj fiata 500 in minija, ki sta totalno nasprotje, čisto šminkarska avta. Recimo sandero nima čist nobene konkurence, če bi ljudje res hoteli take avte, bi sanderov sigurno prodali več kot cliotov, ki ima še 5 čisto podobnih konkurentov.
Dacia bo še malo zrastla, bo pa slej ko prej zasedla nek normalen tržni delež, ki se ne bo več večal. In ta ne bo višji od nobenega mainstream avta.
gasolinedream je napisal/-a:Problem je tudi v tem da je razlika v ceni med nizkocenovniki, in razredom višje ponvadi pogosto pre mahjna. Sem sicer lastnik Fusiona, in mi je res škoda da ni večje ponudbe podobnih avtov. Čeprav, Fusion spet ni bil tako poceni (dražji od fieste).
~toMmy~ je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Vse je odvisno za kateri starostni rang je namenjen avto...in pa kje se uporabla....kaj pri hudičo bo meni tempomat v rovtah? za tiste 2x na leto na morje pa ga niti pogrešam ne...Pač ljudje smo ratal razvajen trg pa sledi temu...Namesto da bi bile kugle/sklopka/roke močnejše....se pač tam prihrani in se da več na fake udobje...
Se strinjam, da bi lahko bilo več poudarka na kvaliteti mehanskega sklopa (kar bi bil marsikdo pripravljen tudi doplačat), ampak udobje novih avtov ni niti najmanj fake. Imam doma gajbico, ki ima od dodatne opreme dobesedno samo voznikov air bag in metalik barvo, drugo je čisto osnovno, še predala nima pri sovozniku in mi je za lokalne zadeve čisto ok oz. celo zanimiva za vozit. Ko se pa spravim kam dlje, sploh če je slabo vreme, noč, sem utrujen ipd., je pa vsaka malenkost dobrodošla in teh "malenkosti", ki naredijo vožnjo/uporabo avta bistveno bolj udobno, je zelo veliko.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov