TrijoAdijo je napisal/-a:...ne pravim, da je kia bog i batina, ampak roko na srce, tudi bavarci to niso. Ampak jbg, bavarcarji ste se vedno kurčili in vedno se boste.
freddie je napisal/-a:Takšne primerjave poševnookih in okroglookih avtomobilov niso nič novega. Recimo ena iz poznih devetdesetih >>>> https://www.youtube.com/watch?v=H8iEG3_SrbM
Tudi Japonci na starem kontinentu ne uživajo renome neuničljivosti in tehnološke naprednosti še iz časa pred Kristusom. Do preobrata je prišlo komaj sredi osemdesetih, ko so ob cesti stoječe zakuhane evropske modele začeli napadati ultrazanesljivi 16 ventilci, kot recimo Nissan Sunny, Mitsubishi Colt, Suzuki Swift, Honda Civic in Toyota Corolla. Korejski avtomobili so ravno danes sredi take tranzicije, ki se je začela s Kio Ceed in Hyundaijem i30. A je po drugi strani res, da je evropski (še bolj pa slovenski) trg preveč tradicionalen, da bi začel kupovati njihove prestižne modele. Tudi Toyoti v Evropi ni uspelo z Lexusom, Nissanu ne z Infinitijem in Hondi ne z Accuro, ne glede na nesporno kakovost in primerljivost z avtomobili iz Merklinega imperija.
Zanimivo, da v ZDA niso tako zelo obremenjeni z znamkami. V državi Maryland, sem videl več Hyundaijevih Sonat in Kijinih Optim kot pa prestižnih Nemcev (od teh prevladuje "plebejska" serija 3). Pragmatični Američani so mi povedali, da sta Korejca postala priljubljena zaradi absurdno visokih garancij (v Marylandu dealerji ponujajo 7 let ob neomejenem številu milj) in kakovosti, ki je primerljiva z evropskimi modeli. Čez lužo prav tako briljirajo znamke ne-pasjejedih poševnookih (Accura, Lexus, Infiniti), kateri, kot sem že omenil pri nas ne uživajo nobenega renomeja. Na hitro obogateli prodajalec kebaba v Sloveniji bo vsekakor prej posegel po BMW serije 7 ali Mercedesu S kot pa po Lexusu GS ali Hyundai Sonati. Ironično je ravno ta ista odprtost Američanov pripomogla k temu, da so se tam uveljavili nemški avtomobili. Ne glede na to, da si je večina čežlužcev po drugi svetovni vojni nemce predstavljala v vojaški čeladi, uniformi s kljukastim križem in mitraljezom čez pas kričoč "Schnell Juden, Schnell!" so kljub temu začeli masovno kupovati VWjeve hrošče, nato pa še BMWje in Mercedese. Seveda posledično njihova zvestoba ni sama po sebi umevna - ko je Daimler konec desvetdesetih začel iz proizvodnih trakov v Stuttgartu spuščati po jugoslovansko narejene modele znamke Mercedes Benz jim je prodaja čez lužo drastično padla. Pri nas je kult znamke preživel - lastnik je raje nehal uprabljati pokvarjen električni pomik stekel in se pretvarjal da se ni nič zgodilo, češ "oken ne spuščam ker me je strah prepiha", kot pa da bi priznal, da se mu je njemu ljuba znamka - katero je vozil že njegov praded - pokvarila.
Indel je napisal/-a:Naredili ste primerjavo po dolgem in počem med Kio in BMW-jem, in Kio in Mercedesom S, tudi Hyundai-ja ste omenili.
Naj nekdo napiše cene teh vozil, da bomo vidli, če je kaj ujemanja še v tem segmentu ali je podobna samo zunanjost.
freddie je napisal/-a:Takšne primerjave poševnookih in okroglookih avtomobilov niso nič novega. Recimo ena iz poznih devetdesetih >>>> https://www.youtube.com/watch?v=H8iEG3_SrbM
Tudi Japonci na starem kontinentu ne uživajo renome neuničljivosti in tehnološke naprednosti še iz časa pred Kristusom. Do preobrata je prišlo komaj sredi osemdesetih, ko so ob cesti stoječe zakuhane evropske modele začeli napadati ultrazanesljivi 16 ventilci, kot recimo Nissan Sunny, Mitsubishi Colt, Suzuki Swift, Honda Civic in Toyota Corolla. Korejski avtomobili so ravno danes sredi take tranzicije, ki se je začela s Kio Ceed in Hyundaijem i30. A je po drugi strani res, da je evropski (še bolj pa slovenski) trg preveč tradicionalen, da bi začel kupovati njihove prestižne modele. Tudi Toyoti v Evropi ni uspelo z Lexusom, Nissanu ne z Infinitijem in Hondi ne z Accuro, ne glede na nesporno kakovost in primerljivost z avtomobili iz Merklinega imperija.
Zanimivo, da v ZDA niso tako zelo obremenjeni z znamkami. V državi Maryland, sem videl več Hyundaijevih Sonat in Kijinih Optim kot pa prestižnih Nemcev (od teh prevladuje "plebejska" serija 3). Pragmatični Američani so mi povedali, da sta Korejca postala priljubljena zaradi absurdno visokih garancij (v Marylandu dealerji ponujajo 7 let ob neomejenem številu milj) in kakovosti, ki je primerljiva z evropskimi modeli. Čez lužo prav tako briljirajo znamke ne-pasjejedih poševnookih (Accura, Lexus, Infiniti), kateri, kot sem že omenil pri nas ne uživajo nobenega renomeja. Na hitro obogateli prodajalec kebaba v Sloveniji bo vsekakor prej posegel po BMW serije 7 ali Mercedesu S kot pa po Lexusu GS ali Hyundai Sonati. Ironično je ravno ta ista odprtost Američanov pripomogla k temu, da so se tam uveljavili nemški avtomobili. Ne glede na to, da si je večina čežlužcev po drugi svetovni vojni nemce predstavljala v vojaški čeladi, uniformi s kljukastim križem in mitraljezom čez pas kričoč "Schnell Juden, Schnell!" so kljub temu začeli masovno kupovati VWjeve hrošče, nato pa še BMWje in Mercedese. Seveda posledično njihova zvestoba ni sama po sebi umevna - ko je Daimler konec devetdesetih začel iz proizvodnih trakov v Stuttgartu spuščati po jugoslovansko narejene modele znamke Mercedes Benz jim je prodaja čez lužo drastično padla. Pri nas je kult znamke preživel - lastnik je raje nehal uporabljati pokvarjen električni pomik stekel in se pretvarjal da se ni nič zgodilo, češ "oken ne spuščam ker me je strah prepiha", kot pa da bi priznal, da se mu je njemu ljuba znamka - katero je vozil že njegov praded - pokvarila.
abbe je napisal/-a:jst sicer nimam nič prot hyundaju, sem si ga 8 let pa nisem mel nič težav.
tut sestri sem svetoval da kupi novo elantro,jo ma že 2 leti nič težav.
sam sem prešaltal na nemce pa pa nebom reku da ni težav. se kj pokvar.PA KAJ ZA TO?
nben mi nikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju.
nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo.pač enostavno niso na istem nivoju.
sicer je kle ta debata popolnomanepotrebna ampak če gledamo kaj kdo ponuja nima kia pogojev. to je dejstvo.
koliko ma bmw opreme je pač kia ne premore,ker verjetno sploh nimajo razvite take opreme da bi jo lahko ugradili v avto.
in to pač je to.
pa nisem nben zančkar.
tukaj ghre za golo primerjavo in kle cena nima nobene veze, zato je brezveze govort kok ta stane pa kok ta stane...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov