nebivedu je napisal/-a:4x4 je res nevaren občasno, ja. Napačno presodiš klanec, ker kar leze in leze. Ko se pa ustavi, pa ti v tistem klancu ne stojiš pokonci v ledu. ampak se odpelješ par metrov pod avto (smo že sprobali v živo). Seveda je treba potem še nazaj priti, kar je pa ravno največji problem.
Ni problem rint v klanec, to je vse brez težav in prilezeš marsikam. Ampak ko pa je potrebno priti dol, se pa pozna vsak kilogram avta, pa tudi 4x4 ni vsemogočen in nesreča se hitro zgodi.
Primer ko ni važen pogon, ampak ...
https://www.youtube.com/watch?v=MDY5wLayYU0
Menim, da sva midva kar na isti valovni dolžini.

Jaz revež, s sprednjim pogonom, ob rinjenju v klanec nikoli nisem imel problemov pri vračanju. Kot sopotnik doživel obratno situacijo pri pogonu 4x4.
DePalmo je napisal/-a:A pol nism edina budala ki je tolkla po zavori?
Daleč od tega, če človek malo logično razmišlja.

Ko sem si kupil avto brez ABS-a, sem imel travme na spolzkih podlagah. Ob prvem snegu v akcijo in študiral, kako bi bilo najbolje reagirati v paniki.
Po vsem študiranju sem si želel na varno vožnjo, ker tam pa ni panike, če kaj zgrešiš in gre po svoje (in poligon je namenjen temu, da sprobate stvari). Odpiralcu teme bom z videi pokazal moje videnje, katero mogoče ni pravo......za vse, ampak tako je, pa če vam je všeč ali ne.

DePalmo je napisal/-a:p.s.: sem se prav nasmejal ob komentarju od inštruktorja na koncu posnetka

Pa to ni ratalo v prvič, ker sem se še lovil s teorijo in mojo prakso v real life situaciji. Tako nekako je potekalo.
Peta vaja na varni vožnji. Fun part

Pri nas je nažalost že začelo snežiti in je bilo

Desna bela podlaga že ničemer več podobna

, leva pa lih prov.

To je bilo prvič po jutranji teoriji. Mankato in s strahom, če se bom sploh ustavil. Jebemti, še nikol da bi tak bremzal, dejansko nisem vedel koliko bo zarotiral. Prov.....to se bo speljal in se ustavim šele pri skupini, katera je na vaji izogibanja ovire.
https://www.youtube.com/watch?v=fCn84eYM_bgDrugič. Zlezel preveč na desno in adj pol. Gas, žlajf, sklopka, volan, gretje do konca, dolge luči, ročna, sedež naprej, žmigavc, ma prov NIČ. N I Č.
https://www.youtube.com/watch?v=HHJGyJNiXTQTretjič. Dam jaz malo svojih primesi zravn, kar sem preprobal sam in menim, da bi še najbolje izpadl v panik, če si brez ABS-a.
https://www.youtube.com/watch?v=jLIfXrj9WrANi slabo.
Potem sem pa dejansko naredil po svoje.
https://www.youtube.com/watch?v=mwbZwEFERTYNauk mnmn-ju. Lahko prebereš še toliko teorije, ma je to treba spravit v prakso. Lepo je bilo gledati video v predavalnici, kako so reševali situacijo, ko sta samo levi ali desni par koles na drseči podlagi, ma v praksi je bilo nekolikan težje. Jaz vsekakor svetujem, da se tolče po zavori, kot pa razmišlja koliko je avto zaneslo, da boš spet popravil, dodal volan, spustil zavoro, popravil smer,....,...... take so pač moje izkušnje.

In ja, bilo je gladko za popizdit.
https://www.youtube.com/watch?v=zx-VQqyAdRcMi pa ni jasno, da te niso spustili na poligon, ko je bilo res do amena ŽUR podlaga. Podpišeš list na lastno odgovornost in rešeno.

Najbrž da bolj varno, kot potem na javni cesti......ehhhhh.