hahehihoh je napisal/-a:Mi pa se ne zdi, da bi bilo treba pri meni stalno prestavljati. Tretja prestava je zelo uporabna, z njo lahko normalno voziš od 25 km/h do 50 km/h, jaz grem tudi dlje.
Seveda je najbolj uporabna, ampak samo če imaš dovolj močan avto.
Tam do atmosferca 140KM (ni velike razlike ali 1.6/1.8/2.0) je pa na žalost tako, da se precej čaka, da ti na koncu naselja pri 50km/h v tretji pri cca 2200rpm (II. ima dosti bolj zdravih 3400) začneš pospeševat, šele nekje proti 4000 se zbudi in da nekaj malega od sebe, se pravi ko si pri nekje 80km/h, potem potegneš še mal do tistih 100, je pa že spet treba šaltat dol v drugo pred ovinkom, žalost v glavnem.
Tako da če bi me vprašal katera prestava je zame najbolj uporabna, bi moral rečt druga (je bilo enako pri 1.0 50, 1.2 60 in sedaj 1.6 105), ampak tako ne sme bit, če je tako, pomeni da imaš tako kot jest prešvoh avto za svoje potrebe. Ker največ pospeševanja mora opravljat tretja prestava. Seveda če gre za normalne naklone, če vidiš ornk klanec in pred njim še ovinek in začneš pri 40-50km/h, je treba v drugo tudi če imaš 200KM.
Pa nisem rekel zdej da grem za vsakim naseljem v drugi, in da grem vsakič do 6500, ampak na vsake tolk časa pa že. Pa ne da bi zdej šparal bencin ali motor, če bi druga res potegnila kot se zagre, ampak tudi ne dela čudežev.
Ker taki avti so najbolj primerni za tiste, ki počasi vozijo, recimo danes je eden naredil kolono 5 vozil, ko je vozil 60, pa sem se povsem lepo tudi z mojim peljal. Če hočeš vozit normalno 90, pa ne mislim od Lesc proti Jesenicam oz. Kranjski Gori kjer je samo ravna špura, tam kjer je treba neprestano pospeševati, pa rabiš nekaj s turbino in vsaj 130KM.
Pa ker ste že pri porabi, 9,0-9,5l na tank, na eno vožnjo komot pridem do 10,0, za 11,0 se morš pa že precej pomatrat, recimo samo z drugo prestavo pri 6400 prideš do 10,5-11,0.
Čeprav to samo zadnje leto, prej dve leti je bilo povprečje komaj 8,4l (povsem enaka vožnja, mora bit neka okvara), da ne bo kdo mislil da 1.6 res pijejo 10l. Sem menjal termostat, pa ni nič bolje, za kaj več bi blo pa že več stroškov kot je višja poraba.
xxl je napisal/-a:No,če kdo vozi po predpisih,mu nimamo kaj očitat,prej si ga lahko vzamemo za zgled.

To me pa res najbolj moti, ko kdo počasno vožnjo označi za vožnjo po predpisih. In takih je kar precej.
Da je počasna vožnja bolj varna, to se strinjam, če bi se sam vedno vozil max 60, bi imel praktično nično možnost nesreče. Ampak je tudi sedaj, ko vozim max 100km/h (itak 90 realnih), varnost v normalnih mejah. Saj zato pa so postavili omejitev na 90, in ne na 70.
Pa še nekaj je, precej je važno tudi kako hitro pospešuješ, ni vse v končni hitrosti. Recimo taki ki vozijo max 60-70, pospešujejo zelo zelo počasi, še ko prehitevajo, ne dajo v drugo, ampak gredo kar lepo v četrti.
Sicer pri nas itak ne vidiš, ampak imaš pa tudi take, ki jim je max 70 dovolj, ampak imajo hude pospeške, tukaj govori o 0-45mph v WRX-u:
https://youtu.be/dGDOzDzApKw?t=114Tudi zase sem prepričan da bi mi bilo 70, ampak raje rečem 90, dovolj, če bi imel dobre pospeške. Hitrost sama itak ne daje nobenega užitka, lahko se voziš 100 ali 140, pa si na istem.
Potem kar je še zadnje, veliko takih ki vozijo 60-70, so v naselju hitrejši od mene, ker sploh ne zmanjšajo na 50. Kdo zdaj vozi po predpisih?
Pa še res zadnje, ne vem kako je sedaj, ampak ko sem se sam na predizpitni vožnji (al kako se reče) peljal 60 kjer je bilo 90, sem bil precej zmerjan, in če bi imel izpitno, izpita vsekakor nebi dobil.
Pač nisem vedel koliko lahko grem, pred križiščem je bila namreč tabla 50, ampak to ocenjevalci itak takoj opazijo.
Zadnja leta pa na točno tem odseku ni bilo malokrat ko sem se moral vozit 50 (seveda se v veliko primerih da prehitet), ker tudi za ostale nisem siguren če vedo koliko je sploh omejitev.
Pa to mislim iz nasprotne smeri, kjer sploh ni znaka za omejitev, čez kakih 500m od krožnega samo tabla za nevarnost križišča. Se pravi greš pred to tablo komot 90, pri tej tabli daš pa v tretjo da ti zmanjša na 80. Seveda se mi je že večkrat kdo pred mano vključil, pa ni to nobena pretirana hitrost, da bi moral na vso silo zavirat.