Napisal/-a INFINITI Po jun 01, 2015 3:16 pm
Ni ne motor, ne olje problem, pač pa stanje našega goriva po vrlih domačih črpalkah. V laboratorijih je vse štimalo, ko so pa avte spravili na ceste se je po marsikateri balkanski državi dogajalo nemalo težav in so takoj prepolovili servisne intervale - superb je recimo imel v knjižici napisano ali 15k ali 30k, pa je za slovenijo bilo označeno menjava na 15k. In to čisto upravičeno, tudi če bi držalo 30K - nikolil nebi toliko časa vrtel olja v svojem motorju. Recimo za mojega kupeja je 20K, pa vedno menjam na okoli 10K - škodi mu 100% ne. Na teden zapravim za benz toliko kot za menjavo olja - točim le 100 oktanca, torej komu na čast naj potem šparam pri tako pomembnem členu za delovanje motorja?
Še zanimivost - na hrvaškem pred leti je bila totalna polomija zaradi kvalitete goriva ob teh podaljšanih intervalih in je bilo kar nekaj strojelomov in to neglede kdo je delal motor. So se črpalkarji in zastopniki tepli ko mačke in psi - INA je bila največji drek na šibici, zato so po slepem testu goriv pametni hodili na Tifon tankat.
Lexus je recimo umaknil dizle ven iz prodaje zaradi vseh štal.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi