Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po feb 21, 2005 9:58 am

super98 je napisal/-a:Mihc nima prou.
PD so:1.9 tdi 100ps, 1.9 tdi 115ps, 1.9 tdi 130ps, 1.9 tdi 150ps


Se 105KM je tud PD.
115KM je pa sigurno prvi PD motor 8)
Slika
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Po feb 21, 2005 10:19 am

super98 je napisal/-a:Za najbolj zdržljivga in najbolj varčnga se je v praksi izkazu 90ps - prvi VW TDI.

Pri audiju potihem priznajo kiks z 2.5 V6 TDIjem in se spet vračajo na petvaljni vrstni 2.5 TDI... Ne da je V6 TDI slab ampak je line 5 tolk boljši!


2.5 TDI vrstni petvaljnik uporablja Volkswagen pri tuaregu...ker niso smel uporabljat Audijevih TDI-jev, V10 pa Audi ne sme uporabljat.

Drgač pa ma Audi namesto 2.5 TDI-ja zdej 3.0 TDI ki je V6, pri A4 novem se 2.5 TDI V6 še prodaja vendar brez quattra. pa še ta TDI je 150 Konjski in ne 180, poleg tega ma pa novi A6 2.7 TDI pa tud V6, sam ne vem kok ma konj, na audi.de mate pod novi A6 avant.

3.0 TDI mašina ima piezo vbrizg....zadeva podobna kokr pri brizgalnih tiskalnikh, bolj nadzorovan vbrizg in manjša poraba. Za kej več pa spet na Audijevo stran.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Po feb 21, 2005 10:32 am

Slide je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:
Dolenjec je napisal/-a:Kaj točno pomeni TDCI pri Fordu?


Turbo Diesel Commonrail Einspric

Injection ne Einspric :lol:


Nism se mogu spomnat!

TURBO DIESEL COMMONRAIL INJECTION

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 21, 2005 10:55 am

Janez Blond je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:Za najbolj zdržljivga in najbolj varčnga se je v praksi izkazu 90ps - prvi VW TDI.

Pri audiju potihem priznajo kiks z 2.5 V6 TDIjem in se spet vračajo na petvaljni vrstni 2.5 TDI... Ne da je V6 TDI slab ampak je line 5 tolk boljši!


2.5 TDI vrstni petvaljnik uporablja Volkswagen pri tuaregu...ker niso smel uporabljat Audijevih TDI-jev, V10 pa Audi ne sme uporabljat.

Drgač pa ma Audi namesto 2.5 TDI-ja zdej 3.0 TDI ki je V6, pri A4 novem se 2.5 TDI V6 še prodaja vendar brez quattra. pa še ta TDI je 150 Konjski in ne 180, poleg tega ma pa novi A6 2.7 TDI pa tud V6, sam ne vem kok ma konj, na audi.de mate pod novi A6 avant.

3.0 TDI mašina ima piezo vbrizg....zadeva podobna kokr pri brizgalnih tiskalnikh, bolj nadzorovan vbrizg in manjša poraba. Za kej več pa spet na Audijevo stran.



Dejstvo je da se 2.5 V6 TDI ni pokazal kot najbolj zanesljiv. Zaenkrat je v uporabi samo še v pasasatu, ki gre paočasi ''ven''. Znani so problemi s tesnenjem motorja, turbino...skratka več problemov kot so načrtovali. 3.0 TDI ki je zdej v uporabi je pa čist neki druzga.
Zadnje verzije 2.5 V6 TDIjev (vsaj v A6kah) so bile 163 konjske in 180 (v kombinaciji s quattro).

Kdo ''sme'' kaj uporabljat pa mislim da tukaj ni problem... Glede V10 TDI naprimer je problem v čisto drugi stvari in sicer v menjalniku, ki ne zdrži brutalnega navora motorja. Zato se je audi odloču da teh motorjev ne bo v audijih.
R5 TDIje pa pomoje lahko pričakujemo v nekaterih audijevih modelih (A6 mogoče??), A4 odpade zaradi prostorske stiske.
TJUNING PA TO...
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Po feb 21, 2005 11:02 am

Za A8 niso imeli ustrezne mašine TDI-ja in so prosili Volkswagen za V10 TDI, pa ga niso dobil, zato so razvili V8 TDI.
Ja ma V10 velik navor vendar Audijevi menjalniki to zdržijo, za A8 govorim.

Možno da so bli stari V6 nezanesljivi nam oporekal, vendar pa ne drži da bo v prihodnosti samo vrstni petvaljnik.

Dejstvo je da imata oba prednosti in slabosti. Vidi se pri konkurenci BMW in Mercedes ki kar naprej menajo vrstne in V motorje. Enkrat eni enkrat drugi, ampak to je druga tema.

je pa V10 razvir iz dveh vrstnih petvaljnikov!
Ker je bolši pa ne vem, eno je papir drugo je vožnja pa še to je od modela do modela različno. Se mi pa zdi da sta petvaljnik in desetvaljnik bolj za velke gajbe in da so Audijevi šetsvalniki bolj za limuzine, lohk se pa motim.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 21, 2005 11:57 am

Janez Blond je napisal/-a:Za A8 niso imeli ustrezne mašine TDI-ja in so prosili Volkswagen za V10 TDI, pa ga niso dobil, zato so razvili V8 TDI.
Ja ma V10 velik navor vendar Audijevi menjalniki to zdržijo, za A8 govorim.

Možno da so bli stari V6 nezanesljivi nam oporekal, vendar pa ne drži da bo v prihodnosti samo vrstni petvaljnik.

Dejstvo je da imata oba prednosti in slabosti. Vidi se pri konkurenci BMW in Mercedes ki kar naprej menajo vrstne in V motorje. Enkrat eni enkrat drugi, ampak to je druga tema.

je pa V10 razvir iz dveh vrstnih petvaljnikov!
Ker je bolši pa ne vem, eno je papir drugo je vožnja pa še to je od modela do modela različno. Se mi pa zdi da sta petvaljnik in desetvaljnik bolj za velke gajbe in da so Audijevi šetsvalniki bolj za limuzine, lohk se pa motim.


Znani so problemi z menjalniki pri touaregih in phaetonih z V10 TDI motorji. Tovarna seveda tega ne bo priznala, ampak probleme imajo po vseh servisih... Ne bi dal roko v ogenj da manjalniki zdržijo. Motor je prov zarad menjalnika downtunan s kamionskih 1000 Nm na nekih 700Nm, pa še vedno menjalniki odpovedujejo.

2.5 V6 TDI je v vožnji prekrasen motor, samo ni se izkazal za najbolj zanesljivega, predvsem to velja za začetne serije motorjev.

Nekaj debat v zvezi z vsem tem je bilo tudi na:
http://forum.vw-audi-club.si/

BMW ni imel V6 motorja in bo 100% ostal zvest tradiciji odličnih vrstnih 6valjnikov, tako bencinarjev kot dizlov. Vrstni 6 valjniki so nekako zaščitni znak bavarske tovarne.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po feb 21, 2005 2:20 pm

BMW ni imel V6 motorja in bo 100% ostal zvest tradiciji odličnih vrstnih 6valjnikov, tako bencinarjev kot dizlov. Vrstni 6 valjniki so nekako zaščitni znak bavarske tovarne.


Jp. Upajmo da tako ostane še na dolga leta. 3.0 motor 258KM navora dost kjer hočeš.... 8) 8) 8) 8) 8)
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Dolenjec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 19, 2004 10:27 am

Napisal/-a Dolenjec To feb 22, 2005 1:55 pm

No, v bistvu je TDCI, če se ne motim :twisted:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov