super98 je napisal/-a:Mihc nima prou.
PD so:1.9 tdi 100ps, 1.9 tdi 115ps, 1.9 tdi 130ps, 1.9 tdi 150ps
Se 105KM je tud PD.
115KM je pa sigurno prvi PD motor

super98 je napisal/-a:Za najbolj zdržljivga in najbolj varčnga se je v praksi izkazu 90ps - prvi VW TDI.
Pri audiju potihem priznajo kiks z 2.5 V6 TDIjem in se spet vračajo na petvaljni vrstni 2.5 TDI... Ne da je V6 TDI slab ampak je line 5 tolk boljši!
Janez Blond je napisal/-a:super98 je napisal/-a:Za najbolj zdržljivga in najbolj varčnga se je v praksi izkazu 90ps - prvi VW TDI.
Pri audiju potihem priznajo kiks z 2.5 V6 TDIjem in se spet vračajo na petvaljni vrstni 2.5 TDI... Ne da je V6 TDI slab ampak je line 5 tolk boljši!
2.5 TDI vrstni petvaljnik uporablja Volkswagen pri tuaregu...ker niso smel uporabljat Audijevih TDI-jev, V10 pa Audi ne sme uporabljat.
Drgač pa ma Audi namesto 2.5 TDI-ja zdej 3.0 TDI ki je V6, pri A4 novem se 2.5 TDI V6 še prodaja vendar brez quattra. pa še ta TDI je 150 Konjski in ne 180, poleg tega ma pa novi A6 2.7 TDI pa tud V6, sam ne vem kok ma konj, na audi.de mate pod novi A6 avant.
3.0 TDI mašina ima piezo vbrizg....zadeva podobna kokr pri brizgalnih tiskalnikh, bolj nadzorovan vbrizg in manjša poraba. Za kej več pa spet na Audijevo stran.
Janez Blond je napisal/-a:Za A8 niso imeli ustrezne mašine TDI-ja in so prosili Volkswagen za V10 TDI, pa ga niso dobil, zato so razvili V8 TDI.
Ja ma V10 velik navor vendar Audijevi menjalniki to zdržijo, za A8 govorim.
Možno da so bli stari V6 nezanesljivi nam oporekal, vendar pa ne drži da bo v prihodnosti samo vrstni petvaljnik.
Dejstvo je da imata oba prednosti in slabosti. Vidi se pri konkurenci BMW in Mercedes ki kar naprej menajo vrstne in V motorje. Enkrat eni enkrat drugi, ampak to je druga tema.
je pa V10 razvir iz dveh vrstnih petvaljnikov!
Ker je bolši pa ne vem, eno je papir drugo je vožnja pa še to je od modela do modela različno. Se mi pa zdi da sta petvaljnik in desetvaljnik bolj za velke gajbe in da so Audijevi šetsvalniki bolj za limuzine, lohk se pa motim.
BMW ni imel V6 motorja in bo 100% ostal zvest tradiciji odličnih vrstnih 6valjnikov, tako bencinarjev kot dizlov. Vrstni 6 valjniki so nekako zaščitni znak bavarske tovarne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov