Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a cc09 Pe nov 13, 2015 10:16 pm

Poglej...tisti, ki kupi Mercedesa za 50 jurjev ima tudi plačo in celoten standard dosti višji, kot tisti, ki kupi Golf karavana za 20 jurjev.
Zato so stavki, ala ali kupiš golfa in delaš kar hočeš ali pa mercedesa in nič, preprosto za krepniti smešni.
Kot vem večina Mercedesovih lastnikov vidi konkretno več sveta (če ostanem na tvoji temi kaj bi se s preostankom denarja naredilo) kot nekdo ki ima Golfa, ker kot rečeno, so bolje situirani.
Tako da nič bati, jaz nisem zaradi mehke armaturke vrgel nobenega leta življenja stran hahaha...eni jih pa pihnete res... :D :D

Ce ima nekdo neomejeno denarja, se res ne bo o golfu pogovarjal, ceprav lastnik facebooka je ena taka izjema. Vsi drugi si pa kupijo boljsi avto na racun necesa drugega, to je neizogibno. Ce nisi ravno poslanec, ali pa fuzbaler, in za tri jurje na mesec ne rabis naredit nicesar, si ne predstavljam kaj bi lahko takega delal, da bi se ti to splacalo delat eno leto za malo boljsi avto. Poznam par takih...oni v enem letu zgubijo 3 leta zivljenja, ne samo enga. Nic jim nisem faus.
Sej pravim, za tiste ki si pa kupijo tak avto brez da bi se to poznalo na racunu, je debatirat o tem itak brez veze. Kaj njih briga ce splaca.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a esem Pe nov 13, 2015 11:38 pm

Sonderklasse je napisal/-a:....Skratka: Mercedes-Benz = izumitelj AVTOMOBILA . Dont forget that ;) ...

Kako naj pozabimo, če nam to nabijaš v vsaki temi. Tudi to (ponavljajoče nabijanje) je en od vzrokov averzije med forumaši.

In če bi vsaj bilo res !!!
Prvi avtomobil je bil izumljen +100 let pred tvojimi MB-jevci !!! (link na temo).
Oni so pač nekaj izpopolnili, predvsem motor, a niso izumitelji avtomobila (nasploh), samo avta z motorjem z notranjim izgorevanjem! A tako vedenje verjetno našemu MB-fanu ne pritiče, raje trobi polresnice.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan Pe nov 13, 2015 11:45 pm

Torej, če se že gremo pokroviteljskega odnosa, potemtakem bom v tem tonu tudi sam nadaljeval ter tudi sam opozoril na nekatere napake in površnosti. ;)

1. Selekcionizem

Spreminjanje kriterijev z željo ustvariti nam všečen rezultat (nekaj podobnega smo doživeli že pri računanju cenovne diference med Superbom in MB E ;) ). Primer:

Sonderklasse je napisal/-a:tvoja 2.napaka: ne primerjaš jabolka z jabolki
Tokrat si se lotil primerjave prodajnih številk VW Corolle avta ki se je prodajal po največih državah na svetu, ki je poceni.
Jaz pa sem z ''vidi se tudi po prodajnih številkah'' mislil, da se kaže Mercedesov 'najboljši' ta čas tudi v njegovih prodajnih številkah, ki so rekordne v smislu največ prodanih v njihovi zgodovini in več prodanih kot konkurenca (konkurenca pa ni suzuki, niti vw, niti toyota, ampak vemo kdo: bmw,audi,lex,jag,volvo)
;)


Če nam želena primerjava ni povšečna - prvotno je bila dana primerjava glede na vse avtomobilske znamke - je očitno "potrebno" zmanjšati kriterije. V tem primeru med tzv. "luksuzne znamke" (btw, tudi tukaj MB ni bil na prvem mestu v lanskem letu: http://www.carscoops.com/2015/01/bmw-re ... nd-in.html), zatorej predlagam, da se kriterij spremeni na "najbolj prodajane luksuzne znamke, izvzemajoč Bavarsko" ...

Ter selekcionizem nam povšečnih podatkov, ko omenimo zgolj podatke iz leta 2011:



... ter obenem pozabimo na predhodno omenjene ažurnejše in novejše podatke iz letošnjega leta

2. Selekcionizem, nelogičnost ter podajanje manj bistvenih faktov:

Primer:

Sonderklasse je napisal/-a:tvoja 3.napaka: površnost. Nisi natančen in zato napišeš vse čisto samo na pol ali pa celo neresnično kot tule.
- C-razred je bil lansko leto dragi moj WORLD CAR OF THE YEAR, torej najvišja titula kar jih sploh je
- zlati volani pri AutoBildu (enkrat vem da je bil GL, SLK in še en model kar naenkrat, potem je bila S-Klassa, pa sc pa sl in že nevem koliko vse prej v zgodovini, lahko pa poiščeš)

Tule seveda še vsi dokazi, da ne bodo spet nekateri pisali, da se 'pav ustreli v koleno :

- C.razred svetovni avto leta:
http://www.autoblog.com/2015/04/02/2015 ... -the-year/

- vse možno, preberi si da boš dobil sploh občutek o veličini te znamke:
http://www.mercedes-benz.co.in/content/ ... wards.html

- najboljši avto za voznika 2014 v celi Avstraliji:
http://www.mercedes-benz.com.au/content ... wards.html

design titule:
1 https://www.broadsheet.com.au/designawards
2 http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.html
3 https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -up-award/
4 http://mbfortwayne.com/Mercedes-Benz-Awards
5 http://www.mbzlongbeach.com/dealership/goodDesignAward/
6 celo red dot so dobil (še sam nisem vedel) http://red-dot.de/pd/award/design-team- ... r/?lang=en
7 http://www.armstrongmotorgroup.com/arti ... gn-awards/
8 SLS bil celo edini avto v zgodovini, ki zmagal na 'nemškem design awardu' http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.html
pa še in še in še in še bi ti jih lahko dal, upam staviti da še vsaj 20x tolk



Predhodno je bil naveden primer medijsko najbolj izpostavljenih avtomobilskih izborov (pri čemer se rahlo posipam tudi s pepelom, saj sem spregledal lanski izbor za Car of the year, kjer je bil MB nesporni zmagovalec in o tem še sam pisal :mrgreen: : http://www.avtomobilizem.com/novice/mer ... 3-04-2015/), pri čemer je bilo navedeno, da znamka MB ni dosegla večjega števila uvrstitev na prvo mesto. In če bi gledali zgolj ta kriterij, potemtakem bi bil npr. pri izboru World car of the year nesporni zmagovalec VW, saj je zmagal kar 4x. ;)

Raznoraznih minornejših izborov pa je na svetu toliko, da lahko najdemo med neizmerno številčnimi nagrajenci kogarkoli želimo - npr. tudi Suzukija Marutija (http://www.marutisuzuki.com/accolades.aspx). Zatorej se moramo držati določene hierarhije in upoštevati tiste, ki so najbolj prepoznavne in prestižne.

Btw, sam tretiram Auto Bild in Bild am Sonntag-ov Zlati volan za preveč lokalno patriotski in kot takšen preveč neobjektiven. Pri čemer je bil v letošnjem letu MB celo največji poraženec omenjenega izbora: http://www.avtomobilizem.com/novice/naj ... 3-11-2015/

3. (Ne)zmožnost analitičnega razmišljanja:

Primer:

Sonderklasse je napisal/-a:tvoja 4.napaka: vodljivost. Vodljiv si ko hudič. Eden (kot recimo mtl) ti nekaj napiše in že slepo verjameš.
Malo višje zgoraj sem točno napisal zakaj vzorec NE GRE tako, kot je napisal mtl. In še enkrat: sodeloval sem pri tovrstni zadevi, kar mtl dvomim da je, da bi vedel zato bolje od mene.


Osnove statistike so precej znane in na kakšen način se ugotavlja procent nepokvarljivosti. Zgolj ena izmed razlag računanja indeksa pokvarljivosti: http://www.reliabilityindex.com/what-is
In če bi že veljala logika povprečja prodanih številk, potemtakem bi bil rezultat MB še bolj porazen, saj so pred njim tudi znamke, ki imajo bistveno več prodanih produktov (že omenjena Toyota) ...

4. Podajanje faktov brez dokazov:

Primer:

Sonderklasse je napisal/-a:MB je bil eden najbolj uspešnih v moto-športu, omenil bom le srebrne puščice, SL-a v rally dakarju, 'rdeče svinje' (450 sel 6.9), rekordnih zmag v DTM-u, zmag v raznih tekmah s terenci (puch in G), največ zmag z gospodarskimi vozili (Unimog, še v Šk.Loki je bilo enkrat EU-tekmovanje) itd.itd.
F1 pa itak dela pite vsem ostalim.



Že, če naredimo grobo selekcijo in upoštevamo zgolj in samo najbolj medijsko odmevna in daleč najbolj prestižna avto-moto tekmovanja ter se ustavimo pri Formuli 1, lahko ugotovimo, da MB s svojimi motorji po številu zmag ponovno ni na prvem mestu (4. mesto, z 225 zmagami pa vodi Ferrari: https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines).

5. (Ne)zmožnost analitičnega in logičnega razmišljanja:

Oziroma (ne)zmožnost ločevanja bistvenega od nebistvenega:

Sonderklasse je napisal/-a:
chan je napisal/-a:
Ne izjemno. NAJBOLJ. Vem, da ti to težko gre iz ust (si pokazal že prej pri motorsportu haha), ampak tako je.
Lahko je kdo izumil tudi veliko stvari, a če so zraven nevem...6-kratni šraub namesto 5-kratnega to ni na istemu nivoju kot Mercedesova prva zmečkljiva cona, absorbcijski stebrički, abs, airbag, esp, xenon, navi, tempomat, diesotto, diesel injection, pre-safe itd.itd.
Več o tem (pa tudi daleč da bi bilo omenjeno vse):
:arrow: :arrow: https://www.youtube.com/watch?v=f3Tu7leo1GQ



Podan je bil primer, da četudi je (bila) znamka izjemno inovativna ter je izumila mnogo patentov, to ne pomeni, da je lahko zaradi tega tudi uspešna. Znamki Saab so tovrstni patenti lahko danes zgolj blažev žegen ... ;)


A da ne bo pomote, da gre pri tej debati kakorkoli za kritiko znamke Mercedes Benz! Nikakor! Njegovi produkti so izvrstni (še posebej nova generacija razreda C ter verjetno tudi prihajajoči E) in zelo mikavni (vsaj v zadnjem času z novo oblikovno linijo - čeravno bi lahko v notranjosti počasi opustili "iPad" zaslon na armaturni plošči, ki deluje kot cenena kitajska kopija.).

Vendar pa zna njihove modele v posameznih razredih preseči v določenih kategorijah marsikateri konkurent (vozna dinamika - BMW, ipd), zatorej titula "najboljše avtomobilske znamke", ki je morda "pila vodo" davno pred desetletij, nikakor ne more več veljati, saj nespornega zmagovalca (če bi ga že lahko izbrali) med znamkami nikakor ne moremo objektivno določiti! Seveda pa ima lahko vsak svojega favorita a to nikakor ne pomeni, da jih lahko kujemo v nebo in malikujemo do nezavesti.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse So nov 14, 2015 1:32 am

esem je napisal/-a:niso izumitelji avtomobila, samo avta z motorjem z notranjim izgorevanjem! A tako vedenje verjetno našemu MB-fanu ne pritiče, raje trobi polresnice.

ne laži se. So kar lepo izumitelji dragi moj.
In evo ti tvoje ''polresnice'' in preberi naglas kaj piše ''world's first automobile'' še narišemo? :mrgreen:
- http://myautoworld.com/mercedes/history ... /1886.html
- https://www.daimler.com/dccom/0-5-13224 ... 0-0-0.html
- https://en.wikipedia.org/wiki/Benz_Patent-Motorwagen
če te bo pa še naprej peklo, pa predlagam, da se pritožiš pri Avtomobilskem združenju in tožiš Daimler AG, da se na uradnih straneh lažejo.
Če imaš res konkretne dokaze v rokah, da je to polresnica, samo na juriš, boš zaslužil milijone.
Do takrat je zame zgodovina jasna, tudi če se esem na trepalnice postavi :D


@Chan..no, sem mislil, da te bodo tvoje napake kaj izučile, pa isto goni slavček...škoda, tako boš težko prišel do konstruktivnega sogovornika.
Poglej...

chan je napisal/-a:Spreminjanje kriterijev z željo ustvariti nam všečen rezultat (nekaj podobnega smo doživeli že pri računanju cenovne diference med Superbom in MB E

Še vedno stojim za tem kar sem napisal (za dobrih 6.000 EUR več dobim E220 CDI z 90 % opreme od superba 2.0 TDI DSG LK)


chan je napisal/-a:Če nam želena primerjava ni povšečna - prvotno je bila dana primerjava glede na vse avtomobilske znamke - je očitno "potrebno" zmanjšati kriterije. V tem primeru med tzv. "luksuzne znamke" (btw, tudi tukaj MB ni bil na prvem mestu v lanskem letu: http://www.carscoops.com/2015/01/bmw-re ... nd-in.html), zatorej predlagam, da se kriterij spremeni na "najbolj prodajane luksuzne znamke, izvzemajoč Bavarsko" ...

Resno? mislim..daj prosim pomisli logično...kdo na svetu od normalno razmišljajočih bi sploh pomislil, da nekdo z ''top prodajo'' misli da se je prodalo več Mercedesov kot recimo VW-jev in da misli na primerjavo glede na vse znamke ? :D ne res..dej, vdihni-izdihni in še enkrat pomisli kaj pravkar trdiš in me sprašuješ in se vprašaj če se ti zdi to logično :) prosim prosim :)
hehe....hehehe...

chan je napisal/-a:Ter selekcionizem nam povšečnih podatkov, ko omenimo zgolj podatke iz leta 2011:
... ter obenem pozabimo na predhodno omenjene ažurnejše in novejše podatke iz letošnjega leta

hahaha pa ti si kralj majkemi...meni očitaš da dajem podatke iz 2011 (ko je šlo za dokazovanje ŠTEVILA nagrad, kjer letnica NI pomembna), ti pa potem v isti sapi daš podatke o najbolj prodanih avtih iz 2014 ! (ko pa gre za konkretno dokazovanje AKTUALNOSTI,kjer letnica JE pomembna)
hahaha..ne res..ti si legenda chan, človek te preprosto mora vzljubiti :)



chan je napisal/-a:Predhodno je bil naveden primer medijsko najbolj izpostavljenih avtomobilskih izborov (pri čemer se rahlo posipam tudi s pepelom, saj sem spregledal lanski izbor za Car of the year, kjer je bil MB nesporni zmagovalec

ne car of the year, pač pa WORLD'S car of the year - to je ogromna razlika ;)
zakaj le rahlo ? lahko se posipaš komplet. Pišeš namreč, da ti kaj pomenijo samo odmevne nagrade , napiši mi eno, ki je lahko še večja?
že tu bi v bistvu lahko končala debato o nagradah, ker več se ne da dobiti, ampak ajd, naj ti bo, greva še naprej.. :)


chan je napisal/-a:Raznoraznih minornejših izborov pa je na svetu toliko, da lahko najdemo med neizmerno številčnimi nagrajenci kogarkoli želimo

Res? ajde najdi mi jih pol toliko, kot sem ti jih samo jaz podal (pa je to prdec v morje od vseh, ki jih MB dobil, ampak ajd najd ti jih bo dovolj) in to samo za eno znamko prosim.

chan je napisal/-a:Zatorej se moramo držati določene hierarhije in upoštevati tiste, ki so najbolj prepoznavne in prestižne.

Očitno nisi poklikal vseh mojih linkov, notri imaš ene najbolj prestižnih, kar pokukaj še enkrat. Sicer mi je pa vseeno katera, nagrada je nagrada.

chan je napisal/-a:Btw, sam tretiram Auto Bild in Bild am Sonntag-ov Zlati volan za preveč lokalno patriotski in kot takšen preveč neobjektiven.

in ti si kdo že ? mislim..kakšen harcore professional cenilec/sodnik si ti, da si ultra bolj verodostojen od Bilda? in če ne veš Bild ima ravno da taki kot si ti nebi pisali tega, že vrsto let vedno 2 skupini (deutsche in import) tako da se morejo nemci vedno opredeliti in za ene in za druge.
+če še ne veš Bild poteka tako, da NAROD izbira (po netu in po cajtngu) in ne novinarji, ki so plačani od brandov.


chan je napisal/-a:Pri čemer je bil v letošnjem letu MB celo največji poraženec omenjenega izbora: http://www.avtomobilizem.com/novice/naj ... 3-11-2015/

Res je, vendar si spet površen.
- jasno da je 7er sedaj zmagal, ker je letos prišel ven in S-a ni bilo na razpolago pri glasovanju (je pa zmagal 2013 ko prišel ven)
- isto je zmagala Astra (ker A prišel 2012 vn in zmagal)
- presenečen sem zgolj da je en R8 ki je praktično kopija prejšnjega le z bolj edge-designom ''premagal'' GT AMG-ja (ki pa je btw.WORLD'S PERFORMANCE CAR-ergo, dokaj večja titula kot od Bilda)
- in presenečen nad zmago X1, predvsem, ker piše da gre za MittelklasseSUV, kar pa X1 SPLOH NI !
namreč X1 spada v Kompaktklasse SUV (kjer je GLA), GLC pa se gleda z X3, tako da tale test je čuden, ampak ok, je kakršen je


chan je napisal/-a:Osnove statistike so precej znane in na kakšen način se ugotavlja procent nepokvarljivosti. Zgolj ena izmed razlag računanja indeksa pokvarljivosti: http://www.reliabilityindex.com/what-is
In če bi že veljala logika povprečja prodanih številk, potemtakem bi bil rezultat MB še bolj porazen, saj so pred njim tudi znamke, ki imajo bistveno več prodanih produktov (že omenjena Toyota) ...

katerega dela v mojem stavku ''Enkrat sem sodeloval pri izdelavi ''ADAC Jahres Statistik'', tako da dobro vem kako poteka jemanje vzorcev'' nisi razumel ?


chan je napisal/-a:Že, če naredimo grobo selekcijo in upoštevamo zgolj in samo najbolj medijsko odmevna in daleč najbolj prestižna avto-moto tekmovanja ter se ustavimo pri Formuli 1, lahko ugotovimo, da MB s svojimi motorji po številu zmag ponovno ni na prvem mestu (4. mesto, z 225 zmagami pa vodi Ferrari: https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines).

Oooh ja...a se mi še da? ajd, dajmo še to...ti si res genij, osredotočil si se le na število zmag v F1, vse ostalo prej našteto seveda ne pomeni nič ane ? haha, pa ti si res legenda ej.. :) :) ampak dobesedno se mi ne da iskati in ti dati, napisal sem ti zgoraj in če imaš čas, pobrskaj in: presenečen boš.
intermezzo: Z DTM svetovnim zmagovalcem Bernd Schneiderjem sem se celo enkrat imel čast peljati na Hockenheimu z njegovo oldschool 1994 C-Klasso..nepozabno


chan je napisal/-a:Podan je bil primer, da četudi je (bila) znamka izjemno inovativna ter je izumila mnogo patentov, to ne pomeni, da je lahko zaradi tega tudi uspešna. Znamki Saab so tovrstni patenti lahko danes zgolj blažev žegen ... ;)

Čakaj...a se mi pogovarjamo u uspešnosti ali zakaj je en brand najboljši? sicer ja, načeloma gre eno z drugim, ni pa nujno.
In nevem zakaj tovrstni patenti nebi povzročili uspeha? airbag? abs?
napiši mi prosim en saabov tako velik izum kot jih je izumil MB (nevem al je izumil 3 točkovni pas al meglenke mislim da je bil to maksimum VSEH saabovih patentov) in oba veva da Saab ni imel ničesar drugega tako pošlihtanega kot Daimler in je zato šel v propad



chan je napisal/-a:A da ne bo pomote, da gre pri tej debati kakorkoli za kritiko znamke Mercedes Benz! Nikakor! Njegovi produkti so izvrstni (še posebej nova generacija razreda C ter verjetno tudi prihajajoči E) in zelo mikavni (vsaj v zadnjem času z novo oblikovno linijo - čeravno bi lahko v notranjosti počasi opustili "iPad" zaslon na armaturni plošči, ki deluje kot cenena kitajska kopija.).

Res je. Čeprav meni comand zaslon v CLA/A deluje vrhunsko, eni bi raje videli da se pospravi kot pri Audiju, meni je pa tak ravno perfekten, ker ima tisti krasen krom okrgo in je integriran v zgornji odsekani rob armaturke (ampak ok to je sedaj subjektivno, kot tudi tvoje)

chan je napisal/-a:Vendar pa zna njihove modele v posameznih razredih preseči v določenih kategorijah marsikateri konkurent (vozna dinamika - BMW, ipd)

Res? napiši mi še kakšno, namreč v dinamiki ga BMW že dolgo časa ne preseče. Za samo en dokaz si lahko ogledaš rezultate na Nuerbergringu, kjer ga Mečka konkretno šiša in tako vzela bavarcu njegov še edini adut proti njemu. AMG je res a pain in the ass ane :mrgreen: 8)

chan je napisal/-a:zatorej titula "najboljše avtomobilske znamke", ki je morda "pila vodo" davno pred desetletij, nikakor ne more več veljati,

khm...pa ne mi rečti, da jaz pišem vse te naslove, teste, številke, nagrade zidu no...?
bom pa drugače obrnil: pokaži mi ENO premium znamko, ki bo zajemala komplet tale paket, torej ki :
- ima večji poskok v prodajnih številkah
- ima več nagrad za naj avto (kjerkoli, tebi ni treba dati samo najbolj znane kot ti želiš od mene)
- ima več design nagrad
- ima več nagrad za ''priljubljenost'' in ''hrepenenjsko'' avto znamko
- ima več izumov
- ima večjo/bolj uspešno motorsport zgodovino
- ima večji heritage
tako bova zadevo pomoje bistveno hitreje in lažje rešila evo ;) :D

chan je napisal/-a:saj nespornega zmagovalca (če bi ga že lahko izbrali) med znamkami nikakor ne moremo objektivno določiti!

kako da ne? za šalo. Podatki, številke, nagrade - vse to so mirodajne stvari za določitev nespornega OBJEKTIVNEGA zmagovalca.

chan je napisal/-a:Seveda pa ima lahko vsak svojega favorita a to nikakor ne pomeni, da jih lahko kujemo v nebo in malikujemo do nezavesti.
[/quote]
To pa jasno, zato ker imamo še vedno subjektivno mnenje. Lahko ima MB boljši distronic, pa bo enemu BMW še vedno lepši in bo zato kupil BMW-ja.
Da jih lahko ? no, vsak ima pravico da dela kar želi, če ob tem ni žaljiv oz.ne spodbuja nasilja.

Tako, sedaj grem pa spat :) hah...tile romani so preveč zame...eni tule kar spijo zraven se mi zdi...eni imamo službe in tak tempo ne zmoremo, tako da bom pomoje počasi malo manj prisoten, ker je nemogoče zame toliko časa porabiti za forum, kot ga nekateri tule...

Lahko noč
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a mtl So nov 14, 2015 7:10 am

Sonderklasse je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Absolutno ni logično. Logično je v absolutni številki, v relativni primerjavi pa ni več logično in kaže na manjšo zanesljivost. Vse te statistike zanesljivosti se seveda izražajo z uporabo povprečij, torej relativnih primerjav in ne absolutnih številk.

Ne bo držalo. Enkrat sem sodeloval pri izdelavi ''ADAC Jahres Statistik'', tako da dobro vem kako poteka jemanje vzorcev in kako sem napisal zgoraj.

zato komplet tale tekst na tvojo žalost
mtl je napisal/-a:Torej, tudi če se pokvarijo samo 2 Hondi od 100-tih (in statistika zapiše, da se je pokvarilo 2% Hond je to še vedno bolje kot, če se pokvari 40.000 Mercedesov od 1.000.000 in tatistika poda kot pokvarjenih 4% Mercedesov prodanih. In to lahko direktno in pošteno primerjaš med seboj. V zgornji tabeli je podano tako.
Drugače bi pa bilo, če bi nekdo rekel, da sta se pokvarili 2 Hondi, Mercedesev pa 40.000, brez navedb celotnih prodanih količin. Ampak tega seveda nihče ne uporablja. Res pa nekateri mislijo, da zadeve tako delujejo. :twisted: :lol: Sploh, ko je njihov vsemogočni brand na repu lestvice. [/i]

ni vreden popolnoma nič in je zgolj mišljenje nekoga, ki pač misli kako je (kaj pa pomeni misliti pa vsi vemo :-P )

:lol: :lol: :lol: :lol:
Že iz teme o Superbu vemo, da je tvoje mišljenje treba jemati kot edino veljavno, ampak ne morem verjeti, da to še vedno vlečeš naprej.
No, pa pojdimo k tej tvoji ADAC Jahres Statistik. Upam, da je to ADAC Pannenstatistik, ker pod tem tvojim nazivom nisem našel nič.
No, pa če pogledamo, kaj je prikazano v razpredelnici za ADAC Pannenstatistik:
Anzahl Pannen pro 1.000 zugelassener Fahrzeuge
Torej relativno število. Enako velja tudi za What Car raziskavo, ki je bila zgoraj omenjena (uporablja indeks zanesljivosti, ki je spet relativno število) in za 99,9% ostalih raziskav, saj je ta način edini smiseln in pošten za primerjanje.
Sedaj pa lahko najdeš še kakšno raziskavo (lahko tudi iz Uzbekistana), ki bo zadeve primerjala absolutno ali pa jo ustvariš v svoji glavi (ti si ja pomemben in edini relevanten vir za takšne podatke) in s tem deklasiraš vse ostale priznane raziskave zanesljivosti na svetu. Ki zanimivo kažejo, da je neka čisto določena premium znamka precej slaba v zanesljivosti. :mrgreen:

Itak pa ne vem, kaj se sploh trudim. Je pa fajn, ker poskrbiš za ustrezno dozo smeha.

Pa v bodoče, če hočeš kaj dokazat, se priporočam za linke, kjer bo tudi pisalo, kako se kaj izračunava in prikazuje in ne piši le tvojega dojemanja tega, ker je očitno po vplivom..... .... ne vem česa.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
masko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Ne jan 10, 2010 3:49 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a masko So nov 14, 2015 9:56 am

Zanimivo, kako samo mi ostali izbiramo neprimerne primerjave. Edino Sonderklasse ne. Ko nekdo objavi neko primerjavo, je samo reklama ali posamično mnenje, njegovi podatki so pa edini pravi in nezmotljivi.

No, pri izboru za DRIVE POWER sem tudi jaz sodeloval, tako, da ima Chan prav. Rezultati so povprečje, ne glede na število avtomobilov v anketi.

Jaz osebno sem sem videl že kar lep del sveta, tudi po večkrat. In ne, ne službeno, vse privat, pa vozim "le" Škodo. Lahko bi si kupil "boljšo" znamko, vendar se mi zdi škoda dat toliko denarja samo za značko na nosu, da bodo sosedi fouš.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a nebivedu So nov 14, 2015 10:12 am

Poglej...tisti, ki kupi Mercedesa za 50 jurjev ima tudi plačo in celoten standard dosti višji, kot tisti, ki kupi Golf karavana za 20 jurjev.
Zato so stavki, ala ali kupiš golfa in delaš kar hočeš ali pa mercedesa in nič, preprosto za krepniti smešni.
Kot vem večina Mercedesovih lastnikov vidi konkretno več sveta (če ostanem na tvoji temi kaj bi se s preostankom denarja naredilo) kot nekdo ki ima Golfa, ker kot rečeno, so bolje situirani.
Tako da nič bati, jaz nisem zaradi mehke armaturke vrgel nobenega leta življenja stran hahaha...eni jih pa pihnete res... :D :D



Nakladanje. Nisem reven, pa nočem imet značke na nosu. Brez problema bi si kakega CLA180 skeširal. Ampak ne dam toliko za avto. Poleg tega rad vozim ali terence ali 4wd osebne avtomobile in ker dobim terenca drugih znamk za vsaj pol ceneje kot G klaso ali unimoga, značka odpade.

Imam pa star AWD avto za jurja, pa sem videl verjetno več sveta kot ga bo videla večina lastnikov mercesedov, medtem ko sem tebe prehitel že pri mojih treh letih, ko sva z materjo z navadnim fičekom prevozila celo evropo podolgem in počez skozi vse države evrope.
Danes pa to počnem s tem avtom za jurja (in zraven imam triletnega otroka). Od tega da je bil ta avto v afriki(maroko, tunizija, zahodna sahara, mali), rusiji, ukrajini, po skoraj celi evropi, tudi na balkanu in da bo naslednje leto mogoče videl državice okoli kaspijskega jezera(če ne pride kaj vmes).
Tako da ne nakladaj o lastnikih mercedesov, ker so v veliki večini prav zahojeno zapečkarski. Vsaj v sloveniji, kjer jih večina s takim avtom samo po lokalih sedi in kaže ključe od svojega avta. Tankajo pa po 10€, gume kupujejo pa nalite v obiju. Ko pride pa en mal večji servis, pa cela družina je zelje pa krompir par mesecev.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a emozul So nov 14, 2015 10:27 am

Res Sonderklasse, ti si kralj manipulacij, skoz obrneš sebi v prid!
Itak se mi zdi, da imaš že nemško mentaliteto "uber alles".
Nemce že videt ne morem, itak delaj samo štalo (že v vsej zgodovini).

Da mi ne bo kdo zameril, ker mi gre počasi že na ku..., vendar lahko prilimam miljon linkov, pa ne bom prišel nikamor.
 
Spectre
 

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Spectre So nov 14, 2015 12:18 pm

nebivedu je napisal/-a: Imam pa star AWD avto za jurja, pa sem videl verjetno več sveta kot ga bo videla večina lastnikov mercesedov, medtem ko sem tebe prehitel že pri mojih treh letih, ko sva z materjo z navadnim fičekom prevozila celo evropo podolgem in počez skozi vse države evrope.
Danes pa to počnem s tem avtom za jurja (in zraven imam triletnega otroka). Od tega da je bil ta avto v afriki(maroko, tunizija, zahodna sahara, mali), rusiji, ukrajini, po skoraj celi evropi, tudi na balkanu in da bo naslednje leto mogoče videl državice okoli kaspijskega jezera(če ne pride kaj vmes).
Tako da ne nakladaj o lastnikih mercedesov, ker so v veliki večini prav zahojeno zapečkarski. Vsaj v sloveniji, kjer jih večina s takim avtom samo po lokalih sedi in kaže ključe od svojega avta. Tankajo pa po 10€, gume kupujejo pa nalite v obiju. Ko pride pa en mal večji servis, pa cela družina je zelje pa krompir par mesecev.


Ne vem sicer kaj ima ta zgodba veliko z primerjavo vozil, ampak če ti potuješ po celem svetu, še ne pomeni da si kaj pametnejši od tistega ki je bil v treh ali pa mogoče petih državah. To tudi ne pomeni da kdorkoli ki ne potuje veliko je zato zaplankan. Verjetno ti je všeč potovanje in avanturizem, tako kot je nekomu všeč planinarjenje po Sloveniji ali pa tretjemu prebiranje avtorevij... Zaradi tega ni nihče bolj ali manj zaplankan. Sicer pa revne države ki jih omenjaš tam v večini živijo ljudje ki ne potujejo veliko. Torej v vsaki državi srečuješ zaplankance? :mrgreen:

Ta primerjava je ista ko nekateri rečejo jaz imam fakulteto to in to sem pametnejši od tebe, ki imaš slabšo fakulteto ali jo sploh nimaš... Razumem tvoj point da raje daš manj denarja za avto(čeprav ga imaš) in denar nameniš za potovanja ampak kot sem napisal, vsak ima svoj življenjski slog in svoj pogled na stvari.
zelje in krompir z svinjsko pečenko sta pa prav dobra. :mrgreen:

Sonderklase jaz v večini podobno razmišljam kot ti glede primerjave ljudskih znamk z prestižnimi pa sem bil v 40 državah sveta...Mogoče sem tudi zaplankan ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a maniaxxx So nov 14, 2015 1:03 pm

Ne morem d se ne bi oglasil. Sploh mi gre na smeh, ko se oglašajo vozniki škode, ki je trenutno vsaj v SLO daleč od racionalnega nakupa, ker je svinjsko draga. Sonderklasse ali JB ali safrane al karkol si že pa sploh ne bom komentiral ker po moje ma tisto zvezdo v glavo ugrajeno :mrgreen: :mrgreen: .

Skratka moj pogled na stvar je ssledeč...če imam recimo 35 jurjev za NOV avto bom VEDNO raje kupil ne premium ( pišuka sem alergičen na to besedo) naloudan avto z močnim motorjem, kot osnovno oskubljeno različico premium znamke.

Recimo na testu so imeli ravno na acom A3 s ceno če se prav spomnim 38 tisočakov pa je imela 1.6 dizla pa še tempomata ni bilo. Vedno raje kupim npr golfa 2.0 tdi naloadanga pa mi še ostane kak tisočak ali deset :lol: , pa se vozim popolnoma ISTO, oziroma naj mi kdo pove razliko med npr golfom in A3, ki upraviči razliko v ceni. Tisti 4 krogci pa tud niso iz platine ali diamantov mnde :mrgreen: .

Isto velja tudi za BMW Mb in ostalo precenjeno plehovje
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a marjan novak So nov 14, 2015 1:09 pm

Načeloma imaš prav, vendar si tudi pri golfu vrgel okoli 15% v prazno. Seveda ni premium razred, se pa držijo neupravičeno vzvišeno glede na konkurenco. No ja, vsaj do sedaj.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a maniaxxx So nov 14, 2015 1:12 pm

Seveda je to tudi res, samo golfa sem dal kot primer iz iste hiše kot je audi ( VAG), BMW in MB nimata takšne politike.

So pa zadnje čase VSI avti ratal nesramno dragi, za 20 k ne dobiš nič več pametnega novega
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Spectre
 

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Spectre So nov 14, 2015 1:31 pm

maniaxxx je napisal/-a:Recimo na testu so imeli ravno na acom A3 s ceno če se prav spomnim 38 tisočakov pa je imela 1.6 dizla pa še tempomata ni bilo. Vedno raje kupim npr golfa 2.0 tdi naloadanga pa mi še ostane kak tisočak ali deset :lol: , pa se vozim popolnoma ISTO, oziroma naj mi kdo pove razliko med npr golfom in A3, ki upraviči razliko v ceni. Tisti 4 krogci pa tud niso iz platine ali diamantov mnde :mrgreen: .

Isto velja tudi za BMW Mb in ostalo precenjeno plehovje


Se delno strinjam. V določenih primerih velike razlike med premium in ljudsko znamko sploh ni. Ko že omenjaš A3:golf. Ista platforma, isti motorji, le pri audiju so malenkost trše vzmeti, malo boljša zvočna izoliranost in malenkost boljši materiali v notranjosti.. To je skoraj vsa razlika. Ko pa ugotoviš da ima a3 v osnovni opremi samo 2 zvočnika in radio v velikosti 12x4 cm pa :roll: A4: passat je že popolnoma druga pesem ampak pustimo to.

Tisti višji segmenti so pa po moje kar drugačni(recimo S klasa), se pa ne mislim z nikomer kregat in dokazovat obratno.
Če pa po drugi strani rečeš, me malenkost slabša kvaliteta v vozilu ne moti, imam raje močnejši motor in več opreme pa še nekaj denarja ostane se pa seveda strinjam. Ravno tako se boš pripeljal od točke a do b, še mogoče lažje če bo močnejši motor. Roko na srce razlike med srednjim in premium razredom v določenih modelih sploh niso velike.
Se pa ve, da pri premium znamkah se tudi malo plača značka, kot se pri oblačilih in drugod. Tako pač je. Tempomat doplačila pri A4 380€. Pa mislim da je elektronika volana ista z modeli z tempomatom kot brez. Torej za stikalo in par metrov žic vrednosti 0.50€ plačaš 380€. Temu se reče profit in proizvajalci najbolj služijo ravno na dodatni opremi, zato jo tudi tako "vsiljujejo". Tudi pri ljudskih avtih je z dodatno opremo podobno. Parkirni senzorji 500€ toliko kot stane nov pralni stroj, pa so to trije senzorji v vrednosti mogoče 1€ evra pa še to ne. :DDD

Glede cen premium znamk nad 50.000€ bi pa rekel da glede na plače ljudi ki jih kupujejo so še prepoceni :mrgreen: .... glede na čas ki ga porabijo da si oni kupijo takšen avto v primerjavi z nekom povprečnim ki ima plače 1000€ in rabi 2 ali 3 lete da si kupi novega megana ali golfa. Nekateri pravijo da ravno premium znamke prinašajo največ dobička
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan So nov 14, 2015 6:30 pm

Naj na tem mestu prekinem :!: debatiranje in razpravljanje o takozvani "najboljši avtomobilski znamki", saj v avtomobilskem svetu NI enoznačne znanstvene formule oziroma skupka tistih uradno priznanih in točno definiranih kriterijev, ki bi pripomogli pri objektivnem izboru omenjene titule (in bi verjetno tovrsten izbor tudi že potekal v avtomobilskem svetu, brez da pravila tovrstnega fantazmičnega izbora odkrivamo v tej temi ;)). Tako lahko, še posebej če smo zaslepljeni z nam najljubšo znamko, kaj hitro zapopademo v brezno demagogije in selekcionizma in pričnemo ustvarjati sebi povšečne kriterije - kar zna izpasti ne samo neresno, temveč tudi precej infantilno ter na nivoju debatiranja za šankom bližnje gostilne: "Narbolša je tista, ki ma najhitrejši/najmočnejši/najdražji avto na svetu" (btw, žal to zopet ni Mecedes-Benz!)

Zatorej je bila že na začetku postavljena teza, da lahko posamezne titule podeljujemo zgolj in samo po posameznih (MERLJIVIH!) kategorijah. Pri čemer najdemo v vsaki kategoriji precej pestro množico različnih "naj" znamk (ja, tudi MB!) - kar je bilo navedeno (večkrat!) tudi v zgornjih primerih (a, le če jih znamo analitično prebrati, brez da bi nas ovirale "navijaške plašnice" ;) ). A zopet, tudi omenjene titule NISO niti pod razno pokazatelj, koliko "naj in oh in sploh" je posamezna znamka - zgolj kot primer: kaj dandanes pomaga 10 konstruktorskih zmag v WRC (kar je sicer največ!) znamki Lancia , ki je skorajda že pred propadom ter (če sem malce zloben) v zadnjih 11 izborih kar 6 (!!!) titul World car of the year koncernu VW pri tokratni Dieselgate aferi?

Zatorej smatram, da teza o samo eni in edini "naj" znamki iz objektivnega gledišča enostavno ne pije vode! Lahko pa o svoji "naj" znamki neobremenjujoče fantaziramo v nedogled ...

... in seveda, kdor poskuša (na precej "alkimističen" način) iz subjektivnega pogleda ustvariti objektivno resnico, bo resnično zelo težko prišel do konstruktivnega sogovornika ...
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Spectre
 

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Spectre So nov 14, 2015 7:44 pm

No, tako daleč še nisem prišel da bi lahko trdil katera znamka je najboljša. :lol:
Sicer ja pa čar tega foruma da so vse znamke vključene. VAG fanov je dosti, KIA piarovko imamo, zakaj pa ne bi imeli še karizmatičnega MB fana. ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a nebivedu Ne nov 15, 2015 12:30 pm

Zato ker ta mb fan ne vidi dlje od značke na njegovem mercedesu. Misli da je mb premium znamka. Pa živi v zmoti. Bil je premium znamka, danes je to samo še en izmed nemških avtomobilov. Nič ni boljši od ostalih. Zaspali so na nekdanjih lovorikah in sedaj delajo samo še kante.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Firediver Ne nov 15, 2015 1:11 pm

Če nimaš denarja in ne sežeš dovolj visoko za premium ali pa samo "premium" vozilo, imaš dosti bolj umirjeno in kvalitetno zivljenje, ker odpadejo težke dileme, opisane v tej temi!
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a mtl Ne nov 15, 2015 7:10 pm

Firediver je napisal/-a:Če nimaš denarja in ne sežeš dovolj visoko za premium ali pa samo "premium" vozilo, imaš dosti bolj umirjeno in kvalitetno zivljenje, ker odpadejo težke dileme, opisane v tej temi!

:lol: :lol: Dobra misel.
Sam osebno bi šel na premium znamko (ne Mercedesa, da ne bo pomote =P ), ampak imam nekaj razlogov, ki me držijo proč od nje.
En od pomembnejših je ta, da bi zelo verjetno, moral že ob prvem obisku bivše Juge, domov z vlakom ali pa bi se zgodilo že doma, da bi ostal kar doma, ker bi avtomobil dobil noge. 2 moja soseda sta tako že ostala brez avtomobila :roll: .
In ja, imam kasko in zavarovanje proti kraji, ampak nimam niti najmanjše volje se bockat z zavarovalnico in tako izgubiti x-časa. Sosed je imel tako borbo dolgo 3 mesece se mi zdi, da so mu na koncu izplačali ustrezno odškodnino.
Tako da, bom zaenkrat še vztrajal na ''kantici'', čeprav ne nudi premium občutka, me še vedno pripelje kamor je treba v čisto dobri maniri.

Vsekakor pa je en od razlogov tudi ta, da bi moral za premium avto, ki bi vsaj približno ustrezal mojim željam dati 2x znesek trenutnega avtomobila, kar mi pa tudi v najlepših sanjah ne pade niti najmanj na misel. Seveda pa nikakor ne mislim, da ljudje, ki si kupijo premium vozilo (pa najsi bo z ''drobižem'' ali pa če potem cel mesec jedo krompir in zelje) delajo napako. Pač imajo svoje prioritete in jim avtomobil pomeni toliko, da so pripravljeni zanj zapravit ustrezen znesek.

Sam se vedno spomnim človeka s katerim sem delal preko študenta. On je takoj kupil premium vozilo, ko je prišlo ven, ga temeljito preplačal (pač ta znamka običajno po nekaj mesecih ponudi pakete, ki ceno avtomobila naredijo ugodnejšo) zavestno in takoj šel na dopust na Hrvaško. Ko je prišel nazaj, mi je s takšnim žarom v očeh razlagal, kako je bil dol v mestu glavna atrakcija, saj tam še niso videli tistega modela. In njemu je tisto preplačilo bilo v celoti povrnjeno s tem, da je bil dol ''car''. In bil sem vesel zanj.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Po nov 16, 2015 6:38 pm

nebivedu je napisal/-a:Zato ker ta mb fan ne vidi dlje od značke na njegovem mercedesu. Misli da je mb premium znamka. Pa živi v zmoti. Bil je premium znamka, danes je to samo še en izmed nemških avtomobilov. Nič ni boljši od ostalih. Zaspali so na nekdanjih lovorikah in sedaj delajo samo še kante.



khm..in your face al kako se že reče 8) :mrgreen:

današnja čisto sveža novica še iz pečice :)
spet prvo mesto.

Slika
Slika

Preseneča dejstvo, da je nemec pojedel vedno brezčasnega italijana - še bolj, da je pojedel 911, ki je njegov direkten konkurent in legenda v design-u že 70 let. Impresivno ni kaj.

Sedaj je tale kruta reklama še toliko bolj na mestu 8) :twisted:
:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=X1rI9W0nOig

in novica iz poletja, ko je Mercedes-Benz bila izbrana za design-znamko leta.

Slika

s tem da , to da je prvi, je bilo dokaj za pričakovati glede na njihov (Lešnikov) nov res čudovit oblikovalski slog
- najbolj impresivno je to za KOLIKO je pred ostalimi 8)

@nebivedu:
- živim v zmoti, da je MB premium znamka ? hahahaha...kaj pa je ? hahaha
- nič ni boljši od ostalih ? podatki kažejo močno drugače
- zaspali so ? khm, toliko inovacij, kot je MB dal ven v zadnjih 15 letih, jih prej ni dal v 50 letih ;) s tem da gre za inovacije, ki jih drugi nimajo ali pa so jih dali ven vsaj 5 let kasneje za MB-jem
- delajo kante? očitno si MB do sedaj videl in ''peljal'' le v prospektu in sanjah :-P
Mi je pa zabavno da o zaspanosti in kantah piše nekdo ki vozi ter zagovarja stare (bom še jaz malo žaljiv, kot si bil ti prej) riževe narastke :D

In spet bom rekel...2 dni me ni, pa zopet romani z 10 min razmaki...Ljudje božji get a life :lol:
Če rabite kaj delati, pridite k meni v firmo, vam takoj najdem delo :roll:
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a primozek68 Po nov 16, 2015 7:08 pm

Kdo get a life? Pol foruma se ti ruga v glavo, ti pa še kar lepiš milijon linkov in pišeš in prepričuješ... Torej, kdo že get a life?

Tisti grafek ti jaz naredim v 15 minutah z Dacio na prvem mestu med superšportniki.

Anketa? Ja, med bralci revije. Nikjer podatka o številu anketirancev, o načinu izvedbe, kriteriji. Samo naslov mercedes je najlepši, lepši k ferari in porš. Spet, lepota je relativna.

Sicer pa ta titula je približno enako vredena kot občinsko priznanje za najlepše balkonsko cvetje v vasi.

Ti boš drugemu našel delo?? Če še zate ne vejo zakaj ga maš.

Aja, in your face je izumrla pred 10 leti.
Sex turns gay people into Mexicans.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov