esem je napisal/-a:niso izumitelji avtomobila, samo avta z motorjem z notranjim izgorevanjem! A tako vedenje verjetno našemu MB-fanu ne pritiče, raje trobi polresnice.
ne laži se. So kar lepo izumitelji dragi moj.
In evo ti tvoje ''polresnice'' in preberi naglas kaj piše
''world's first automobile'' še narišemo?
-
http://myautoworld.com/mercedes/history ... /1886.html-
https://www.daimler.com/dccom/0-5-13224 ... 0-0-0.html-
https://en.wikipedia.org/wiki/Benz_Patent-Motorwagenče te bo pa še naprej peklo, pa predlagam, da se pritožiš pri Avtomobilskem združenju in tožiš Daimler AG, da se na uradnih straneh lažejo.
Če imaš res konkretne dokaze v rokah, da je to polresnica, samo na juriš, boš zaslužil milijone.
Do takrat je zame zgodovina jasna, tudi če se esem na trepalnice postavi
@Chan..no, sem mislil, da te bodo tvoje napake kaj izučile, pa isto goni slavček...škoda, tako boš težko prišel do konstruktivnega sogovornika.
Poglej...
chan je napisal/-a:Spreminjanje kriterijev z željo ustvariti nam všečen rezultat (nekaj podobnega smo doživeli že pri računanju cenovne diference med Superbom in MB E
Še vedno stojim za tem kar sem napisal (za dobrih 6.000 EUR več dobim E220 CDI z 90 % opreme od superba 2.0 TDI DSG LK)
chan je napisal/-a:Če nam želena primerjava ni povšečna - prvotno je bila dana primerjava glede na vse avtomobilske znamke - je očitno "potrebno" zmanjšati kriterije. V tem primeru med tzv. "luksuzne znamke" (btw, tudi tukaj MB ni bil na prvem mestu v lanskem letu:
http://www.carscoops.com/2015/01/bmw-re ... nd-in.html), zatorej predlagam, da se kriterij spremeni na "najbolj prodajane luksuzne znamke, izvzemajoč Bavarsko" ...
Resno? mislim..daj prosim pomisli logično...kdo na svetu od normalno razmišljajočih bi sploh pomislil, da nekdo z ''top prodajo'' misli da se je prodalo več Mercedesov kot recimo VW-jev in da misli na primerjavo glede na vse znamke ?

ne res..dej, vdihni-izdihni in še enkrat pomisli kaj pravkar trdiš in me sprašuješ in se vprašaj če se ti zdi to logično

prosim prosim

hehe....hehehe...
chan je napisal/-a:Ter selekcionizem nam povšečnih podatkov, ko omenimo zgolj podatke iz leta 2011:
... ter obenem pozabimo na predhodno omenjene ažurnejše in novejše podatke iz letošnjega leta
hahaha pa ti si kralj majkemi...meni očitaš da dajem podatke iz 2011 (ko je šlo za dokazovanje ŠTEVILA nagrad, kjer letnica NI pomembna), ti pa potem v isti sapi daš podatke o najbolj prodanih avtih iz 2014 ! (ko pa gre za konkretno dokazovanje AKTUALNOSTI,kjer letnica JE pomembna)
hahaha..ne res..ti si legenda chan, človek te preprosto mora vzljubiti

chan je napisal/-a:Predhodno je bil naveden primer medijsko najbolj izpostavljenih avtomobilskih izborov (pri čemer se rahlo posipam tudi s pepelom, saj sem spregledal lanski izbor za Car of the year, kjer je bil MB nesporni zmagovalec
ne car of the year, pač pa WORLD'S car of the year - to je ogromna razlika

zakaj le rahlo ? lahko se posipaš komplet. Pišeš namreč, da ti kaj pomenijo samo odmevne nagrade , napiši mi eno, ki je lahko še večja?
že tu bi v bistvu lahko končala debato o nagradah, ker več se ne da dobiti, ampak ajd, naj ti bo, greva še naprej..
chan je napisal/-a:Raznoraznih minornejših izborov pa je na svetu toliko, da lahko najdemo med neizmerno številčnimi nagrajenci kogarkoli želimo
Res? ajde najdi mi jih pol toliko, kot sem ti jih samo jaz podal (pa je to prdec v morje od vseh, ki jih MB dobil, ampak ajd najd ti jih bo dovolj) in to samo za eno znamko prosim.
chan je napisal/-a:Zatorej se moramo držati določene hierarhije in upoštevati tiste, ki so najbolj prepoznavne in prestižne.
Očitno nisi poklikal vseh mojih linkov, notri imaš ene najbolj prestižnih, kar pokukaj še enkrat. Sicer mi je pa vseeno katera, nagrada je nagrada.
chan je napisal/-a:Btw, sam tretiram Auto Bild in Bild am Sonntag-ov Zlati volan za preveč lokalno patriotski in kot takšen preveč neobjektiven.
in ti si kdo že ? mislim..kakšen harcore professional cenilec/sodnik si ti, da si ultra bolj verodostojen od Bilda? in če ne veš Bild ima ravno da taki kot si ti nebi pisali tega, že vrsto let vedno 2 skupini (deutsche in import) tako da se morejo nemci vedno opredeliti in za ene in za druge.
+če še ne veš Bild poteka tako, da NAROD izbira (po netu in po cajtngu) in ne novinarji, ki so plačani od brandov.
Res je, vendar si spet površen.
- jasno da je 7er sedaj zmagal, ker je letos prišel ven in S-a ni bilo na razpolago pri glasovanju (je pa zmagal 2013 ko prišel ven)
- isto je zmagala Astra (ker A prišel 2012 vn in zmagal)
- presenečen sem zgolj da je en R8 ki je praktično kopija prejšnjega le z bolj edge-designom ''premagal'' GT AMG-ja (ki pa je btw.WORLD'S PERFORMANCE CAR-ergo, dokaj večja titula kot od Bilda)
- in presenečen nad zmago X1, predvsem, ker piše da gre za MittelklasseSUV, kar pa X1
SPLOH NI !namreč X1 spada v Kompaktklasse SUV (kjer je GLA), GLC pa se gleda z X3, tako da tale test je čuden, ampak ok, je kakršen je
chan je napisal/-a:Osnove statistike so precej znane in na kakšen način se ugotavlja procent nepokvarljivosti. Zgolj ena izmed razlag računanja indeksa pokvarljivosti:
http://www.reliabilityindex.com/what-isIn če bi že veljala logika povprečja prodanih številk, potemtakem bi bil rezultat MB še bolj porazen, saj so pred njim tudi znamke, ki imajo bistveno več prodanih produktov (že omenjena Toyota) ...
katerega dela v mojem stavku
''Enkrat sem sodeloval pri izdelavi ''ADAC Jahres Statistik'', tako da dobro vem kako poteka jemanje vzorcev'' nisi razumel ?
chan je napisal/-a:Že, če naredimo grobo selekcijo in upoštevamo zgolj in samo najbolj medijsko odmevna in daleč najbolj prestižna avto-moto tekmovanja ter se ustavimo pri Formuli 1, lahko ugotovimo, da MB s svojimi motorji po številu zmag ponovno ni na prvem mestu (4. mesto, z 225 zmagami pa vodi Ferrari:
https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines).
Oooh ja...a se mi še da? ajd, dajmo še to...ti si res genij, osredotočil si se le na število zmag v F1, vse ostalo prej našteto seveda ne pomeni nič ane ? haha, pa ti si res legenda ej..

ampak dobesedno se mi ne da iskati in ti dati, napisal sem ti zgoraj in če imaš čas, pobrskaj in: presenečen boš.
intermezzo: Z DTM svetovnim zmagovalcem Bernd Schneiderjem sem se celo enkrat imel čast peljati na Hockenheimu z njegovo oldschool 1994 C-Klasso..nepozabno
chan je napisal/-a:Podan je bil primer, da četudi je (bila) znamka izjemno inovativna ter je izumila mnogo patentov, to ne pomeni, da je lahko zaradi tega tudi uspešna. Znamki Saab so tovrstni patenti lahko danes zgolj blažev žegen ...

Čakaj...a se mi pogovarjamo u uspešnosti ali zakaj je en brand najboljši? sicer ja, načeloma gre eno z drugim, ni pa nujno.
In nevem zakaj tovrstni patenti nebi povzročili uspeha? airbag? abs?
napiši mi prosim en saabov tako velik izum kot jih je izumil MB (nevem al je izumil 3 točkovni pas al meglenke mislim da je bil to maksimum VSEH saabovih patentov) in oba veva da Saab ni imel ničesar drugega tako pošlihtanega kot Daimler in je zato šel v propad
chan je napisal/-a:A da ne bo pomote, da gre pri tej debati kakorkoli za kritiko znamke Mercedes Benz! Nikakor! Njegovi produkti so izvrstni (še posebej nova generacija razreda C ter verjetno tudi prihajajoči E) in zelo mikavni (vsaj v zadnjem času z novo oblikovno linijo - čeravno bi lahko v notranjosti počasi opustili "iPad" zaslon na armaturni plošči, ki deluje kot cenena kitajska kopija.).
Res je. Čeprav meni comand zaslon v CLA/A deluje vrhunsko, eni bi raje videli da se pospravi kot pri Audiju, meni je pa tak ravno perfekten, ker ima tisti krasen krom okrgo in je integriran v zgornji odsekani rob armaturke (ampak ok to je sedaj subjektivno, kot tudi tvoje)
chan je napisal/-a:Vendar pa zna njihove modele v posameznih razredih preseči v določenih kategorijah marsikateri konkurent (vozna dinamika - BMW, ipd)
Res? napiši mi še kakšno, namreč v dinamiki ga BMW že dolgo časa ne preseče. Za samo en dokaz si lahko ogledaš rezultate na Nuerbergringu, kjer ga Mečka konkretno šiša in tako vzela bavarcu njegov še edini adut proti njemu. AMG je res a pain in the ass ane
chan je napisal/-a:zatorej titula "najboljše avtomobilske znamke", ki je morda "pila vodo" davno pred desetletij, nikakor ne more več veljati,
khm...pa ne mi rečti, da jaz pišem vse te naslove, teste, številke, nagrade zidu no...?
bom pa drugače obrnil: pokaži mi ENO premium znamko, ki bo zajemala komplet tale paket, torej ki :
- ima večji poskok v prodajnih številkah
- ima več nagrad za naj avto (kjerkoli, tebi ni treba dati samo najbolj znane kot ti želiš od mene)
- ima več design nagrad
- ima več nagrad za ''priljubljenost'' in ''hrepenenjsko'' avto znamko
- ima več izumov
- ima večjo/bolj uspešno motorsport zgodovino
- ima večji heritage
tako bova zadevo pomoje bistveno hitreje in lažje rešila evo
chan je napisal/-a:saj nespornega zmagovalca (če bi ga že lahko izbrali) med znamkami nikakor ne moremo objektivno določiti!
kako da ne? za šalo. Podatki, številke, nagrade - vse to so mirodajne stvari za določitev nespornega OBJEKTIVNEGA zmagovalca.
chan je napisal/-a:Seveda pa ima lahko vsak svojega favorita a to nikakor ne pomeni, da jih lahko kujemo v nebo in malikujemo do nezavesti.
[/quote]
To pa jasno, zato ker imamo še vedno subjektivno mnenje. Lahko ima MB boljši distronic, pa bo enemu BMW še vedno lepši in bo zato kupil BMW-ja.
Da jih lahko ? no, vsak ima pravico da dela kar želi, če ob tem ni žaljiv oz.ne spodbuja nasilja.
Tako, sedaj grem pa spat

hah...tile romani so preveč zame...eni tule kar spijo zraven se mi zdi...eni imamo službe in tak tempo ne zmoremo, tako da bom pomoje počasi malo manj prisoten, ker je nemogoče zame toliko časa porabiti za forum, kot ga nekateri tule...
Lahko noč