Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če mar 11, 2004 9:42 am

mazda-mx3 je napisal/-a:98 oktanski bencin bi moral imeti visjo kalorično vrednost pri izgorevanju...vsaj moja logika tako pravi. Ce ima visjo kaloricno vrednost potem pri gorenju sprostca vec energije (sej jo, aneda?) kar privede lahko samo do visjih temperatur in bolj popolnega izgorevanja. Tak bi bil moj zakljucek glede temperature 98 okt. benza.

Kaj pa bi moral jaz rec, ko imam motor namenjen 91 okt. benzu!?! Ce tankam 95 okt. no je se ql, 98 pa mu nekako ne pase se mi zdi...

swiftrider: ti rabis octane booster, jaz pa octane remover :D:D

injector cleaner naj bi nekako deloval, masina malenkost boljse laufa ene 2k km, QMI aditiv za k olju pa se mi zdi da ima malo boljsi ucinek..vsaj tako je bilo zaznati na moji bivsi micri pri 230k km :D


Kter avto pa maš da maš 91 oktanski bencin. Sej mi bi ga mogl v kio tut točt samo ga zadnje čase nikjer več ni. Je pa kia na 91 oktanski bencin lepše laufala in manj popila. . :wink: :wink: :wink:
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

??? WTF

Napisal/-a Škoda lover Če mar 11, 2004 9:56 am

Od kdaj majo pa oktani kaj zveze s kalorično vrednostjo?

Oktani so samo mera za odpornost proti detonaciji, da bi avto slabše šel zaradi boljšega bencina? Dajte no!! Pri vseh avtomobilih piše minimalna oktanska vrednost,ki jo je treba not tankat ne pa maksimalna.

Mogoče imaš vodo v tanku pa te zajebava? Če imaš star avto se ti to mimogrede zgodi!
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Če mar 11, 2004 2:24 pm

Oktani nimajo veze s kaloričnostjo. To se men zdi bl razlika kar se kaloričnosti tiče glede na prodajalca, OMV mal bol kokr PETROL, več km nardiš...
Drgač pa dvomim res da bi mel to kej veze z oktani...
Aja pa tm sm mislu QMI fuel treatment, ne dodatek k olju...
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Jaxx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po apr 14, 2003 7:14 pm

Napisal/-a Jaxx Če mar 11, 2004 3:19 pm

Heh seveda nimajo veze s kaloričnostjo... Oktani oz. oktansko število pomeni primerljive lastnosti kot volmski % izo-oktana... Se pravi - npr. 100-oktanski bencin ima lastonsti 100% izo-oktana, KAR SE TIČE ODPORNOSTI PROTI VŽIGU (in ne kaloričnosti)! Odpornost proti vžigu seveda zahteva višja kompresija motorja...

In seveda je za motor predpisana samo spodnja meja (zgornje ni!)
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Če mar 11, 2004 3:46 pm

andrej777 je napisal/-a:Kter avto pa maš da maš 91 oktanski bencin. Sej mi bi ga mogl v kio tut točt samo ga zadnje čase nikjer več ni. Je pa kia na 91 oktanski bencin lepše laufala in manj popila. . :wink: :wink: :wink:


mazdo-mx3 vozim, pa bi moral tankat 91 oktanki benz :)

Glede kaloricnosti..uno je bla moja teorija..nisem rekel da je tocno tako....ker glede kemije se pa res ne spoznam dosti.....tak da :D
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če mar 11, 2004 4:07 pm

98 skoz. 95 kr obcutno zmanjsa odzivnost moje kocije.
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Če mar 11, 2004 4:15 pm

Bencin je sestavljen iz "težko" vnetljivega izooktana in iz lahko vnetljivega heptana. Njegovo kakovost merimo z oktanskim številom, to število nam pove delež izooktana v bencinu!
Torej:
-eurosuper 95....95% izooktana 5% heptana
-super plus 98.....98% izooktana 2% heptana

iz tega sledi da v avtomobil ki je narejen za super plus 98 ne smeš tankat eurosuper 95 ker ima večji delež heptana (5%) in pride do klenkanja!!!
V motor ki je narejen za 95 oktanski bencina pa lahko tankaš 98 oktanski bencin, ker le ta ima manj heptana ki je zelo lahko vnetljiv.
Glede poškodb na svečkah pa pomojem ni prišlo zaradi tega ker si tankal 98 oktanski bencin, ki ima manj lahko vnetljivega heptana kot pa 95 oktanski bencin (za katerega je tvoj avto narejen), po moji logiki ti je keramika na svečkah spokala zaradi pretežke desne noge :P
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
soliver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Če feb 26, 2004 7:55 pm

Napisal/-a soliver Če mar 11, 2004 4:23 pm

Ja to je res z premalo oktanskim bencinom lahko zajebeš motor z preveč pa ne, kvečjem boljše je za mašino. V Nemčiji ima Shell 100 oktanski bencin in kar veliko ljudi ga tanka, tudi v starejše avtomobile.
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Če mar 11, 2004 4:29 pm

andrej777 je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:98 oktanski bencin bi moral imeti visjo kalorično vrednost pri izgorevanju...vsaj moja logika tako pravi. Ce ima visjo kaloricno vrednost potem pri gorenju sprostca vec energije (sej jo, aneda?) kar privede lahko samo do visjih temperatur in bolj popolnega izgorevanja. Tak bi bil moj zakljucek glede temperature 98 okt. benza.

Kaj pa bi moral jaz rec, ko imam motor namenjen 91 okt. benzu!?! Ce tankam 95 okt. no je se ql, 98 pa mu nekako ne pase se mi zdi...

swiftrider: ti rabis octane booster, jaz pa octane remover :D:D

injector cleaner naj bi nekako deloval, masina malenkost boljse laufa ene 2k km, QMI aditiv za k olju pa se mi zdi da ima malo boljsi ucinek..vsaj tako je bilo zaznati na moji bivsi micri pri 230k km :D


Kter avto pa maš da maš 91 oktanski bencin. Sej mi bi ga mogl v kio tut točt samo ga zadnje čase nikjer več ni. Je pa kia na 91 oktanski bencin lepše laufala in manj popila. . :wink: :wink: :wink:


kateri letnik in model KIA pa imate??
Slika
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Če mar 11, 2004 4:30 pm

no....če je preveč oktanski bencin res mašina ne trpi toliko...se pa malo pozna tudi na poskočnosti mašine
enako je če imaš premalo oktanski bencin...pride do klenkanja in odzivnost motorja se tudi zmanjša, pa še do poškodb pride na mašini
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če mar 11, 2004 7:05 pm

nightrider31 je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:98 oktanski bencin bi moral imeti visjo kalorično vrednost pri izgorevanju...vsaj moja logika tako pravi. Ce ima visjo kaloricno vrednost potem pri gorenju sprostca vec energije (sej jo, aneda?) kar privede lahko samo do visjih temperatur in bolj popolnega izgorevanja. Tak bi bil moj zakljucek glede temperature 98 okt. benza.

Kaj pa bi moral jaz rec, ko imam motor namenjen 91 okt. benzu!?! Ce tankam 95 okt. no je se ql, 98 pa mu nekako ne pase se mi zdi...

swiftrider: ti rabis octane booster, jaz pa octane remover :D:D

injector cleaner naj bi nekako deloval, masina malenkost boljse laufa ene 2k km, QMI aditiv za k olju pa se mi zdi da ima malo boljsi ucinek..vsaj tako je bilo zaznati na moji bivsi micri pri 230k km :D


Kter avto pa maš da maš 91 oktanski bencin. Sej mi bi ga mogl v kio tut točt samo ga zadnje čase nikjer več ni. Je pa kia na 91 oktanski bencin lepše laufala in manj popila. . :wink: :wink: :wink:


kateri letnik in model KIA pa imate??


Sem drgač že nekje pisal.

Kia Sephija 1,6 GTX 1994, klima,el pomik, 145 kkm kot nova.

Zdej je ta avto bolj v rezervi. Ko mamo dva dizlača :lol: :lol: :lol: :lol: dela manj kot 10kkm na leto.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Če mar 11, 2004 7:07 pm

in naj bi tankali 91 oktanov?? jaz imam l.95 in mi pise 95 oktanov :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če mar 11, 2004 7:14 pm

nightrider31 je napisal/-a:in naj bi tankali 91 oktanov?? jaz imam l.95 in mi pise 95 oktanov :roll:


Ne naša je 1994 pa piše 91 oktanski. Sej to je bla čist takrat nonovo. Ena prvih prodanih v tem območju. Zgleda da so pol kej spremenili.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če mar 11, 2004 7:15 pm

Sicer bl po obcutku, moje opazanje: Golf IV 1.6 8v 100KM:
Ce tankam 95oktanstki bencin masina normalno laufa pa mislm da ma vec navora pr nizkih obratih kot z 98. Z 98 masina mogoce mal tezje vzge (ce je lih prov topla) ma manj navora pri nizkih obratih pa vec moci v visjih pa tisje laufa.
Tole kar je tuki zgori napisan je na osnovi mojih opazanj in je lahko tud kej narobe, tko se mi zdi :)
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Re: 98 oktanski bencin - problem

Napisal/-a keylone Če mar 11, 2004 8:57 pm

Omelo je napisal/-a:Bom čist na kratko obrazložu. Kkšne 3 mesce tankam 98 oktanski bencin. Naredil sem okol 8000 km. Potem sem imel servis, pa mi serviser ko pridem avto iskat reče, da sm mel keramiko na svečkah čist razpokano. Kaj sm počel... če sm dajal kakšne aditive not, al kva jst vem kaj. Pa rečm da ne, pa me praša če slučajno tankam 98, in ko sm potrdu je reku, naj ne več, kr bom mogu v kkšnem letu spet menjat svečke. Baje da se svečke al kva jst vem kaj, preveč segreva in so zarad tega problemi?

Kukr se je men zdelo je avto naredil nekej malga več km, pa mogoče je mal lepš laufou mrzu? Kr nekej.


kdo te je to napumpal pa nevem nemogoce
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če mar 11, 2004 9:07 pm

V knigi od opel astre letnik 95 (1.6 100KM), je pisalo, da moraš eno stikalo pod haubo (zeleno obarvano) preklopit potem pa tankaš 95 oktanov. Bila je možnost izbiranja 91 in 95 oktanskega goriva. Stikalo pa je bilo na principu jumperja (tri luknjice, potegneš ven, premestiš za eno mesto in vtikač vtakneš nazaj skupaj). Mi smo imeli nastavljeno na 95 oktanov. :roll:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Če mar 11, 2004 9:20 pm

Fantje imejte v mislih, ko tankate pri Petrolu, da je 95-ka zelo slabe kvalitete in prej doseže nekje okrog 85 kot pa 95 (ne govorim kr neki, ampak na podlagi raziskav)...če že morate tankat na Petrolu pol dejte sam 98. Sam tankam pri Agipu 95-ko, k jo direkt iz Italije prpelejo, pa še nadzor kvalitete na njihovih pumpah je dosti bolj sofisticiran. :D

LP Tilen
Slika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če mar 11, 2004 9:22 pm

Kaj pa OMW :?:

Jaz vedno tankam na OMW, 98 pa ne upam notri vliti :?
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Če mar 11, 2004 9:40 pm

jaz bom tudi tankal 98, z 95 mi včasih kaj cuka pa slaba odzivnost mašine je.Tankam na OMW. :D
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Če mar 11, 2004 11:37 pm

woolff je napisal/-a:V knigi od opel astre letnik 95 (1.6 100KM), je pisalo, da moraš eno stikalo pod haubo (zeleno obarvano) preklopit potem pa tankaš 95 oktanov. Bila je možnost izbiranja 91 in 95 oktanskega goriva. Stikalo pa je bilo na principu jumperja (tri luknjice, potegneš ven, premestiš za eno mesto in vtikač vtakneš nazaj skupaj). Mi smo imeli nastavljeno na 95 oktanov. :roll:

Ja, to ti spremeni vžig, da ti kasnej iskra vžge... Zato kr je bencin bolj odporen. S tem se poveča moč motorja. Če bi pa tankal 95 pa mel nastavlen na 91 bi blo pa isto... Obratno pa rajš ne. Novejše mašine to nastavlajo same...
Fotr k je meu še stoenko je bla za 91 oktanca, pa je spremenu užig, tko da je bil potreben 98 in je mela tko mal večjo moč. Pač je bil mlad pa je mel cajt :lol:
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov