danci1973 je napisal/-a: Tole sicer velja za USA, ampak verjetno drugje ni prav strašno drugače - v povprečju vsak avto na rdečem semaforju stoji cca. 58 ur na leto. Če se strinjamo, da pri tem v povprečju porabijo (oz. bi porabili) 7 deci na uro, to pomeni 40 litrov na leto. Prihranit 40 litrov na leto za posameznika ni ne vem kak dosežek...
Ampak v USA je dobrih 270 milijonov vozil. Če bi vsa prihranila 40 litrov na leto, bi skupaj prihranila skoraj 11 milijard litrov goriva - oz. skoraj 30 milijonov ton CO2. Meni se to ne zdi tako zanemarljivo...
boštjan_01 je napisal/-a:Teh 58 ur ni dobesedno stanje na mestu, saj vemo kako se kolona, predvsem daljše, skoraj ves čas premika. Na oko bi rekel, da je iz tvojega izračuna četrtina bolj realna, če sploh.
Po drugi strani odsluženi akululatorji tudi niso mačji kašelj za recikliranje in prijazni do okolja. Z več uničenimi akumulatorji pomeni več trasporta od tovarne do trgovine/servisa, spet dodatno gorivo.
Z eno rešitvijo se poveča drug problem. Čez palec si na istem, ali še slabšem. Nekateri tukaj nadejo priložnost za zaslužek.
D12J12 je napisal/-a:Povprečna kilometrina dnevne posamezne vožnje na delo v sloveniji znaša 20 km. V 20 km moraš že imeti srečo, da se ti S/S sploh prižge ( ogret motor, klima, stanje napolnjenosti akumulatorja, semafor ob pravem času…).
golfko di zlodko je napisal/-a:Jaz sem ga na svojem avtu trajno izklopil. To je popolna bedarija in ta sistem ne bo rešil planeta.
HitriZajcek je napisal/-a:D12J12 je napisal/-a:Povprečna kilometrina dnevne posamezne vožnje na delo v sloveniji znaša 20 km. V 20 km moraš že imeti srečo, da se ti S/S sploh prižge ( ogret motor, klima, stanje napolnjenosti akumulatorja, semafor ob pravem času…).
V mestu se aktivira (= ugasne motor) praktično na vsakem semaforju, tudi če je samo 1 km vožnje - novejši MHEV bencinar.
Z ostalim se strinjam, številke pa ne pokažejo realne slike.D12J12 je napisal/-a:... sem na papir vrgel neobičajne številke - koliko svojega časa namenim za prevoz na delo:
- 2 uri dnevno
- 40 ur mesečno
- 480 ur letno
- 19.200 ur/40 let oz. 800 dni
....
D12J12 je napisal/-a:Povprečna kilometrina dnevne posamezne vožnje na delo v sloveniji znaša 20 km. V 20 km moraš že imeti srečo, da se ti S/S sploh prižge ( ogret motor, klima, stanje napolnjenosti akumulatorja, semafor ob pravem času…).
Kdor se gre ekologijo bo pristopil na drugačen način. Ekologija je pravzaprav zdravje in od tukaj bi vsak posameznik moral začeti. Sam sem na papir vrgel neobičajne številke - koliko svojega časa namenim za prevoz na delo:
- 2 uri dnevno
- 40 ur mesečno
- 480 ur letno
- 19.200 ur/40 let oz. 800 dni
“ Če noče gora k Mohamedu, mora Mohamed h gori.” In rezultat? Iz 13000 km/letno z avtomobilom sem prišel na kakšnih 1000km (glede nato kakšno bo vreme). Službeno pot na kateri sem izgubljal živce zaradi neodzivnih voznikov sem zamenjal za 10 min kolesa - rekreacijo.
Vsak mora začeti pri sebi in ko bo nekaj dobrega naredil za sebe bo tudi za okolje. Tolči se po prsih v EV ob prižganem ogrevanem sedežu kako skrbiš za okolje a delaš škodo sebi je brez veze.
golfko di zlodko je napisal/-a:Jaz sem ga na svojem avtu trajno izklopil. To je popolna bedarija in ta sistem ne bo rešil planeta.
nejc1 je napisal/-a:Če je Kuga po prenovi tudi nima več fizičnega stikala, če je še pred prenovo ima stikalo in bi se mogoče še dalo kaj rešit..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov