Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Če mar 25, 2004 11:42 am

jst bi pa tkole reku... ce pada dez, pol se tut v italiji za avtomobili dvigajo oblaki vodnih kapljic. je pa mozno valda, da v italiji po dezju cesta prej postane suha, lahko zaradi vec razlogov, t.j.:
-boljse odvodnjavanje
-boljsi material, ki vpija manj vode kot pri nas oz. se hitreje susi
-vecja kolicina vozil, ki se pelje tam cez

:P
[i]Weeeeeeee![/i]
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če mar 25, 2004 11:55 am

Malo poglejte kaj delajo naši cestarji... Asfalt se bi naj vlival od +15 stopinj in dalje... Ne naši imajo največ dela ko je mrzlo kot pes... Kje so tukaj inšpektorji in kdo take ceste prevzame, da lahko spravijo promet nanjo... Finta je pa itak največja ko naredijo cesto:

1.Nivo asfalta in pokrovi kanalizacij jim je španska vas vglavnem,da naredi bum bum...

2.ko naredijo novo cesto jo čez kaki mesec sigurno začnejo rezat ker so kake kable pozabili noter dat...

3.Kaj šele čez želežniške tire...

4. Odvodnjavanje???? Kaj je to?

5. Namesto, da bi širili ceste jih ožajo in glavno, da je 3 meterski pločnik...

6. Tam pa ko jim celo uspe pa itak naredijo ležeče policaje

Sicer je pa itak brezveze zgubljat besede glede teh...
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Če mar 25, 2004 11:59 am

ampak res...
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
tiga
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po mar 15, 2004 3:09 pm

Napisal/-a tiga Če mar 25, 2004 1:31 pm

Pa se neki bi dodal k vsem tem slabim materialom in nesposobnostjo
"Matov in Patov" :lol:
Pomoje je tud pri utrjevanju podlage premal dela vlozenga, ker, roko na
srce, ko je kak del AC na novo narjen, se je uzitek tam pelat, po parih letih
pa se zacnejo nabirat udrtine, kolesnice in taki in drugacni reliefi, kjer se
potem ustavlja voda. Pa da ne govorim kaksno je tam, kjer so štukali. :?

A se spomn kdo odseka Brezovica - Vrhnika, sem se bal po voznem pasu peljat
vec kot 100 km/h. :x
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če mar 25, 2004 3:16 pm

Ja kolesnice ratajo tudi zato ker je asvalt razmeroma mehek. Leta nazaj pa sem vidu na enem programu o F!, da so pogrunatali eno novo vrsto asfalta ki direktno požira vodo. Polili so cesto, pa je že bla suha... Samo kaj ki je ta materjal drag ko žafran...
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Če mar 25, 2004 3:40 pm

@hugo_boss: Hm mogoče sm se mal nerodno izrazu ... mislu sm napisat da asfalt velik več vode vpije vase in voda odteka pod površino ceste torej je cesta dalj časa "suha"..seveda če je ornk dež se tudi tam prši za avtomobili...tako sem slišal ni pa nujno res :oops:
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če mar 25, 2004 5:45 pm

Skull23 je napisal/-a:Ja kolesnice ratajo tudi zato ker je asvalt razmeroma mehek. Leta nazaj pa sem vidu na enem programu o F!, da so pogrunatali eno novo vrsto asfalta ki direktno požira vodo. Polili so cesto, pa je že bla suha... Samo kaj ki je ta materjal drag ko žafran...


ni asfalt mehal, ampak bitumen ni dober :wink:
ni elastičen ampak preveč plastičen... se ne povrne nazaj v prvotno obliko in
posledica so "jame" - "koloteki"

dajejo ga pa zato ker je baje full cenejši...

mislm sej problemov je velik, sam kaj ko se jim dobesedno j**e za vse...
če bi bla zadeva privat bi blo drugač :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če mar 25, 2004 5:47 pm

sim je napisal/-a:@hugo_boss: Hm mogoče sm se mal nerodno izrazu ... mislu sm napisat da asfalt velik več vode vpije vase in voda odteka pod površino ceste torej je cesta dalj časa "suha"..seveda če je ornk dež se tudi tam prši za avtomobili...tako sem slišal ni pa nujno res :oops:


:shock:
cesta ne sme vpijati vode, ker pozimi to predstavlja velik problem in ravno
zaradi tega je pri nas tudi toliko popokanega cestišča...
voda pride zaradi slabega bitumna v cestišče kjer pozimi zmrzne in vsi
vemo kake poslidice ma to (popoka) :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Če mar 25, 2004 7:09 pm

Hugo_boss: Ravno to sem poudaril v svojem prvem postu ...razlog tudi zakaj ni tovrstnega asfalta na skrajnem severu Italije, v Nemčiji, Avstriji in pri nas...
Pri nas seveda zmrzuje po Padski nižini naprimer kjer sem opazil največ takšnega asfalta pa zmrzal ni tak grozen problem tako da je uporaba tega asfalta tam možna :wink: ..
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če mar 25, 2004 7:13 pm

he he... ok ok... naj vam bo, nam zapametval k se lohk še skregamo :lol:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
sweeetie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So mar 06, 2004 6:00 pm

Napisal/-a sweeetie Pe mar 26, 2004 3:22 pm

tale hugo_boss je pa res pravi poznavalec....a ne sosedek : :lol:
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco Pe mar 26, 2004 3:28 pm

sweeetie je napisal/-a:tale hugo_boss je pa res pravi poznavalec....a ne sosedek : :lol:

Govoris iz osebnih izkusenj? :P :mrgreen:
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Pe mar 26, 2004 3:42 pm

sweeetie je napisal/-a:tale hugo_boss je pa res pravi poznavalec....a ne sosedek : :lol:


ooo poglej jo :8

:D dobrodošla a ne :wink:

a lohk dam še tvojo sliko gor :vc :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Pe mar 26, 2004 3:44 pm

ej než... mislm sweetie... mormo avto poslikat da ga gor obesiš a ne? :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So mar 27, 2004 3:20 am

hugo: ja torej asvalt je razmeroma mehek zato ker je slab bitumen :)) drugače pa ko krpajo luknje uporabljajo uglavnem hladen asfalt, zato se te luknje takoj spet odprejo...
 
Uporabniški avatar
mlacar
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: Pe sep 05, 2003 2:21 pm

Napisal/-a mlacar So mar 27, 2004 3:48 pm

Ja tole glede "suhega" asfalta v dežju se da videt tud na naših cestah in sicer na avtocesti Blagovica - Ljubljana malo naprej od izvoza Domžale je dvakrat prečno položen tak asfalt ampak samo par metrov, je zanimivo videt v dežju ko je tam relativno suho.

Pa še o kvaliteti našega asfalta: avstrijci in nemci uporabljajo za asfalt stare kamnine, ki se ne obrabljajo veliko, mi pa dajemo noter mlade kamnine, ki se hitro obrabijo. Razlika je pa tako velika, da naš asfalt v suhem bolj drsi, kot avstrijski v dežju. Zato se tudi nemci pri nas v dežju zaletavjo kot nori.

LP
Martin
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 So mar 27, 2004 3:52 pm

moje izkušnje z italjansko avtocesto (od slo do francije prek italijanskih avtocestah) moram rečt d so res ful boljse . sam kar se pa trsta tiče pa tok zjebanga asfalta po mestu še nism vidu pa sm se po tlakovcih že vozu:)))
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 29, 2004 9:42 am

V tujini že na veliko drobljeno gumo dodajajo v asfalt, da je bolj prožen in vremenski vpliv ne deluje toliko na asfalt, pa razpoka tudi ne, ker ga guma veže. To bi lahko tudi pri nas počeli - sploh zato, ker imamo veliko odpadnih gum in bi jih lahko drobili, pa dodajali asfaltu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Lini
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr sep 17, 2003 9:43 am
Kraj: Hrastnik

Napisal/-a Lini Po mar 29, 2004 10:03 am

Vsi skupaj mate kar precej znanja o materialih in načinu gradnje cest, sam noben pa ne pove da hočmo z mano vred, ki delam na tem, avtocestni križ čim prej končan, za čim manj dnarja in tako naprej. To kar vidmo na cestah je po mojem posledica našga načina razmišljanja, ki je ratu zdej (10let) modern: dejmo hitr dejmo met vse kar majo v evropi ni važn kako bo narjen sam da bo hitr. Sploh pa najpomembnejše je pa to da ko bi uporabl vse te metode in materiale ki ste jih naštel in bi to podražilo cel darsov projekt za ene 30 do 40 al pa še več % in bi to mi vse mogl plačat pol bi bil kr naenkrat asfalt kot ga mamo zdej kr dobr in vas nebi motla voda pr dežju.


Pr dnarju se pa pol vse neha! Lohk kdo reče da ni res pa naj od svoje plače odračuna davk za ene 25% pa bo pol povedal kak asfalt na se polaga Pa ne pozabte znesek množit z 240 (meseci da bo plačano) :?
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Po mar 29, 2004 10:19 am

kter gregor iz trbovelj si pa ti, da delas na tem? :P
[i]Weeeeeeee![/i]
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov