Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če apr 01, 2004 3:33 pm

LOOOOOL, se opravičujem...
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če apr 01, 2004 7:55 pm

Tale vmesen gas med prestavam jest uporabljam med "kick downom" pa med saltanjem v nizjo v klanc gor po ovinkih.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če apr 01, 2004 7:59 pm

Dve sklopki majo avtomatiki ;)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Fast-B
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Ne sep 14, 2003 3:57 pm

Napisal/-a Fast-B Če apr 01, 2004 9:44 pm

Vmesn gas pride zlo uporabn pr šaltanaju navzdol ker je tako vožnja velik lepša brez zatikanja itd... Pa tud drgač je bolj varno, ker če recimo na spolzki cesti al pa na makedamu šaltaš navzdol pa ne daš vmesnga gasa ti lohk kolesa zablokira :wink:
SlikaSlika
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Če apr 01, 2004 9:52 pm

Pugi je napisal/-a:LOOOOOL, se opravičujem...


Komu ali čemu? A sopotnici, a nogi?
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Pe apr 02, 2004 12:06 pm

najbolš je avtomatik (tiptronik).
Pa ene 300 koničkov pa samo do podna gas pa nič kej preveč razmišljat o sklopki
aja pa nekatere izvedbe dajo še vmesni gas pri prestavljanju navzdol.(zakon) :DDD
Slika
 
Uporabniški avatar
NightGhost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:39 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a NightGhost To apr 06, 2004 8:07 pm

Pugi!!!! a je to tvoj avto na sliki spodi???? Izredno lepa mašinca......kaj pa skrivaš pod pokrovom???
:twisted:
Real Power je v HRČKU!
 
Uporabniški avatar
NightGhost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:39 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a NightGhost To apr 06, 2004 8:12 pm

Mihakrapez.....ti tle omenjaš 300 konjčkov ne....a si se že pelu v takšnem stroju......k ti povem da ni lepšega občutka!!!! Moja kolegica je mela Ford Shelby 66l. metal modre barve. Ga je kupla v nemčiji za milijon pa na njega dala še 500 flik......in je bil za sline cedit!!!!Sm se pelu z njim tja do 120km/h me je limal na zic k da bi speljval! Lahk sam rečem za vse tiste k so gledal film 2F2F......te avti majo dejansko mašine tolk močne da cel avto prestavla ko ga štartaš!!! :twisted:
Real Power je v HRČKU!
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo To apr 06, 2004 8:23 pm

Čaki kako je že - Detroit muscle al American muscle?? :lol: :lol: :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
NightGhost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:39 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a NightGhost To apr 06, 2004 8:39 pm

Kak čutiš!!! :twisted:
Real Power je v HRČKU!
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Sr apr 07, 2004 10:16 am

GreenGhost je napisal/-a:Mihakrapez.....ti tle omenjaš 300 konjčkov ne....a si se že pelu v takšnem stroju......k ti povem da ni lepšega občutka!!!! Moja kolegica je mela Ford Shelby 66l. metal modre barve. Ga je kupla v nemčiji za milijon pa na njega dala še 500 flik......in je bil za sline cedit!!!!Sm se pelu z njim tja do 120km/h me je limal na zic k da bi speljval! Lahk sam rečem za vse tiste k so gledal film 2F2F......te avti majo dejansko mašine tolk močne da cel avto prestavla ko ga štartaš!!! :twisted:


Ma kolega Letnik 66 cobro 650 koničkov (nebesa). :DDD
Ma še en drug kolega chrysler cordoba 500 magnum Letnik76. 500 koničkov (lušno).
Jaz imam pa forda gt (je še v fazi restavriranja bo pa okoli 250-270 koničkov).
Drugače pa smo se kar dosti prevozili z raznimi firebirdi, corvetami,...itd

Ko se enkrat z takim muscle carom pelješ te nobena zadeva ki ima manj kot 3000 ccm ne zanima več. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
NightGhost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:39 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a NightGhost Sr apr 07, 2004 5:57 pm

Poznam ta občutek!!! 8) Pol k se vsedeš nazaj v navadn avto je tko k da bi se prej z nekim dirkalnim motorjem vozu pol bi se pa na picikl presedu! :lol:
Real Power je v HRČKU!
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Če apr 08, 2004 5:45 am

to je čist druga dimenzija :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Če apr 08, 2004 7:21 am

[YuGo] je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Ej zakaj pa ne nardiš tako, da ob pritisnjeni sklopki nardiš rev match in samo spustiš?
Js to dostkrat delam, ko pripičim recimo na cestninsko postajo...

5.prestava recimo 4000rpm -> sklopka(leva noga), bremza, gas (leva noga), match rev na recimo 5000rpm -> spustiš v 4 prestavo....


stari, a ti pa kar vse z levo nogo počneš? :lol:

desna je pri sovoznici ali kako?

lp


Hmm... jaz pa z levo bremzam ko se naganjam, z desno pa ko je treba menjat... :roll: :wink:
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če apr 08, 2004 7:31 am

Pugi je napisal/-a:No to jes delam skoz... Ker čene je ful obremenitev za sklopko ko more spravt na 5000rpm in še avto zaziba.... Tko gre pa lepo tekoče.

Sj a se sklopka ko je do konca pritisnjena kej j**e če daš takrat gas?
Pomoje ne, ker itak ni stika...

ne vem točno, prosm če mi en razloži


Pri menjanju, brez tega dodajanja gasa so obremenjeni samo sinhroni v menjalniku.

Pri spuščanju sklopke ob prestavljanju dol, pa je obremenjena sklopka, tako da ji s tehniko prsti/peta pomagaš da se ne obrablja oz. pregreva.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez Če apr 08, 2004 7:44 am

Če se zdi komu serijska sklopka prešibka. :idea:

Vam lahko ponudim kvaron lamelo.
To je karbonska lamela, katera zdrži 4000 stopinj celzija.
Paše na vsak serijski menjalnik.
Še posebaj je primerna za drag (Cel drag lahko avto držiš na sklopki in v
poštev pride tudi "kuplanje".
Iz lastnih izkušenj vam lahko povem da zadeve ni možno zakuriti. 8)
Promocijska cena 15,000 sit. :twisted:

Vprašanja mi lahko pošljete na mail info@sinter.si
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov