Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: SOHC vs. DOHC

Napisal/-a Pero Po apr 05, 2004 11:14 am

HORSE je napisal/-a:V čem je razlika?

Vem, da je ma SOHC enojno, DOHC pa dvojno odmično gred, če se seveda ne motim, samo zanimajo me prednosti in pomanjkljivosti enega in drugega...


ne obremenjuj se preveč z detlaji ;)

raje poglej krivulje moči in navora, pa magar če je brez odmične gredi...

DOHC je skoraj obvezen pri 4V na cilinder motorjih, to pa zaradi večje površine ventilov da boljše polnenje, pa spet ne pomeni večje moči, mogoče samo boljši navor pri isti moči. DOHC sam po sebi tudi ne pomeni veliko, obstajajo DOHV motorji tudi z 2V na cilinder...

je pa še veliko detaljev, pa se mi ne da :oops:
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 11:17 am

Motorja sta 1.6 16V SOHC in 1.616V DOHC...

No, recimo da sem izvedel že dovolj... :D
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po apr 05, 2004 11:18 am

16v (dohc) motorji imajo manjso porabo. Dajo od sebe vec moci in lazje se zvrtijo kot je napisal mazda-mx3. Simple predstava masina dobi vec lufta cez dva ventila kot enega .. enako za izpuh. In seveda lazje dihanje pomeni lazje zavrtenje :)

Lp, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po apr 05, 2004 11:23 am

Nu-NRG je napisal/-a:16v (dohc) motorji imajo manjso porabo. Dajo od sebe vec moci in lazje se zvrtijo kot je napisal mazda-mx3. Simple predstava masina dobi vec lufta cez dva ventila kot enega .. enako za izpuh. In seveda lazje dihanje pomeni lazje zavrtenje :)

Lp, Klemen


kaj pa če je un en ventil večji od dveh manših? Tuki ni čist nič definiranega da tko mora bit! Ponavadi pa dajo na močnej motorje res več ventilov (16, 20) kot pa na švohnej (in cenej) motorje.
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 11:44 am

HORSE: lej, v tej debati ne bomo prisli do nobenega zakljucka, to smo vsi razumeli.
Fora je v tem, da bodo nekateri govorili da vzami SOHC, drugi pa DOHC....
Vzami kar ti pase, ce hoces moc vzami mocnejsega, ce hoces sparat z benzom, vzami ta varcnega ;)

mazda-mx3 je govoril!

LOL
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Po apr 05, 2004 12:38 pm

mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE: lej, v tej debati ne bomo prisli do nobenega zakljucka, to smo vsi razumeli.
Fora je v tem, da bodo nekateri govorili da vzami SOHC, drugi pa DOHC....
Vzami kar ti pase, ce hoces moc vzami mocnejsega, ce hoces sparat z benzom, vzami ta varcnega ;)

mazda-mx3 je govoril!

LOL


Da pa je tašvoh mašina bolj varčna pa piše kje? Čist odvisno veš kolega... Treba prevert :wink:
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
BATO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr nov 19, 2003 3:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BATO Po apr 05, 2004 12:44 pm

...soch - manj komponent, manj stvari za uničt
...dohc - več komponent, več stvari za uničt

...glavna poanta - če avto rad teraš v obrate ti bo sohc prej izdihnu kot dohc in v tem je cela poanta...se pravi če rad hitreje voziš si kupi dohc, če si bolj umirjen voznik, ki ga občasno pohodi ti bo tudi sohc služiu dobro 8)
CIVIC 130KM, l.90
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po apr 05, 2004 12:46 pm

swiftrider je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE: lej, v tej debati ne bomo prisli do nobenega zakljucka, to smo vsi razumeli.
Fora je v tem, da bodo nekateri govorili da vzami SOHC, drugi pa DOHC....
Vzami kar ti pase, ce hoces moc vzami mocnejsega, ce hoces sparat z benzom, vzami ta varcnega ;)

mazda-mx3 je govoril!

LOL


Da pa je tašvoh mašina bolj varčna pa piše kje? Čist odvisno veš kolega... Treba prevert :wink:


Se strinajm z swift riderjem :D
Treba v praksi preizkusit :wink:
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 12:51 pm

BATO je napisal/-a:...se pravi če rad hitreje voziš si kupi dohc, če si bolj umirjen voznik, ki ga občasno pohodi ti bo tudi sohc služiu dobro 8)


E, to sm rabu!
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Po apr 05, 2004 12:56 pm

Med SOHC in DOHC je razlika tudi v porabi. DOHC pri enaki prostornini in enaki moči v povprečju porabi manj.
Zakaj? Hm... mešanice se lepše zmeša in razporedi, če vstopa v kompresijski prostor skozi dve (oz. tri pri 5V na valj) manjše odprtine, kot pa skozi eno veliko. To lepše "mešanje" pa omogoča tudi višjo kompresijo, kar pomeni večjo moč.

No vsaj tako si jaz to predstavljam :mrgreen:

Nisem vsega bral, tako da če je kdo že to napisal se opravičujem :P

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 1:03 pm

swiftrider je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE: lej, v tej debati ne bomo prisli do nobenega zakljucka, to smo vsi razumeli.
Fora je v tem, da bodo nekateri govorili da vzami SOHC, drugi pa DOHC....
Vzami kar ti pase, ce hoces moc vzami mocnejsega, ce hoces sparat z benzom, vzami ta varcnega ;)

mazda-mx3 je govoril!

LOL


Da pa je tašvoh mašina bolj varčna pa piše kje? Čist odvisno veš kolega... Treba prevert :wink:


Swiftrider pa monster_d DEJTA SE ZE ENKRAT NAUCIT BRAT, PROSIM VAJU.
Kje sem napisal, da je tasvoh masina bolj varcna????????!!!!!!!!!
Jaz sem napisal, da ce hoce sparat na benzu naj vzame TA VARCNEGA, NE PA TA SVOH!!

Pricakujem pisno opravicilo, v reviji Moj pes in v polletni izdaji sadjarskega vodnika Skrbimo za sadno drevje....LOL
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 1:07 pm

mazda-mx3 je napisal/-a:Pricakujem pisno opravicilo, v reviji Moj pes in v polletni izdaji sadjarskega vodnika Skrbimo za sadno drevje....LOL


LOL!

Padu s stola!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po apr 05, 2004 1:08 pm

Pa zakaj se motorji z po 4 in več ventili na bat hitreje zavrtijo pa tudi bolj na obrate grejo?

vam jaz odgovorim, ker nobeden se ni še te teme dotaknil....

Zaradi pospešenavja mas...dosti loažje je pospešit dve manjši masi kot eno veliko oz. manjša masa bo imela večji pospešek pri isti sili.

V praksi to pomeni, da če je ventil prevelik oz. pretežek bo njegova ustrajnost zaostajala za odmično gredjo, ker ka vzmet ne bo morala tako hitro gor potegnit....lažji ventil pa bo lažje sledil profilu odmične gredi!

glede DOCH in SOCH je pa optimalna varjanta ta, kot jo je omenil ReGy se pravi ena odmična gred in 3 zo. več ventilov na valj, ker pri pospeševanju mora motor premagovati ustrajnostni moment samo ene odmične gredi in jermenice kot pa dve.......je pa zaradi enostavnosti in problem z uležajenjem te pri motorjih z po 4 ventile na valj uveljavljena DOCH tehnologija......

F1 imajo pnevmatske ventije in sploh nimajo odmičnih gredi.....tam je stisnjen zrak (pnevmatika in desmodromika), ki porine ventil dol in ga tudi nazaj potegne saj vzmet take hitrosti nebi vzdržala.....
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 1:13 pm

Emmm...

Tega ne štekam čist - A potem je en večji ventil težji od dveh manjših? Ker če ni, potem je težje premaknit dva manjša kot pa enega večjega...
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Po apr 05, 2004 1:16 pm

Hm... dva manjša ni treba tolk "odpret" kot enega samega velikega za enak pretok. Tako se lahko dva ventila hitreje odpirata in zapirata kot en sam. In tako lahko DOHC razvije več obratov = več moči :mrgreen:

No tko si jaz predstavljam :mrgreen: hehe

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 1:17 pm

HORSE je napisal/-a:Emmm...

Tega ne štekam čist - A potem je en večji ventil težji od dveh manjših? Ker če ni, potem je težje premaknit dva manjša kot pa enega večjega...


Pospeševanje mas, je lahko misljeno tudi gorivo, zrak....

Ej lucky a ti si lastnik belega accenta??
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 1:21 pm

No, bo že bolš... Bomo vidl kaj bo...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po apr 05, 2004 2:07 pm

MAZDA.....JA.....veseli lastnik belega accenta....he,he.


glede pospeševanje mas pa naslednje:

V bistvu težji je ventil počasneje ga vzmet nazaj potegne (tuki hod ne igra vloge) in se pri visokih obratih dogaja, da ko se odmična gred zavrti na položaj ko bi se moral začet ventil zapirat vzmet enostavno ne uspe sledit profilu odmične in ventil za trenutek ostane "v zraku" ker se pač odmična prehitro vrti in vzmet ne uspe tako hitro zapret ventil ker je pač ta pretežek da bi ga tako hitro pospešila (zaprla).
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Po apr 05, 2004 2:18 pm

RegY je napisal/-a:no, jaz še lahko povem samo, da ima ob šp. filtru že 12v mašina dosti boljši zvok, kot 8v, 16v pa ful brutalnega že


saint truth - prej mel twingota 8ventilarja, totaln wussy pussy sound, :lol: zdej pa mamo fiesto 1.4 16V, pa ko jo pohodis nad 4000 dobi tist grozec zvok, ko bi coshworta poslusu v GiS II, sam da ni blow off sounda... :D :twisted: :twisted:

drugac pa glede o tem da se visje vrti pa tak stuff - poznamo motorje k majo dva ventila na valj, pa se vrtijo do 10.000 rpm (motocikli & stuff - pa ne sam 125 al pa 250 ccm). :roll:
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
majaCRX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Po feb 10, 2003 6:37 pm

Napisal/-a majaCRX Po apr 05, 2004 5:00 pm

Viper123 je napisal/-a:Med SOHC in DOHC je razlika tudi v porabi. DOHC pri enaki prostornini in enaki moči v povprečju porabi manj.
Zakaj? Hm... mešanice se lepše zmeša in razporedi, če vstopa v kompresijski prostor skozi dve (oz. tri pri 5V na valj) manjše odprtine, kot pa skozi eno veliko. To lepše "mešanje" pa omogoča tudi višjo kompresijo, kar pomeni večjo moč.

No vsaj tako si jaz to predstavljam :mrgreen:

Nisem vsega bral, tako da če je kdo že to napisal se opravičujem :P

LP


S tem se pa jaz ravno ne bi strinjala...vsaj pri Hondi to ne drži.

Motorji z enojno odmično porabijo bistveno manj, kot motorji z dvojnima odmičnima!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov