
Drgac pa respect do vsazga k pride vozt z mano tko da nobenga ne ponizujm ce kdo to misle

Diesel je napisal/-a:Daj povej kaj več o predelavi motorja, da si znamo predstavljat....+30 Hp ni mačji kašelj! (brez turbince)...Zlo rad verjamem da avto leti ko sv..ja ; ampak.....
lp
mondy je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Daj povej kaj več o predelavi motorja, da si znamo predstavljat....+30 Hp ni mačji kašelj! (brez turbince)...Zlo rad verjamem da avto leti ko sv..ja ; ampak.....
lp
Da jets mal razložim:
Obstajate dve xr2i 16v Fiestici. Ena ima 105 druga 130KM. Imata isti izpušni sistem, isti izpušni sesalni kolektor in MAF senzor. 130konjski ima večjo loputo za zrak in ostrejše odmične gredi s temu prilagojeno elektroniko. Torej močnejši motor dušijo vse te stvari, ki si jih deli s šibkejšim. Odstranimo te obstrukcije in sicer bolj prepusten izpuh in večji MAF za zraven še kat dol vzamemosmo pa smo že pri dobrih 140KM.
Pol pa veste kaj sledi.....ostrejše odmične gredi v kombinaciji z optimirano el (20KM)....če gremo v ekstreme pa boljši sesalni in izpušni kolektor (stock sesalni kolektor je naravnan na nekje max moč pri 5k obratih)...pa da ne pozabimo še obdelava glave.....pol smo pa že ohoho visoko.....in še dosti rezerve ker standard blok zdrži 250KM.... preden ga pobiraš po cesti.
Diesel je napisal/-a:mondy je napisal/-a:Diesel je napisal/-a:Daj povej kaj več o predelavi motorja, da si znamo predstavljat....+30 Hp ni mačji kašelj! (brez turbince)...Zlo rad verjamem da avto leti ko sv..ja ; ampak.....
lp
Da jets mal razložim:
Obstajate dve xr2i 16v Fiestici. Ena ima 105 druga 130KM. Imata isti izpušni sistem, isti izpušni sesalni kolektor in MAF senzor. 130konjski ima večjo loputo za zrak in ostrejše odmične gredi s temu prilagojeno elektroniko. Torej močnejši motor dušijo vse te stvari, ki si jih deli s šibkejšim. Odstranimo te obstrukcije in sicer bolj prepusten izpuh in večji MAF za zraven še kat dol vzamemosmo pa smo že pri dobrih 140KM.
Pol pa veste kaj sledi.....ostrejše odmične gredi v kombinaciji z optimirano el (20KM)....če gremo v ekstreme pa boljši sesalni in izpušni kolektor (stock sesalni kolektor je naravnan na nekje max moč pri 5k obratih)...pa da ne pozabimo še obdelava glave.....pol smo pa že ohoho visoko.....in še dosti rezerve ker standard blok zdrži 250KM.... preden ga pobiraš po cesti.
Nisem vprašal kaj se da nardit; vprašal sem kaj JE narejeno!!!!!!!!!!!!!!!!
lp
hemingway je napisal/-a:Matr sploh se ne spomnm unga BMW ja.
Apolan je napisal/-a:hemingway je napisal/-a:Matr sploh se ne spomnm unga BMW ja.
hehe, vrjetno se ga boš sedaj spomnil, glede na to da si ga nocoj ene 5x zownal na leclercu..![]()
dobr leti res svaka čast! še enkrat bi šla pa bi se res uscal od smeha.. morda zdaj veš kakšni sta zadnji dve cifri nocojšnjega E39 bmwja? 5xxi?
sm že vprašal zgoraj, res me zanima, zakaj imaš bobne zadaj?? niso mele te fiestice serijsko diskov all-round?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov