Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a Freshvictim Sr jan 01, 2003 8:05 pm

Khm ja ce si mehanik potem je res lazje kupovat, in stimat, ali pa da mas dobre kolege ki to stimajo, za ugoden denar!
Pero tole si lepo napisal, sam sej ves da vsakega mladega junca tisci gas, pa pospeski, kesa pa ni veliko na izbiro tako zato prihajajo take ideje ven!
Sej kdo pa nebi imel avta ki je lep pa zelo eksploziven??

No sam bi si kupil dizla, sam kaj ko so dragi, nevem ce je kak okrog 1 miljona???

Se tole prej sm napisal avte, kerega bi mi priporocili, sicer mi je najbolj vsec bravo, samo ce bom staknil TD-ja, ker pri bencinarju me moti samo poraba!

Pa se tole, SERGEJ ce kaj beres ti si pisal da si naredil 500km z 50 litri bencina, torej je poraba kar velika, sam naredim z 25 litri 300 km pa mam gas kar skoz do konca!
Koliko to pije ce je noga na izi????
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Re: Re: Opel calibra

Napisal/-a menjekul Sr jan 01, 2003 8:47 pm

SAFRANE pravi:
vsi opli so bl za en k****
sploh pa calibre-lepo te prosm da navš te stare gare 10let stare kupvov.

samo eno stvar bom o oplih povedal pa bom vse s tem povedal kolk dober in pa predvsem (tko k sam opel prav ) napreden je:
OPEL ASTRA K JE 99 VN PRŠLA JE PRVI ( !!! ) OPEL KI JE POCINKAN VSI OSTALI PA RJAVIJO -podn res že 92-ga so bli razni avti pocinkani a opel šele 99---
pa sploh ej mašine ej nikamor sm furov že vectro 2.2 pa 2.5 pa omego mv6 pa 2.5tds (ni čudn zakva jo je bmw dal oplu... :-))
ne ej opel me pa res ni me ne pa me najbrž tud ne bo nikol prepričal--
teb pa res svetujem ej raj si kup....mah nevm kva no sej pocen je ja to je res(sam zakva pa misleš da je tko pocen?)...kup si raj enga eclipsa al pa konckoncev če že corradota(pa je isto že staro sranje)
mah nevem no jest v glavnem calibre res ne bi nikol kupu----------------------<>>>pač moje mnenje
lp



lep pozdrav vsem članom tega foruma,še posebaj freshu,dobeku in ostalim članom avtoakustike....zdravo ninđe :).
ok.kot prvo safrane,vidi se,da si hejter na ople.naj ti povem,da tvoje testne vožnje in mal kruzanja čez mesto z raznimi modeli vsekakor ne morejo odtehtat uspehov opla (katera pa zadnje 4 leta mogoče še kakšno leto več,kar opazno nazadujejo,roko na srce,res je.)
predvidevam da tudi nisi nek profesionalni testni voznik tko da...mal si ga na izi vzem ;).
moje mnenje je tkole...
doma mamo že dolgo časa ople in njihov največji feler so menjalniki.delajo ok ampak niti mal niso športni.imajo namreč predolg hod(k kamion :D:D).glede porabe pa tkole.glej,kupuješ bolj star avto.kar avtomatično pomeni več šuškov (za benz).v igri so tudi konji.je pa tako.veliko koncernov dela svoje avtomobile drugje.recimo pri oplih iz italije se mašina drugače odziva kot pri nemških.recimo temu tako,da so malo bolj "navite" (italjanski modeli seveda).pri različnih modelih gre za različno porabo.vectra,ki je nimamo več (2.0 16v..mislim,da je bila letnik 96) je z lahkoto šla 210km/h na odprti vožnji s hitrostjo 170-175km/h pa je porabila bogih 7litrov.(tudi drugače poraba ni šla čez 8litrov). astra moje stare (1.4 16v letnik 96-hatchback),katero več ali manj peljem jaz mi žre od 9-13litrov.9 mi kuri ko ga peljem lepo,lagano (mestne vožnje ne sme bit).eto ti.razlike so očitne.
zadnjič mislim,da je ravno dobek to napisal (pardon dobek,če nisi..nisem čisto prepričan...) enemu na avtoakustiki,ki je spraševal za enega bmw-ja 5-ko staro ravno okoli 10 let,da je ta avto sigurno že "dušo dal".tako je s calibrami.so športno naravnani avtomobili,ki so osvojili mnogo src (tud mojega in mojih kolegov) in vrjemi vsi so jih gonil.so sposobni avtomobili ampak njihov čas se je že "skoraj" iztekel.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a menjekul Sr jan 01, 2003 8:55 pm

pa še neki fresh..
predlagam ti,da gledaš na manj atraktivne (ki to več niti niso) avtomobile,ker so že vsi zgonjeni (govorim o starejših modelih od 7-8 let).raje poišči enega dedija,ki je lepo vzdrževal svoj avto in ga peljal kot je treba.plus tega ti predlagam,da še malo počakaš zbereš še kak tolar pa počakaš na kakšno lepo priložnost.ta bo že prišla,ko bo "pravi" čas ;)

good luck
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a Pero Če jan 02, 2003 12:38 pm

Kupi si manjši in bolj ekonomičen avto.

Prvi strošek ki ga boš imel je da ga pelješ na servis in detaljno obnoviš vse potrošne dele: jermeni, filtri, olja, brisalci, bremze, nove luči...Potem pride na vrsto registracija. Kolikor vem se zavarovanje ne prenaša več od prejšnjega lastnika. Torej je že tu nekaj razlike v ceni.

Potem si pa za ostanek denarja raje avto malo poštimaj oziroma personaliziraj da se bo videlo da je tvoj. Morda kakšen manjši spojler, alu feltne, spuščeno podvozje z novimi amortizerji, nekaj avtoakustike... Pa boš imel veliko več veselja kot pa če boš kupil avto z dragim vzdrževanjem in boš komaj shajal z stroški.

Verjemi da so Calibre 2.0T 4x4 in podobni avti poceni za kupit zato ker je drago vzdrževanje, ne pa zato ker naj bi bili slabi. Kar se pa porabe tiče: če hočeš iskoristit 200 km jih moraš tudi nafilat z bencinom, torej je poraba velika. Če se pa hočeš vozit (približno) po omejitvah je pa tudi manjši avto dovolj hiter.

Saj izbire je veliko kjer dobiš soliden in poceni avto za malo denarja: Fiati, Renaulti, opli, Fordi, nekaj japoncev...itd itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a Pero Če jan 02, 2003 12:46 pm

Sicer pa pojdi na:

http://www.avto.net

pa si oglej kaj se recimo dobi do 500 kSIT pa tak avto zrihtaj še za 200 kSIT pa se boš super peljal še par let.

Pa niso vsi niti počasni, recimo ravno sem videl Eskorta 150 tKm 1,8 16V (se mi zdi 105 KM) za manj kot 500.000 NI sicer raketa kot 200 KM Calibra ampak počasen pa tudi ni... Čeprav ti bolj priporočam 1,3 - 1,6 ker so le manjši stroški z registracijo.

PS: sedaj sem pa našel enega eskorta '90 za 220.000 87.000 km, servisna knjiga... pa lahko še več vložiš v rihtanje avta...

Pa ne da so mi Fordi kaj posebej všeč ali pa da bi rekel da so dober nakup, samo hočem pokazat da se dobijo solidni avti za malo denarja, pa toliko več ostane za dodatno opremo in vzdrževanje.

[Sporočilo uredil/a Pero na dan 02.01.2003 ob 12:50 GMT]
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a Freshvictim Če jan 02, 2003 5:04 pm

Ti pero al bi ti men poslal tvojo cifro, al pa da se dobimo na enmu drinku bova eno rekla na temo avta.... ker bi res nekaj kupil in sploh nevem kako in kaj, najrajs bi mel TD registracija bo draga sam to bom ze nasparal. drugace pa sm mislil kupiti najmanj 1.6 masino!
pa bi rekla eno da bom mal bolj vedu....
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a Pero Pe jan 03, 2003 7:58 am

ni 'blema, pošlji mi mail na: PejovicP@avtoakustika.com

Koliko kilometrov misliš naredit z avtom? Če boš delal veliko km se dizel splača, če ne imajo pa prevelike cene in se bolj splača vzet dobrega bencinarja. Razmisli koliko časa rabiš da prišparaš 100 kSIT na razliki v gorivu? (čisto hipotetično vprašanje če bi bila 2 isto ohranjena avta 1 bencinar in Dizel dražji za 100 kSIT).

Če hočeš pocani avto se najbolj splača iskat čim bolj ohranjenega z čim manj kilometri, potem pa ostanek denarja vložit v obnovo in rihtanje. Kot primer tisti zgoraj omenjeni Ford za 200 kSIT, če je res v redu se ga bolj splača kupit čeprav je star model pa vse ostalo poštimat da je res super avto ne pa iskat ene večkrat razbite zverine z neznanim številom kilometrov, dragim vzdrževanjem, drago registracijo, dragimi gumami, dragimi rezervnimi deli...

Če imaš 700 kSIT denarja ne kupit avto za 700 kSIT. Kupi ga za manj in za ostanek pa poštimaj avto takoj od začetka in boš imel par let mir z vzdrževanjem. Sicer pa pošlji mi mail pa se dobiva pa ti bom še kaj povedal...
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy Po jan 27, 2003 11:04 am

hehe.. lepo pozdravljeni!

vidim, da je vse malo "zaneslo" ... malo bom pokomentiral, ceprav bom morda prepozen, pa vseeno:

Safrane, ti zagovarjas renaulte ... ni cudno, ce ste skoraj vse zivljenje vozili renaulte, cetudi je tvoj oce imel nemske avtomobile, ocitno nisi izkusil nemske natancnosti, ergonomije, kvalitete izdelave, vzdrzljivosti in uporabnosti. Ne bodi tako preprican.
Si kdaj opazil, kje imajo francoski motorji navor? Si kdaj opazil neprijeten polozaj za volan vozil renault (sploh bi moral vedeti, ce prodajas mercedese :]) Si kdaj opazil, kako mehah je pleh pri tovrstnih vozilih. Poglej uporabnost, na safranea ne gre 225 siroka pnevmnatika, pa sodi v najvisji razred, medtem ko na golfa II. ali astro spravis 215 sirine. Neuporabno. Renault - zadaj torzija. Nesmisel. Plasticna notranjost. Prekratek sedalni del sedezev, da ne govorim o trdoti. Lezaji crkujejo kot za stavo (tudi pri safranih) Pa se bi se naslo kaj (ce bi osebno posedoval renaulta). Pri nemskih avtih tega ni. Resda ni bajne opremljenosti pri starejsih letnikih (tam se posebej velja spartanskost), ampak ostale kvalitete veljajo. Vzdrzevanje nemskega vozila je najenostavnejse, delov je na pretek, novih in rabljenih. Ze sama zasnova je taksna, da je pri servisiranju potrebno cim manj dela in je tako precej poenostavljeno.
Govoris o rjavenju. Vsak avto rjavi, posledicno zaradi necistoce, tudi zaradi slabsih materialov, obdelav (ce ni pocinkan, seveda). In ce se ozres okoli sebe, niso opli edini, ki rjavijo. Jaz osebno nimam teh problemov, imam ze 2. opla in nikoli ne bom vozil drugacnega avta, kot nemskega. Res je kvaliteta pri oplih malce padla, sploh pri modelih po letu 1995, ampak dejstva in izkusnje ostajajo.

kar se tice calibre:

calibra je dober avto, morda malce drazji glede vzdrzevanja zaradi svoje sportne zasnove. A z svojo revolucionarno obliko (aerodinamiko-cx 0,26) je se vedno moderen in privlacen.
Kar se tice motorjev, ne velja sredinska izbira. Najmanj zahteven je motor 2.0i 115KM, ki je zares odlicen. Najvecji navor ima 170 Nm pri 2500 obratih (safrane: poisci renaulta s takim podatkom). Poraba: od 9l naprej. Ostala 2 motorja (calibra pred restyilngom) sta precej zahtevnejsa kar se tice vzdrzevanja, sploh 4x4. Razlika med 2.oi in 2.0 16V pa je zelo malenkostna.

Je pa res, da verjetno jaz osebno ne bi izbral calibre za prvi avto, oz. sploh ne vem, ce bi jo izbral, ker najbrz ne bi nasel taksne, ki bi ustrezala mojim (visokim) merilom ohranjenosti.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy Po jan 27, 2003 3:55 pm

SAFRANE .. kot en kratek povzetek ti bom napisal, pa kar lepo po vrsti
1. v bistvu me ne zanima kar ste imeli doma, dasiravno moramo vsi to prebitari na vsaki drugi diskusiji. Ce ste imeli avto doma, se ne pomeni, da ti poznas njegove slabosti (ceprav si bil takrat verjetno se mulc) in ce si peljal enkrat ta in oni avto se ne pomeni, da si ga realno ocenil.

2. Ko smo ze pri navoru. Safrane 3.0 V6 ima navor pri 4500 obratih, kar je za 6-valjni motor zelo slaba stevilka. Da ne omenjam raznih meganov, cliotov in razno, ki imajo zagotovo vsi najvecji navor pri visjih vrtljajih kot primerljivi nemski motorji

3. Kar se tice polozaja za volanom, si verjetno edini, ki tako misli, ne poznam cloveka, ki ne bi grajal renaultov polozni volan in sedalne dele (govorim o ljudeh, ki so izkusisili vec znamk)

4. Uporabnost? Hupa v obvolanski rocici? Kje je pa varnost? Z eno roko trobis, z drugo prestavljas .. vozis morda z jezikom? Gumbi na konzoli so razmetani ko gnoj v hlevu.

5. Ob prihodu safrana, so skoraj vse avtomobilisticne revije grajale prevec plastike za ta avtomobilski razred ter premalo vsite varnosti. (ni zracnih vrec, ni samodejnih zategovalnikov varnostnih pasov).

6. Udobje/mehkota je edina stvar, kjer francoska vozila resnicno prednjacijo pred ostalimi - sploh z hidroaktivnim vzmetenjem. Pa ker smo pri safranu - aktivno vzmetenje je ena najvecjih hib safranov, ki so se kvarila kot za salo, cena novega pa danes presega vrednost rabljenega safrana! (kompresor+zracni amortizerji)

7. Glede lezajev je tako. Najbrz, ce pustis serijske dimenzije ne bi smelo biti problemov, brz ko pa posezes po sirsih pnevmatikah, zadeva postane problematicna. Renault za cliota ne dovoljuje vec kot 15 palcna platisca, ne odobrava nizjega podvozja, dovoljene dimenzije so povsem neuporabne. (bralci foruma se gotovo strinjajo)

8. Ne primerjaj safrana z Audi A6 in BMW E39, avtomobila sta novejsa, na racun vsite varnosti tudi manj prostorna. Ce pa ze primerjas, primerjaj dolzino za noge pri safranu in pri audiju. Primerjaj pritljazni prostor, ki je pri safranu manjsi kot pri meganu (classic). Uporabnost?

9. kar se tice "tunanja" ... cudno, da podobna vozila (priblizna ista teza, dolzina, isti razred) dovoljujejo uporabo pnevmatik tja do 265. (audi, bmw, mercedes, omega). Tukaj se ne gre za uporabnost. In kdaj bos koncno nehal omenjati tvojega oceta? Ce njemu niso vsec velika platisca (in ce ne pasejo na renaulta) se ne pomeni, da ne sodijo na velik (posloven) avto. Le zakaj ima BMW serija 7 serijsko 19 (in vec) palcev?

p.s. opel je prvi, ki ima 2 letno vsesplosno garancijo. Kar se tice pocinkane karoserije, tudi renault je nima od leta 1993, ampak sele od pred kratkim.

Malo premisli, kaj govoris in kaj kujes v nebo. Ni vse zlato kar se sveti!

[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 27.01.2003 ob 17:25 GMT]
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy Po jan 27, 2003 6:00 pm

SAFRANE .. js se vdam, teb ni pomoci!

samo se tole:
1. SAFRANE phase II, je nadgradnja starega in NI novejsi od A6 in E39, torej njegova zasnova izhaja iz leta 1992. In zategovalniki varnostnih pasov .. 1997 leta pravis? Opel astra, 2 razreda nizji avto, serijska vgradnja, leto 1991. Varnost?
2. tisto zame ni les temvec imitacija, nalepka, PLASTIKA! (poglej se armaturne plosce ostalih renaultov. Kvaliteta?
3. ELIA predeluje vozila, med drugim menjuje torzije in siri blatnike. Na safrana phase II je 215 (225) najvecja mozna sirina, v primeru sirsih pnevmatik le-te ribajo po amortizerjih ter zunanjih delih lokov. Torej govorimo o izvenserijski predelavi.
4. prostornina (volumen - ce si se kdaj ucil v soli) se steje pri velikosti pritljaznika in safrane nima nikoli 500l kot konkurenca (ma kaka konkurenca, vento, toledo imata 550l, e klasa 525l, astra, 500l ipd)
5. splosno gledano, to je tema o calibri, ne govoriva o novem safranu temvec si ti zacel pljuvat po oplih, pa sem ti samo dal vedet, da se zamislis o svoji znamki, ki jo tako zvesto kujes v zvezde.
6. umirimo naj se? Cudno, da vsak drugi uporabnik nerga zaradi tvojih vsevednih izjav.
7. Nevoscljivost? Hmm.. Presenetljivo, da to vsakemu vrzes pod nos. Ce se ze spravis na moj avto, lahko pocakava kako leto, zamenjama, ti pa mi doplacas (ce malce pogleas cene rabljenih safranov, so prakticno zastonj (glede na primarno-zacetno vrednost)) - ko ze ravno omenjas "kolicino" denarja. In nenazadnje si prodajalec najverjetneje brez diplome, ko pa bos koncal kaksno fakulteto (verjetno kot tvoj oce), bova pa debatirala, kdo je komu (lahko) nevoscljiv (pa o tvoji verodostojnosti informacij). Imajo forumovci kar prav, da si prepotenten mamin (ocetov) sinek, ki veliko govori (600 postov) in prav malo pove, povrh tega pa se hvalisa z dosezki drugih. Jabolko vcasih ocitno odfrci zelo dalec od drevesa!

p.s. Pa ne zdej spet napisat, moj oce to, moj oce ono, moja mati in nasih 30 renaultov. Koncajva, ze za voljo ostalih udelezencev.

over and out .. & peace .


[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 27.01.2003 ob 18:41 GMT]
 
MIKEVR6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:02 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a MIKEVR6 Po jan 27, 2003 6:40 pm

HEHEHE kako zanimivo kako se vse obrne vprid ljudi, ki se hvalijo z """"""""dobrimi avtomobili"""""" HAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA......##



LP!
Mike
 
MIKEVR6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:02 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a MIKEVR6 Po jan 27, 2003 6:43 pm

Aja glede calibre, ne vem pravijo eni da je huda drugi da ni, vem pa tole, da velikokrat gre kardan, če pa to menjaš te pride okoli 5000 eur tako da ne vem če se splača avto imet, drugače pa una verzija 2.0 16 v 150 konjev sem probu s clio 1.8 16v pa ni šlo tolk sem ga prehitu, pravjo pa da najdalj dela una 2.0 8 ventilska mašina, tko da če hočeš met avto k bo relativno ekonomičen in delu je pol ta verzija,sej oblika je itak ista pa glih tko jo lohk upedenaš v nulo...

LP!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy Po jan 27, 2003 6:54 pm

vredu, smatraj se za zmagovalca ali pac kakorkoli se zelis poimenovati, ti superiorni "miljardkrat" vec vreden clovek, ki je ze videl toliko sveta in se celo rokoval z dolocenimi ljudmi :>

pa srecno voznjo!

p.s. tvoja slovnica je zavidanja vredna, na univerzi v Muenchnu te bojo gotovo veseli :P

pa se to: ce si ti preplacal tvojga zloglasnega safrana ti pa ne morem pomagat :>

pa se neki mi lezi na moji dusici: kar si videl/izkusil/dozivel do sedaj .. vse to je plod tvojega dobrega oceta, le kaj bi brez njega?!



[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 27.01.2003 ob 18:59 GMT]
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy Po jan 27, 2003 7:05 pm

JOHNNY napise ... aja .. to je anglescina :>
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Re: Re: Opel calibra

Napisal/-a X-Hair Po jan 27, 2003 7:59 pm

SAFRANE pravi:
kar se pa slovnice tiče: sm vse skupaj živel 9 let v Celovcu in Muenchenu--tko da brez skrbi zaenkrat mi gre nemščina kar dobro od ust



Se ni rekel kako ti govoris nemsko ampak glede slovnice. To sta dva cisto razlicna pojma.

O Calibrah pa nimam pojma. Samo se spomnem ko so prisle na trg so bile atraktivne kot so se danes za svojo starost.
SlikaSlika
 
Mrki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če sep 05, 2002 9:25 pm

Re: Re: Re: Opel calibra

Napisal/-a Mrki Po jan 27, 2003 8:12 pm

Razlika med Safrane I in II je podobna kot med recimo R25 (84-88 ) in R25 (88-92) ali pa Audi 100 C4 (91-94) in Audi A6 C4 (94-97). Sicer pa so Safrani od prvega naprej imeli serijsko klimo, ABS in voznikov airbag. V6 RXE je imel tiste famozne zračne amortizerje, dalo pa se jih dobit tudi v drugih verzijah. Upravičeno prenovljeni Safrane shaja brez tega saj je crkovalo kot po tekočem traku (ali kompresor ali pa je spustil zrak). Podobno se je poslovila nezanimiva Quadra.

Calibra je po zunanjosti še vedno atraktivnega videza, znotraj jo je načel zob časa. Dobro se zelo težko dobi, sploh v najmočnejši turbo 4*4 izvedenki. Redkokateri 4*4 še dela, je pa plus to, da kljub okvari 4*4 avto še vedno dela normalno kot da bi imel sprednji pogon. Poraba 13 če ima dober dan ob polnem dihanju 15+ Avto za poznavalce.


[Sporočilo uredil/a Mrki na dan 27.01.2003 ob 20:13 GMT]

[Sporočilo uredil/a Mrki na dan 27.01.2003 ob 20:14 GMT]
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy Po jan 27, 2003 10:24 pm

Mrki .. tukaj te moram popraviti. Takoj ob prihodu safrana, leta 1992 ni (vsaj za nase trzisce) bilo zracne vrece, kljub vsej opremi, elektroniki, elektrificiranimi zadnjimi sedezi ipd ipd ipd ... Prav spomnem se, kako je Martin Cesenj pograjal renault glede varnostnih elementov.
 
Uporabniški avatar
Radman
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Če okt 17, 2002 12:27 pm

Re: Opel calibra

Napisal/-a Radman To jan 28, 2003 10:53 am

Enkrat mi je na uho prišla novica, da majo calibre 4x4 neke blazne probleme z diferenciali, ampak to sem samo slišal...
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy To jan 28, 2003 4:30 pm

SAFRANE .. ne bo drzalo!
NI airbaga! Ga ni blo na testnem vozilu avtomagazina (testni vozniki so posebej opomnili to pomankljivost), ga ni v tovarniskem prospektu iz leta 1992, ga nisem videl se v nobenem safranu taksnega letnika. Torej ga NI!


[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 28.01.2003 ob 16:42 GMT]
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Opel calibra

Napisal/-a gerchy To jan 28, 2003 8:49 pm

Odvisno od proizvajalca. Audi 100, model C4, so imeli predvidoma (prve serijske) airbage leta 1993, hkrati z manjsim zunanjim desnim ogledalom. Tega leta je bil airbag vecinoma za doplacilo, kasneje pa v veliki vecini serijsko (vsaj pri vozniku) ...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov