hehe.. lepo pozdravljeni!
vidim, da je vse malo "zaneslo" ... malo bom pokomentiral, ceprav bom morda prepozen, pa vseeno:
Safrane, ti zagovarjas renaulte ... ni cudno, ce ste skoraj vse zivljenje vozili renaulte, cetudi je tvoj oce imel nemske avtomobile, ocitno nisi izkusil nemske natancnosti, ergonomije, kvalitete izdelave, vzdrzljivosti in uporabnosti. Ne bodi tako preprican.
Si kdaj opazil, kje imajo francoski motorji navor? Si kdaj opazil neprijeten polozaj za volan vozil renault (sploh bi moral vedeti, ce prodajas mercedese
![Zasuk :]](./images/smilies/icon_avtomobilizem_com_zasuk.gif)
) Si kdaj opazil, kako mehah je pleh pri tovrstnih vozilih. Poglej uporabnost, na safranea ne gre 225 siroka pnevmnatika, pa sodi v najvisji razred, medtem ko na golfa II. ali astro spravis 215 sirine. Neuporabno. Renault - zadaj torzija. Nesmisel. Plasticna notranjost. Prekratek sedalni del sedezev, da ne govorim o trdoti. Lezaji crkujejo kot za stavo (tudi pri safranih) Pa se bi se naslo kaj (ce bi osebno posedoval renaulta). Pri nemskih avtih tega ni. Resda ni bajne opremljenosti pri starejsih letnikih (tam se posebej velja spartanskost), ampak ostale kvalitete veljajo. Vzdrzevanje nemskega vozila je najenostavnejse, delov je na pretek, novih in rabljenih. Ze sama zasnova je taksna, da je pri servisiranju potrebno cim manj dela in je tako precej poenostavljeno.
Govoris o rjavenju. Vsak avto rjavi, posledicno zaradi necistoce, tudi zaradi slabsih materialov, obdelav (ce ni pocinkan, seveda). In ce se ozres okoli sebe, niso opli edini, ki rjavijo. Jaz osebno nimam teh problemov, imam ze 2. opla in nikoli ne bom vozil drugacnega avta, kot nemskega. Res je kvaliteta pri oplih malce padla, sploh pri modelih po letu 1995, ampak dejstva in izkusnje ostajajo.
kar se tice calibre:
calibra je dober avto, morda malce drazji glede vzdrzevanja zaradi svoje sportne zasnove. A z svojo revolucionarno obliko (aerodinamiko-cx 0,26) je se vedno moderen in privlacen.
Kar se tice motorjev, ne velja sredinska izbira. Najmanj zahteven je motor 2.0i 115KM, ki je zares odlicen. Najvecji navor ima 170 Nm pri 2500 obratih (safrane: poisci renaulta s takim podatkom). Poraba: od 9l naprej. Ostala 2 motorja (calibra pred restyilngom) sta precej zahtevnejsa kar se tice vzdrzevanja, sploh 4x4. Razlika med 2.oi in 2.0 16V pa je zelo malenkostna.
Je pa res, da verjetno jaz osebno ne bi izbral calibre za prvi avto, oz. sploh ne vem, ce bi jo izbral, ker najbrz ne bi nasel taksne, ki bi ustrezala mojim (visokim) merilom ohranjenosti.