Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff So maj 29, 2004 5:06 pm

Ja spremenili so kanale za dovod goriva in tudi izpušne kanale, doterali so tesnenje (ki je največji problem tega motorja), poraba je manjša, ampak je zelo odvisna od vožnje. Nekje od 9 pa tudi do 16 pri rahlem pretiravanju pride. Povprečje ti je nekje 12 l /100 km kar pa po moje ni veliko glede na zvok in konje. Tu pa še je razmeroma ugodna vstopna cena. Že osnoven ima skoraj vse, če že ne vsega. :roll:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz So maj 29, 2004 5:10 pm

mislim da sta pri wanklu v praksi glavna problema ravno visoka poraba in vzdržljivost motorja...kar je razumljivo glede na to da iz relativno majhne prostornine stiska precej moči in se redno vrti do 9000 + rpm...vendar pa...mazda je s to generacijo wankla odpravila najbolj pereče probleme...
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff So maj 29, 2004 5:14 pm

No saj, konec koncev pa bo zdaj čez par let pokazala realna praksa kaj v resnici zmorejo ti motorčki :lol:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip So maj 29, 2004 5:24 pm

KrEn je napisal/-a:Lih sm nasu en star autokatalog...
Mazda RX-7 1308 ccm, 240 KM @ 6500 rpm, 294 Nm @ 5000, 5.3 s do 100, 250 koncna... :shock: :shock: :shock:

Po moje je nek napaka :P


Se mi zdi, da moraa tistih 1308ccm pomnoziti z 2,7 (ker ma bat 3 komore) da dobia kubaturo, ki jo lahko primerjas z klasicnimi-ottovimi motorji. Torej ima Mazda RX7 cca 3500ccm.

Aja pa se to: baje je bil tale stric Wankl full nizko izobrazen - je bil bol samouk, ki mu je pa veliko ratalo :D
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz So maj 29, 2004 5:26 pm

woolff je napisal/-a:No saj, konec koncev pa bo zdaj čez par let pokazala realna praksa kaj v resnici zmorejo ti motorčki :lol:


se strinjam, ker je ravno obraba motorja nekako še uganka...kljub dodelanosti dvomim, da je konstruiran za +250k kilometrov...ampak vsaj do 150k naj ne bi blo major problemov...me pa zanima, kaj bodo slovenski lastniki rx-8, če jim predhodno kej ribne...ne sicer, da bi hotu kej disat slovenske serviserje, ampak sej veste kaj mislim :wink:
GTI
ITR
E30
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So maj 29, 2004 7:10 pm

krentip je napisal/-a:Aja pa se to: baje je bil tale stric Wankl full nizko izobrazen - je bil bol samouk, ki mu je pa veliko ratalo :D

Osnovna šola. Ampak je pa imel domišlijo in je bil ful tehničen človek. :wink:
Aja in glede porabe je pa res tako kot ste napisali: zadeva je v bistvu 3500ccm in glede na konje je pač jasno, da kar dosti žre. To ni navaden ampak športen avto. In tega se je treba zavedati. Pravzaprav je motor bolj primeren za športen kot za tovornjake zaradi malo navora, če se ne motim.
Aja ne bi pa bil jezen, če bi wankla izdeloval tudi Subaru ali pa Honda. :DDD Slin slin!
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
NOSdoza
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To mar 23, 2004 1:47 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a NOSdoza So maj 29, 2004 7:18 pm

ne fantje ne množi se s 3.to je dejanska kubatura vseh treh.dobr poglejte to:
trije motorji s 120 konji:
diesel ma okol 450kg
bencinar okol 200 pa se mal
wankel pa sam 120kg... izjemno lahek...
ni se obnesel zarad obrabe tesnil.. mislm da so iz keramike...
primer motorcka za makete:
5ccm ima 1.27KM... noro... a?
Vedno za dozo NOS-a,pa magari u žilo!!!štekaš!!!
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So maj 29, 2004 7:40 pm

No morda se ne množi x3 ampak vseeno: V enem batu se dogajajo trije procesi naenkrat. Ne vem kako bi razložil ampak vseeno. Pač en bat naredi ravno toliko kot bi običajno trije skupaj. V enem krogu ko se obrne se zgodijo tri eksplozije, na vsaki stranici trikotnika ena. Nekje je ena animacija na netu kako deluje.
Ma ne znam razložit. Kdor ve bo razumu kaj hočem reči.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
NOSdoza
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To mar 23, 2004 1:47 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a NOSdoza So maj 29, 2004 7:57 pm

dobr poznam wankll masinco ker sm jo obravnaval na soli(strojni tehnik).batek se vrti in s tem posledicno tud gred.je res da se dogajajo trije procesi istocasno,kar je prednost in tud zarad tega se vrti tok visok.to je super stvar.ce te zanima ti dam en dobr clank o temu ce te zanima.
Vedno za dozo NOS-a,pa magari u žilo!!!štekaš!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 29, 2004 8:08 pm

Sam je pa druga fora.... kot je že en pred mano napisu. Glavna gred se suče ohoho visoko.... med tem ko pa "bati" se vrtijo 3x počasnej (ne me vzet za besedo če sem se zmotu naj me nekdo poprav) To se prav da pri enem delovnem taktu (1/3 obrata "bata") nardi glavna gred en obrat. Kar je enakovredno dvotaktnemu enovaljnemu motorju ali pa 4 taktnemu dvovalnemu motorju.Zarad tega tud razvije tko mal navora, ker se pač prenaša prek zobnikov in še ceo kontra prenos je ( slabljenje navora ki ga dejansk razvije rotirajoči bat).Moč pa razvije iz obratov... in tle pa ZAUGA po bencinu :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip So maj 29, 2004 8:09 pm

NOSdoza je napisal/-a:ne fantje ne množi se s 3.


Ampak z 2.7 :D
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3371
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren So maj 29, 2004 8:14 pm

Sportivo je napisal/-a:woolff, točno tak, za osnovo je bil uzet motor iz rx7, vendar so ga tako dodelali, da je prijaznejši okolju, mislim da tut manj kur,...


Drži :wink:
To pa zato, ker ni ustrezal Evropskim standardom o izpušnih emisijah.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So maj 29, 2004 8:15 pm

lisko je napisal/-a:Sam je pa druga fora.... kot je že en pred mano napisu. Glavna gred se suče ohoho visoko.... med tem ko pa "bati" se vrtijo 3x počasnej (ne me vzet za besedo če sem se zmotu naj me nekdo poprav) To se prav da pri enem delovnem taktu (1/3 obrata "bata") nardi glavna gred en obrat. Kar je enakovredno dvotaktnemu enovaljnemu motorju ali pa 4 taktnemu dvovalnemu motorju.Zarad tega tud razvije tko mal navora, ker se pač prenaša prek zobnikov in še ceo kontra prenos je ( slabljenje navora ki ga dejansk razvije rotirajoči bat).Moč pa razvije iz obratov... in tle pa ZAUGA po bencinu :)


Bati se vrtijo...sorry kje pa ti vidš bate..jst vidm samo enga rotacijskega.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So maj 29, 2004 9:17 pm

Symon je napisal/-a:glede na konje je pač jasno, da kar dosti žre.

sori sam tu se pa nebi strinjal...
so avti z dosti več konji in večjo kubaturo pa manj žrejo...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So maj 29, 2004 9:34 pm

šmeks je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Sam je pa druga fora.... kot je že en pred mano napisu. Glavna gred se suče ohoho visoko.... med tem ko pa "bati" se vrtijo 3x počasnej (ne me vzet za besedo če sem se zmotu naj me nekdo poprav) To se prav da pri enem delovnem taktu (1/3 obrata "bata") nardi glavna gred en obrat. Kar je enakovredno dvotaktnemu enovaljnemu motorju ali pa 4 taktnemu dvovalnemu motorju.Zarad tega tud razvije tko mal navora, ker se pač prenaša prek zobnikov in še ceo kontra prenos je ( slabljenje navora ki ga dejansk razvije rotirajoči bat).Moč pa razvije iz obratov... in tle pa ZAUGA po bencinu :)


Bati se vrtijo...sorry kje pa ti vidš bate..jst vidm samo enga rotacijskega.


plosca je kao! 2ploscni wankel, zato pa je naspiso "bati" in ne bati :wink:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 29, 2004 9:36 pm

monster_d je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Sam je pa druga fora.... kot je že en pred mano napisu. Glavna gred se suče ohoho visoko.... med tem ko pa "bati" se vrtijo 3x počasnej (ne me vzet za besedo če sem se zmotu naj me nekdo poprav) To se prav da pri enem delovnem taktu (1/3 obrata "bata") nardi glavna gred en obrat. Kar je enakovredno dvotaktnemu enovaljnemu motorju ali pa 4 taktnemu dvovalnemu motorju.Zarad tega tud razvije tko mal navora, ker se pač prenaša prek zobnikov in še ceo kontra prenos je ( slabljenje navora ki ga dejansk razvije rotirajoči bat).Moč pa razvije iz obratov... in tle pa ZAUGA po bencinu :)


Bati se vrtijo...sorry kje pa ti vidš bate..jst vidm samo enga rotacijskega.


plosca je kao! 2ploscni wankel, zato pa je naspiso "bati" in ne bati :wink:


Točno to!! sam eni pač ne vejo zakaj se uporabljajo narekovaji...... niso samo za uporabo premi govora :) :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR So maj 29, 2004 9:42 pm

lisko je napisal/-a: med tem ko pa "bati" se vrtijo 3x počasnej (ne me vzet za besedo če sem se zmotu naj me nekdo poprav) To se prav da pri enem delovnem taktu (1/3 obrata "bata") nardi glavna gred en obrat.


Prav maš, razmerje vrtenja pogonske gredi in Rotacijskega "bata" je 1:3.

Popravek:
Naj se popravim. Zdej mi je kapnlo, da je glih kontra. "Bati" oz. tisti rotor se vrti z 1/3 hitrosti pogonske gredi. Da se razumemo, "bati" se vrtijo počasneje kot pogonska gred.

Ena velikih prednosti tega motorja je dejstvo, da ne rabi odmičnih gredi, ventilov, in vse "krame", ki gre zraven, ker je motor v tem smislu zelo podoben dvotaktnem motorju.
Zadnjič spremenil JohnyR, dne So maj 29, 2004 9:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR So maj 29, 2004 9:46 pm

woolff je napisal/-a:Ja spremenili so kanale za dovod goriva in tudi izpušne kanale, doterali so tesnenje (ki je največji problem tega motorja),


Spremenili so položaj kanalov. Prej so bili na "ovalu" oz. tistem delu, ki ga opisuje "rotor", pri renesis motorju so pa kanali postavljeni bočno.

Tesnenje je problem, in mislim da tudi večno bo problem. To je pa večinoma zaradi velike hitrosti vrtenja motorja. Ker so tista tesnila na nekakšnih federčkih, ki težko sledijo liniji obračanja "rotorja"
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Ne maj 30, 2004 9:00 am

šmeks je napisal/-a:Bati se vrtijo...sorry kje pa ti vidš bate..jst vidm samo enga rotacijskega.


ce se ze obesas na besede, pol bi lahk napisal rotor... ...in BTW, pri RX7/8 sta dva... ;)

NOSdoza je napisal/-a:primer motorcka za makete:
5ccm ima 1.27KM... noro... a?


sem drzal v roki ze batni dvotaktni motor za modele avtomobilov v merilu 1 : 8 kategorije C, ki pri 3,5 ccm razvije 2,7 KM pri 36.000 rpm... :twisted: aja, cena ni nic posebnega - mislim da je tip govoru neki o 170ih jurjih... :vc

drugace pa - ce hocmo primerjat wankle s 4t batnimi motorji, lahk kubaturo res pomnozimo z 2,7 (al pa 3, kokr kdaj), tako glede moci, kot tud glede porabe, ceprav bi vrjetn blo vse skup bolj primerljivo z dvotaktnikom - visoki obrati (motorne gredi), majhna vzdrzljivost, visoka poraba, pa velika moc sele v obratih... :?

...me pa zanima - kje ma wankel olje?!? :?
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne maj 30, 2004 11:05 am

RX-8 ma res kar velko porabo, ampak če se ne motm je večji problem olje, ma še vedno zlo velko porabo olja ko ga tišiš, zarad specifičnga načina mazanja...
So pa motor res zlo dodelali v primerjav z RX-7...
Aja, pa RX-7 je bla TURBO, mislim da vsi modeli, mela je pa 237PS za angleški trg, za japonskega pa med 255-265PS.

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov