Zkaj je mela pa pol GTA na Oscherslebnu slabši čas kot A3 3.2q...po suhem...?
A si že kdaj slišal, da ima ta audi4x4 pogon Alfa pa le sprednji pogon.

SPEED PRODUCTION je napisal/-a::oops: Jst lohka sam to dodam,da mam 147 JTD doma,mev sm šanso sprobat Golfa IV IN tudi V pa vam lohka povem da ce primerjamo 1.9 dizel motorje z 115 konji se italjan odpele nemcu.Seveda enaka kubikaža in enako št.konj. Kar se pa lege na cesti tiče,se pa nebi niti spušču u debato.Jasno je pri 147 velik boljša lega.
Slide je napisal/-a:Pa kko lhk tok brezglav hvalte pa serjete po avtomobilih...
De_tomaso:"upam si izzvat kadarkol A3 z MOJO alfo"...seveda...najbrž si tud kdo k ma nižano A3, pa jo je navajen in zalublen vanjo, tko k si ti v Alfo, upa tebe vedno izzvat...Tebi se zdi da se Alfa drži bolj, Dr DJ Visageu pa se zdi da gre Audi bolš čez rajde...Ne bom razglablu kdo bo zmagu...ni moj point to...boljši voznik najbrž...
Itak sta oba carska avtomobila , ok,za moje pojme ne z 1.6 mašino, ampak če pa primerjamo GTA in 3.2 quattro, al pa vsaj 2.0TDI pa 1.9JTD pol sta pa oba, pa oba mata vrhunsko podvozje, samo ne vem pa zakaj bi alfa tko pometla v ovinkih z novo A3 kokr ti fantaziraš, zarad pol zavrtljaja volana manj???
Še to, ne navijam za Audi, 147 mi je lepša kot navadn A3, ampak čak mal no...to kar pa ti govoriš...to so pa kretenske izjave...da je mel A3 premo kot Ford tridesetega leta...za zjokat...grow up...ok, boš napisu da nisi otrok itd,itd, ampak tele izjave so pa ble vseeno na ravni tm 12 let starga mulca k se hval v šol kuk gre od njegovga fotra avto bolj...sej tko Alfaši vidte vedno sam Alfe, ampak mal objektivnosti pa tu neb škodl...
Zdej pa da te še mal podžgem:P
Zkaj je mela pa pol GTA na Oscherslebnu slabši čas kot A3 3.2q...po suhem...?
LP
De_Tomaso je napisal/-a: Leta 1938 so se na Nurburgringu tekmovali vsi takrat najboljši: pet mercedesovih srebrnih puščic, štirje auto unioni (oboji so bili lepo opremljeni s črnimi kljukastimi križi, morda zato danes govorimo o hitlerjanskih avtih), tri alfe, pet maseratijev, bugatti, ERA in 400000 nemcev je prišlo gledat nemško tehnološko premoč. Njihova nečimernost je bila tako velika, da niso imeli pripravljene ne italijanske himne, na zastave. In zgodilo se je najhujše možno, prvi je skozi cilj pripeljal Tazio Novulari (da tisti, ki je kasneje vozil pet dirk v Auto unionih in si Audi danes lasti njegovo ime, čeprav je vse življenje dirkal z alfami, z eno je celo postavil hitrostni rekord 341Km/h na avtocesti pri Milanu leta 1935) z alfo in 400000 navijačov je v tišini spremljalo njegovo zmagoslavje, Hitlerjev odposlanec je raztrgal govor in odšel nazaj v Berlin, zastavo je posodila alfina ekipa(ferrari), himno pa posodil mehanik Campagnoni. Pri vsej stvari pa je najbolj zanimivo, da je nemški propagandni stroj to dirko do vojne uspel potisniti v pozabo in jo skoraj izbrisati.
Morda danes ni nič drugače, le da danes ne smejo več vozit nenemci, ki bi lahko stvari zakomplicirali kot jih je stari Tazio. Pretiravam, a želim povedati koliko dam na nemške teste.
BTW: Alfe s katerimi so dirkali Novulari, Chiron in Brivio leta 1938 so že imele posamično trapezoidno vpetje koles.![]()
Loopz je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a: Leta 1938 so se na Nurburgringu tekmovali vsi takrat najboljši: pet mercedesovih srebrnih puščic, štirje auto unioni (oboji so bili lepo opremljeni s črnimi kljukastimi križi, morda zato danes govorimo o hitlerjanskih avtih), tri alfe, pet maseratijev, bugatti, ERA in 400000 nemcev je prišlo gledat nemško tehnološko premoč. Njihova nečimernost je bila tako velika, da niso imeli pripravljene ne italijanske himne, na zastave. In zgodilo se je najhujše možno, prvi je skozi cilj pripeljal Tazio Novulari (da tisti, ki je kasneje vozil pet dirk v Auto unionih in si Audi danes lasti njegovo ime, čeprav je vse življenje dirkal z alfami, z eno je celo postavil hitrostni rekord 341Km/h na avtocesti pri Milanu leta 1935) z alfo in 400000 navijačov je v tišini spremljalo njegovo zmagoslavje, Hitlerjev odposlanec je raztrgal govor in odšel nazaj v Berlin, zastavo je posodila alfina ekipa(ferrari), himno pa posodil mehanik Campagnoni. Pri vsej stvari pa je najbolj zanimivo, da je nemški propagandni stroj to dirko do vojne uspel potisniti v pozabo in jo skoraj izbrisati.
Morda danes ni nič drugače, le da danes ne smejo več vozit nenemci, ki bi lahko stvari zakomplicirali kot jih je stari Tazio. Pretiravam, a želim povedati koliko dam na nemške teste.
BTW: Alfe s katerimi so dirkali Novulari, Chiron in Brivio leta 1938 so že imele posamično trapezoidno vpetje koles.![]()
hehe... morda ta primerjava ne bo ravno umestna, morda pa, ker smo ravno pri tem času... ravno zadnjič sem prebiral neko razpravo o motorizaciji iz 2. svetovne vojne...kolikor vsi vemo so bili nemški panzerji daleč najbolj doterani tanki vojne, vsaj kar se tiče tehnike, oborožitve in pogonskega sklopa...niso pa jih mogli proizvesti v zadostnem številu, a to je že druga zgodba...
...nato pa pridejo na vrsto italijanski tanki...med vojno je njihovo produkcijo prevzel fiat, med množico različnih modelov je bil morda še najboljši Carro Armato M 13/40, ki so ga pretežno uporabljali v severni afriki proti britancem...oborožitev ni bila slaba, odličen je bil V8 dieselski agregat, konstrukcija tanka pa je bila popolna katastrofa, saj je ponavadi zadoščalo, da je v bližini tanka eksplodirala malo večja granata (baje so ga z direktnim hitom uničile že protipehotne) pa je dobesedno razpadel...tako je najboljši italijanski tank komaj pariral britanskim modelom iz 30. let...
...seveda nočem reči, da se vojaška tehnika iz 2. svetovne vojne, lahko projecira na današnjo proizvodnjo osebnih avtomobilov...a nekatere podobnosti z današnjim časom prav bodejo v oči...stereotip italijaskega avtomobila: odličen motor, dobra tehnika, vse pa pokvari šlamparija in površnost pri končni obdelavi...
...no pa da ne bom čis off-topic...raje bi imel alfo, ker je lepša in pomoje bolj zabavna za vozit...v tehnične detajle se pa ne bi spuščal, ker mislim, da dandanes res ni več velike razlike...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov