Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Pe jun 18, 2004 10:16 am

Slide
Zkaj je mela pa pol GTA na Oscherslebnu slabši čas kot A3 3.2q...po suhem...?

A si že kdaj slišal, da ima ta audi4x4 pogon Alfa pa le sprednji pogon. :roll:
 
Uporabniški avatar
SPEED PRODUCTION
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To jan 06, 2004 7:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SPEED PRODUCTION Pe jun 18, 2004 10:25 am

:oops: Jst lohka sam to dodam,da mam 147 JTD doma,mev sm šanso sprobat Golfa IV IN tudi V pa vam lohka povem da ce primerjamo 1.9 dizel motorje z 115 konji se italjan odpele nemcu.Seveda enaka kubikaža in enako št.konj. Kar se pa lege na cesti tiče,se pa nebi niti spušču u debato.Jasno je pri 147 velik boljša lega.
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Pe jun 18, 2004 10:30 am

HA HA HA lahko samo rečem!!!
Pa to je itak zaradi cene zmagala alfa in nič drugega!!
Najboljše ,da pripeljemo eno 147-ko pa pa a3-ko skup pa se gremo malo peljat in nardimo test pa bomo pol vidli kera je boljša!!!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe jun 18, 2004 10:34 am

SPEED PRODUCTION je napisal/-a::oops: Jst lohka sam to dodam,da mam 147 JTD doma,mev sm šanso sprobat Golfa IV IN tudi V pa vam lohka povem da ce primerjamo 1.9 dizel motorje z 115 konji se italjan odpele nemcu.Seveda enaka kubikaža in enako št.konj. Kar se pa lege na cesti tiče,se pa nebi niti spušču u debato.Jasno je pri 147 velik boljša lega.

ja kaj pa špagetarji ne naredijo vsaj 130km dizla :? :? logično da se odpelje mimo če je pa 115km različica v vagu našvohnejša...
SlikaSlika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jun 18, 2004 10:35 am

Kobreti pri tebi pa itak brez komentarja... Pa ti dobro veš zakaj... TUŠ pa to... Ampak dobro... :roll: :roll: :roll: mama press
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Pe jun 18, 2004 10:37 am

JAOO JAOO ti kr povej zakaj!!!!! Sploh ni panike!!! :wink:
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jun 18, 2004 10:37 am

Špagetarji imajo v Alfi 147 1.9 JTD multijet 140 konjev tak waj d bej.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jun 18, 2004 10:38 am

Kobreti bova raje spila en pir skup pa bo :wink: :wink: :wink:
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe jun 18, 2004 10:39 am

ja pol naj se pa dela primerjava 140km vs. 140 km... ne pa 115 ko je našvohnejša pri vagu...
+ test je bil delan na najbolj neekonomični mašini v a3-ki...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Pe jun 18, 2004 10:39 am

HEHE glej ga zdaj!!!
Ampak pila boma vseeno skup!!!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe jun 18, 2004 10:40 am

Maky, da nebi o najsvohnejsem, ker si vag se zmer bruke dela z 5.5 mio dragim Golfom SDI... Logicno, ko kupujem, dam raj 1.5 mio vec in potem sparam... Podobno kot A2 3L... Ko kle pri VW in Audiju zacnejo govort od sparanja men na smeh pride. Pa ne da bi imel kaj proti tem znamkam, no ok proti golfu mam, ampak Audi mi je svetska firma, ampak aaaaaa sploh nam nic reku.

Aja se to. Ne vem kok vam kej pase, sam ce se bo klele kregalo, bo treba temo zaklent... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Kap|ica°
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: To maj 18, 2004 11:59 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Kap|ica° Pe jun 18, 2004 10:41 am

Je ze res da je A3 kul car, ampak ALFA pa zmaga.. ;)
Speed limit..
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jun 18, 2004 10:49 am

@ Marky delala se je primerjava med OBEMA vstopnima modeloma se pravi med 147 1.6 in A3 1.6 tak, da nima tukaj nihče prednosti...

Glede 140 konjskima obema in ker je Audi 2.0 TDI in ima 15 mn več navora kot 1.9 JTD (multijet) bi se normalno dalo razpravljat... Pa glede na to, da je A3 skoraj milijon dražji... Aja Audi 33 2.0 TDI ima 0-100 9.5sek Alfa 1.9 JTD (multijet) pa 9.1sek... Če že...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe jun 18, 2004 12:07 pm

Slide je napisal/-a:Pa kko lhk tok brezglav hvalte pa serjete po avtomobilih...
De_tomaso:"upam si izzvat kadarkol A3 z MOJO alfo" :roll: ...seveda...najbrž si tud kdo k ma nižano A3, pa jo je navajen in zalublen vanjo, tko k si ti v Alfo, upa tebe vedno izzvat...Tebi se zdi da se Alfa drži bolj, Dr DJ Visageu pa se zdi da gre Audi bolš čez rajde...Ne bom razglablu kdo bo zmagu...ni moj point to...boljši voznik najbrž...
Itak sta oba carska avtomobila , ok,za moje pojme ne z 1.6 mašino, ampak če pa primerjamo GTA in 3.2 quattro, al pa vsaj 2.0TDI pa 1.9JTD pol sta pa oba :shock: , pa oba mata vrhunsko podvozje, samo ne vem pa zakaj bi alfa tko pometla v ovinkih z novo A3 kokr ti fantaziraš, zarad pol zavrtljaja volana manj??? :roll:

Še to, ne navijam za Audi, 147 mi je lepša kot navadn A3, ampak čak mal no...to kar pa ti govoriš...to so pa kretenske izjave...da je mel A3 premo kot Ford tridesetega leta...za zjokat :cry: ...grow up...ok, boš napisu da nisi otrok itd,itd, ampak tele izjave so pa ble vseeno na ravni tm 12 let starga mulca k se hval v šol kuk gre od njegovga fotra avto bolj...sej tko Alfaši vidte vedno sam Alfe, ampak mal objektivnosti pa tu neb škodl...
Zdej pa da te še mal podžgem :lol: :P
Zkaj je mela pa pol GTA na Oscherslebnu slabši čas kot A3 3.2q...po suhem...?

LP


Lahko še kakšno rečeva o podvozjih, a najprej bo najbolje, da si pogledaš kako je izvedeno obešanje pri starem A3. Prednje obešenje je v principu isto kot leta 1930, le da so povečali king pin angle, medtem ko je caster angel ostal enak 0 ali pa zgolj 1 stopinjo. BTW: Doma imam alfo letnik tam okoli 70 in že ima caster angel premnika okoli 10 stopinj. Zadnje obešenje pa je milo rečeno za tak avto malo mimo. Geometrije si sploh nisem od blizu ogledal, saj je ža sama zasnova pol toge preme toliko za časom, da je vseeno v kakšnih razmerjih je postavljena. Zakaj pa novo podvozje od A3 ni kos alfi? Morda zato, ker je v 5 letih konstruiranja večvodilnih prem težko pridobiti toliko izkušenj kot če je to stalna praksa v tovarni ža kakih 40 let. Ali preprosto zato, ker se premalo ukvarjajo s športom ala ETCC. Morda bi tudi kašen A3 cup pomagal, če bi od tam črpali izkušnje. Kdo bi vedel?


Zakaj je imela alfa GTA slabši čas kot A3 3.2q? Morda ti ime dirkališča in kdo jo je testiral pove vse. Morda se zgodovina ponavlja? Leta 1938 so se na Nurburgringu tekmovali vsi takrat najboljši: pet mercedesovih srebrnih puščic, štirje auto unioni (oboji so bili lepo opremljeni s črnimi kljukastimi križi, morda zato danes govorimo o hitlerjanskih avtih), tri alfe, pet maseratijev, bugatti, ERA in 400000 nemcev je prišlo gledat nemško tehnološko premoč. Njihova nečimernost je bila tako velika, da niso imeli pripravljene ne italijanske himne, na zastave. In zgodilo se je najhujše možno, prvi je skozi cilj pripeljal Tazio Novulari (da tisti, ki je kasneje vozil pet dirk v Auto unionih in si Audi danes lasti njegovo ime, čeprav je vse življenje dirkal z alfami, z eno je celo postavil hitrostni rekord 341Km/h na avtocesti pri Milanu leta 1935) z alfo in 400000 navijačov je v tišini spremljalo njegovo zmagoslavje, Hitlerjev odposlanec je raztrgal govor in odšel nazaj v Berlin, zastavo je posodila alfina ekipa(ferrari), himno pa posodil mehanik Campagnoni. Pri vsej stvari pa je najbolj zanimivo, da je nemški propagandni stroj to dirko do vojne uspel potisniti v pozabo in jo skoraj izbrisati.

Morda danes ni nič drugače, le da danes ne smejo več vozit nenemci, ki bi lahko stvari zakomplicirali kot jih je stari Tazio. Pretiravam, a želim povedati koliko dam na nemške teste.

BTW: Alfe s katerimi so dirkali Novulari, Chiron in Brivio leta 1938 so že imele posamično trapezoidno vpetje koles. :D
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe jun 18, 2004 12:39 pm

DEFINITIVNO AUDI,SAJ NE REČEM DA JE ALFA SLABA, AUDI IMA NEKO UGLAJENOST, ALFA JE PAČ CUORE SPORTIVO IN PREJ RIBNE.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Pe jun 18, 2004 12:53 pm

Ko bojo alfe v nulo sporihtane prišle iz tovarne ne pa ,da vse neki vun gleda in se maje bom jo tudi jaz vozo!!!!
Žal me take stvari preveč motijo površnost pri obdelavi najbolj od vseh teh me je pa razočarala GT coupe ,ki mi je res lep avto ampak obdelava pa za 1 K sploh pri ceni 8,5 mio ,ki jo je mela!!!!
Pri podvozju audi in alfa pa kolk vem ma A3 najboljše podvozje v svoji klasi...pardon golf ma še boljšega!!!
Pa občutek za volanom in povezava z cesto je pri audiju a3 ambition ena najboljših kar sem jih vozo..kdor ne verjame naj ga gre peljat!!!!!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe jun 18, 2004 2:43 pm

De_Tomaso je napisal/-a: Leta 1938 so se na Nurburgringu tekmovali vsi takrat najboljši: pet mercedesovih srebrnih puščic, štirje auto unioni (oboji so bili lepo opremljeni s črnimi kljukastimi križi, morda zato danes govorimo o hitlerjanskih avtih), tri alfe, pet maseratijev, bugatti, ERA in 400000 nemcev je prišlo gledat nemško tehnološko premoč. Njihova nečimernost je bila tako velika, da niso imeli pripravljene ne italijanske himne, na zastave. In zgodilo se je najhujše možno, prvi je skozi cilj pripeljal Tazio Novulari (da tisti, ki je kasneje vozil pet dirk v Auto unionih in si Audi danes lasti njegovo ime, čeprav je vse življenje dirkal z alfami, z eno je celo postavil hitrostni rekord 341Km/h na avtocesti pri Milanu leta 1935) z alfo in 400000 navijačov je v tišini spremljalo njegovo zmagoslavje, Hitlerjev odposlanec je raztrgal govor in odšel nazaj v Berlin, zastavo je posodila alfina ekipa(ferrari), himno pa posodil mehanik Campagnoni. Pri vsej stvari pa je najbolj zanimivo, da je nemški propagandni stroj to dirko do vojne uspel potisniti v pozabo in jo skoraj izbrisati.

Morda danes ni nič drugače, le da danes ne smejo več vozit nenemci, ki bi lahko stvari zakomplicirali kot jih je stari Tazio. Pretiravam, a želim povedati koliko dam na nemške teste.

BTW: Alfe s katerimi so dirkali Novulari, Chiron in Brivio leta 1938 so že imele posamično trapezoidno vpetje koles. :D


hehe... morda ta primerjava ne bo ravno umestna, morda pa, ker smo ravno pri tem času... ravno zadnjič sem prebiral neko razpravo o motorizaciji iz 2. svetovne vojne...kolikor vsi vemo so bili nemški panzerji daleč najbolj doterani tanki vojne, vsaj kar se tiče tehnike, oborožitve in pogonskega sklopa...niso pa jih mogli proizvesti v zadostnem številu, a to je že druga zgodba...
...nato pa pridejo na vrsto italijanski tanki...med vojno je njihovo produkcijo prevzel fiat, med množico različnih modelov je bil morda še najboljši Carro Armato M 13/40, ki so ga pretežno uporabljali v severni afriki proti britancem...oborožitev ni bila slaba, odličen je bil V8 dieselski agregat, konstrukcija tanka pa je bila popolna katastrofa, saj je ponavadi zadoščalo, da je v bližini tanka eksplodirala malo večja granata (baje so ga z direktnim hitom uničile že protipehotne) pa je dobesedno razpadel...tako je najboljši italijanski tank komaj pariral britanskim modelom iz 30. let...
...seveda nočem reči, da se vojaška tehnika iz 2. svetovne vojne, lahko projecira na današnjo proizvodnjo osebnih avtomobilov...a nekatere podobnosti z današnjim časom prav bodejo v oči...stereotip italijaskega avtomobila: odličen motor, dobra tehnika, vse pa pokvari šlamparija in površnost pri končni obdelavi...

...no pa da ne bom čis off-topic...raje bi imel alfo, ker je lepša in pomoje bolj zabavna za vozit...v tehnične detajle se pa ne bi spuščal, ker mislim, da dandanes res ni več velike razlike...
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Pe jun 18, 2004 2:51 pm

vsak naj si misl svojo brez veze razpravljat ker avto je bolsi
zame je alfa zakon :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe jun 18, 2004 2:58 pm

Loopz je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a: Leta 1938 so se na Nurburgringu tekmovali vsi takrat najboljši: pet mercedesovih srebrnih puščic, štirje auto unioni (oboji so bili lepo opremljeni s črnimi kljukastimi križi, morda zato danes govorimo o hitlerjanskih avtih), tri alfe, pet maseratijev, bugatti, ERA in 400000 nemcev je prišlo gledat nemško tehnološko premoč. Njihova nečimernost je bila tako velika, da niso imeli pripravljene ne italijanske himne, na zastave. In zgodilo se je najhujše možno, prvi je skozi cilj pripeljal Tazio Novulari (da tisti, ki je kasneje vozil pet dirk v Auto unionih in si Audi danes lasti njegovo ime, čeprav je vse življenje dirkal z alfami, z eno je celo postavil hitrostni rekord 341Km/h na avtocesti pri Milanu leta 1935) z alfo in 400000 navijačov je v tišini spremljalo njegovo zmagoslavje, Hitlerjev odposlanec je raztrgal govor in odšel nazaj v Berlin, zastavo je posodila alfina ekipa(ferrari), himno pa posodil mehanik Campagnoni. Pri vsej stvari pa je najbolj zanimivo, da je nemški propagandni stroj to dirko do vojne uspel potisniti v pozabo in jo skoraj izbrisati.

Morda danes ni nič drugače, le da danes ne smejo več vozit nenemci, ki bi lahko stvari zakomplicirali kot jih je stari Tazio. Pretiravam, a želim povedati koliko dam na nemške teste.

BTW: Alfe s katerimi so dirkali Novulari, Chiron in Brivio leta 1938 so že imele posamično trapezoidno vpetje koles. :D


hehe... morda ta primerjava ne bo ravno umestna, morda pa, ker smo ravno pri tem času... ravno zadnjič sem prebiral neko razpravo o motorizaciji iz 2. svetovne vojne...kolikor vsi vemo so bili nemški panzerji daleč najbolj doterani tanki vojne, vsaj kar se tiče tehnike, oborožitve in pogonskega sklopa...niso pa jih mogli proizvesti v zadostnem številu, a to je že druga zgodba...
...nato pa pridejo na vrsto italijanski tanki...med vojno je njihovo produkcijo prevzel fiat, med množico različnih modelov je bil morda še najboljši Carro Armato M 13/40, ki so ga pretežno uporabljali v severni afriki proti britancem...oborožitev ni bila slaba, odličen je bil V8 dieselski agregat, konstrukcija tanka pa je bila popolna katastrofa, saj je ponavadi zadoščalo, da je v bližini tanka eksplodirala malo večja granata (baje so ga z direktnim hitom uničile že protipehotne) pa je dobesedno razpadel...tako je najboljši italijanski tank komaj pariral britanskim modelom iz 30. let...
...seveda nočem reči, da se vojaška tehnika iz 2. svetovne vojne, lahko projecira na današnjo proizvodnjo osebnih avtomobilov...a nekatere podobnosti z današnjim časom prav bodejo v oči...stereotip italijaskega avtomobila: odličen motor, dobra tehnika, vse pa pokvari šlamparija in površnost pri končni obdelavi...

...no pa da ne bom čis off-topic...raje bi imel alfo, ker je lepša in pomoje bolj zabavna za vozit...v tehnične detajle se pa ne bi spuščal, ker mislim, da dandanes res ni več velike razlike...


Imaš prav: traktorje so vedno delali nemci boljše, magari so jih oblekli v tone železa.

Res je, brez veze, da nadaljujemo to temo.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Pe jun 18, 2004 3:16 pm

me zanima kasn bo dizel od alfe 1.9MJD(180KM)
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov