Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jul 14, 2004 2:36 pm

Najvec navora med 3 in 4k, najvec moci nekje od 4500 pa do 5700, blokada pr 6300.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jul 14, 2004 2:49 pm

Mate je napisal/-a:Najvec navora med 3 in 4k, najvec moci nekje od 4500 pa do 5700, blokada pr 6300.



:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr jul 14, 2004 3:31 pm

Pri 5000obratih se kome zacne veselje, tam nekje zacne orng zalivat drugo sobo fergazerja, pa do 8000 pol pa je konec veselja :twisted: :cry: :(
 
Uporabniški avatar
PhoenixX
Novinec
 
Prispevkov: 408
Pridružen: To nov 04, 2003 10:16 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a PhoenixX Sr jul 14, 2004 3:37 pm

..obrati?? Kdo? Avto da ma obrate? PA kdo koga vlece? MA daj...ti nas vleces :)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jul 14, 2004 3:38 pm

Pugi je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Najvec navora med 3 in 4k, najvec moci nekje od 4500 pa do 5700, blokada pr 6300.


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?


1.6 8v ;) 100KM. Po klancu dol leti 208 (do blokade). Po pospeskih je pa mal slabs k Hyunadi Coupe 1.6 16v. (en drag od treh sem celo zmagu za en meter) ;) Aja, Golf IV drgac.
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Sr jul 14, 2004 5:30 pm

2500 - 3600 rpm tm nek najbol trga (turbodiesel :twisted: )
:P
 
Uporabniški avatar
KrEn
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po jan 26, 2004 6:49 pm

Napisal/-a KrEn Sr jul 14, 2004 9:06 pm

moj pa vleče od 2500 - 7000k (7300 blokada) :P

najbolj pa od 4k (največji navor) do 6k (največja moč)
Ora Et Labora :?
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 14, 2004 9:27 pm

Do 3500 je ko crkjen konj. Tam nekje na 3800 se mu strga in te lima v zic do cca 5500. Pol do 6500 še vleče, naprej se ga pa ne splača več.
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Sr jul 14, 2004 10:51 pm

men se zdi da bencinarji dlje "vlečejo" kot pa turbo dizli. Naš turbo dizl Lancia 2.4 dobr trga pr 2700-4000 pol pa neha (pr 5000 je pa rdeče). Al bi mogu da 5000 tud še ful vleč :roll:
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Sr jul 14, 2004 11:14 pm

prav se ti zdi :) ...

...je pa res, da t-dizli, tam ko bencinarji šele lovijo sapo, že vlečejo kot utrgani, tam, kjer pa večina bencincev dobi krila, pa t-dizel upeha 8) ...

...mal pred rdečim poljem pa vsak avto zgubi sapo, največji navor je namreč ponavadi nekje na polovici obratomerne skale, proti koncu obratov pa krivulja navora ponavadi že občutno pade...

...glede tiščanja do blokade pri turbodizlih pa je tako...nevem kako je z ostalimi avti...kolega, ki vozi cliota dci 80km pravi, da elektronika pri 4200 obratih izklopi turbino...lahko ga pa stiščiš naprej do 5000, vendar ni fore sploh...
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Če jul 15, 2004 2:27 am

ko je mrzu pri 1100-1200
ko pa se ogreje pa pri 700-800 :P
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če jul 15, 2004 5:32 am

Skoz vlece :DDD
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Če jul 15, 2004 7:30 am

od 1500-4000 :P
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jul 15, 2004 8:13 am

Loopz je napisal/-a:kolega, ki vozi cliota dci 80km pravi, da elektronika pri 4200 obratih izklopi turbino...lahko ga pa stiščiš naprej do 5000, vendar ni fore sploh...


:shock: :shock: :shock: Kaj, a loputo zapre, da nehajo izpušni plini poganjat turbino al kaj? :shock:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jul 15, 2004 8:15 am

Ibiza 1,6 8v 75hp. Najbolje vlece tam pri 3200-3400, pol zacne popuscat, med 4250 pa 4750 m se zdi da se mal doda, pol pa popusca do 6200. Max navor @ 3400; moc @ 5200.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Če jul 15, 2004 11:51 am

Slide je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:kolega, ki vozi cliota dci 80km pravi, da elektronika pri 4200 obratih izklopi turbino...lahko ga pa stiščiš naprej do 5000, vendar ni fore sploh...


:shock: :shock: :shock: Kaj, a loputo zapre, da nehajo izpušni plini poganjat turbino al kaj? :shock:

LP


Ma ne takrat nima veči ne navora.... zato ti lahk tiščiš do 5000 sam je brez veze :!:
Se ne sklopi turbina :wink:
LP 8)
 
Eliminator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če feb 05, 2004 12:13 pm

Napisal/-a Eliminator Če jul 15, 2004 12:10 pm

ForuM4 je napisal/-a:tam kjer ma najvec navora.. a ni logicno :?:


Ne, to pa sploh ni logično.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 15, 2004 2:04 pm

Mojmu je pa pol konjev že pocrkal, tko da gre zdej od 2000 pa do 8000.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Če jul 15, 2004 3:10 pm

Slide je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:kolega, ki vozi cliota dci 80km pravi, da elektronika pri 4200 obratih izklopi turbino...lahko ga pa stiščiš naprej do 5000, vendar ni fore sploh...


:shock: :shock: :shock: Kaj, a loputo zapre, da nehajo izpušni plini poganjat turbino al kaj? :shock:

LP


o tem sva imela precej žestoko debato, ker tudi sam nisem hotel pristati na to razlago...jaz sem trdil, da do takrat krivulja navora že tako pade, da ni več efekta, on pa je zagovarjal svoje...ker nekako nisem tip, ki bi se za bežno debato postavljal na trepalnice, sem mu na koncu pustil njegov prav, podatka pa nisem nikoli preveril...zato me ne držat za besedo :wink: ...
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Če jul 15, 2004 3:16 pm

Loopz je napisal/-a: lahko ga pa stiščiš naprej do 5000, vendar ni fore sploh...


To je zaradi počasnega zgorevanja nafte ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov