iKst je napisal/-a:NOSdoza je napisal/-a:aha.ok.pust ti hyundai k ga ma vsaka ovca... kup neki redkega k te bo vsak opazu...
je sm ravn zvedu da iz tocn take masine lahk stisnes vn do 320km brez kakih posebnih in tezkih postopkov... pac poraba ni to velka kt jo govorite... ce pa govorimo o 5.8 V8 masini je to isto kt bi govoru o mb s 600... halo?get real,please!
pi... folk ne ve kva govori.
sam zato k je amerikanc pol pa ze zre na velko... ma ja itak... a ga gremo sprobat???
Tole žre minimalno 15 litrov. 140 konjev na 1400kg teže ni tako malo. Pol pa še primitivna zasnova motorja doda par litrov. Pa 200 se tudi ne pelješ pri 4500rpm, ker ima končno 190 km/h po tovarniških podatkih.
Drugače zgleda res uredu. Ampak to je pravi avto če ima V8 not. Za servis pa tudi ni problemov. Na eBayu dobiš vse kar hočeš za relativno malo denarja, šraufat zna pa tudi vsak mehanik tole, ker ni nobena znanost. AFAIK ima tole celo odmične v bloku.
O nekih 300+ konjih pa tudi ne sanjat. Še s kompresorjem ali turbino ni tolk enostavno, kaj šele z mehanskim NA tuningom.
Ta avto ima blokado pri 190km/h, zato ne gre več. Brez blokade bi šel lepo do 220. Navora ima tut dost, da se z 800 obrati v 5 prestavi voziš počasi po mestu. Samo tole je avto za gledat in ne za dirkat - bl za šminke.
Poraba je od 8 do 12 litrov, pri norenju od križišča do križišča pa tut 18 - pred dvemi leti sm se vozil z njim - testna vožnja pri americarsu - od tam je tudi kupljen - pripeljan je pa iz nemčije. Avto je bil razsut, zato tudi nizka cen - pred dvemi leti je bila cena zanj 1.900.000 sit, k sm ga jst hotu kupit, tako da v dveh letih nebi zgubil več kot pol vrednosti.
Ta avto se da lepo navit, ker ima blok motorja zelo zelo močan in zdrži 2 turbini T3 za vsako vrsto valjev posebej brez problemov, samo z drugo dihtngo, tko da se ga da hitro navit na 300KM.
Problem pa bo potem res pri požrešnosti bencina, ker pomoje ga nismo sposobni futrat(vsaj sjt finančno nebi zmogel že takega kot je zdej).
Je pa alternativa - vzameš mašino 5.9 od grand cherokeeja in jo daš not - menjalnik lahko ostane, pa imaš potem kr dost navora in moči.