menjekul je napisal/-a:Rok_ je napisal/-a:Menjekul: A zakaj bi sparu z bencinom? No, pa poglejmo:
Če kupiš avto (recmo rabljen) za 1.600.000, pa z njim nardiš 150.000 km, pomeni, da če boš mel 9L/100km porabo, boš dal za bencin 600.000 več, kot če bi mel 7L/100km, kar pol pride velik del cene avta.
Al pa: ce se bom js v LJ zapelu (100 km), pa mel porabo 7L, bom lahko sou na konc se na eno povsem hladno pivo, za razliko, če bi mel 9L.
Aja, pa še tole me zanima: vem, da lahko motor poleniš, če ga v nizkih obratih voziš.
Ka pa (upam, da se ne sliši preveč smešno) "pohitriš" ga lahko, če ga voziš v visokih obratih?
če prišparaš na bencinu toliko, da greš na eno pivičko j**eš tako šparanje. poleg tega, denar se prišpara (na dizlu) samo tako da, če bi vsakič šel na pumpo in tankal (tankaš dizel, ker imaš dizla namesto bencina) in bi potem razliko (za katero si uspel napolnit svojega dizla) spravil v kakšnega pujseka - šparovček. če tega ne narediš se denar hitro porazgubi drugod in teh 600 jurčkov niti ne opaziš
![]()
tudi "pohitriš" lahko avtoček. peljanje v nizkih obratih za bencinarje vsekakor ni najboljša metoda " šparanja mašine in goriva ", prej se zgodi nasprotno performanse postanejo bistveno slabše. normalno delovno območje bencinarja je od 3000-5000rpm (z nekaterimi izjemami) in j**** tist liter dva več, ki ga zato porabiš.
To že, samo to je v glavnem za pospeševanje, potem pa ko konstantno voziš, pa prestaviš na pod 4000rpm oz 3000rpm...
Kar se šparanja tiče, ma Rok_ prov, sam to nej kar ostane za tiste, ki jim avto pomeni prevoz od A do B.... Pri men avto vsak dan vidi rdeče polje
