Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne avg 01, 2004 8:58 pm

šmeks je napisal/-a:
pavlea je napisal/-a:Pozdrav !

Če si recimo imel prej avto segret in ga potem, recimo po 15 minutah zalaufau, ga nikakor ne smeš do konca pritisniti takoj. Poglej, ker je avto še vedno segret in je olje sicer zgubilo viskoznost, ampak v 15-ih minutah se olje "izcedi" in ga praktično ni neposredno na vitalnih delih motorja, takoj ko prižgeš avto vnovič, ampak ga raje počasi kak kilometer vozi, potem pa ga lahko mirne duše naviješ - ko se olje dobro "razleti".
Opažam pri voznikih, ki se ustavijo za 10-15minut na avtocesti recimo na črpalki, potem pa ko speljejo mislijo saj temperaturni kazalec kaže da je avto segret, in ga takoj navijejo - TO JE NAJVEČJA NAPAKA !!!
Več škode tako lahko naredijo kot pa koristi.

Pa srečno.

Pavle



Ni panike....

samo glej tole kar si napisal....res je da olje odteče.....

samo primer:raztavi en avto - oz. daj glavo dol jo operi ter nazaj gor (recimo takrat ko menjaš tesnilo glave)
ko vse skupaj sestaviš (predpogoj je da dročnikov nič ne namažeš z oljem) ter avto zalavfej....ter posluš kolk časa se bodo dročniki slišal....no trajal bo samo enih 10 sec. ....bistvo tega je da olje zlo hitro doseže vse vitalne dele tako dročnike kot ojnične ležaje...


Pavle, po mojem ima Smeks tukaj prav! 15 sekund OK, ampak 15 minut...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne avg 01, 2004 9:02 pm

Doctore je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:mal preveč že komplicirate s tem :twisted:


Ker sem se zelo trudil, da bi zadevo razlozil na laikom cim bolj razumljiv nacin, bom tvojo pripombo vzel kot zaljitev! Iz napisanega lahko o tebi sklepam tri stvari: 1. Da imas denarja na pretek in da ti unicenje motorja ali dveh ne pomeni prav nic! 2. Da ti je popolnoma vseeno, kaksen zrak dihamo (dihas), ker izrabljeni motorji obremenjujejo ozracje tudi do 100 ali veckrat bolj, kot pravilno delujoci! 3. Da si se precej mlad in "zelen", vendar na zalost ne v smislu varstva okolja, ampak v globini razmisljanja!

Dejstva pod tockama 1 in 3 me niti ne skrbijo, niti ne motijo in navsezadnje niti niso moja skrb. Zato pa se me se kako tice dejstvo pod tocko 2, ker s svojim nezanimanjem in posmehom, verjetno pa tudi zavestnim napacnim ravnanjem s svojim motorjem (predvidevam, da je tako) onesnazujes tudi zrak, ki ga JAZ diham!!! Zato bi ti priporocal, da se v bodoce vsaj vzdrzis neumnih komentarjev, ce ze ne mores napisati kaj koristnega in pametnega! Hvala!

Jerry kaj sem ti rekel, hmm :g: :pij: , KAJ :/:o:/ .Pojdi tja kjer si doma, dobro veš kje. :vrum


Doktor, sem se pac preselil, ker mi zena doma prevec tezi, stekas?
 
Uporabniški avatar
Bigg Daddy
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Če maj 27, 2004 10:02 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Bigg Daddy Ne avg 01, 2004 9:11 pm

MGsax je napisal/-a:res se preveč komplicira. poglejte samo službene avte kako s ena njih po večini nič n epazi se jih tera,.. pa imajo kljub temu veliko kilometrov prevoženih!


sej zato k so službeni, pa jih boli cura :wink: pa še mašina je čist u k...u
There's some crazy muthafuckaz in this world, lot crazy then me
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po avg 02, 2004 1:59 am

Moj dizlček men točno pove kdaj je ogret in pripravljen za mal bolj dinamično vožnjo....
Dokler je mrzel je prav len in nenormalno glasen ( čeprav je dizl ki skoz ružijo ampak mrzl pa ruži nenormalno), ko pa se ogreje pa postane dost tišji in pa bolj živahen.
Za primer sem celo probal na isti cesti pod približno istimi pogoji ( enako vreme, šaltavanje pri enaki hitrosti.....)
Ko je mrzel prileze števec do 80...... na isti razdalji z ogretim motorjem doseže magičnih 100.
Tko da tist kok dolg je treba da se avtek ogreje..... če vsaj mal poznaš avto pa če maš vsaj mal ga naštudiranga ti avtek sam pove kdaj je ogret in kdaj ne.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po avg 02, 2004 2:32 am

_Jerry_ je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ko se bo segrela hladilna tekocina, se bo najvrjetneje tut olje :wink:


To ne drzi povsem. Hladilna tekocina se segreje bistveno hitreje kot olje iz najmanj dveh razlogov. Prvi razlog je v tem, da so kanali, po katerih se pretaka hladilna tekocina, speljani skozi blok (in glavo) motorja, ker imajo pac nalogo odvoda toplote, in so zato bistveno blizje izgorevalnemu prostoru, kjer je tocka z najvisjo temperaturo pri delujocem motorju, kot pa kanali za pretok olja. Drugi razlog pa je ta, da je v hladilnem sistemu motorja vgrajen termostat, ki ima nalogo, da pri mrzlem motorju zmanjsa pretok hladilne tekocine in posledicno omogoci kar se da hitro segretje hladilne tekocine in s tem celega motorja. To je potrebno predvsem v zimskem casu, ker pride v primeru okvare ali nedelovanja termostata do pojava "podhladitve" motorja, ki lahko v najslabsem primeru (ne tako redko, kot bi si morda kdo mislil!) celo zariba! Temperatura igra torej v motorju zelo pomembno vlogo, zato se moramo, ce zelimo motor ohraniti v dobrem stanju, nekaterih priporocil strogo drzati. Ker pa zivimo v casih, ko stane dober rabljen avtomobil manj kot dober bicikel, marsikomu za to dol visi...


Jah no to je vse res da je hladilna tekočina dost bliže visokim temparaturam kot pa ojle..... sam ne pozabi pa neki.
Tudi olje ni tko nedolžno stran od visokih temparatur.Spodnji del bata in pa sami bati so hlajeni ravno s pomočjo olja.... med delovanje olje pluska po vročih batih... se pretaka po vroči glavi....hladi ventile ki so najbol izpostavljeni vročini.... tko da olje tud ni tko nedolžno da se kao ne bi hitro zagrelo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po avg 02, 2004 2:32 am

_Jerry_ je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ko se bo segrela hladilna tekocina, se bo najvrjetneje tut olje :wink:


To ne drzi povsem. Hladilna tekocina se segreje bistveno hitreje kot olje iz najmanj dveh razlogov. Prvi razlog je v tem, da so kanali, po katerih se pretaka hladilna tekocina, speljani skozi blok (in glavo) motorja, ker imajo pac nalogo odvoda toplote, in so zato bistveno blizje izgorevalnemu prostoru, kjer je tocka z najvisjo temperaturo pri delujocem motorju, kot pa kanali za pretok olja. Drugi razlog pa je ta, da je v hladilnem sistemu motorja vgrajen termostat, ki ima nalogo, da pri mrzlem motorju zmanjsa pretok hladilne tekocine in posledicno omogoci kar se da hitro segretje hladilne tekocine in s tem celega motorja. To je potrebno predvsem v zimskem casu, ker pride v primeru okvare ali nedelovanja termostata do pojava "podhladitve" motorja, ki lahko v najslabsem primeru (ne tako redko, kot bi si morda kdo mislil!) celo zariba! Temperatura igra torej v motorju zelo pomembno vlogo, zato se moramo, ce zelimo motor ohraniti v dobrem stanju, nekaterih priporocil strogo drzati. Ker pa zivimo v casih, ko stane dober rabljen avtomobil manj kot dober bicikel, marsikomu za to dol visi...


Em ja recimo da imam usak napol prav...
Ce gledamo, usaj meni rabi kr dokaj dolgo da se segreje hladilna tekocina...
Torej ce mal bolj dolgo rabi se tut olje mal bolj segreje, nene trdim da se segreje olje cisto na tisto temperaturo kot mora biti, je pa dokaj blizu.
Fajn bi blo enkrat zmerit zadevo, skratka gledat da kazalec za vodo pride tocno na delovno temperaturo, pri meni nekje na polovici in pol olje zmerit, skratka za neke obicne in vec ali manj serisjke avte je tako ravnanje dokaj ugodno za motor, za une fajn navite masine, avte za rally itd... pa itak vemo da se kr dolgo casa segrevajo predno se zacnejo tisat.
lp
 
Uporabniški avatar
Rx-8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:25 pm
Kraj: Radomlje

Napisal/-a Rx-8 Po avg 02, 2004 2:13 pm

Ja olje mam 0W-40, termostat za vodo sm pa tut pozimi menu, k se mi je mašina po dveh urah vožnje obnašala še zmer kot da bi jo glih zalaufov.
Iz tizga, kar ste napisal predvidevam, da je fajn počakat še kakšno minutko ali dve po tem, ko pride voda na delovno temperaturo.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po avg 02, 2004 2:33 pm

Jest mam bencinerja Golf IV 1.6 8v. Ga uzgem, pohodim gas do 2k obratov da se olje prerazporedi po masini, potem pa pocasi peljem, saltam pri max 3k, ko se hladilna tekocina segreje do 90 stopinj do 4k, pol pa se par km, pa po gasu.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 02, 2004 2:37 pm

torstorm je napisal/-a:če maš kako dobro olje notri, 0W-40 ali 5W-40, lahko takoj teraš do konca ko se segreje voda, če pa ne pa ko se ti segreje voda, pa vklopiš gretje in ko se ti segreje cela kabina ,pač potem ga začneš tiščati(kasneje 2-3 minut).


Mogoče bo tole mal off-topic ampak dejmo že enkrat mal razložit glede teh olj, k vsi pravte, da je 0W-40 ali pa 5W-40 dobro olje - NI in NIKOLI NE BO. Olje bi v originalu moralo biti malo bolj gosto za stare mašine, ker tukaj nimamo mi vsi denarja za nove avtomobile in razen nekaterih športnih avtomobilov in novih(pa še teh ne vseh) se teh olj sploh ne splača uporabljat, ker zgubiš na kompresiji pa namažejo mašino lih tok da ne ribne, ker so premalo gosta in so skoraj kot voda in na splošno jo s takim oljem bolj uničiš.Olja za starejše mašine bi morala bit bolj gosta in pa po možnosti sintetična, da ne puščajo mineralnih usedlin na dnu motorja.

V raznih novih avtomobilih imaš zraven napisano kakšno olje naj bi uporabljal in ljudje dejte se tega držat, ker če ti daš u en navaden 10 let star avto 0W-60 olje, ki je res kot voda, ti to olje dela več škode, kot pa če bi navadnega Protona notri zlil.
Resda dajejo v veliko športniokov taka olja, vendar ne za 30.000km, na kolikor so danes servisi - enmu rally avtu dajo tako olje not, pa po 100km spet novega.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po avg 02, 2004 3:17 pm

Mate je napisal/-a:Jest mam bencinerja Golf IV 1.6 8v. Ga uzgem, pohodim gas do 2k obratov da se olje prerazporedi po masini, potem pa pocasi peljem, saltam pri max 3k, ko se hladilna tekocina segreje do 90 stopinj do 4k, pol pa se par km, pa po gasu.


ampak kdaj je vseen treba stopt po gasu, ko je avto še mrzel...jst mam npr. 2,3 km od hiše stran že zaj**** križišče, kjer počasno uvaljivanje z 20 km/h ni ne zaželjeno ne zdravo :? ...

...torej sprašujem...koliko motorju škodijo ti hitri šusi, pod pogojem, da je prej in potem vožen ogretosti primerno?
 
pavlea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne avg 01, 2004 4:23 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a pavlea Po avg 02, 2004 3:56 pm

Mislim da smo se malce narobe razumel: mislil sem 15 minut ko pustiš avto, on še vedno ostane sicer segret, čeprav olje seveda izteče. Nisem misliu da ga moraš 15 minut na "rahlo" upeljat. Temveč le nekaj malo časa... :wink:
_Jerry_ je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:
pavlea je napisal/-a:Pozdrav !

Če si recimo imel prej avto segret in ga potem, recimo po 15 minutah zalaufau, ga nikakor ne smeš do konca pritisniti takoj. Poglej, ker je avto še vedno segret in je olje sicer zgubilo viskoznost, ampak v 15-ih minutah se olje "izcedi" in ga praktično ni neposredno na vitalnih delih motorja, takoj ko prižgeš avto vnovič, ampak ga raje počasi kak kilometer vozi, potem pa ga lahko mirne duše naviješ - ko se olje dobro "razleti".
Opažam pri voznikih, ki se ustavijo za 10-15minut na avtocesti recimo na črpalki, potem pa ko speljejo mislijo saj temperaturni kazalec kaže da je avto segret, in ga takoj navijejo - TO JE NAJVEČJA NAPAKA !!!
Več škode tako lahko naredijo kot pa koristi.

Pa srečno.

Pavle



Ni panike....

samo glej tole kar si napisal....res je da olje odteče.....

samo primer:raztavi en avto - oz. daj glavo dol jo operi ter nazaj gor (recimo takrat ko menjaš tesnilo glave)
ko vse skupaj sestaviš (predpogoj je da dročnikov nič ne namažeš z oljem) ter avto zalavfej....ter posluš kolk časa se bodo dročniki slišal....no trajal bo samo enih 10 sec. ....bistvo tega je da olje zlo hitro doseže vse vitalne dele tako dročnike kot ojnične ležaje...


Pavle, po mojem ima Smeks tukaj prav! 15 sekund OK, ampak 15 minut...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po avg 02, 2004 9:46 pm

Loopz je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Jest mam bencinerja Golf IV 1.6 8v. Ga uzgem, pohodim gas do 2k obratov da se olje prerazporedi po masini, potem pa pocasi peljem, saltam pri max 3k, ko se hladilna tekocina segreje do 90 stopinj do 4k, pol pa se par km, pa po gasu.


ampak kdaj je vseen treba stopt po gasu, ko je avto še mrzel...jst mam npr. 2,3 km od hiše stran že zaj**** križišče, kjer počasno uvaljivanje z 20 km/h ni ne zaželjeno ne zdravo :? ...

...torej sprašujem...koliko motorju škodijo ti hitri šusi, pod pogojem, da je prej in potem vožen ogretosti primerno?


Kot sem ze napisal, je bolj kot od olja to odvisno od materialov, iz katerih so narejeni elementi motorja! Olje na obrabo seveda ima dolocen vpliv, nikakor pa je ne more prepreciti ali zmanjsati, ce so materiali slabi! Krizisce, ki ga omenjas, je kar precej stran in tam je motor ze vsaj toliko segret, da mu recimo 4000 obratov ne skoduje pretirano... Najslabse od najslabsega so recimo garaze pod hiso s strmimi dovozi, kjer vsakic, ko speljes ven, avtu kar opazno skrajsas zivljenjsko dobo. Sicer je pa tako, da se z narascanjem temperature tudi obraba manjsa (seveda gledano pri enakem stevilu vrtljajev!). Najbolj kriticnih je tako prvih par sekund po vzigu, pa potem iz minute v minuto manj. Je pa recimo 3000 obratov v deseti sekundi po vzigu enako skodljivih kot (recimo) 5000 obratov cez eno minuto ali, ce hocete, 7000 obratov (rdece polje) pri segretem avtomobilu. Ni nujno, da je tako, to sem navedel zgolj kot primer. Sicer je pa najboljsi pokazatelj obrabljenosti motorja poraba olja. Ce se pozanimate, koliko naj bi ga vas avto porabil (predpisane norme -za vsak motor razlicno) in to primerjate z vasimi opazanji, lahko vidite, pri cem ste... Morda se to: isti motor bo lahko pri visokih obratih porabil tudi do 10x ali vec 10x vecjo kolicino olja, kot pri mirni voznji v nizkih obratih...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To avg 03, 2004 8:42 pm

Loopz je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Jest mam bencinerja Golf IV 1.6 8v. Ga uzgem, pohodim gas do 2k obratov da se olje prerazporedi po masini, potem pa pocasi peljem, saltam pri max 3k, ko se hladilna tekocina segreje do 90 stopinj do 4k, pol pa se par km, pa po gasu.


ampak kdaj je vseen treba stopt po gasu, ko je avto še mrzel...jst mam npr. 2,3 km od hiše stran že zaj**** križišče, kjer počasno uvaljivanje z 20 km/h ni ne zaželjeno ne zdravo :? ...

...torej sprašujem...koliko motorju škodijo ti hitri šusi, pod pogojem, da je prej in potem vožen ogretosti primerno?


Na zalost sva na istem. V novi bajti imam najprej 20m ravnine (dvorisce) potem 130m zelo strmega klanca dol (25%) pol se enih 50m ceste mal na dol po gozdu, potem se moram pa brez kakrsnegakoli pospesevalnega pasu vkljucit na cesto, kjer je omejitev 90 in ovinek, tako da se vidi slabih 100m delc in je treba kr zlo hitr dobit unih 80 notr. Dobr za motor to ni, tko da se skusam temu izogibat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To avg 03, 2004 11:01 pm

Jeba ja, sratka probat mores cim manj ga preganjat dokler se je mrzel, ce negre drugace pac negre...
SAj nekje do pol obratov ni problema, problem je bolj za motor ce bi ga mrzlega gnal use do rdecega polja oz blokade, sploh pa za motorje z turbinami...
Ce so use to zdrzale stare masine, pol se pri novih nebo tak hudo.
lp
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr avg 04, 2004 11:55 am

Hja ce hocete da vete kdaj je masina ogreta se vn majbol splaca nares se en grelc ola k ga greje voda tko bota olje in voda skp ogreta. Na odvodno cevko se prpele senzor kabl se potegne na armaturko v merilnih tem.ola in to je to. Takrt bos tocn vedu kda je masina ogreta kdaj pa ne :P :)

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr avg 04, 2004 12:43 pm

Pille eno dobro lastnost so imeli saabi od leta 92 do leta 96, pa mogoče imajo novi spet to.
Ponoči si priklopil kabel 220V na avto v posebno utičnico in naštimal timer kdaj naj se vklopi. Ob nastavljenem času so grelci v avtu začeli delat. Mašino so ogreli na delovno temperaturo (voda in olje) in potniški prostor na toliko kolikor je bila naštimana klima.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Sr avg 04, 2004 4:12 pm

vi ste mi eni cudni, tip je lepo vprasal da bi mu pomagali in vi se zacnete kregat, mislim ful to zaj njemu kaj pove ce si ker misli da prevec komplicirate in tak dalje, mislim ej, eh...skoda besed, se umikam iz prepira
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr avg 04, 2004 9:06 pm

nebivedu je napisal/-a:Pille eno dobro lastnost so imeli saabi od leta 92 do leta 96, pa mogoče imajo novi spet to.
Ponoči si priklopil kabel 220V na avto v posebno utičnico in naštimal timer kdaj naj se vklopi. Ob nastavljenem času so grelci v avtu začeli delat. Mašino so ogreli na delovno temperaturo (voda in olje) in potniški prostor na toliko kolikor je bila naštimana klima.


Saab-i so itk tolk napredni da se nm se sanja ne :) Pa npr saab 92 cabrio te pride isto kt kaka Bmw 325-ka s tem da ma saab vse bols :)

Lp PiLLLe

P.s Ce koga zanima glede tistga k sm prej reku bom probu upedenat fotke da vm pokazm kako ma to narejen Pugi 405 dizl :P
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr avg 04, 2004 10:00 pm

PiLLLe je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Pille eno dobro lastnost so imeli saabi od leta 92 do leta 96, pa mogoče imajo novi spet to.
Ponoči si priklopil kabel 220V na avto v posebno utičnico in naštimal timer kdaj naj se vklopi. Ob nastavljenem času so grelci v avtu začeli delat. Mašino so ogreli na delovno temperaturo (voda in olje) in potniški prostor na toliko kolikor je bila naštimana klima.


Saab-i so itk tolk napredni da se nm se sanja ne :) Pa npr saab 92 cabrio te pride isto kt kaka Bmw 325-ka s tem da ma saab vse bols :)

Lp PiLLLe

P.s Ce koga zanima glede tistga k sm prej reku bom probu upedenat fotke da vm pokazm kako ma to narejen Pugi 405 dizl :P


SAABi so imeli to ze v 70.ih letih!!! :bow Pa ogrevane sedeze tudi in se in se... :wink:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov