Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
light
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe avg 20, 2004 12:04 pm

Napisal/-a light Pe avg 20, 2004 12:41 pm

Passat 2.0 TDI 136 KM zadnji face-lift model 2004 (smerokazi v ogledalih) ima serijsko vgrajen filter trdih delcev. Pri nekaterih drugih VW modelih pa bodo ti filtri do konca leta na voljo za doplačilo (vsaj v Nemčiji).
 
type r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr avg 11, 2004 6:31 am

Napisal/-a type r Pe avg 20, 2004 12:47 pm

jest mislin da je japan zakon, sam glede na to da nimajo tok dizlou ti predlagam bolj jtd motor kokr dtci . mislim pa da je tdi tud dost ok, deli so pa za italijane najcenejši sam presodi kaj bi meu dons pa itak vsi notorji več manj delajo če znaš delat z njimi :D :D
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 1:17 pm

x - men je napisal/-a:MIKIMOUS : ta je pa bosa, da niso Francozi smeli uporabljatoi tehnologije VW :-P . Saj je vseskozi glavni dobavitelj sistemov za vbrizg dizelskega goriva BOSCH ki nima pomislekov, da jih prodaja francozom. Sploh so pa tehnologijo Common-rail iznašli v Fiatu, le francozi so jo bolj razširili zaradi specifike svojega trga .


Jest nisem govoru o comon rejlu ampak o TDI-ju k so ga razvil že pred drugo svetovno vojno. Pol je pa volkswagen ta sistem dodelu dal ven patent in to je to, če ne bi bli dons sam TDI-ji na svet. :wink:
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 1:26 pm

Bor je napisal/-a:Kakšen dizel! :D
Dizel bo itak pršu na isto ceno k bencin. Pol pa praktično ne bo več razlike. (Mal manjša poraba zato pa par 100k drazji avto). Ne bo več neke računice. Moje mnenje.

Drgac pa poznam tud pasata ki je pr 50k km crknala turbina pa je niso hotli na garancijo menjat dokler ni tip znoru ( še dober da je pravnik) pol so pa zamenjali. Je pa odletu ležaj in se je turbina dobesedno razletela.


Dizel ne more priti na isto ceno kot bencin zaradi cenejše proizvodnje. Tako majhna razlika je le v sloveniji. Drgač pa enaka kubatura popije občutno manj goriva.
Primer iz mojih izkušenj Golf 1.6 105 konjski popije realno ne po nekih normativih 11 litrov moje vožnje 1.9 TDI 90 konjski golf ki ga vozm popije 6.8 l goriva po moji vožnji. To ne pomen da ga šparam. Po ravni cesti pri hitrosti med 90 in 110 km/h je lahko pri tem TDI-ju 3.9 l/100 km. Dobr si preberte pod kakšnimi pogoji tolk popije. Da nebi kdo kej drgač guvoru, TDI-ja je pa sam od zuni vidu.

Končna razlika je rečmo približno 5 litrov goriva zdej pa še ceno v kalkuliraj, pa ti bo jasno da se TDI-ja definitivno bolj splača met. Ko sem ga jest kupoval je bla razlika v ceni dobrih 100 jurčkov.

P.S. Za tiste k mislte da dizli nikamor ne grejo Vectra 1.8 mi ni bal kos pa mam ta švoh dizla.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe avg 20, 2004 1:52 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Dizel ne more priti na isto ceno kot bencin zaradi cenejše proizvodnje. Tako majhna razlika je le v sloveniji


Kaj pa Švica pa Anglija? Tam je dizel že mal dražji od bencina.
Slika
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 2:02 pm

TITan je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:Dizel ne more priti na isto ceno kot bencin zaradi cenejše proizvodnje. Tako majhna razlika je le v sloveniji


Kaj pa Švica pa Anglija? Tam je dizel že mal dražji od bencina.


Razlika je malenkostna. Drgač je pa poraba občutno manjša. Vsaj za tretino če ne več.
V švici in v VB je dizel sam trenutno dražji, predvsem zaradi kritičnih razmer na trgu. Ko bo jeseni izvoljen nov precednik ZDA bo cena padla vsaj za 10%.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe avg 20, 2004 2:15 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Drgač je pa poraba občutno manjša. Vsaj za tretino če ne več.


S tem tvojim zadnjim postom bo tema mocno zasla na off topic :mrgreen:
SlikaSlika
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 2:28 pm

Ok vrnmo se k temi jest prisegam na TDI-je drgač ga nebi kupu. Sem zadovojen, ok je mal bl glasn kot konkurenca, da bi mela pa konkurenca kej bl mirn tek se pa že ne morm strinjat.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe avg 20, 2004 2:46 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Drgač pa enaka kubatura popije občutno manj goriva.
Primer iz mojih izkušenj Golf 1.6 105 konjski popije realno ne po nekih normativih 11 litrov moje vožnje 1.9 TDI 90 konjski golf ki ga vozm popije 6.8 l goriva po moji vožnji. To ne pomen da ga šparam. Po ravni cesti pri hitrosti med 90 in 110 km/h je lahko pri tem TDI-ju 3.9 l/100 km. Dobr si preberte pod kakšnimi pogoji tolk popije. Da nebi kdo kej drgač guvoru, TDI-ja je pa sam od zuni vidu.


Iz mojih izkušen Megane l99 1.6 bencinar normalna poraba 7-7,5l/100km ce si po avto cesti vozu 160 je bla pa 8. Medtem ko je bila poraba ( ob prizgani klimi ) na poti na morje ob lepi vozni navadna cesta 90 avtocesta do 120. 5,1l/100km
Megane 2 1.9 dci poraba skupno med 6,2 - 6,9.
Tk da ne men o neki hudi razliki. Razlika v ceni je pa skor 500k sit.
Jst ne vidim neke hude računice, če ne nardiš letno vsaj 100k km.

Splača se met edin kak majhen dizel Clio, Corsa... 1,5 masine pol pa je do 5l poraba.
To je sam moje mnenje.
Vem pa da grejo enako dober kot bencinarji.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe avg 20, 2004 3:26 pm

Na kratko: dizel je varcnejsi, v vseh pogledil.
Ampak!
Razlike so lahko precej zavajajoce. 4-valjni dizli, ne pretirano zmogljivi (recimo do 110KM) so bistveno varcnejsi od bencinskih motorjev. Poraba enako zmogljivega bencinskega motorja (recimo 1.6, 1.8, 2.0 litra prostornine) se giba okrog 10 litrov. Grobo receno. Dizel porabi precej manj. Nekje 6 litrov. Mocnejsi dizli, 130 konjev recimo, so ze malce pozresnejsi, 7 litrov. Tudi precej varcni.
Medtem ko je pri mocnejsih motorjih razlika manjsa. 2.5 litrski sestavljni dizli so navadno opremljeni z avtomatskimi menjalniki in porabijo okrog 8-9 litrov, pa tudi vec. 10 litrska poraba pri 3-litrskem bmwjevem motorju ni prav nobena redkost. Bencinski motorji s primerljivo mocjo porabijo le kaksen liter ali dva vec. Razlika se obcutno poveca pri ostrejsi voznji, saj bo dizelski motor porabil le nekje pol litra ali liter vec, medtem ko bo bencinskemu poraba narasla tudi do 4 ali 5 litrov.

Navedeni primeri veljajo za nemske motorje, z drugimi nimam merodajnih izkusenj.
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe avg 20, 2004 3:40 pm

Mi imamo doma dva dizla seat cordobo 1.9 TDI (rdeči i) 100 KM in mazdo6 120KM tako, da ju komot med sabo primerjam. Pri seatu je občutek velikega pospeševanja zelo očiten. Turbina se ostro in kar na enkrat odzove ampak v kratkem pasu okrog 1500 RPM, zato daje občutek brutalnega pospeška. Če nebi blo TC bi avto vedno kopal pri pospeševanju v prvi prestavi. Nasplošno je v primerjavi z mazdo občutno glasnejši, povdarek je na občutno. Poraba mešano na recimo malo daljšo relacijo z mojo vožnjo (bol divjo ko ne) je okrog 6l/100km, s tem ko poraba na kratke razdalje lahko znaša več kot 9l/100km, v tov podatkih je stvar precej napihnjena.
Mazda6 je v primerjavi z seatom tišja, turbina se zbudi kasneje in ne tak brutalno. Deluje občutno dalj časa in tudi moč avtomobilu proti rdečemu polju ne upade tak drastično kot seatu. Skopali boste stežka tudi brez TC. Poraba se giblje od 6,8 do 7,2l /100 km ne glede na to na kako relacijo voziš oz kje se voziš (spet ne glih lepa vožnja).
Zakluček: TDI-ju poraba venomer niha od 5l/100km pa tja do 8 tudi 9l/100km, je dosti glasnejši, vibracije se poznajo na stopalkah kot tudi na menjalniku (GOLF IV je čist isti ga ima stric) ima pa precej brutalne pospeške in lepo ga je voziti.
Comon rail pri mazdi je tišji, vibracij skoraj da ni čutiti ampak ni takega brutalnega pospeševanja je pa lažje prehitevati, ker se skoraj do rdečega polja dogaja.

Osebno se doma raje peljem s TDI-jem (seatom) ampak, če bi zbiral avto oz. ga kupoval to sigurno ne bi bil TDI. TDI je za moje pojme hiter traktor :D
Aja mazda 6 je letnik 2003 (15 k km prevoženih), seat letnik 2004 (8 k km prevoženih)

BTW tudi WV koncern ima TDI motor s common rail tehnologijo. Zaenkrat mislim, da je to W8 motor, ki ga vgrajujejo v avdija A8 in je edini iz tega koncerna s to tehnologijo. Sem pa pred kratkim nekje zasledil, da bojo počasi tudi drugi motorji commonrail, ker pri VW ne mojejo oz. ni več možno povečevat pritiska polnjenja motorja oz. so že skoraj pri zgornji meji . :wink:

Mat*r sem se razpisal :lol:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 3:44 pm

Fantje ne vem kje vam taki podatki, glede na moje izkušnje in moj tip vožnje je razlika med 20 in 40%. Kar pomeni če vzamemo Audijev motor 1.8 t (190 km) pokur hitr 13-14 l/100km dočim 2.5 TDI šetvaljna mašina ne presega 10 litrov.

1.6 volkswagnova mašina pa še nikol ni pila pod 8 litrov, še mašina 1.4 (74KM) ne pije pod 7 litrov, kako vem lastnik Seata Leona je tašča.

Renault Senic 1.6 ni še nikdar pokuru pod 8 litri, lastnica naša mami.

V glavnem razlike so velike, še toliko večje če primerjamo sodobne dizlske agregate, ki s pomočjo različnih turbin večajo iskoristek.

Sodobni dizli glede na moč ki jo razvijejo, porabijo občutno manj goriva. ČE porabi Golf II 1.6 (55KM) v povprečju dobre 4 litre, avto tehta okoli 800kg, Golf IV 1.9 TDI pa porabi maksimalno 6.8 litra (90KM) in ima nejak čez 1100 kg. Razlika v kilogramih je očitnaprav tako v kubaturi, poraba pa niti ne.

Pesek v oči je če nekdo reče da se ne splača dizla kupovat, ker jih zgleda premalo pozna.
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe avg 20, 2004 3:51 pm

Dizel se splača, če delaš z njim več kot 20-25 k km na leto drugače ne in to je preračunano. Za prej omejeno mazdo je letni redni servis 60 ksit ne glede na prevožene kilometre za seata oz. golfa pa od 35 do 45 ksit. Za primerjavo je mene za corso stal letni servis 15 k sit :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 3:56 pm

woolff je napisal/-a:Dizel se splača, če delaš z njim več kot 20-25 k km na leto drugače ne in to je preračunano. Za prej omejeno mazdo je letni redni servis 60 ksit ne glede na prevožene kilometre za seata oz. golfa pa od 35 do 45 ksit. Za primerjavo je mene za corso stal letni servis 15 k sit :wink:


Letni servis kušta 22 000 SIt Tok je bil moj zadnji pred enem mesecem, 75 000 km. Res je da se določeni servisi dražji mislm da je na 50 000km tam okol 50k, da je 100000km okoli 110k SIt.

Mislm pa da ne moreš corso pa golfa pa mazdo 6 v ist koš metat, trije popolno različni tipi.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe avg 20, 2004 4:13 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:
woolff je napisal/-a:Dizel se splača, če delaš z njim več kot 20-25 k km na leto drugače ne in to je preračunano. Za prej omejeno mazdo je letni redni servis 60 ksit ne glede na prevožene kilometre za seata oz. golfa pa od 35 do 45 ksit. Za primerjavo je mene za corso stal letni servis 15 k sit :wink:


Letni servis kušta 22 000 SIt Tok je bil moj zadnji pred enem mesecem, 75 000 km. Res je da se določeni servisi dražji mislm da je na 50 000km tam okol 50k, da je 100000km okoli 110k SIt.

Mislm pa da ne moreš corso pa golfa pa mazdo 6 v ist koš metat, trije popolno različni tipi.


Ja sam še to k tolk govorijo... kaj ni treba hodit vsako leto na servis tud če se ne preseže tistih kilometrow :?: :wink:

PS vsi govorijo od tem izračunu jst pa ga nism še vidu :!:

Še nekaj o vprašanju :D .... jst sm vozu TDI (DI rdeče) 115 golfaIV in gre vredu
Jst mam pa HDI in sm tudi zelo zadovoljen

LP 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe avg 20, 2004 4:19 pm

Ta zadnjo si prav povedal v tem je tudi nekaj resnice. Če jih že primerjaš (te tri) je največja razlika med mazdo6 in golfom, če je v igri dizel motor. :wink:

Nasplošno pa je moje mnenje glede na temo takšno:
Tlačilka - šoba sistem pri TDI motorjih ni zastarel saj je zelo doteran, ampak zmankuje jim potencial za nadaljni razvoj. Več pritiska pomeni večje obremenitve in krajšo življensko dobo motorja, zraven tega se zmanjša še zanesljivost.
Commonrail je odprl po moje nove zmožnosti dizelskih motorjev in ga bojo počasi prevzele vse tovarne. Imajo pa še pri tem sistemu mnogo možnosti nadgradnje in nasplošno še imajo ti motorji ogromno neizkoriščenega potenciala.
To je v kratkem pokazala tudi opel vectra OPC, ki ima absolutni rekord moč/ccm in honda acord. :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe avg 20, 2004 4:22 pm

Ja sam še to k tolk govorijo... kaj ni treba hodit vsako leto na servis tud če se ne preseže tistih kilometrow

PS vsi govorijo od tem izračunu jst pa ga nism še vidu

Še nekaj o vprašanju .... jst sm vozu TDI (DI rdeče) 115 golfaIV in gre vredu
Jst mam pa HDI in sm tudi zelo zadovoljen

LP


Najdaljše intervale mislim, da ima opel pri astri in sicer 60k km oz. na dve leti.
Izračunaš si sam, s tem da upoštevaš ceno nafte oz. benza, zavarovanje, davke oz. dajatve in servis. Potem pa primerjaš kilometrino, ki si jo naredil z avtomobilom. Najlažje ti je, če imaš dva avtomobila na razpolago :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe avg 20, 2004 4:24 pm

Za zdaj se mi zdi da sta najbolša: - nov JTD multiyet od fiata (OPEL, ALFA, LANCIA)
- nov HONDIN dizel


PS: pozabu nov HDI 2.0 136hp :P
LP 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe avg 20, 2004 4:27 pm

woolff je napisal/-a:
Ja sam še to k tolk govorijo... kaj ni treba hodit vsako leto na servis tud če se ne preseže tistih kilometrow

PS vsi govorijo od tem izračunu jst pa ga nism še vidu

Še nekaj o vprašanju .... jst sm vozu TDI (DI rdeče) 115 golfaIV in gre vredu
Jst mam pa HDI in sm tudi zelo zadovoljen

LP


Najdaljše intervale mislim, da ima opel pri astri in sicer 60k km oz. na dve leti.
Izračunaš si sam, s tem da upoštevaš ceno nafte oz. benza, zavarovanje, davke oz. dajatve in servis. Potem pa primerjaš kilometrino, ki si jo naredil z avtomobilom. Najlažje ti je, če imaš dva avtomobila na razpolago :wink:


MA pomoje nima na 60.000 km ali 2 leti (oz kak motor :?: )
Slika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe avg 20, 2004 4:30 pm

Ne da se mi zdaj iti v servisno knjižico gledat, je pa ziher nekje med 50 in 70 k km pa na dve leti. Motor pa mislim da je 1.7 dti :roll: Bom šel malo kasneje pogledat :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov