Zame je pa tole najlepši avtoček, kar so ga v evropi naredili.
Renault 5 MAXI TURBO
Tale je bil pa zadnji model, narejen 1987 že z mašino od GTTURBO s samo 1397ccm in 380KM.
Pa še podatki o tem avtu
Carte d'identité
Nom : Renault 5 Maxi Turbo
Année du modčle présenté : 1987
Moteur : Renault 4 cylindres en ligne - Cylindrée 1 397 cm3 - Alésage : 76 mm - Course : 77 mm - Suralimentation par turbocompresseur Garrett T4/T3
Puissance nominale : 380 ch ŕ 7 500 tr/min - Couple 43 mkg ŕ 5 000 tr/min
Boîte de vitesses : 5 rapports AV + marche AR - Embrayage bi-disques
Freins : ŕ disques ventilés ŕ l'AV et ŕ l'AR - Etrier ŕ 4 pistons Refroidissement forcé - Pédalier réglable avec 2 maîtres cylindres AV et AR - Limiteur réglable par levier ŕ main ŕ commande hydraulique
Carrosserie : châssis coque acier ŕ structure renforcée
Dimensions : Longueur 3,66 m - Largeur 1,85 m - Hauteur 1,33 m - Poids 1 080 kg
Performance : de 190 ŕ 274 km/h suivant rapports de boîte
Če kdo zna francosko nej prosim nekatere izraze prevede - nekaj jih razumem, nekaj jih razberem iz podatka, ne vem pa kaj je napisano pod performance.
Tkole pa zgleda danes prodaja takega avta in cena je 110.000 EUR
http://www.carclassic.com/html/AY35.htm
Pa še ena za 165.000 eur
http://www.carclassic.com/html/DG86.htm
Pa še ena, ki so bile samo 3 narejene in 2 sta uničeni od tega - prodaja se pa za 300.000 eurov. Edini še celi primerek, ki tudi ni bil nikoli razbit ali udarjen in ki ima 1527ccm in 450+ KM.
Maxi 5 Super Production.
http://www.suninternational-usa.com/Maxi5-prod.html
Pa še ena ki se prodaja v ameriki za 100.000 dolarjev, je pa spremno vozilo za indy car dirke.
