Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe sep 03, 2004 10:12 am

Nebivedu, zdej si ga pa mal mimo vžgal...

Ja, nemci so bli brez opreme, pa niso več... Zakaj nima noben nč za čez BMW-ja za povedat, pa so bli tut brez opreme?

Glede cen pa (niso preveč ažurne - kakšne pol leta nazaj):

MAZDA3: s primerno turbodizelsko motorizacijo (Fordov 1.6 TD) okrog 4 MIO, pa še nisem siguren, če ima klimo.
MEGANE: 1.9 dci z dobro opremo cca. 4.6 MIO SIT
COROLLA: 2.0 D4D 110 km nekaj čez 4.6 MIO
ASTRA: z 1.7 CDTI motorjem nekje 4.2 MIO, z 1.9 ziher ene 4.5 če ne več.
307: 2.0 HDI ene 4.5 MIO.
GOLF IV : 1.9 TDI sportline ene 4.5 MIO.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 03, 2004 10:18 am

Ja HORSE niso več brez opreme, ker so tok nekakovostne avtomobile začel prodajat, da so mogl z opremo prikrivat svojo nesposobnost - dokaz je GOLF V. Men se zdi, k da grejo vštric s Crveno zastavo - 30 let že delajo isti avto, pa še zdej niso nič novega pokazal v njem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 03, 2004 10:22 am

HORSE je napisal/-a:MAZDA3: s primerno turbodizelsko motorizacijo (Fordov 1.6 TD) okrog 4 MIO, pa še nisem siguren, če ima klimo.
MEGANE: 1.9 dci z dobro opremo cca. 4.6 MIO SIT
COROLLA: 2.0 D4D 110 km nekaj čez 4.6 MIO
ASTRA: z 1.7 CDTI motorjem nekje 4.2 MIO, z 1.9 ziher ene 4.5 če ne več.
307: 2.0 HDI ene 4.5 MIO.
GOLF IV : 1.9 TDI sportline ene 4.5 MIO.


Zraven tega kar si ti napisal postavim en dober avto z vso opremo in podvozjem od Subaru Impreze - SUBARU FORESTER, ki ga novega dobiš za ceno 5,5 mio sit.
V avtu imaš vso opremo in še par dodatkov, poleg neuničljivega subarujevega AWD podvozja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe sep 03, 2004 10:28 am

Čaki, to ni konkurent... Tuki je govora o Turbo dizlih...

Samo sploh ne razumem, zakaj se tok razburjaš... Mogoče zato, ker gre VW-ju, roko na srce, dobro v Sloveniji? Verjemi, da če bi bil VW res tak j**c, ga folk ne bi kupoval... Se strinjam, da je kvaliteta padla, samo kvaliteta ja padla VSEM avtomobilom, razen Subaruju, seveda...
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 03, 2004 10:47 am

HORSE je napisal/-a:Čaki, to ni konkurent... Tuki je govora o Turbo dizlih...

Samo sploh ne razumem, zakaj se tok razburjaš... Mogoče zato, ker gre VW-ju, roko na srce, dobro v Sloveniji? Verjemi, da če bi bil VW res tak j**c, ga folk ne bi kupoval... Se strinjam, da je kvaliteta padla, samo kvaliteta ja padla VSEM avtomobilom, razen Subaruju, seveda...


Ne razburjam se. Sem čisto miren in samo provokativno(in to javno priznam) odgovarjam ljudem, ki mislijo, da je VAG koncern kaj boljši od ostalih.
Od zadnjega narejenega golfa 2 naprej je VAG koncern samo še ena firma, ki gleda samo na svoj zaslužek in delajo vse kar si izmislijo in mislijo, da so naredili nekaj več - so pa na stopnji renaulta in fiata, pa še veliko drugih...

Če bi jim šlo tok dobro v sloveniji, potem bi procentualno prodali več avtomobilov, kot renault, fiat al pa peugeot, pa vseeno mislim, da so pri fiatu in renaultu po prodanih avtomobilih pred VAG koncernom. Pa če bi jim šlo res dobr, bi še vedno prodajal avtomobile brez oprene - a se ti ne zdi.

HORSE sem napisal, da je vsem evropskim avtomobilom padla kvaliteta, pa tudi mnogim japonskim - korejce pa spustimo, ker kvalitete ne more bit, če v tovarni delajo od šibičnih škatljic do tankerjev in avionov, da lahko porabijo vse dele, ki so jih po nesreči naredl u prevelikih količinah.
Trenutno držijo nivo kvalitete mazda, toyota in subaru. Od evropskih pa samo prestižni modeli(beri dražji, ker ni nujno da so ravno prestižni), pa še ti ne vsi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 03, 2004 10:48 am

[quote="HORSE"]Čaki, to ni konkurent... Tuki je govora o Turbo dizlih...
[quote]

Pri subarujih ne moreš govort o dizlih, ker dizla ne delajo in ga najbrž tudi nikoli ne bodo naredil - vsaj v boxer izvedbi najbrž ne.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe sep 03, 2004 10:55 am

Brezveze... Zame je debata v tej smeri zaključena...

Hotel sem samo povedat, da VW ni toliko dražji od ostalih, kot je to postalo splošno mnenje in VW ni več ljudsko vozilo (za vsak žep)... Pričakoval sem komentarje v tej smeri...
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 03, 2004 11:00 am

Res je brezveze. Cene so za primerljive modele približno iste in imajo isto opremo, samo so še vedno 2X previsoke.

Clio(osnovni model), ki pride ven iz tovarne, je vreden po tovarniški ceni vključno z deli in delom za postavt ga iz traku dol natanko 2000 eurov, na cesto postavljen pa 5X več - kdo ima tukaj potem zaslužek.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Real M
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: So feb 28, 2004 5:30 pm

Napisal/-a Real M Pe sep 03, 2004 5:36 pm

DOBRODOSLI V KAPITALIZMU!!!
RIDE OR DIE !!!
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe sep 03, 2004 5:49 pm

Slide je napisal/-a:@Golfy Najprej AUUUUUUUUUUUAAAAAA!!!! :mrgreen:
Sej je VW že vredu :wink: ...samo vodstvo hoče služit mastne dnarje z bednim "tržnim vsiljevanjem" ...čist vse hočjo met.

LP


Sej ti ni treba kupt Volkswagna, čeprov je fino da maš izbiro če recimo glih golfa ne maraš bi mel pa TDI-ja. (sam razmišlanje) :wink:
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe sep 03, 2004 6:06 pm

nebivedu je napisal/-a:Res je brezveze. Cene so za primerljive modele približno iste in imajo isto opremo, samo so še vedno 2X previsoke.

Clio(osnovni model), ki pride ven iz tovarne, je vreden po tovarniški ceni vključno z deli in delom za postavt ga iz traku dol natanko 2000 eurov, na cesto postavljen pa 5X več - kdo ima tukaj potem zaslužek.


za 2000 € to že...
kdo bo pa plaču prenovo tovarne, nove stroje, šolanje delavcev, razvoj novga avtomobila(risanje, testni modeli, testiranja)....
no to je pa tistih dodatnih 2000 €
res je tuki not tud dobiček (ja ddddd)
pol pa prištejemo še davk in dobimo ceno 2 miljona

sej drgač stane izdelava mobitela in polnilca z dostavo v evropo tud sam 500 SIT sam je treba tud razvoj plačat...

vsaka inženirska ura stane, za ravoj nouga auta se nardi več študij, od tega vse razn ene odpadejo, ampak ljudi je treba vseen plačat
podpis
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe sep 03, 2004 6:46 pm

nebivedu je napisal/-a: Men se zdi, k da grejo vštric s Crveno zastavo - 30 let že delajo isti avto, pa še zdej niso nič novega pokazal v njem.


to pa ni res- zdej ma tud odpirač za per! :lol:
no tolk spet ne smeš kritizirat VW-ja, sicer tud sam nisem nevem kakšen privrženec VW-ja a kljub temu menim, da je Golf zelo soliden avto za sicer visoko ceno. Oblike pa ne spreminjajo, ker ne upajo tvegati in s tem izgubiti dobršen del kupcev, ki da veliko predvsem na tradicijo.

Drugač pa v avtomobilski industriji ni čist nič drugač kot v drugih panogah- stremijo k dobičku, kar je seveda razumljivo. Podjetje, ki ni rentabilno, na dolgi rok ne more uspeti..
Let there be rock!
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe sep 03, 2004 6:58 pm

OK se kregamo okrog golfa, jest mam golfa, pa mi je v tem razredu zakon, me noben nau prpriču da bi mel kerga druzga v tem razredu.

OK sej lohk komentirate. Sam da nau kkšen fan BMW-ja reku da je compact boljši k bom :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry .

OK drugi pa lohk napišete da je focus bolš pa kia itd.
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe sep 03, 2004 7:00 pm

:shock: Meni je ta avto tudi ful hud.

Kateri pa si mislite (tisti na prvi strani) :lol: :lol:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip Pe sep 03, 2004 7:04 pm

Slide je napisal/-a:@Golfy Najprej AUUUUUUUUUUUAAAAAA!!!! :mrgreen:
Sej je VW že vredu :wink: ...samo vodstvo hoče služit mastne dnarje z bednim "tržnim vsiljevanjem" ...čist vse hočjo met.

LP


Jah no poglej pa še kakšne druge koncerne pa boš videl, da VW (VAG) glih ni edini: npr. GM, Renault; al pa poglej npr. Hyundai-a od elektronike do avtov in do (enih najboljših) ladij; Daewoo se je bojda ukvarjal tudi z izdelavo jedilnega pribora ipd.

Jeba* ga sej bi jaz tud rad imel čim več (npr. tega prowlerja). To je plan pol me pa ponavad realizacija zje*e :)

LP
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 So sep 04, 2004 3:28 pm

Slide je napisal/-a:Vsem ljubiteljem VW se vnaprej opravičujem za naslednjo izjavo!!!
Ta KUR*EVI FOLCVAGN HOČE TKO ČIST VSE NARDIT, SAMO DA BI SLUŽIL...OD MINI ŠPAROVČKOV DO ULTRA LIMUZIN...HALO...pa nič ni ornk več :evil:



no offence nc ni orenk vec...včasih smo mel fiate za j***a....zdj so itk vsi:)
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov