JOYride je napisal/-a:@mejekul: lepo pravilo je to in vrjem da tut js spustim dost ljudi tko pred sebe (ce res vidm koga k na silo nekam rine - tazga ne!), ampak se zmeri je to samo odraz vljudnosti in ne obveza. Un ko prehiteva se more prepricat da se bo lohk tut vkljucu po prehitevanju (prehitevani pa naj ne bi pospeseval med tem).
Evo 2 primera (sicer ze obdelana ampak se enkrat):
Nekdo te prehiteva, te prehiti, se zrine pred tebe, zabremza in BUM. Tvoja krivda!
Nekdo te prehiteva, te prehiti, a se ne more zrint pred tebe, zato se bocno zaleti vate. Njegova krivda!
Zdej se bo ziher kdo najdu k bo to kritizerou sam nej povem da to tko je, preverjeno pri razlicnih organih.
Shatzy je napisal/-a:Juhica pa Luca mata prou. Zastoji nastanejo zato, ker se usi vozniki (predvsem stariejši vozniki) postavijo na vozni pas, ker so jih včasih tko učil. Zadrga je zato, da je obrmenjenjnost obeh pasov enakomerna in da je prepustnost "grla" vedno enaka, in s tem se kolona teoretično ne bi smela ustavt. Praktično je to zarad varnostne razdalje nemogoče.
jakaracman je napisal/-a:Shatzy je napisal/-a:Juhica pa Luca mata prou. Zastoji nastanejo zato, ker se usi vozniki (predvsem stariejši vozniki) postavijo na vozni pas, ker so jih včasih tko učil. Zadrga je zato, da je obrmenjenjnost obeh pasov enakomerna in da je prepustnost "grla" vedno enaka, in s tem se kolona teoretično ne bi smela ustavt. Praktično je to zarad varnostne razdalje nemogoče.
Točno tako. Treba je peljat do zožitve in šele pred njo se koloni združita. Kdor je že kdaj v tujini doživel zožanje AC (še posebej v nemčiji) točno ve, da prezgidnje vključevanje na drugi pas pomeni takojšen nastanek zastoja. Najprej do zapore, potem pa vključevanje v drugo kolono ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov