Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe sep 17, 2004 9:03 am

sonic je napisal/-a:
Dobr se res lahko prodaja samo ne zarad svoje kvalitete in dobrih lastnosti ampak zarad imena. Cena previsoka 100%... To je tako kot clio pr nas.


Ma ne vem če je cliotova cena res toliko previsoka (glede na ostale avte v tem razredu). Sem jih pred meseci kar nekaj preizkusil (getz, 206, VW polo) in se odločil za cliota 1.4. Od cliota je bil cenejši samo Hyundai getz 1.3, ki mi sploh ni bil všeč (če bi vzel cenejšega cliota, torej s 3 vrati in 1.2 mašino, pa skoraj ne bi bilo razlike v ceni). Zmogljivosti in splošen občutek so me pa najbolj prepričali pri cliu. Bil je od vseh tudi daleč najbolje opremljen in so dali 4 leta garancije - čista zmaga.

Golf je pa klasika že par desetletij. Štirica mi je delovala zelo kvalitetno narejena (vsaj notranjost), ergonomsko sploh super pogruntan in za vozit mi je bil super avto (mi ga je enkrat kolega posodil, 1.6 bencinarja). Čeprav sem bral, da so se tudi golfi relativno dosti kvarili.
Bo pa najbrž držalo, kar so v Autobildu napisali pri vzporednem testu Golfa V in nove Astre: golfa bodo večinoma kupili bolj tradicionalistično in konzervativno naravnani kupci, Astro pa bolj dinamični in odprti za novosti.

Če bi jaz kupoval nov avto tega ranga (če bi si lahko privoščil), bi pa skoraj gotovo kupil astro (preden so jo lansirali, sem bil pa zagledan v megana II). Mi je vsestransko bolj všečna od golfa, pa še cenejša je.


Točno, drugi komentarji niso potrebni :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe sep 17, 2004 11:53 am

Čojko je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:Tist k prav da so TDI-ji zastareli se mot, v pospeških posekajo vso konkurenco, končno imajo tudi večjo, porabo manjšo. Primerjaj pa konkurenčne med sabo.

Novi Golf je tehnični biser.


:ne

Dokazi:
- VW vztraja na principu črpalka šoba, medtem ko so ostali že zdavnaj prešli na skupni vod in sedaj prihajajo na naslednjo generacijo "malih dizlov" s 1.6 ali celi 1.4 kubature in okoli ali celo preko 100 KM.

- malo sem pobrskal po konkurenci in iskal primerljive avtomobile
osnova Golf 1.9 TDI, 105KM, 250NM, poraba 4,3 - 6,5l, 187km/h, 11.3 s, 4,7 MSIT
konkurenca:
Corolla 2.0 D4 110KM, 250NM, 4,3 - 7,2l, 185km/h, 10,9s, 4,6MSIT
P307 SW HDI 110KM, 250NM, 4,4 - 7,2l, 183km/h, 13,8s, 4,6MSIT
Megane 1.9 dci 120KM, 270NM, 4,4 - 7,2l, 196km/h, 10,5s, 4,5MSIT
Mazda 3 1.6 di 109KM, 240NM, 4,3 - 6,2l, 182km/h, 11,5 s, ???? MSIT
Elantra 2.0 crdi 112KM, 235NM, 4,9 - 8,2l, 190km/h, 11,3 s, 3,3 MSIT
Stilo 1.9 JTD 115KM, 255NM, 4,3 - 7,4l, 190km/h, 10,7 s, 3,4 MSIT
Xsara 2.0 HDI 110KM, 250 NM, 4,2 - 7,0l, 193km/h, 11,5 s, 4,2MSIT (Exclusive, sedaj v akciji 3,4MSIT) - isti motor kot v P307
Alfa 147 1.9 JTD 110KM, 275NM, 4,5 - 7,7l, 189km/h, 10,5s, 4,8MSIT
Astra 1.7 tdci 100KM, 240NM, 4,2 - 6,4l, 181km/h, 12,3s, 4,3 MSIT
Mondeo 2.0 TDCI 115KM, 285NM, 4,4 - 7,8l, 197km/h, 10,8s, 5,2MSIT (ima 1,5 tone - vsaj 200kg težji od vseh ostalih)

Tako, da.... To so zgolj samopomilovanja lastnikov novih Golfov. Nekdo je enktrat rekel "Novi Golf za Slovenčke, stari golf pa za južnjake". Če malo pogledamo voznike starih in novih golfov se lahko sami prepričamo, da možakar niti ni tako mimo ustrelil.

Čez dober mesec bo pri nas C4, ki bo popolnoma nov avto in bo zanimivo narediti primerjavo proti Golfu (Golf 1.9 tdi 105KM proti C4 1.6 HDI 110KM) tako po tehnološki kot po stroškovni plati.

Lp Čojko


Ok dobr da nis za primerjavo SDI-ja vzel
pa vzemimo 2.0 TDI 140 KM 320 nM porba 5.4-5.7 končna 203 kmh pospeški 9.3 s
cena od švih 5 mio naprej pa do 7 mio.

Vsi ki so 2.0 majo manj navora od volkswagnove mašine, manj letijo več pokurjo. Podatke sem skopiru z uradne strani.
poraba pri 19. tdi je uradno 5.0-5.3

Da se namo o porabi skregal jest vsaga tuki k je predstavlen lohk stišim na več kot 10 l/100, definitivno so tovarne dale neko srednjo porabo ven in tuki je volkswagen najboljši.

Je pa 2.0 TDI na začetku razvoja in mislim da sledijo močnejše različice.

A ja ker avto ma trenutno najmočnejšega dizla serijsko v seb. Mercedes, BMW ne ne , Tuareg V10 TDI 313 konj pa 750 navora. To ne paše k debati.

So pa tud manjši dizli 1.4 TDI 75 konjski k poganja lupota 3l. pa Polote, ampak manjše kubature so pa za ta razred kokr je golf in podobni mal premal.

Drgač pa stari 1.9 TDI 110 KM letijo 193 km/h pa majo sam 235 navora, prožnost v peti prestavi pa je boljša kokr BMW 523 stari model med 80 in 120.

Konkurenca se prebližuje ampak ujel pr novih izdelkih jih še niso, 1.9 TDI 105 konj je sam mal posodoblen 110 konjski tdi, 2.0 je pa nov motor in stem primerjajte. Kubatura za tisti nekaj ccm pa tu nima veze.
 
Uporabniški avatar
DeNo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če maj 13, 2004 1:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DeNo Pe sep 17, 2004 12:26 pm

Torej kot kažejo navedbe nad menoj je jtd po vseh karakteristikah vsaj enak, če ne boljši od tdi-ja. In pa seveda dosti cenejši! Se pa strinjam da je tdi sigurno eden boljših dizlerjev ampak imam občutek, da so drugi zelo napredovali, in bodo sigurno prevzeli primat vw v tem.
Sam vozim common-raila (cdti ali jtd) in moram reči da je zelo uglajen in odziven dizelček, moram pa priznati da nimam kej preveč izkušenj z ostalimi dizlerji.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 17, 2004 12:28 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:
pa vzemimo 2.0 TDI 140 KM 320 nM porba 5.4-5.7 končna 203 kmh pospeški 9.3 s
cena od švih 5 mio naprej pa do 7 mio.

Vsi ki so 2.0 majo manj navora od volkswagnove mašine, manj letijo več pokurjo. Podatke sem skopiru z uradne strani.
poraba pri 19. tdi je uradno 5.0-5.3

Konkurenca se prebližuje ampak ujel pr novih izdelkih jih še niso, 1.9 TDI 105 konj je sam mal posodoblen 110 konjski tdi, 2.0 je pa nov motor in stem primerjajte. Kubatura za tisti nekaj ccm pa tu nima veze.


Tako mimogrede vzamimo motor ki poganja Peugeota 407 in po novem tudi 307 je 2.0HDI
Podatke imam samo za 407 ker za 307 še ni uradnih.
Torej:
2.0 HDI 16V
136KM 320Nm(340 trenutnega)
Porabi v avtu ki je v osnovi 360kg težji povprečno 5,9l na 100km

Mazda je že(poleti 2002) pred predstavitvijo golfas 2.0 TDI dala na trg mazdo 6 s 2.0 motorjem ki ma 136KM in 310Nm.

Če to ne pomeni da je t.i. zaostala konkurenca ujela če ne prehitela golfa res ne vem kaj pol to je...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe sep 17, 2004 12:50 pm

Pa kaj mate tolko proti novemu golfu. Če ti je všeč ti je všeč če ti ni ti ni. Nevem zakaj take razprave glede kvalitete in cene. Če maš keš si ga kupi če ne pa adijo.
Slika
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe sep 17, 2004 12:58 pm

Templar je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:
pa vzemimo 2.0 TDI 140 KM 320 nM porba 5.4-5.7 končna 203 kmh pospeški 9.3 s
cena od švih 5 mio naprej pa do 7 mio.

Vsi ki so 2.0 majo manj navora od volkswagnove mašine, manj letijo več pokurjo. Podatke sem skopiru z uradne strani.
poraba pri 19. tdi je uradno 5.0-5.3

Konkurenca se prebližuje ampak ujel pr novih izdelkih jih še niso, 1.9 TDI 105 konj je sam mal posodoblen 110 konjski tdi, 2.0 je pa nov motor in stem primerjajte. Kubatura za tisti nekaj ccm pa tu nima veze.


Tako mimogrede vzamimo motor ki poganja Peugeota 407 in po novem tudi 307 je 2.0HDI
Podatke imam samo za 407 ker za 307 še ni uradnih.
Torej:
2.0 HDI 16V
136KM 320Nm(340 trenutnega)
Porabi v avtu ki je v osnovi 360kg težji povprečno 5,9l na 100km

Mazda je že(poleti 2002) pred predstavitvijo golfas 2.0 TDI dala na trg mazdo 6 s 2.0 motorjem ki ma 136KM in 310Nm.

Če to ne pomeni da je t.i. zaostala konkurenca ujela če ne prehitela golfa res ne vem kaj pol to je...

Tega motorja še ni zuni, pol lohk še mal špekuliramo oziroma se govori o 2.0 TDI-ju z 180 konji, mislm da lohk govorimo sam o tistih ki so vgrajeni, tisti dajejo dejansko primerjavo o trenutnem stanju kaj pa bo pa bomo vidl.

Dejansko je Golf v svojem razredu zopet postavil merila v vseh pogledih, čeprav osebno mi oblika ni glih najbolj všeč ker spominja na 307-ko, bi mogu bit nižji.
Je pa fajn da ma francosko konkurenco, ker pol ne more volkswagen mirno spat in se more skoz borit za svoje mesto in je trenutno pomoje čist realno na prvem mestu.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 17, 2004 1:16 pm

MIKIMOUS je napisal/-a: Tega motorja še ni zuni, pol lohk še mal špekuliramo oziroma se govori o 2.0 TDI-ju z 180 konji, mislm da lohk govorimo sam o tistih ki so vgrajeni, tisti dajejo dejansko primerjavo o trenutnem stanju kaj pa bo pa bomo vidl.

Dejansko je Golf v svojem razredu zopet postavil merila v vseh pogledih, čeprav osebno mi oblika ni glih najbolj všeč ker spominja na 307-ko, bi mogu bit nižji.
Je pa fajn da ma francosko konkurenco, ker pol ne more volkswagen mirno spat in se more skoz borit za svoje mesto in je trenutno pomoje čist realno na prvem mestu.


Miško!

Ta motor je že zunaj tak od kar je v prodaji 407 (je tudi v novem volvotu-brez filtra delcev bo dolgoročno tudi v mazdah in Fordih) in to je že od maja letos 25.10 pride že karavan. V 307 je že vgrajevan in je tudi v ceniku vendar še niso update-al kataloga.

Mimogrede tako motoriziran 407 stane od 5.530.000SIT dalje .(Golf 2.0 TDI pa ima še doplačil tu noter od avtomatske dvopodročne klime dalje) pa že vstopni model s tem motorjem ima že srednji paket paket opreme.

Če mogoče ne veš zakaj ma stari TDI 5KM moči več kot novi je to zaradi tega, ker niso uspeli naredit motrja ki bi imel dovolj nizke emisije da bi brez filtra delcev( kjer so tudi zaspali ) pri isti moči mel manj dušikovih oksidov in bi imel Euro 4 norme.

Mimogrede je Peugeotu uspelo iz 2.2HDI-(predhodniku sedanjega2.0HDI) ki je bil prvi s FAP filtrom delcev prvi, preiti na 2.0HDI sedaj pri manjši prostornini uspelo zmanjšat in porabo in emisije hkrati pa so povečal moč za 4KM in navor za 15Nm
Zadnjič spremenil Templar, dne Pe sep 17, 2004 1:19 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe sep 17, 2004 1:16 pm

Za nekatere ja za nekatere ni na prvem mestu. Evo ti članek:

http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... 40e3ee4553

:wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe sep 17, 2004 1:43 pm

Templar je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a: Tega motorja še ni zuni, pol lohk še mal špekuliramo oziroma se govori o 2.0 TDI-ju z 180 konji, mislm da lohk govorimo sam o tistih ki so vgrajeni, tisti dajejo dejansko primerjavo o trenutnem stanju kaj pa bo pa bomo vidl.

Dejansko je Golf v svojem razredu zopet postavil merila v vseh pogledih, čeprav osebno mi oblika ni glih najbolj všeč ker spominja na 307-ko, bi mogu bit nižji.
Je pa fajn da ma francosko konkurenco, ker pol ne more volkswagen mirno spat in se more skoz borit za svoje mesto in je trenutno pomoje čist realno na prvem mestu.


Miško!

Ta motor je že zunaj tak od kar je v prodaji 407 (je tudi v novem volvotu-brez filtra delcev bo dolgoročno tudi v mazdah in Fordih) in to je že od maja letos 25.10 pride že karavan. V 307 je že vgrajevan in je tudi v ceniku vendar še niso update-al kataloga.

Mimogrede tako motoriziran 407 stane od 5.530.000SIT dalje .(Golf 2.0 TDI pa ima še doplačil tu noter od avtomatske dvopodročne klime dalje) pa že vstopni model s tem motorjem ima že srednji paket paket opreme.

Če mogoče ne veš zakaj ma stari TDI 5KM moči več kot novi je to zaradi tega, ker niso uspeli naredit motrja ki bi imel dovolj nizke emisije da bi brez filtra delcev( kjer so tudi zaspali ) pri isti moči mel manj dušikovih oksidov in bi imel Euro 4 norme.

Mimogrede je Peugeotu uspelo iz 2.2HDI-(predhodniku sedanjega2.0HDI) ki je bil prvi s FAP filtrom delcev prvi, preiti na 2.0HDI sedaj pri manjši prostornini uspelo zmanjšat in porabo in emisije hkrati pa so povečal moč za 4KM in navor za 15Nm

Očitno ne znaš brat, vendar 1.9 TDI motorjev ne razvijajo več, ampak jih samo posodobljajo, tako da ustrezajo normam.

Golf V 2.0 TDI vstopni model je 5.081.000 SIT, ne zdi se mi pretirano, ker zraven dobim praktično najbolj napredni avto trenutno v svojem razredu. Vzel bi še DSG menjalnik, ki je trenutno najboljši.

Drgač pa čudno da omenjaš 407-ko z golfom, oziroma da bi ga imel raje, to je tvoja osebna odločitev. Če smo pa glih pri avtomobilu, po revijah piše da ni nič posebnega, da je naprimer lega na cesti pri nekaterih konkurentih boljša, proti A4 se 407 ne more primerjat. Mogoče pele A4 v litrih prtlažnika pa v cm na zadnjih sedežih, kar me pa ne moti, če bi me bi kupu enoprostorca.

Mormo pa še neki vedt da se stari motorji 1.9 TDI poslavlajo in da so v grobi obliki prisotni 10 let, prihajajo novi. Konkurenca je komaj v zadnjih dveh letih dohitela trenutne TDI-je. Mislm da Volkswagen šele začenja pravo ofenzivo, z lahkimi in zmogljivimi motorji.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 17, 2004 2:21 pm

MIKIMOUS je napisal/-a: Očitno ne znaš brat, vendar 1.9 TDI motorjev ne razvijajo več, ampak jih samo posodobljajo, tako da ustrezajo normam.


In to naj bi bilo phvalno?! :?

MIKIMOUS je napisal/-a:Golf V 2.0 TDI vstopni model je 5.081.000 SIT, ne zdi se mi pretirano, ker zraven dobim praktično najbolj napredni avto trenutno v svojem razredu. Vzel bi še DSG menjalnik, ki je trenutno najboljši.

Se ti ne zdi pretirano!!! 5miljonov za avto srednjega razreda s malo več konji!!!
Pozabljaš tudi da je DSG dobrih 400 jurjev pa ESP za 150jurjev pa Avtomatska klima 60jurjev pa zadnje elktrične šipe 40jurjev pa nadzor radia ob volanu 40 jurjev pa...

Ko vse skupaj sešteješ ugotviš da maš en mali qrac od avta ko stane slabih 6 milijonov... Za ta denar dobiš avto višjega razreda s enako ali več konji, več opreme in prostora Recimo Avensis, Mazda 6, 407, Vectra če že hočeš... In to je za avto velikosti golfa razumno??? Pa ne se hecat no :?


MIKIMOUS je napisal/-a:Drgač pa čudno da omenjaš 407-ko z golfom, oziroma da bi ga imel raje, to je tvoja osebna odločitev. Če smo pa glih pri avtomobilu, po revijah piše da ni nič posebnega, da je naprimer lega na cesti pri nekaterih konkurentih boljša, proti A4 se 407 ne more primerjat. Mogoče pele A4 v litrih prtlažnika pa v cm na zadnjih sedežih, kar me pa ne moti, če bi me bi kupu enoprostorca.

407 sem omenil ker je to avto za razred večji in ima enako ceno več opreme in napreden motor. Kar se tiče samega avta sem slišal da je lega na cesti odlična. Avto so na Top Gear testu uporabili za foro kot štartni avto v eni seriji pa avto ni niti enkrat zdrsnu ... Avto mi je zanimiv zaradi in predvsem motorja.

MIKIMOUS je napisal/-a:Mormo pa še neki vedt da se stari motorji 1.9 TDI poslavlajo in da so v grobi obliki prisotni 10 let, prihajajo novi. Konkurenca je komaj v zadnjih dveh letih dohitela trenutne TDI-je. Mislm da Volkswagen šele začenja pravo ofenzivo, z lahkimi in zmogljivimi motorji.


No ja mislim da jih je s 1.6 dizli ki imajo 110KM že prehitela.
Če bo kdo začel ofenzivo bojo to predvsem azijcij. Toyota že grozi z novim superzmogljivim dizlom, honda napoveduje prenos tehnologije poltrdnega zlivanja v manjše kubature, hyundai razmišlja v smeri variabilnih lopatic turbota in ventilov...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe sep 17, 2004 2:37 pm

MIKIMOUS je napisal:
Golf V 2.0 TDI vstopni model je 5.081.000 SIT, ne zdi se mi pretirano, ker zraven dobim praktično najbolj napredni avto trenutno v svojem razredu. Vzel bi še DSG menjalnik, ki je trenutno najboljši.

Se ti ne zdi pretirano!!! 5miljonov za avto srednjega razreda s malo več konji!!!
Pozabljaš tudi da je DSG dobrih 400 jurjev pa ESP za 150jurjev pa Avtomatska klima 60jurjev pa zadnje elktrične šipe 40jurjev pa nadzor radia ob volanu 40 jurjev pa...

Ko vse skupaj sešteješ ugotviš da maš en mali qrac od avta ko stane slabih 6 milijonov... Za ta denar dobiš avto višjega razreda s enako ali več konji, več opreme in prostora Recimo Avensis, Mazda 6, 407, Vectra če že hočeš... In to je za avto velikosti golfa razumno??? Pa ne se hecat no


Eto se podpišem. In če pogledaš tako tut bmw 1-ka ni drag. pa je 2.0dizl z 150KM kar pošteno nese golfiča. Da ne omenjam kolk je tišji in pomoje bolj napreden kot golf.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe sep 17, 2004 2:46 pm

No popravek!! Ima celo 163 KM kar pomoje je bolše od golfovih 140 konjev.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 17, 2004 2:55 pm

andrej777 je napisal/-a:No popravek!! Ima celo 163 KM kar pomoje je bolše od golfovih 140 konjev.


Če se prav sponim je tako motoriziran le 6,5 miljončkov kar je samo miljon več ko golf pa je notranje in zunanje lepše oblikovan če za golfa sploh lahko rečemo da je noter sploh oblikovan-(bi še vse nekak šlo če le nebi imel volana iz lednje s začetka šetnajstega stoletja)

Pa da ne pozabimo je BMW je avto vse ostalo so prevozna sredstva 8)
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe sep 17, 2004 4:50 pm

Kaj bo pa s temi motorji oziroma z njivovo vzdržljivostjo ko bojo imeli 300.000km? Mislim na te dizle ki so malo naviti: 1.6--->110km, 2.0--->160km....
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe sep 17, 2004 8:48 pm

ule je napisal/-a:Kaj bo pa s temi motorji oziroma z njivovo vzdržljivostjo ko bojo imeli 300.000km? Mislim na te dizle ki so malo naviti: 1.6--->110km, 2.0--->160km....


300.000 bo vsen zdržu... samo... 500-600 tisoč pa zihr ne tako kot tapravi stari dizli.

Pa tut nebi bil problem nardit tako vzdržliv in močan avto samo jim ni interes. So bol veseli če crkne da novga kupš.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 17, 2004 9:07 pm

andrej777 je napisal/-a:
ule je napisal/-a:Kaj bo pa s temi motorji oziroma z njivovo vzdržljivostjo ko bojo imeli 300.000km? Mislim na te dizle ki so malo naviti: 1.6--->110km, 2.0--->160km....


300.000 bo vsen zdržu... samo... 500-600 tisoč pa zihr ne tako kot tapravi stari dizli.

Pa tut nebi bil problem nardit tako vzdržliv in močan avto samo jim ni interes. So bol veseli če crkne da novga kupš.


Poleg tega gre danes tehnologija tako hitro naprej da se niti lastniku ne splača če še vedno vozi tako kripo. Sicer pa mislim da bi taki dizli ob rednem servisu menjavi kake črpalke filtra ali turbine šli v nedogled. Poglej recimo motorje v tovornakih. To so interkulirani in turbirani motorji ki zdržijo precej. Če primerjamo velikost teh v osebnih katerih se tehnologija ne razlikuje je osebni glede na zmogljivosti celo na boljšem glede na to koliko je dejansko obremenjen,

Kar se tiče tehnologije; dizli kot tehnologija v osebnih avtih so praktično stali na mestu do nekje zgodnjih devetdesetih. Od takrat so dizli povečali moč navor za do 32X zmanjšali izpuhe itd.

Bencinarji pa so v istem času ostali bolj ali manj isti-seveda govorimo o veliko serijskih modelih. Razen mogoče porabe kakega konjčka več niso ravno odkrivali amerike.

Edini dinozaver starih dizlov je SDI brez turbince in hladilnika. Koliko ti zdržijo ne vem so pa težki in nezmogljivi... Si pa lhko prepričan de ne uporabljajo istih metrialov kot pri turbinskih in hlajenih dizlih...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Pe sep 17, 2004 11:09 pm

Še dobro da ste pozabili na Hondine diesel motorje nove ...mislim da lahko da vse po spisku v koš.
sicer pa do leta 2010 ni daleč,ko več ne bodo prihajali na trg ti ropotajoči hitrovrteči traktorčki, ker ne bodo mogli zadostiti strogim ekološkim standardom ali pa bodo tako dragi zaradi vgrajenih očiščevalnih komponent, da se jih ne bo splačačo ne izdelovat in ne kupovat, da o stroških vzdrževanja ne govorimo.

dizli obremenjujejo okolje trikrat bolj kot benzinarji, treba jih je dodatno obdavčit ali pa D-2 podražit na ceno benzina da se ne bomo dušili v kolonah z žveplom :P :P
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček So sep 18, 2004 11:40 am

Templar je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:No popravek!! Ima celo 163 KM kar pomoje je bolše od golfovih 140 konjev.


Če se prav sponim je tako motoriziran le 6,5 miljončkov kar je samo miljon več ko golf pa je notranje in zunanje lepše oblikovan če za golfa sploh lahko rečemo da je noter sploh oblikovan-(bi še vse nekak šlo če le nebi imel volana iz lednje s začetka šetnajstega stoletja)

Pa da ne pozabimo je BMW je avto vse ostalo so prevozna sredstva 8)


Glede oblike pa tolk ne mi kle čez golfa, volan je lohk rečem najboljši v svojem razredu.

Spet ceu kup stvari napoveduješ.

V praksi pa omenjeni izdelki težko držijo z mojmu 90 KM motorčkom, eno je tovarniško natolcevanje drugo je praksa.

Mislm da ni sam pomembno kolk je močan in prožen motor kjer je Golf v špici. Nič ne rečem lahko da je v kkšnem avtomobili njegovega razreda boljši motorj vendar za neki %.

Lego na cesti si z A3 delita prvo mesto. Ne mi zdej z kkšnimi športnimi verzijami, ampak čist navadne.

Tehnka ki je opremljena vanj od elektronike do mehanike sodi med najboljše.

Materiali oblazinjenja, armature.... so pa itak v tem razredu najboljši.

Zakaj je že cena pol takšna?
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So sep 18, 2004 2:20 pm

Mislm da ni sam pomembno kolk je močan in prožen motor kjer je Golf v špici. Nič ne rečem lahko da je v kkšnem avtomobili njegovega razreda boljši motorj vendar za neki %.


Hm.. Jassem pa ravno nekje bral da majo VW motorji moč in navor dost bol stlačen na določene obrate in se do tistih rdečih obratov zavrtijo brez kakršnega koli veselja. BMW in podobni pa sicer nimajo tazga šusa pri določenih obratih samo pa čez celo območje vlečejo lepše in bol enakomerno.

Doma mamo transporterja(2,5 TDI 107KM se mi zdi) in MB 200d (2.0 75KM). Če pelaš enga al pa druzga se ti zdi kot noč in dan ker transporter pri mekaj čez 2000 obratov potegne ko šus samo pol pa kr ni in ni čez 3000. MB je pa len ampak vleče od štandgasa skus enako. Smo šli pa iz krka domov čez un prelaz jelenje (900m višinske razlike v ene 20km) . Uglavnem jz sem pelu kombija 5 nas je blo pa neki prtlage v kombiju, brat pa z MB pa 4 notr pa tut neki prtage. Oba kr dobr poznamo cesto ker gremo velikrat v prikolico dol pa sem brata naprej spustu da bomo šli pač tako hitr kot bo bil MB zmožen it. Nazadnje pa jz nisem njega dohajal. Si nebi nikol mislu da ma pogoje da mi pobegne v hrib pa se je kr odaljeval.

Mogoče je pa res bolš da maš uporabnih samo območje cca 1000 obratov da lahko avto mal več šaltaš da ti dolgcajt ne rata. :roll: :roll: :roll:
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So sep 18, 2004 3:05 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Glede oblike pa tolk ne mi kle čez golfa, volan je lohk rečem najboljši v svojem razredu.


Ja če voziš ladjo :?

MIKIMOUS je napisal/-a:Lego na cesti si z A3 delita prvo mesto. Ne mi zdej z kkšnimi športnimi verzijami, ampak čist navadne.


Za A3 nisem ziher samo ko je bil primerjalni test na eni neški TV proti mazdi3 je ta sploh po legi v ovinkih dobesedno povozla golfa..

MIKIMOUS je napisal/-a:Tehnka ki je opremljena vanj od elektronike do mehanike sodi med najboljše.


A zato se tega največ menja pod garancijo pri VW...

MIKIMOUS je napisal/-a:Materiali oblazinjenja, armature.... so pa itak v tem razredu najboljši.


Ja res je najboljše sploh če maš rad čričke. Po enih 20.000 prevoženih je že kr cel orkester...

MIKIMOUS je napisal/-a:Zakaj je že cena pol takšna?


Res nebi vedu, sem mislu da ti veš, ko jih tak hvališ zakaj pol nas sprašuješ... :wink:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov