Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Po sep 20, 2004 10:53 am

A ja pa še to. V statistikah se vodijo kot napake tud če avto na cest ustane brez bencina.

Če je tu Clio na prvem mestu, pomen, da je večji procent žensk pozablo natankat...
Pol je pa Clio zanič avto.

Če je VW-jev 20 miljionov pa če jih je 1 miljon melo določene ežave tud če pozabijo tankat, je pol avto zanič, če pa ma ferrari 2 okvare na 2000 avtov je pa to mal.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po sep 20, 2004 10:55 am

I drive renault or should i say i used to until i crashed :) now i drive peugot and i didnt have no problems at all with none of these 2 cars :) tko da pubeci moji vsi ste tolk pametni in sj vete kako se v vrtcu zajebavajo : pametnejsi odneha :P :)


LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 20, 2004 11:05 am

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
samo_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne jul 11, 2004 3:09 pm

Napisal/-a samo_ Po sep 20, 2004 11:18 am

Ne vem katere statistike berete ampak adac je včasih delal 2 statistiki po znamkah in posameznih modelih za različno stare letnike. Ena lestvica je bila narejena na podlagi intervencij na terenu, druga na podlagi njihovih servisnih centrov. Obe sta si bili precej podobni. Ta statistika je bila včasih v celoti objavljena v prilogi Dela. Tega zdaj več ni. Ali ima kdo od vas kakšne novejše podatke?? Pa ne tisto skrajšano varianto na kateri je le nekaj najbolj prodajanih avtov, ali celo lestvico po znamkah - bullshit!
-------------------
samo

ps
glede na to kar smo v naši familiji vozili - jap., nem. in fra. avte, tej statistiki 80% verjamem.
 
DJ Dry Visage
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So dec 13, 2003 10:24 pm

Napisal/-a DJ Dry Visage Po sep 20, 2004 11:19 am

a polmamo sam mi tako smolo da mormo kej rihtat :o kr edin s kermo ni blo blemov je bil clio1, laguna, a6, pa bmw5. Pr drugih avtih a3, peugeot 405, peugeot 307, renalt 11, opel vectra, a4, passat, bmw3, punto je pa sigurn bil vsak na garancijskem servisu.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po sep 20, 2004 11:32 am

Statistika obravnava CELOTNO ZNAMKO in ne le tvoj letnik, model, tip motorja in opremo -


No ampak potem pa ta statistika ni več kdovekako uporabna. Namreč ko se odločaš za nakup avta, ponavadi gledaš določen avtomobilski razred, pri nakupu rabljenega določiš tudi relativno ozek interval letnika (npr med 2000 in 2002).
Ne izbiraš med "Renaultom", "Oplom" in "VW", ampak med meganom, astro in golfom (ali pa twingo in lupo). Najbrž se noben ne odloča med twingom in laguno, tudi ne med corso in VW phaetonom...

In (tudi če odmislilmo abotnosti tipa "z VWjem sem ostal na cesti, ker mi je zmanjkalo benza") so tudi razlike med posameznimi vrstami okvar. Če crkne lučka v pepelniku, je to dosti manjši problem kot okvara električnega dviga šip, še veliko bolj zoprna je okvara motorja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po sep 20, 2004 11:59 am

sonic je napisal/-a:
Statistika obravnava CELOTNO ZNAMKO in ne le tvoj letnik, model, tip motorja in opremo -


No ampak potem pa ta statistika ni več kdovekako uporabna. Namreč ko se odločaš za nakup avta, ponavadi gledaš določen avtomobilski razred, pri nakupu rabljenega določiš tudi relativno ozek interval letnika (npr med 2000 in 2002).
Ne izbiraš med "Renaultom", "Oplom" in "VW", ampak med meganom, astro in golfom (ali pa twingo in lupo). Najbrž se noben ne odloča med twingom in laguno, tudi ne med corso in VW phaetonom...

In (tudi če odmislilmo abotnosti tipa "z VWjem sem ostal na cesti, ker mi je zmanjkalo benza") so tudi razlike med posameznimi vrstami okvar. Če crkne lučka v pepelniku, je to dosti manjši problem kot okvara električnega dviga šip, še veliko bolj zoprna je okvara motorja...


To je deloma res kar si napisal; vendar poglej recimo toyoto na teh seznamih; prva po adac, prva po tej, prva po J.D.powers,.... kako to da se ponavlja skoraj eno in isto za isto časovno obdobje? -To ti recimo pove katera znamka je najbolj zanesljiva in kvalitetna. OK; pol recimo izbereš toyoto in še par avtomobilov v tem rangu; pri meni manj zanesljivi večinoma takoj odpadejo; potem grem lepo raziskovat določene modele (tut ta poročila so na netu, sam večina folka ne šteka nemško pol piz.de hladne vode). Seveda grem tudi na testne vožnje, pogovorim se z lastniki, pozanimam se za stroške servisov in preberem čim več testov. Na koncu se odločim - takšen je nakupni proces pri meni recimo.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po sep 20, 2004 12:09 pm

Mah...kakorkol že...statistika večinoma res pokaže najbolj in najmanj pokvarljive znamke...Zato pač je...
Ampak tle govorimo o recimo 50 avtomobilih na 1000 recimo...to je še vedno zelo malo, kar priča o splošni zanesljivosti avtomobilov, druga stvar je sreča pri nakupu...Audi slab...Hmmm, pr nas pr bajti je že Audi več kot deset let, in niti z enim ni bilo problemov...nobenih, razen rednih servisov, tudi nobenega posebnega vzdrževanja...Tast ima Golfa IV, pa tud nima nobenih problemov, že 5 let...nič, samo servisi...moja petka je sicer že stara in včasih pač crkne kaj, vendar se mi zdi to razumljivo, sploh za mestni avto, ki ma 150k km, vsaj na števcu in je vožena skoraj vsak dan vsaj nekaj kilometrov, res na polno...da bi kr naprej crkovala pa spet ne...po drugi strani teti kar naprej nekaj crkuje na leto mlajši petki...tastov Clio DCi, tudi pelje brez kakršnekoli napake...Očitno nismo zadeli na enega od tistih 50 na 1000 :wink:
Nezanemarljivo je pa tudi ravnanje z avtom...pri men recimo, kljub hitri vožnji, avto še vedno vidi redne servise in vse kar sodi k vzdrževanju :wink:
Da bi se pa zarad ene statistike odrekel nakupu, se mi zdi pa velika bedarija...lahko naletiš na Toyoto, torej tisto 2 od 1000, ki se ti bo pokvarla, ko bo najmanj treba ali pa na enega od tistih 940 renojev, ki se ti ne bo pokvaru...
Kupuje naj srce, ne pa kur*eva statistika :!:
LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po sep 20, 2004 12:14 pm

men sam neki ni jasn a oni gledajo kater avto se najmanj kvar in pač preštejejo kolk autou katere znamke so šlepal
al upoštevajo tud to kolk avtomobilou je na cesti

ker če se 15% avtomobilov vsake znamke pokvar
to pomen ene 100 000 cliotou
pa 1 enzo
pa 15000 pasatou
....

sploh pa rezultati glede na znamko se zelo zavajujoči
firma xyz lahko dela aute ki se sploh ne pokvarjo, potem pa nardijo model avtomobila, ki ima serijsko napako in se vsi avtomobili pokvarjo
iz tega sledi da je mela prej statistiko 0 okvar, kasneje pa 10000 okvar

da ne omenjamo da eni kličejo šlep službo zarad predrte gume, ker lastniki prestižnih autov si pač nočjo umazat rok, v takem primeru ADAC označ da je pršlo do okvare, pa da je blo vozilo odvlečeno (ker lastnik hoče da mu gumo zamenajo na pooblaščenem servisu)
podpis
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Po sep 20, 2004 12:23 pm

Res je da štejejo vse napake, v procentih pa mislm da niso glih najbolj točni.
Drgač pa mormo vedt da se avtomobil skozi svojo življensko dobo spreminja. Isti model na začetku prodaje ima več serijskih napak kot model na koncu proizvodne dobe.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 20, 2004 12:42 pm

Evo še moj komentar. Vsak hvali svojo znamko in je kao nepokvarljiva - sam vsi vemo, da je trpežnost materialov odvisna od proizvajalca tega materiala in on cene, ki jo plača znamka za ta material. Tako se za malo denarja dobi malo muske.
Nekemu avtu, recimo mojemu, je crknil zadnji ležaj v kolesu po 300.000 kilometrih, mojemu kolegu pa po 50.000 na avtu iste znamke - tak ležaj stane od 4060(narejen v firmi in je za drug namen in ne za avto, vendar ima enake oznake), preko 15.000(neoriginal), pa do 30.000sit za original. Zdej pa samo presodite, zakaj zadeve crkujejo - firma hoče čimbolj zaslužit in ugotovi, da lahko dobi ležaje po 4000 sit, pa čeprav ne bodo tok zdržal, jih začne ugrajevat in že so pri dobičku za 104k sit, ker so pri 4 ležajih privarčeval tok denarja. Od tukaj naprej pa vse pelje. Avti se bodo kvarili in ne samo ene znamke, ampak vse in če se pri nas renault "kao" največ kvari je to zato, ker ima največ ljudi pri nas avto te znamke, z njim pa delajo ko svinja z mehom, pol pa jamrajo. Najmanj se bo seveda kvaril avto, ki jih je najmanj na trgu, pa čeprav se lahko kvari procentualno še bolj kot kak fiat ali renault, samo glas enega se sliši čez 2 hriba, glas horde se pa sliši malo dlje.

Tko da te vaše statistike so ničvredne, sploh, če avto odpeljejo zarad prazne gume ali zarad tega, ker je zmanjkalo bencina - če avtu zmanjka bencina, še ne pomeni, da je zanič, je pa res ostal na cesti, ampak zaradi idiotizma lastnika.
Ko sem še delal kot mehanik, je do mene prišel lastnik megana in me nadiral, kako je lahko avto zaribal, kaka zanič znamka je to, pa da vse crkuje, pol smo šli pa avto pogledat, je pa tip prevozil 100.000 kilometrov brez da bi naredil en sam samcat servis in mu je avto zaribal, ker mu je zmanjkalo olja v mašini - in pol sm bil jst i**** k popravljam zanič avtomobile. Samo meni osebno se zdi avto( v tem primeru renault megane), ki je to zdržal, že zelo dober in dobre kvalitete, ter tudi zelo dobro narejen, ker je bol malo avtov, ki bi to zdržali.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
samo_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne jul 11, 2004 3:09 pm

Napisal/-a samo_ Po sep 20, 2004 12:44 pm

men sam neki ni jasn a oni gledajo kater avto se najmanj kvar in pač preštejejo kolk autou katere znamke so šlepal
al upoštevajo tud to kolk avtomobilou je na cesti


v adac statistiki so zajeti samo tisti avti, ki jih je bilo prodanih najmanj 1000. Štejejo samo mehanske napake, povezane s varnostjo vožnje.
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Po sep 20, 2004 12:58 pm

samo_ je napisal/-a:
men sam neki ni jasn a oni gledajo kater avto se najmanj kvar in pač preštejejo kolk autou katere znamke so šlepal
al upoštevajo tud to kolk avtomobilou je na cesti


v adac statistiki so zajeti samo tisti avti, ki jih je bilo prodanih najmanj 1000. Štejejo samo mehanske napake, povezane s varnostjo vožnje.

Zakva pa pol štejejo napake kokr so ni bencina. Tuko je blo v Delu napisan.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po sep 20, 2004 1:08 pm

če ti zmanka bencina na klancu, ti crkne motro, servo ne dela in bremz ni, kar je povezan z varnostjo
čeprou bi lahk isto rekl za žarnce

drgač glede cene delov: tist ležaj za kerga si ti plaču 4000 je popolnoma identičen in je verjetno od istega proizvajalca kot tist neoriginaln za 15 000 in tist originaln za 30000
firma ni nč tuki pršparala, bo pa zaslužila ko bo teb prodajala nadomestne dele
v vsaki firmi ti nad toliko in tolki kosov spustijo ceno in stvar zapakirajo in potiskajo po želji stranke, to pomen da če boš kupu dost ležajeu, bo na škatlci lahk tud tvoj ime
to je vračunano v ceno, ker pri toliko in toliko kosih jim ni problem zamenat matrice

seveda je pa vse odvisno tud od šoferjeu, ker če auta ne servisiraš, tišiš gas skoz, šaltaš brez sklopke, ovinke peleš z ročno itq da ti bo auto hitr crknu in meu velko porabo
če ga peleš normalno boš lahk naredu pa 500 000 km
to lih tko k uni k se pizdijo da njihou auto rjavi čeprou ma garancijo na lak, prerjavenje, pa še pocinkan, auto pa še nikol ni vode vidu in je pouhn iztrebkou in svinarije
podpis
 
Uporabniški avatar
samo_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne jul 11, 2004 3:09 pm

Napisal/-a samo_ Po sep 20, 2004 1:31 pm

mikimous:
Zakva pa pol štejejo napake kokr so ni bencina. Tuko je blo v Delu napisan.


tega zraven ni pisalo - v katerem delu si to prebral ?
...edino če je zmanjkal bencin zaredi tega ker ni delal tankcagr - to zame JE velika napaka. Pa tudi če crkne kurčeva žarnca - evo jaz sem jih pri japoncu menjal max. 5 v 13 letih, pri švabu pa vsako leto 2. Pa če gre to v kakšno statistiko al pa ne !!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po sep 20, 2004 1:34 pm

samo_ je napisal/-a:mikimous:
Zakva pa pol štejejo napake kokr so ni bencina. Tuko je blo v Delu napisan.


tega zraven ni pisalo - v katerem delu si to prebral ?
...edino če je zmanjkal bencin zaredi tega ker ni delal tankcagr - to zame JE velika napaka. Pa tudi če crkne kurčeva žarnca - evo jaz sem jih pri japoncu menjal max. 5 v 13 letih, pri švabu pa vsako leto 2. Pa če gre to v kakšno statistiko al pa ne !!


ko si meu japonca niso ble obvezne prižgane luči in če nisi vozu velik ponoč/v mraku sploh nisi pržigu luči
zdej jih maš pa skoz
podpis
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po sep 20, 2004 1:36 pm

Vidiš...kokr sm reku, kakršno srečo maš...
Mi na Audiju, torej švabu :lol: , nismo v 6 letih menjal niti ene žarnice...prve sem zamenjal lani, ko sem kupu one, +30% svetlobe :wink: Stare so še dobre in so v rezervi...švaba..pa niso nič crkovale žarnice...kakor komu!!!
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
samo_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne jul 11, 2004 3:09 pm

Napisal/-a samo_ Po sep 20, 2004 1:42 pm

@lublancan
oba še zmeraj vozim, japonc je star 13 let in mi je v teh letih naredil 10x manj stroškov kot švab v 4 letih.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po sep 20, 2004 2:11 pm

rpoblem japonceu in korejceu in podobnih je cena popravila KO crkne kej al pa se zaletiš
drgaš so pa men čist fajn auteki, kšna mazda 6, honda accord, honda civic (nova) bi bli kr fajn izbira
podpis
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 20, 2004 2:16 pm

Samo, mislim, da je večina 13 let starih avtomobilov veliko bolj kvalitetna kot današnji avtomobili (ok, pustmo yugo&co). Oziroma avtomobili pred 13 leti. :wink:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov