Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če sep 30, 2004 1:36 pm

Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če sep 30, 2004 1:37 pm

Prvo kot prvo bi rad uradno opozoril vse na tem forumu da se z nebivedu končno enkrat strinjava :pij: :pij: .

Vectra: Lej za vsak obrat glavne gredi pride v vsakem cilindru do eksplozije. In več kot je obratov več je eksplozij.

Obremenjen pa je zato, ker mora zavirat 1 tono težko mrcino. Isto je obremenjen ko mora pospeševat samo da zdej zavira. Uporabi znanje, ki si se ga naučil pri fiziki v OŠ. Energija ne more iti v nič, zato ko se motor vrti pod visokimi obrati, pride do trenja in motor se segreva (tako kot je to napisal nebivedu).
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 30, 2004 1:41 pm

Kako bo manj explozij, če mora pa elektronika vsaj tok bencina dodajat, da ne crkne. Avto še vedno dela višjih obratih, kar pomeni, da mora za vsak obrat ali pa za vsaj vsak drugi obrat nalit malo bencina v komoro, kar pomeni, da če jo nalije tok malo, kot to nalije pri prostem teku, kjer mora tudi samo vzdrževati da motor ne ugasne, potem porabi malo več bencina kokr pod prostim tekom..
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 Če sep 30, 2004 1:42 pm

tomaz40 je napisal/-a:Prvo kot prvo bi rad uradno opozoril vse na tem forumu da se z nebivedu končno enkrat strinjava :pij: :pij: .

Vectra: Lej za vsak obrat glavne gredi pride v vsakem cilindru do eksplozije. In več kot je obratov več je eksplozij.

Obremenjen pa je zato, ker mora zavirat 1 tono težko mrcino. Isto je obremenjen ko mora pospeševat samo da zdej zavira. Uporabi znanje, ki si se ga naučil pri fiziki v OŠ. Energija ne more iti v nič, zato ko se motor vrti pod visokimi obrati, pride do trenja in motor se segreva (tako kot je to napisal nebivedu).

sprejmem; hvala za potrpežljivost in razjasnitev; :bow
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 30, 2004 1:43 pm

tomaz40 je napisal/-a:Prvo kot prvo bi rad uradno opozoril vse na tem forumu da se z nebivedu končno enkrat strinjava :pij: :pij: .

Vectra: Lej za vsak obrat glavne gredi pride v vsakem cilindru do eksplozije. In več kot je obratov več je eksplozij.

Obremenjen pa je zato, ker mora zavirat 1 tono težko mrcino. Isto je obremenjen ko mora pospeševat samo da zdej zavira. Uporabi znanje, ki si se ga naučil pri fiziki v OŠ. Energija ne more iti v nič, zato ko se motor vrti pod visokimi obrati, pride do trenja in motor se segreva (tako kot je to napisal nebivedu).


Kdaj se pa nisva????
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če sep 30, 2004 1:44 pm

Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 Če sep 30, 2004 1:47 pm

JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.

:pivo
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 30, 2004 1:52 pm

JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.


Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če sep 30, 2004 2:00 pm

nebivedu je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.


Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.


Mogoče pozabljaš, da je logika računalnika, ki krmili motor malo bolj napredna kot si misliš.

V primeru , ko bremzaš z mašino, računalnik iz podatkov, ki jih dobiva ve kaj delaš (kaj se dogaja) in zaradi tega tudi logično sklepa, da če ni goriva, tudi v izpuhu ni plinov, ki bi sicer bili tam. Se pravi da lahko ignorira podatek lambda sonde.

Logika:
podatki:
- gas spuščen
- obrati motorja višji kot 1500 o/min (ugibam vrednost obratov)
logično upravljanje:
- dotok goriva = 0
- lambda sonda se ignorira
http://www.raceland.si
 
Matjaz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jan 05, 2003 3:18 pm

Napisal/-a Matjaz Če sep 30, 2004 2:03 pm

VECTRA 2.0 je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.

:pivo


se strinjam, ker tud ce pogledam svojo trenutno porabo, ce imam v leru mi pise 1,2l/100 ce pa bremzam z masino je pa 0l/100

in pomojem ti masina ne more crknt, ker takrat ko pridejo obrati pod 900 motor samodejno doda tolko bencina kokr ga rab motor da obdrzi tok obratov.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če sep 30, 2004 2:06 pm

in pol se opazi, da začne mašina "vleč"...
Slika
 
Uporabniški avatar
rap3r
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Sr sep 24, 2003 8:52 am

Napisal/-a rap3r Če sep 30, 2004 2:23 pm

Damn kakšna debata :shock:

Jz sm pa mislu da bom dobu sam ogovor ne ni porabe ali ja je poraba :?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če sep 30, 2004 2:36 pm

nebivedu je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.


Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.


Nebivedu tle si pa krepko mimo vsekal..... ne vzet to kot napad nate.... ampak vsak se kdaj zmoti.
Bom poskušal razložit...
Pri frgazer motorjih se loputa nikoli ne zapre čist u nulo.Prvič že zarad tega ker bi nastal ogromen vakum drugič pa zarad tega ker ko obrati pridejo na vrednost prostega teka motorja, nič ne odpre lopute več nazaj na "štangas nastavitev". TO se prav da je vedn en mičken odprta kajti ko motor pade na štangas obrate si pač ustvar vakum (ki je prej tudi) in spet vleče tok goriva kot ga rabi...
Poleg tega ma štangas pri frgazerih posebej spelan (diza za bencin je pod loputo). Če si že vidu kdaj frgazer u prerezu boš vedu o čem govorim.
Pri ajnšpric motorjih je pa točno tko kot so napisal fantje.... ko je nad določenim vrtljaji in ne rab odajat energije ampak jo sprejema..... je dovod goriva zaprt.... ko pa pade pod določeno vrednost se pa začne bencin dodajat..... ni računalnik u avtu kr tko larifari da ne bi vedu kdaj je motor obremenjen ko pospešuješ.... al pa kdaj je obremenjen ko zaviraš z njim.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Bremzanje s motorjem

Napisal/-a tristan01 Če sep 30, 2004 2:38 pm

tomaz40 je napisal/-a:
rap3r je napisal/-a:Zanimivo uprašanje, kot najbž usi tuki vemo se da s motorjem zelo učinkovito bremzati. Uprašanje je ali se poraba veča če voziš na ta način?

Se pravi če ti spustiš sklopko obrati se dvignejo na recimo 5000, ali teče v mašino ista količina bencina kot če bi ti držal gas pri 5000 obratih?


Sicer sem ene 5x tole prebral pa nisem razumel kaj hočeš prašat.

Jest vedno bremzam z motorjem in imam najmanjšo porabo v familiji ob največji povprečni hitrosti. Če se pelješ po klancu dol in imaš v leru avto pokuri cca 1-2 litra na 100 km (odvisno od hitrosti), če pa imaš v prestavi gre v motor minimalna količina bencina (praktično nič), ker cesta poganja motor.

Vectra 2.0: Mašine pa še noben ni hladil pod obrati. Mašina se dosti bolj hladi če je avto v leru oz. sklopka stisnjena.


Glede hlajenja motorja je pa takole: Pri vodno hlajenih motorjih je najboljše, če se vozilo premika, da zrak okrog motorja kroži, pri tem pa je motor v prostem teku. Pri zračno hlajenih motorjih pa je zadeva malenkost drugačna (dobri stari APN 4 ali pa stari TAM-i in Deutzi) motor se mora vrteti v nekoliko višjih vrtljajih nekaj 100rpm nad prostim tekom, saj je vetrnica preko visko sklopke vezana na glavno gred in se mora motor vrteti, da se lahko ohlaja.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Re: Bremzanje s motorjem

Napisal/-a VECTRA 2.0 Če sep 30, 2004 2:41 pm

tristan01 je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:
rap3r je napisal/-a:Zanimivo uprašanje, kot najbž usi tuki vemo se da s motorjem zelo učinkovito bremzati. Uprašanje je ali se poraba veča če voziš na ta način?

Se pravi če ti spustiš sklopko obrati se dvignejo na recimo 5000, ali teče v mašino ista količina bencina kot če bi ti držal gas pri 5000 obratih?


Sicer sem ene 5x tole prebral pa nisem razumel kaj hočeš prašat.

Jest vedno bremzam z motorjem in imam najmanjšo porabo v familiji ob največji povprečni hitrosti. Če se pelješ po klancu dol in imaš v leru avto pokuri cca 1-2 litra na 100 km (odvisno od hitrosti), če pa imaš v prestavi gre v motor minimalna količina bencina (praktično nič), ker cesta poganja motor.

Vectra 2.0: Mašine pa še noben ni hladil pod obrati. Mašina se dosti bolj hladi če je avto v leru oz. sklopka stisnjena.


Glede hlajenja motorja je pa takole: Pri vodno hlajenih motorjih je najboljše, če se vozilo premika, da zrak okrog motorja kroži, pri tem pa je motor v prostem teku. Pri zračno hlajenih motorjih pa je zadeva malenkost drugačna (dobri stari APN 4 ali pa stari TAM-i in Deutzi) motor se mora vrteti v nekoliko višjih vrtljajih nekaj 100rpm nad prostim tekom, saj je vetrnica preko visko sklopke vezana na glavno gred in se mora motor vrteti, da se lahko ohlaja.

Lp Tristan01

to pol tud za bmw-je pa omege tastare, k majo visko vela al prov sam za zračno hlajene motorje?
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če sep 30, 2004 2:59 pm

lisko je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.


Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.


Nebivedu tle si pa krepko mimo vsekal..... ne vzet to kot napad nate.... ampak vsak se kdaj zmoti.
Bom poskušal razložit...
Pri frgazer motorjih se loputa nikoli ne zapre čist u nulo.Prvič že zarad tega ker bi nastal ogromen vakum drugič pa zarad tega ker ko obrati pridejo na vrednost prostega teka motorja, nič ne odpre lopute več nazaj na "štangas nastavitev". TO se prav da je vedn en mičken odprta kajti ko motor pade na štangas obrate si pač ustvar vakum (ki je prej tudi) in spet vleče tok goriva kot ga rabi...
Poleg tega ma štangas pri frgazerih posebej spelan (diza za bencin je pod loputo). Če si že vidu kdaj frgazer u prerezu boš vedu o čem govorim.
Pri ajnšpric motorjih je pa točno tko kot so napisal fantje.... ko je nad določenim vrtljaji in ne rab odajat energije ampak jo sprejema..... je dovod goriva zaprt.... ko pa pade pod določeno vrednost se pa začne bencin dodajat..... ni računalnik u avtu kr tko larifari da ne bi vedu kdaj je motor obremenjen ko pospešuješ.... al pa kdaj je obremenjen ko zaviraš z njim.



Oprosti ampak se strinjam z nebivedu. Mislim da določena količina goriva VEDNO pritaka v motor. Sicer je količina nekaj v smislu 0,5 litra na 100 km ampak vedno jo nekaj je. To se lahko preprosto dokaže. Motor še vedno deluje. Če ne bi bilo goriva, bi se sicer bati premikali gor in dol, ventili bi peli ampak ne bi bilo nikakršnih eksplozij. V glavnem bila bi skoraj popolna tišina (če je seveda vse namazano kot je treba). Prav tako skozi auspuh ne bi prihajali ven plini.

Mislim da je do napake prišlo, ker vam računalnik pravi da je poraba 0,0l/100 km. Pri našem avtu, je tko da računalnik meri porabo samo nad 2,6 l/100km in pod 23,9 l/100km. Lahko tiščiš kolikor hočeš, lahko je poraba kakšršno si želiš ampak v kabini bo računalnik pokazal le porabo 23,9 l čeprav je resnično morda 50l/100 km.

LP
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 30, 2004 3:06 pm

Matjaz je napisal/-a:
VECTRA 2.0 je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...

Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.


Zdj pa zracunejte.


Pugi ma tokrat prav.

Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.

V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.

:pivo


se strinjam, ker tud ce pogledam svojo trenutno porabo, ce imam v leru mi pise 1,2l/100 ce pa bremzam z masino je pa 0l/100

in pomojem ti masina ne more crknt, ker takrat ko pridejo obrati pod 900 motor samodejno doda tolko bencina kokr ga rab motor da obdrzi tok obratov.


Evo ravnokar si si dal odgovor - " samodejno dodaja tok bencina kokr ga rabi motor " - in za delovanje motorja ga nekaj tudi porabi.

Kar se pa tiče računalnika - bi pa jst tkole rekel
Logika:
podatki:
- gas spuščen
- obrati motorja večji od prostega tega
- avtu hitrost pada
logično upravljanje:
- dotok goriva = vzdrževanje, da ne ugasne
- lambda sonda - podatki še vedno zaradi optimalnega izgorevanja

in ker ti računalnik ne more pokazati negativnih vrednosti, ti ne kaže porabe, ki pa vseeno je - problem je v tem, da računalnik računa vedno pozitivne vrednosti - ti pospešuješ in se obrati višajo, pa računalnik lahko računa - pri obratnem, pa to ne gre, in dobi negativno vrednost, ki pa jo zapiše kot 0.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če sep 30, 2004 3:17 pm

Ko zavira motor je dovod goriva zaprt - na ta način se tudi ustvarja kompresija in zaradi tega lahko tudi motor zavira. To velja tudi za klasične štiritaktne motorje z uplinjači.

Zaradi tega se tudi motor ne segreva - ni eksplozij. Za podmazovanje skrbi olje, ki se zaradi trenja še vedno dovolj segreva, da je prisiljena vožnja tudi pri 5000 vrtljajih še vedno zdrava in manj uničuje motor, kot da se v motorju izvajajo eksplozije.

Poraba je torej pri bremzanju z motorjem enaka 0 l/100 km, medtem ko je vožnja v leru enaka nekej litrov na 100 kilometrov - odvisna je od hitrosti, ki jo voziš v leru. Poraba se vedno računa na prevožen kilometer in ne na uro.


Kaj je varčnejše pri ustavljanju pred križiščem je nekdo vprašal. V tistem tvojem primeru je praktično vseeno - poraba ista. Če pa boš normalno z gasom in primerno hitrostjo peljal do križišča in tam normalno zavrl, boš veliko pripomogel, k pretoku prometa, kot pa da zadnjih 100 metrov voziš 30 na uro kakor dovoljenih 50.


Če pa govorimo o porabi med vožnjo, pa je vožnja najbolj varčna in prijetna, da uporabljaš gas in zavoro čim nežžneje, oz. če lahko prilagodiš vožnjo tako, da ti pred ovinki ni potrebno bremzati oz. prestavljati tudi dve prestavi nižje, da bi v visokih vrtljajih motor zaviral avto.

Imaš voznika, ki bo na istem odseku ceste "divjal" - ostro pospeševal in ostro zaviral in bil enako hiter kot nekdo, ki vozi po pameti in uporablja samo stopalko za plin in pravilno jemanje ovinkov (linija skozi ovinek, pravi čas dodajanja plina v ovinku, itd.)


V vsakdanjem prometu je sama poraba tud veliko odvisna od same varnostne razdalje. Vedno mi je užitek se peljati z vrha Črnokalskega klanca do Kopra in uporabljati zgolj plin, stem, da sem kar hiter in vedno nekoga dohitim. Če sem sam na cesti zabremzam le ene 5 krat pred najostrejšimi oviki, če pa vozim v normalni koloni, pa večinoma sploh ne uporabim bremze.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Če sep 30, 2004 3:46 pm

lisko je napisal/-a:
Nebivedu tle si pa krepko mimo vsekal..... ne vzet to kot napad nate.... ampak vsak se kdaj zmoti.
Bom poskušal razložit...
Pri frgazer motorjih se loputa nikoli ne zapre čist u nulo.Prvič že zarad tega ker bi nastal ogromen vakum drugič pa zarad tega ker ko obrati pridejo na vrednost prostega teka motorja, nič ne odpre lopute več nazaj na "štangas nastavitev". TO se prav da je vedn en mičken odprta kajti ko motor pade na štangas obrate si pač ustvar vakum (ki je prej tudi) in spet vleče tok goriva kot ga rabi...
Poleg tega ma štangas pri frgazerih posebej spelan (diza za bencin je pod loputo). Če si že vidu kdaj frgazer u prerezu boš vedu o čem govorim.
Pri ajnšpric motorjih je pa točno tko kot so napisal fantje.... ko je nad določenim vrtljaji in ne rab odajat energije ampak jo sprejema..... je dovod goriva zaprt.... ko pa pade pod določeno vrednost se pa začne bencin dodajat..... ni računalnik u avtu kr tko larifari da ne bi vedu kdaj je motor obremenjen ko pospešuješ.... al pa kdaj je obremenjen ko zaviraš z njim.


ti si zaj to tak povedal ko da bo računalnik dodal gorivo da ohrani obrate,tut če bo avtu stal na miru, v prestavi, brez sklopke. nemogoče...
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Če sep 30, 2004 3:53 pm

po drugi strani pa ne razumem Čojkotove teorije...

če v motorju takrat ni eksplozij, in se zato ustvarja vakuum, pol je jasno zakaj motor zavira. :idea: ampak če ni eksplozij, zakaj motor še vedno tuli ko da bi na gas tišal? :?
pa večji ko so obrati, torej večjo ko maš hitrost na klancu, višja frekvenca tega je...

sej ne vem s kom bi se strinjal. vsak ma po svoje prav, pa v vsakem je neka napaka
:?
Govoril sem...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov