tomaz40 je napisal/-a:Prvo kot prvo bi rad uradno opozoril vse na tem forumu da se z nebivedu končno enkrat strinjava![]()
.
Vectra: Lej za vsak obrat glavne gredi pride v vsakem cilindru do eksplozije. In več kot je obratov več je eksplozij.
Obremenjen pa je zato, ker mora zavirat 1 tono težko mrcino. Isto je obremenjen ko mora pospeševat samo da zdej zavira. Uporabi znanje, ki si se ga naučil pri fiziki v OŠ. Energija ne more iti v nič, zato ko se motor vrti pod visokimi obrati, pride do trenja in motor se segreva (tako kot je to napisal nebivedu).
tomaz40 je napisal/-a:Prvo kot prvo bi rad uradno opozoril vse na tem forumu da se z nebivedu končno enkrat strinjava![]()
.
Vectra: Lej za vsak obrat glavne gredi pride v vsakem cilindru do eksplozije. In več kot je obratov več je eksplozij.
Obremenjen pa je zato, ker mora zavirat 1 tono težko mrcino. Isto je obremenjen ko mora pospeševat samo da zdej zavira. Uporabi znanje, ki si se ga naučil pri fiziki v OŠ. Energija ne more iti v nič, zato ko se motor vrti pod visokimi obrati, pride do trenja in motor se segreva (tako kot je to napisal nebivedu).
Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
nebivedu je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.
VECTRA 2.0 je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
nebivedu je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.
tomaz40 je napisal/-a:rap3r je napisal/-a:Zanimivo uprašanje, kot najbž usi tuki vemo se da s motorjem zelo učinkovito bremzati. Uprašanje je ali se poraba veča če voziš na ta način?
Se pravi če ti spustiš sklopko obrati se dvignejo na recimo 5000, ali teče v mašino ista količina bencina kot če bi ti držal gas pri 5000 obratih?
Sicer sem ene 5x tole prebral pa nisem razumel kaj hočeš prašat.
Jest vedno bremzam z motorjem in imam najmanjšo porabo v familiji ob največji povprečni hitrosti. Če se pelješ po klancu dol in imaš v leru avto pokuri cca 1-2 litra na 100 km (odvisno od hitrosti), če pa imaš v prestavi gre v motor minimalna količina bencina (praktično nič), ker cesta poganja motor.
Vectra 2.0: Mašine pa še noben ni hladil pod obrati. Mašina se dosti bolj hladi če je avto v leru oz. sklopka stisnjena.
tristan01 je napisal/-a:tomaz40 je napisal/-a:rap3r je napisal/-a:Zanimivo uprašanje, kot najbž usi tuki vemo se da s motorjem zelo učinkovito bremzati. Uprašanje je ali se poraba veča če voziš na ta način?
Se pravi če ti spustiš sklopko obrati se dvignejo na recimo 5000, ali teče v mašino ista količina bencina kot če bi ti držal gas pri 5000 obratih?
Sicer sem ene 5x tole prebral pa nisem razumel kaj hočeš prašat.
Jest vedno bremzam z motorjem in imam najmanjšo porabo v familiji ob največji povprečni hitrosti. Če se pelješ po klancu dol in imaš v leru avto pokuri cca 1-2 litra na 100 km (odvisno od hitrosti), če pa imaš v prestavi gre v motor minimalna količina bencina (praktično nič), ker cesta poganja motor.
Vectra 2.0: Mašine pa še noben ni hladil pod obrati. Mašina se dosti bolj hladi če je avto v leru oz. sklopka stisnjena.
Glede hlajenja motorja je pa takole: Pri vodno hlajenih motorjih je najboljše, če se vozilo premika, da zrak okrog motorja kroži, pri tem pa je motor v prostem teku. Pri zračno hlajenih motorjih pa je zadeva malenkost drugačna (dobri stari APN 4 ali pa stari TAM-i in Deutzi) motor se mora vrteti v nekoliko višjih vrtljajih nekaj 100rpm nad prostim tekom, saj je vetrnica preko visko sklopke vezana na glavno gred in se mora motor vrteti, da se lahko ohlaja.
Lp Tristan01
lisko je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
Napaka. Ravno ajnšpric mašine z računalnikom dodajajo bencin, ker drugače bi avto crknu, če bi bil brez bencina - iskre nebi bilo, ker ni vžiga v komori. Zato se pa zgodi kdaj pa kdaj, da avto s frgazejem crkne ko u leru vozi po klancu navzdol, ker se loputa za zrak in za benz zapre, ko spustiš gas. Ajnšpric mašinam se to ne dogaja, ker še vedno računalnik malo bencina dodaja - lambda sonda mora dat signal računalniku in izgorevanje mora biti optimalno, kar pomeni, da malo bencina mora tečt.
Nebivedu tle si pa krepko mimo vsekal..... ne vzet to kot napad nate.... ampak vsak se kdaj zmoti.
Bom poskušal razložit...
Pri frgazer motorjih se loputa nikoli ne zapre čist u nulo.Prvič že zarad tega ker bi nastal ogromen vakum drugič pa zarad tega ker ko obrati pridejo na vrednost prostega teka motorja, nič ne odpre lopute več nazaj na "štangas nastavitev". TO se prav da je vedn en mičken odprta kajti ko motor pade na štangas obrate si pač ustvar vakum (ki je prej tudi) in spet vleče tok goriva kot ga rabi...
Poleg tega ma štangas pri frgazerih posebej spelan (diza za bencin je pod loputo). Če si že vidu kdaj frgazer u prerezu boš vedu o čem govorim.
Pri ajnšpric motorjih je pa točno tko kot so napisal fantje.... ko je nad določenim vrtljaji in ne rab odajat energije ampak jo sprejema..... je dovod goriva zaprt.... ko pa pade pod določeno vrednost se pa začne bencin dodajat..... ni računalnik u avtu kr tko larifari da ne bi vedu kdaj je motor obremenjen ko pospešuješ.... al pa kdaj je obremenjen ko zaviraš z njim.
Matjaz je napisal/-a:VECTRA 2.0 je napisal/-a:JohnyR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Med zaviranjem z motorjem le ta ne porabi nic bencina, razen ce je pod mislm da 1750 obrati...
Ce das v ler je poraba priblizno 1-2 litra na uro. Govorim za vsakdanje avtomobile.
Zdj pa zracunejte.
Pugi ma tokrat prav.
Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km.
V tem primeru tudi ni nobene eksplozije, ker nima kaj eksplodirat. Glede na to da se štiri taktne mašine podmazujejo z oljem iz karterja pa ni panike da bi kaj zaribal.
se strinjam, ker tud ce pogledam svojo trenutno porabo, ce imam v leru mi pise 1,2l/100 ce pa bremzam z masino je pa 0l/100
in pomojem ti masina ne more crknt, ker takrat ko pridejo obrati pod 900 motor samodejno doda tolko bencina kokr ga rab motor da obdrzi tok obratov.
lisko je napisal/-a:
Nebivedu tle si pa krepko mimo vsekal..... ne vzet to kot napad nate.... ampak vsak se kdaj zmoti.
Bom poskušal razložit...
Pri frgazer motorjih se loputa nikoli ne zapre čist u nulo.Prvič že zarad tega ker bi nastal ogromen vakum drugič pa zarad tega ker ko obrati pridejo na vrednost prostega teka motorja, nič ne odpre lopute več nazaj na "štangas nastavitev". TO se prav da je vedn en mičken odprta kajti ko motor pade na štangas obrate si pač ustvar vakum (ki je prej tudi) in spet vleče tok goriva kot ga rabi...
Poleg tega ma štangas pri frgazerih posebej spelan (diza za bencin je pod loputo). Če si že vidu kdaj frgazer u prerezu boš vedu o čem govorim.
Pri ajnšpric motorjih je pa točno tko kot so napisal fantje.... ko je nad določenim vrtljaji in ne rab odajat energije ampak jo sprejema..... je dovod goriva zaprt.... ko pa pade pod določeno vrednost se pa začne bencin dodajat..... ni računalnik u avtu kr tko larifari da ne bi vedu kdaj je motor obremenjen ko pospešuješ.... al pa kdaj je obremenjen ko zaviraš z njim.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov