Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a gerchy Ne feb 02, 2003 2:37 pm

O GERCHY SPET SI SE ZMOTIL:
Leergewicht inkl. Fahrer (nach 70/156/EWG) 1.390

PEJD NA http://www.opel.de/vectra/vectragts/?po ... ub=technik
PA BOŠ VIDU


ne, ti si nedosleden ...
podatek je za osnovno vectro GTS z osnovnim motorjem!
GTS je namrec karoserijska izvedba!

[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 02.02.2003 ob 14:40 GMT]
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a NoName Ne feb 02, 2003 3:16 pm

Cuj SAFRANE eno off-topic prasanje.. A teb se je Caps Lock zataknu al nalasc ne spostujes osnovnih pravil vljudnosti na medmrezju?
Svetujem ti branje ftp://ftp.rfc-editor.org/in-notes/rfc1855.txt ali nakup tipkovnice z delujocimi Caps Lock / Shift tipkami

lp, jst.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Need_Power Po feb 03, 2003 3:21 pm

btw.....pa nena samo opli rjavijo....tut na mercedezih, konkretno razred E, model 95 - 99 ima težave z rjo. Sicer se je ponavadi navzven ne vedi, ampak če gumo na vratih odmakneš se pri zelo velikem številu avtov vidi rja.

Pred sabo imam revijo, kjer TUV ekspert poudarja: ' Karrosserie: Vorsicht bei Rost. Zwar sind praktisch nie tragende Teile betroffen, aber vor allem Turen und Fensterrahmen zeigen oft deutliche Rostspuren.'

Tako da tut pri mercedezu najdeš rjo, ne samo pri oplu.

Ajde
Slika
 
Uporabniški avatar
donCapeli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe jan 03, 2003 11:40 am
Kraj: obala

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a donCapeli Po feb 03, 2003 11:02 pm

pismo, tudi mene zanima kaj je zdej s tem oplom.
ma kaj me briga rja na blatnikih, ce pa slisis take, da je tista rja postranskega pomena.
najprej mi je pravla ena punca, ki je kupila takrat novo corso, da se ji je po letu povesla, baje da je mogla amortizerje menjat(2), pol pa se ji je 2x !!! zaklenu volan v ovinku... (enkrat je sla s ceste enkrat pa v kriziscu)valda je prodala corso in po izkusnjah nikoli vec corse.
pol mi pravi ena sodelavka, da so imeli astro(tista ki je danes classic) in ker so bli zadovoljni z njo, so jo zamenjali za vectro(en model pred aktualno) seveda, da je bla ta vectra VSAK MESEC redno na servisu, ker ji niso mogli najt napake zakaj ne vzge(DTi)
pa se nekje ji pusca voda v notranjost, skratka ful je nezadovoljna s tem avtom
enkrat sem pa z enim policajem govoru, ki mi je povedal kolkokrat peljejo oni astre na servise... je reku da niti z tistimi golfi ki imajo vec kot 500k km nimajo teh problemov.
in pol se sprasujem kdo je nasuntal policaje, da kupijo tolko teh aster karavan? sej "vsi vejo" kaksni so opli.

MOJE MNENJE je, da ga nebi kupil nikoli.

sicer pa poznam se 2 srecna lastnika svojih cors in eno srecno lastnico astre classic, ki pravijo, da nimajo problemov.
booo.. verjetno je res kje kaka posrecena serija.
Ko pogledaš v ogledalce, vidiš mene, ki za tabo vozim 8)
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a gerchy To feb 04, 2003 5:01 pm

Moje mnenje ja taksno, da je opel se vedno dober, vzdrljiv in dovolj kakovosten avtomobil, kljub mnogim napakam (navsezadnje ni edina ugledna znamka, ki so jo doletele tezave ze dobro prodajanih modelov (mercedes A - losov test, audi in VW - menjava komponent podvozja, BMW - tezave z elektroniko, zavorami ... ipd ...) pa ceprav velja, da je med nemsko konkurenco razmeroma zaostal, predvsem na racun tezav po letu 1995, cesar seveda niti najmanj ne skrivajo.

Ampak velja omeniti dejstvo, da ima tovarna dokaj bogato tradicijo ter da gre se vedno za "nemsko" izdelan avtomobil, z urejeno ergonomijo, dobrsno mero zanesljivosti in prakticnosti. Pri tem mislim predvsem na zasnovo, ki je dodobra preizkusena, na vsecne, tradicionaln-klasicne oblikovne poteze, enostavno in pregledno mehaniko, lahkotnost vzdrzevanja (servisiranja), s splosno klasicno zasnovo, tipicno zanesljivostjo, vsestranskostjo, vzdrzljivostjo ter tipicnim "nemskim" redoljubjem.
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Njoko Sr feb 05, 2003 9:28 pm

tom2 pravi:
Ceprav ne vozim avtomobila te znamke menim, da so Opli se vedno dobra vozila. Sicer pa se razne pomankljivosti vec ali manj pojavljajo tudi pri drugih proizvajalcih. Res pa je da si blagovna znamka taksna kot je sedaj, mora dvigniti ugled, kakrsnega je imela vcasih...


Moj sosed ima Opel Corso letnik 1995. Ko je avto imel 10 mesecev je dobesedno sel k vragu karter (olje je dobesedno lilo izpod motorja). Poklice AMZS, da ga odvlecejo na servis in mu majster pove, da je ze ene tri Opele s podobno napako odvlekel samo ta delovni teden. Je imel sreco,da je crknilo se znotraj garancije. Nato je imel kaksno leto mir, nakar je crknil servo volan in je slo 600 DEM za popravilo. Potem je bil se kako leto in pol mir, na kar avto zjutraj sploh ni trznil ob poskusu vziga in spet je slo vec kot 1200 DEM za zamenjavo 3/4 motorne elektronike. A mislis, da je to kvaliteta?

Prijatelj ima Toyoto Corollo letnik 1987 s 185.000 km, do sedaj je crknila samo bencinska pumpa.

L.p.

Njoko
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, apache inside.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a gerchy Sr feb 05, 2003 10:03 pm

V enem izmed nasih lokalnih podjetij so kupili Merdedes S500 za precej velik znesek. Ob eni izmed prvih vozenj proti LJ so se prizgale prav se kontrolne lucke in avto, vreden celo premozenje je obstal nemocen.

Vseeno zaradi tega nimam prav nic slabsega mnenja o tej znamki.
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a vinci Če feb 06, 2003 8:26 am

Doma smo imeli astro 1.4 letnik 93. in lahko povem da je avto poden se pravi "nikoli vec opel".Pred njo smo imeli alfo33 letnik 90 in je bila zelo vredu avto glede na astro ki je bila mlajsi model.Seveda tudi alfa je imela svoje napake kateri avto jih pa nima.Samo pri oplu so pa prtiravali.Prva stvar ki je slaba je motor ki ne gre nikamor saj tudi ne more iti ker ima 60 konjev tako da ne vem kje je opel nasel taksen motor.Edina stvar ki je dobra je poraba goriva ki pa ne more biti velika saj avto nikamor ne gre.Druga stvar je menjalnik ki jih pri nemcih ponavadi tako hvalijo da so natancni?Alfa ima boljsi menjalnik.Tretja stvar je udobje in seveda rja.Avto je neudoben z daljse poti prides utrujen zaradi voznje.Pri rji je skoda izgubljati besede vse kar lahko napisem je kje ta avto ne rjavi.Aja pri opremi avta je enako lahko samo sanjas o elektricnih steklih,obratomeru,nastavljivem volanu.Vse nasteto je imela alfa ki je bila osnovni model serisko.
Kaksni so danes opli ne vem sigurno pa je da so dvignili kakovost glede na preteklih 10 let in so danes enakovredi tekmeci ostalim znamkam.Mislim tudi da ima vsaka znamka svoje vzpone in padce in opel ni nobena izjema.Se ena stvar je zelo pomembna pri prodaji vozil ugled znamke ki je pri oplu danes v vzponu in bo prej ali slej na ravni ki jo je opel ze imel.
 
xtreme_kadettek
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Sr nov 20, 2002 7:11 pm

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a xtreme_kadettek Če feb 06, 2003 12:19 pm

Safrane:hja tebe bi pa jst res rad srecal....verjetno kak presran malinovc....ce si tak pameten kaj sploh delas tuki??mi res ni jasno!!
Ce je opel tak slab pol mi pa razlozi kdo je bil prvi avtomobil ki je zacel uporablajti LCD-je serijsko v avtomobilih in elektroniko za katero se nekaketi slisali niso leta 87?kdo ej naredil motor,za katerega se zadj nobeden ne more rect da je slab pa je od tega ze vec kot 25 let!!!ko bi ti vedu kulk oplovih patentov je v tvoje avtu in vecino drugih znamk!!!bi se za glavo drzal....TI POJMA NIMAS!!!!Celo zivljenje ze furam OPLE!!!in jih tudi ima nekaj doma!!!Sam slab gals je prisel zaradi taksnih,ki so kupili orenk avto z napredno tehnologijo ki jo drugi niso mogli ponuditi in je seveda imela porodne napake.....ampak vse te napake so tako lahako odpavljive da niso omembe vredne....sam butl ne smes biti.....pa ka ti sploh ves kaj pomeni ON-Star system??Signum ti je grd??aham....ja sej pol more bit s tabo res neki narobe....itak pa opazam da si mal premakjen ko se sam sabo pogovarjas skos tule na forumu!!SAJ SAMO TVOJE POSTE TULE GOR VIDEVAM!!!PA SAMO BUTASTE!!!!NIC KORISTNEGA...VSE ZE PREMLETO....SAM SUHO SLAMO PREMLEVAS....BEDIRAS!!!
Pa bedarija take ven meces o porabi da me glava boli!!!resno!!!men motor 2.5 V6 na dolge ture pije 9l na poprecje pa 10-11l.....pa opleove masien so vedno bile znane po vzdrzlivosti!!!!Pglej C20let in c20ex!!!se zdaj konkurenca vecini 2.0 16 masinam!!!po 25 letih!!!res govoris ko niti firme poznas ne.....sejs ko se ne bom spuscal na tvojo raven pa ti razlagal o renoju.....rajse ne....Pa masine v astrah 1.4;1.6 so bile z namenom s tako malim konji!!!zaradi nemskih razredov zavarovanja!!!Taista masina v SE izvedenki da ven 100 konjev in volan pipa!!!tak kdor je furan enega opla pa se to najslabsi model naj se ne glasi.....mal so svoj napake ampak vse se je dalo preventivno resit!!!Pa 1.6 z 62KM gre vseeno 195km/h......masine so pa vecne!!!tudi 100KM kolega ima 160k km narejenih s to masino pa ne popije dl olja na 1000km!!! gre pa ko sneta sekira!!!ce das malo denarja za avto ne pricakuj veliko!!!pol se pa pritozujete1!!in pol simfate ker vam je opel dal moznost da ste si ga sploh lahko privoscili!!!res podn.....Vidim da ste se samo zelenci.....pa take ople ko imajo tezave opazam da so vsi vec ali manj rabljeni,stolceni in od neskrbnih prejsnih latnikov!!!ar pa je vas problem ko rabljenega avta en znate kupovat!!!sami svojo nesposobnost grajate!!!pa tulk tezav je mogoce zato ker je tolk oplov!!!se vam ne zdi?!?!cist ste narazgledani!!!in se ne mislim vec sploh v tej temi pridruzevat!ker nima smisla se stakimi pogovarjat!!saj tako kot je gerchy reku tisti ko vedo kako je res s oplom se sploh ne bodo umesavam ko je brezveze!!b*****m kej govorit!!gremo raje na pivo!bomo vec naredili!!no sej se boljse da taki bedaki ne furajo opla!!

lp

jernej
Slika
 
Uporabniški avatar
donCapeli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe jan 03, 2003 11:40 am
Kraj: obala

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a donCapeli Če feb 06, 2003 1:50 pm

xtreme_kadettek pravi:
Safrane:hja tebe bi pa jst res rad srecal....verjetno kak presran malinovc....ce si tak pameten kaj sploh delas tuki??mi res ni jasno!!
Ce je opel tak slab pol mi pa razlozi kdo je bil prvi avtomobil ki je zacel uporablajti LCD-je serijsko v avtomobilih in elektroniko za katero se nekaketi slisali niso leta 87?kdo ej naredil motor,za katerega se zadj nobeden ne more rect da je slab pa je od tega ze vec kot 25 let!!!ko bi ti vedu kulk oplovih patentov je v tvoje avtu in vecino drugih znamk!!!bi se za glavo drzal....TI POJMA NIMAS!!!!Celo zivljenje ze furam OPLE!!!in jih tudi ima nekaj doma!!!Sam slab gals je prisel zaradi taksnih,ki so kupili orenk avto z napredno tehnologijo ki jo drugi niso mogli ponuditi in je seveda imela porodne napake.....ampak vse te napake so tako lahako odpavljive da niso omembe vredne....sam butl ne smes biti.....pa ka ti sploh ves kaj pomeni ON-Star system??Signum ti je grd??aham....ja sej pol more bit s tabo res neki narobe....itak pa opazam da si mal premakjen ko se sam sabo pogovarjas skos tule na forumu!!SAJ SAMO TVOJE POSTE TULE GOR VIDEVAM!!!PA SAMO BUTASTE!!!!NIC KORISTNEGA...VSE ZE PREMLETO....SAM SUHO SLAMO PREMLEVAS....BEDIRAS!!!
Pa bedarija take ven meces o porabi da me glava boli!!!resno!!!men motor 2.5 V6 na dolge ture pije 9l na poprecje pa 10-11l.....pa opleove masien so vedno bile znane po vzdrzlivosti!!!!Pglej C20let in c20ex!!!se zdaj konkurenca vecini 2.0 16 masinam!!!po 25 letih!!!res govoris ko niti firme poznas ne.....sejs ko se ne bom spuscal na tvojo raven pa ti razlagal o renoju.....rajse ne....Pa masine v astrah 1.4;1.6 so bile z namenom s tako malim konji!!!zaradi nemskih razredov zavarovanja!!!Taista masina v SE izvedenki da ven 100 konjev in volan pipa!!!tak kdor je furan enega opla pa se to najslabsi model naj se ne glasi.....mal so svoj napake ampak vse se je dalo preventivno resit!!!Pa 1.6 z 62KM gre vseeno 195km/h......masine so pa vecne!!!tudi 100KM kolega ima 160k km narejenih s to masino pa ne popije dl olja na 1000km!!! gre pa ko sneta sekira!!!ce das malo denarja za avto ne pricakuj veliko!!!pol se pa pritozujete1!!in pol simfate ker vam je opel dal moznost da ste si ga sploh lahko privoscili!!!res podn.....Vidim da ste se samo zelenci.....pa take ople ko imajo tezave opazam da so vsi vec ali manj rabljeni,stolceni in od neskrbnih prejsnih latnikov!!!ar pa je vas problem ko rabljenega avta en znate kupovat!!!sami svojo nesposobnost grajate!!!pa tulk tezav je mogoce zato ker je tolk oplov!!!se vam ne zdi?!?!cist ste narazgledani!!!in se ne mislim vec sploh v tej temi pridruzevat!ker nima smisla se stakimi pogovarjat!!saj tako kot je gerchy reku tisti ko vedo kako je res s oplom se sploh ne bodo umesavam ko je brezveze!!b*****m kej govorit!!gremo raje na pivo!bomo vec naredili!!no sej se boljse da taki bedaki ne furajo opla!!

lp

jernej

HMMM... eden redkih srecnih lastnikov Opla. dodam: ZVESTIH :) :)
ma ne stoj tko pizdit, dej. povej svoje mnenje na lepsi nacin, ne.

ma te zastopim, da pac nimas nekih problemov z oplom, samo zgleda da vecina jih ima. in mnenje, da je opel slab ni samo v Sloveniji, ampak tudi po Evropi.
sicer pa obljubjajo, da bo opel posloval drugo leto z črnimi številkami, po dolgem času.
očitno nekaj vleče ta opel naprej, ne?!!!
mogoče pa si bo popravil mnenje ne? ampak corse so verjetno propadle..
Ko pogledaš v ogledalce, vidiš mene, ki za tabo vozim 8)
Slika
 
Hudobec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jan 11, 2003 1:42 pm

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Hudobec So feb 08, 2003 6:06 am

No, moja Astra L98 se ni vidla servisa...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a zupi13 So feb 08, 2003 1:04 pm

Hudobec pravi:
No, moja Astra L98 se ni vidla servisa...

pol bo pa spet eden kupu "zelo dobro ohranjen avto".
tako gre ime znamke po zlu!
Slika
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Njoko So feb 08, 2003 3:43 pm

Hudobec pravi:
No, moja Astra L98 se ni vidla servisa...



Hmmm, samo, da se ne javlja nekdo, ki je s svojo Astro letnik 98, naredil kakih preslavnih 12.365 km.

To me nekako spominja na debato o Cliotih, ki crkujejo, pa se je javilo nekaj junakov, ki pravijo "sem naredu ze 3500 km, pa mi se nic crknilo". Hmm, jaz bi pa raje vidu junake, ki so nastancali vsaj kakih 120.000 km in nato izpovedo prigode s svojim avtomobilom.

Sam furam vozilo iz polotoka jutranje tisine, in ne bom trdil, da ni nic crknilo. Po 130.000 km je slo k vragu tesnilo glave motorja. Vendar v nasprotju z javno predstavo, da so rezervni deli in servisiranje avtomobilov azijskega porekla dragi, lahko povem, da so mi na POOBLASCENEM servisu za zamenjavo tesnila glave motorja, brusenje glave motorja, preventivno menjavo tesnila pokrova glave motorja, tesnila izpusnega kolektorja, tesnila sesalnega kolektorja in termostat, skupaj z delom zaracunali 42.000 SIT z DDV vred. Seveda avto takrat ni bil vec v garanciji (da se ne bi nasel kak pametnjakovic). Po mojem pri pooblascenem servisu za Opel, ce bi imel isto sranje s kako Astro letnik 96, bi bil olajsan za kakakih 100.000 SIT, ce ne se vec.

Problem pri Opelu je, da tako lepo izgleda, pa se vsi kar povprek trdijo, kako zanesljiv je. Jaz pa poznam prevec ljudi, ki je s to znamko imelo prevelike probleme. Sicer so priceli dajati dvoletno garancijo na nova vozila, ampak se mi zdi, da so to storili itak samo zaradi evropske zakonodaje, ki to minimalno dobo predpisuje. Sicer pa se "j***a od korejske Kie" imajo 3 letno garancijo, oz. do 100.000 km, za motor in menjalnik pa do 6 let, oz. 160.000 km.

Sicer pa, moj naslednji avto bo itak spet iz dezele jutranje tisine, ali pa Toyota.


L.p.

Njoko
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, apache inside.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a gerchy So feb 08, 2003 5:46 pm

Ce ze primerjas nemske avtomobile z korejskimi: Si pomislil, da stane povprecen korejec) precej manj kot povprecni nemski avto? Za primerjavo, pri tovrstnih (nemskih) motorjih ni vsaj do 300.000 (ob normalni) uporabi potrebno pri dolivanju goriva dolivati olja. Pa si zracunaj strosek olja, od cca. 50.000 km naprej, ki ga je treba dolivati v razne hyundaije ipd. ce ze primerjas stroske z oplom. Menjava tesnila glave na npr. astri bi prisla na pooblascenem servisu med 60.000 in 70.000 SIT. Na nepooblascenem je ta strosek znasal natancno 32.000 SIT (tesnilo glave, tesnilo pokrova ventilov, tesnilo kolektorja, cev za dovajanje zraka, nova hladilna tekocina, brusenje glave...- vsi deli kupljeni na pooblascenem servisu).
Prosim, razmisli, preden primerjas cene. Rezervni deli za tovrstna (korejska) vozila so dragi kot zafran. Da ne govorim o karoserijskih delih. In o estetiki vozila, ergonomiji, neudobju, staromodnih oblikah in se in se. Ampak, kot za vsako stvar velja: malo denarja, malo muzike. In tudi to je stvar okusa (in odlocitve).
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Njoko So feb 08, 2003 5:56 pm

gerchy pravi:
Ce ze primerjas nemske avtomobile z korejskimi: Si pomislil, da stane povprecen korejec) precej manj kot povprecni nemski avto? Za primerjavo, pri tovrstnih (nemskih) motorjih ni vsaj do 300.000 (ob normalni) uporabi potrebno pri dolivanju goriva dolivati olja. Pa si zracunaj strosek olja, od cca. 50.000 km naprej, ki ga je treba dolivati v razne hyundaije ipd. ce ze primerjas stroske z oplom. Menjava tesnila glave na npr. astri bi prisla na pooblascenem servisu med 60.000 in 70.000 SIT. Na nepooblascenem je ta strosek znasal natancno 32.000 SIT (tesnilo glave, tesnilo pokrova ventilov, tesnilo kolektorja, cev za dovajanje zraka, nova hladilna tekocina, brusenje glave...- vsi deli kupljeni na pooblascenem servisu).
Prosim, razmisli, preden primerjas cene. Rezervni deli za tovrstna (korejska) vozila so dragi kot zafran. Da ne govorim o karoserijskih delih. In o estetiki vozila, ergonomiji, neudobju, staromodnih oblikah in se in se. Ampak, kot za vsako stvar velja: malo denarja, malo muzike. In tudi to je stvar okusa (in odlocitve).


Ja, korejci stanejo manj, vzdrzevanje stane manj, zavarovanje stane manj in kradejo jih manj. Skratka imajo nizji Total Cost of Ownership in mnogokrat pomenijo boljso izbiro za nakup.

V mojega korejca, ki ima cez 140.000 km, med servisnimi intervali se ni treba dolivati olja in kakor kaze se dolgo ne bo treba (olje je tudi pred rednim servisom vec ali manj do oznake MAX). Uporabljam pa polsinteticno olje.

Kolega ima Forda Made in Germany s 150.000 km. Na vsakih 3.000 km dolije vsaj 1 liter motornega olja. Bom povprasal se soseda s "svetsko" Opel Corso, v kateri je bilo ze 3/4 delov pod havbo zamenjanih, koliko on doliva.

L.p.

Njoko
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, apache inside.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a gerchy So feb 08, 2003 6:00 pm

sej to sem napisal .. total cost of ownership .. malo denarja .. malo ... zadeva drzi ... ampak po tvoje, si potem rajsi kupis en 15 let star avto, itak bo meu sam 30kW, zavarovanje bo manjse, ukrast se ga itak ne bi splacalo. Ok, zdej bos reku kompromis. Morda res, ampak nekaterim pac dolocene stvari pomenijo vec kot drugim in jim je avtomobil vec kot prevozno sredstvo, pa ne gledajo, kako prihraniti tolar tu, tolar tam. Kot pravim: svodoba odlocitve :>

in ti tvoji primeri z oljem .. ce me zelis prepricat, da so korejski motorji vzdrzljivejsi, to ne bo uspelo :> Govoril sem na splosno (torej o vecini uporabnikov). Ce pa ze govorima o znancih z avtomobili, ti jih nastejem precej, ki imajo cez 300.000 in 500.000 prevozenih kilometrov, celo 1.000.000. Lahko trdis isto?


[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 08.02.2003 ob 18:14 GMT]
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Njoko So feb 08, 2003 8:12 pm

gerchy pravi:
sej to sem napisal .. total cost of ownership .. malo denarja .. malo ... zadeva drzi ... ampak po tvoje, si potem rajsi kupis en 15 let star avto, itak bo meu sam 30kW, zavarovanje bo manjse, ukrast se ga itak ne bi splacalo. Ok, zdej bos reku kompromis. Morda res, ampak nekaterim pac dolocene stvari pomenijo vec kot drugim in jim je avtomobil vec kot prevozno sredstvo, pa ne gledajo, kako prihraniti tolar tu, tolar tam. Kot pravim: svodoba odlocitve :>

in ti tvoji primeri z oljem .. ce me zelis prepricat, da so korejski motorji vzdrzljivejsi, to ne bo uspelo :> Govoril sem na splosno (torej o vecini uporabnikov). Ce pa ze govorima o znancih z avtomobili, ti jih nastejem precej, ki imajo cez 300.000 in 500.000 prevozenih kilometrov, celo 1.000.000. Lahko trdis isto?


[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 08.02.2003 ob 18:14 GMT]



Hmm, 30kW? Moja makina ima 55 kW, dal sem pa zanjo manj, kot je bila takrat Opelova 30 kW makina, da druge opreme sploh ne omenjam.

Tisto z 1.000.000 km, dvomim da je bil Opel, razen ce je noter ze tretji motor.


Sicer pa je takole, znanec iz US of A je nekoc imel malega Suzukia Swifta z manj kot litrom prostornine. Z njim je nastancal vec kot 300.000 milj brez generalne. En Kandadcan je baje v 70ih letih nabavu Skodo 120L, da so se mu vsi sosedi smejali, kaj je to za ena ruska skatla, pa je prav tako nastancu 300.000 milj brez blemov. Moj sosed je pa nabavu Opel Corso, pa je v manj kot 75.000 km spedenu par jurjev mark za izredna popravila.

Sicer pa je tako: Sam sem tudi razmislju, da bi si nabavu Opel Corso z DTI motorjem, odkar sem pa slisal prigode svojega soseda, pa raje pozabim na to. Za isti denar raje nabavim Toyoto Yaris in imam 400.000 km mir. Sicer zapravim vec za benz, po drugi strani mi treba ostajat na cesti in pedenat po jurja DEM vsake pol leta za neka brezvezna crkovanja.

L.p.

Njoko
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, apache inside.
 
Dani
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:44 pm

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Dani So feb 08, 2003 8:22 pm

Mi smo mel doma Opel Vectro letnik 91 pa smo nardil 220.000 km brez problemov, sam fotr je enkrat mogu racunalnik menat.
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Re: Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Njoko So feb 08, 2003 9:57 pm

Se ena od "zadovoljnega" lastnika Opel Vectre iz azije:

NEVER REPLACE PARTS UNDER WARRANTY AND THEY WILL REPLACE IT AFTER THE WARRANTY PERIOD. WATER SIPPING INTO THE CAR AND THEY SAY VERY NORMAL. ENGINE SUDDENLY REV UP TO 1500 RPM AND THEY SAY NORMAL. BRAKE PEDAL SINKING AND THEY SAY NORMAL AND AFTER WARRANTY THEY CHARGE ME. WHEN CAR IS STATIONARY THE TEMPERATURE GOES TO 97 ON THE METER THEY SAY IS MANUFACTURER RECOMMENDATION. WHEN STEAM COMES OUT FROM THE RESERVIOR AND THE TEMPERATURE SHOWS ONLY 97 THEY SAY NOTHING WRONG. AT HIGH SPEED APPROX 140 KM THE TEMPERATURE STARTS TO GO UP THEY SAY STOP YOUR CAR AND LET COOL DOWN BEFORE YOU DRIVE AND THAT IS THE CAR DESIGN. GENERAL MOTORS RECOMMENT TO DRIVE THIS MODEL AT MAXIMUM 110 KM.GENERAL MOTORS IN SINGAPORE SAYS THAT ALL CARS REGARDLESS OF MAKE HAVE THE SAME PROBLEM BUT WHEN I DRIVE OTHER MODELS I HAVE NO PROBLEM. WHEN YOU SAY THERE IS A LEAK DURING WARRANTY THEY SAY NO LEAK AND WHEN IT IS OVER THEY SAY YES IT LEAKS AND YOU PAY 1200 DOLLARS. I AM NOT THE OWNER WHO HAVE SUCH PROBLEMS THERE ARE HANDFUL OF THEM WHOM I KNOW OF HAVING THE SAME PROBLEMS.


Mene je prav strah, ker je General Motors spet vzel v roke Daewoo. Spet bo pol delov od Boscha in bo crkaval ...

L.p.

Njoko
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, apache inside.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Re: KAJ JE Z OPLOM ???

Napisal/-a Rjuhar So feb 08, 2003 10:46 pm

Saj se mi ne da brat vseh flancarij, pa bom se jest povedu. Kar se tice vectre a, mamo sluzbeno 1.8 letnik 93 - ni problemov z njo. 180000 km, en frontalni karambol, nesteto lastnikov in toca - razen rednih servisov in normalnih stvari, ter zarnic v armaturi - nobenih tezav. Se crickov ni. Kar se tice vectre B - jaz sem kupil eno leto staro l.98, uvozeno iz Italije, in imela je 38000 km. Ce je imela kaj podlage km boste verjetno vedeli bolje kot jaz, saj sem jo kupil pri nekem uvozniku pac. 1.6 100 konjev - razen rednih servisov in normalnih stvari nikoli problema. Rje ni, avto je zunaj, dobila ga je toca, pa pri svojih 140000 se vedno dela kot treba. Poraba - pozimi 9, poleti 7,5, kar je za tak avto vec ali manj standard. Poznam se tri zadovoljne in - hecno - nobenega nezadovoljnega lastnika. Sicer sem se avta pocasi navelical, a zaradi mandeljcev, ki ga samo kritizirate nima prave vrednosti, zato se bom se kar vozil z njim nekaj casa.

O vectri C ne vem veliko, vem pa, da je v vcerajsnjem svetu vozil po testu premagala mazdo 6, laguno in primero (v tem vrstnem redu), kar govori samo od sebe. Morda ni najboljsa a je dalec od tega, da bi bila najslabsa. Kar se pa vzdrzljivosti Opla tice - zakaj se ze vsaj pol nemska policija prevaza z Opli - od stare omege vse do nove vectre GTS???

Pa se nekaj za primerjavo - na vectri, ki je bila kot nova vredna 34800 DEM sem v 5 letih izgubil okoli 55 % vrednosti. Prejsnji teden sem gledal Safrana 2.0 s ksenonom, ledrom, dvoconsko klimo, letnik 2000, prvi lastnik, nikoli zbit, niti od toce, 66000 km, tri mesece garancije za 2500000. Koliko je pa ta izgubil na vrednosti v dveh letih in pol??? Mislim, da priblizno toliko, kot jaz v petih. Pa se vprasajmo - zakaj ze Opel??
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov