lenivec je napisal/-a:Eliminator je napisal/-a:Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.
in zakaj sem se potem v snegu parkrat pri prehitri vožnji rešil z tem da nisem spusti gasa, ampak ga mogoče še malo bol stisno? na začetku ko me je prvič odneslo sem pa gas spustil in namotal volan pa me je samo zasukalo. potem pa poligon od avtošole vadit in sn pogruntal da se da rešit z gasom.
to so moj eizkušnje
Eliminator je napisal/-a:Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.
ToniTic je napisal/-a:Tisti, ki imate izkušnje, ne tisti, ki se vam samo zdi: Kaj mislite, da bi ESP v tem primeru kaj pomagal, če bi ga imel, al je bila tudi za ESP to prevelika hitrost?
Gricko je napisal/-a:glede debate: vse je blo že povedan v oni drugi debati, sicer pa govort je lahko, narest pa mal teži
@PUGI: kva si pa ti delov?? a to je tist izpred par mesecev nazaj na mokri cesti??
damn škoda avteka, sam da si že zrihtal!! glede na "lego" zadnje gume, a se poznajo kake posledice al je kot nov?
jaka-z je napisal/-a:Eliminator je napisal/-a:Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.
ti pa si en teoretik! to kar si ti napisal da zmanšuješ hitrost sredi ovinka v taki situaciji je bedarija, pa fizika se lahko gleda iz večih stališč in tvoje ni pravo.
ko ti avto tako drsi sredi ovinka in imaš nogo na gasu se teža razporeja tako da imaš čim več teže na zadnjem paru koles saj je tako boljši oprijem in se da zvozit z malo cviljenja in odrsavanja. ko pa v taki situaciji pritisneš bremzo se teža avta prenese na prvi kolesni par in zadaj se razbremeni kar povzroči da zadnji konec še bolj prekrmari. torej nikol bremzat takrat ko zavijaš-sploh pa ko je večja hitrost, avto mora biti čimbolj v ravnovesju in čimveč oprijema na vseh štirih kolesih.
Slide je napisal/-a:Če bi držu gas, bi rit ostala v tirnicah Andrej777, sej pugi nima zadnjega pogonatakrat bi šel prednji konec bolj naravnost...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov