Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Če okt 07, 2004 11:17 pm

res je, da te na snegu lahko reši dodajanje gasa ampak, če te pol začne zaradi prevelike hitrosti metat še v drugo stran pa se pol spet rešuješ z dodajanjem gasa, ker drugače ne gre se ko ponavljaš ta manever zgodi še slabše - na koncu se zabiješ s še večjo hitrostjo. Tko je men enkrat na snegu odneslo pa sem se rešavu z opisanim manevrom in na koncu sm poplesaval skoz ene dva ovinka dokler nisem pr naslednjem zagledu prepadin sm pol raje namest kontra obračat volan obrnu v tistu smer kamor ga je odnašalo in fajn pobremzu tko, da je avto obrnilo za 180 stopinj in se je pol valjda ustavu k mu je zmanjkal kinetične energije. mal je treba tud fizikalno gledat na stvari, sicer nisem noben fizik ampak tko malce logično. Oni s P206 je pa z bremzo zajebu in hitrostjo - pa še ovinek je narobe sekal, jz bol mel občutek, da je tip hotu ročno potegnt pa kao neki driftat in je pol vse skupi zaje..
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe okt 08, 2004 1:09 am

lenivec je napisal/-a:
Eliminator je napisal/-a:Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.


in zakaj sem se potem v snegu parkrat pri prehitri vožnji rešil z tem da nisem spusti gasa, ampak ga mogoče še malo bol stisno? na začetku ko me je prvič odneslo sem pa gas spustil in namotal volan pa me je samo zasukalo. potem pa poligon od avtošole vadit in sn pogruntal da se da rešit z gasom.

to so moj eizkušnje


Kaj ces - edn k se ni probov kontroliranega drsenja :?
Slika
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Pe okt 08, 2004 8:45 am

Eliminator je napisal/-a:Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.

ti pa si en teoretik! to kar si ti napisal da zmanšuješ hitrost sredi ovinka v taki situaciji je bedarija, pa fizika se lahko gleda iz večih stališč in tvoje ni pravo.

ko ti avto tako drsi sredi ovinka in imaš nogo na gasu se teža razporeja tako da imaš čim več teže na zadnjem paru koles saj je tako boljši oprijem in se da zvozit z malo cviljenja in odrsavanja. ko pa v taki situaciji pritisneš bremzo se teža avta prenese na prvi kolesni par in zadaj se razbremeni kar povzroči da zadnji konec še bolj prekrmari. torej nikol bremzat takrat ko zavijaš-sploh pa ko je večja hitrost, avto mora biti čimbolj v ravnovesju in čimveč oprijema na vseh štirih kolesih. :wink:
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Pe okt 08, 2004 8:47 am

Tisti, ki imate izkušnje, ne tisti, ki se vam samo zdi: Kaj mislite, da bi ESP v tem primeru kaj pomagal, če bi ga imel, al je bila tudi za ESP to prevelika hitrost?
 
Uporabniški avatar
jurk
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: To feb 05, 2002 8:14 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a jurk Pe okt 08, 2004 8:58 am

Predvsem bi svetoval takemu mulcu, nej gre najprej driftat na sneg, poj mogoce na kaksen moker velik parkirplac, kasneje v kaksna velika prazna krizisca seveda z namernim preteranjem volana da avto postav posrek tko k se zagre pa ga pocas lovit, poj mogoce kksn enojni (nikakor dvojni nepregledni ovinek) ovink mal ritko popravlat k je avto glih na meji, mogoce cez par let take vaje bi pa tole zvozu.

Definitivno je pa tko k je vecina ze povedala naredu par kljucnih napak, in sicer zaviranje v ovinku samemu, prepozn je odvil volan v nasprotno stran pa se na gas je pozabu, ce v ovinku spustis gas avto zgubi na tractionu in hitreje zdrsi...

Pa se roko na srce, s takmule avtam in takim gumam (ok, gumicam) glih ni zdravo izvajat take manevre :ne
Ford Team Slovenija @ http://www.ford-team.si/
 
Uporabniški avatar
jurk
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: To feb 05, 2002 8:14 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a jurk Pe okt 08, 2004 9:02 am

ToniTic je napisal/-a:Tisti, ki imate izkušnje, ne tisti, ki se vam samo zdi: Kaj mislite, da bi ESP v tem primeru kaj pomagal, če bi ga imel, al je bila tudi za ESP to prevelika hitrost?


To se da zvozit brez ESPja, z mal vec izkusnjami pa mal boljsim avtom. ESP sem ene parkrat probal od kolega (Audi A3 2003) in se zanimivo obnasa, ceprav tezko recem po cca. 1 urci igranja z avtom, dejansko pa se zadeva do ene meje kr sama poprav v ovinku, dobis obcutek, da ni treba ritke sam popravljat ce ga odnasa, ampak da to pocne avto kar sam...Sicer tocne teorije kako to deluje ne poznam, ampak v praksi se mi je zdela zanimiva 8)
Ford Team Slovenija @ http://www.ford-team.si/
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe okt 08, 2004 9:23 am

glede debate: vse je blo že povedan v oni drugi debati, sicer pa govort je lahko, narest pa mal teži

@PUGI: kva si pa ti delov?? a to je tist izpred par mesecev nazaj na mokri cesti??
damn škoda avteka, sam da si že zrihtal!! glede na "lego" zadnje gume, a se poznajo kake posledice al je kot nov?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe okt 08, 2004 9:57 am

Gricko je napisal/-a:glede debate: vse je blo že povedan v oni drugi debati, sicer pa govort je lahko, narest pa mal teži

@PUGI: kva si pa ti delov?? a to je tist izpred par mesecev nazaj na mokri cesti??
damn škoda avteka, sam da si že zrihtal!! glede na "lego" zadnje gume, a se poznajo kake posledice al je kot nov?




Neeee noo, to je Photoshoooop, to sm enkat za zajebancijo naredu!! :D :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe okt 08, 2004 10:14 am

:oops: :oops: poj je pa kul
 
Eliminator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če feb 05, 2004 12:13 pm

Napisal/-a Eliminator Pe okt 08, 2004 4:05 pm

jaka-z je napisal/-a:
Eliminator je napisal/-a:Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.

ti pa si en teoretik! to kar si ti napisal da zmanšuješ hitrost sredi ovinka v taki situaciji je bedarija, pa fizika se lahko gleda iz večih stališč in tvoje ni pravo.

ko ti avto tako drsi sredi ovinka in imaš nogo na gasu se teža razporeja tako da imaš čim več teže na zadnjem paru koles saj je tako boljši oprijem in se da zvozit z malo cviljenja in odrsavanja. ko pa v taki situaciji pritisneš bremzo se teža avta prenese na prvi kolesni par in zadaj se razbremeni kar povzroči da zadnji konec še bolj prekrmari. torej nikol bremzat takrat ko zavijaš-sploh pa ko je večja hitrost, avto mora biti čimbolj v ravnovesju in čimveč oprijema na vseh štirih kolesih. :wink:


Predlagam, da si bolj natančno prebereš moj post, preden me obtožuješ teoretiziranja in moje navedbe označiš za bedarije. Moje mnenje je namreč takšno, da pri takšni NEPRAVILNI vožnji skozi ovinek, ki povzroči odnašanje zadka, dodajanje plina lahko pomaga, vendar je manever zahteven. Odnašanje zadka v ovinku je lahko tudi posledica odvzemanja plina oz. zaviranja, zakaj je voznik v določeni situaciji tako odreagiral, pa je drugo vprašanje.
Če je voznik zaviral (pod kar štejem odvzemanje plina ali zaviranje z zavoro) zaradi tega, ker sta bili vstopna hitrost in sama hitrost v ovinku previsoki, potem je to EDINA pravilna reakcija, saj bi se v primeru dodajanja plina hitrost še povečala, s tem pa bi se povečale tudi sile, ki avto silijo iz želene smeri. Je pa seveda potrebno tudi zavirati pravilno, v takšni situaciji se zavira ob pritisnjeni sklopki, z odvzemanjem ali dodajanjem volana ter intenzivnostjo zaviranja pa "lovi" zadnji ali sprednji del vozila.

Splošno zagovarjanje teorije o dodajanju plina v primeru, ko te zaradi prehitre vožnje v ovinku zanaša, je lahko zavajajoče!
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c Pe okt 08, 2004 5:36 pm

seveda dodajanje plina pomaga.....pa še zahteven manever je to....pomaga pa takrat ko maš ti pred sabo dovolj maneverskega prostora, da si to lahko privoščiš....ker boš z dodajanjem plina tut povečal hitrost.....če mene prašate bi tale tip če bi popravljal zadevo z dodajanjem plina zbil tistga motorista in to z zadnjim levim delom avtomobila, pa še v un avto bi se poču k je pol nasprot prpelu....v tem primeru ja bol tko ...ali...ali.....takrat k je tip vidu da ga je začelo nesti je vs paničen prtisnu na premzo ....in jo je stiskal verjetno še ko je biu avto že na streh....kle ja bla njegopva napaka...............eh...brez veze.....nkol ne bomo vedl, kako bi mi reagiral v taki situaciji.....saj upam da ne!!!
SlikaSlika
 
drejc
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Pe jan 16, 2004 5:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a drejc Pe okt 08, 2004 6:00 pm

No če še jz povem moje mnenje, tale bi mogu samo pravi čas volan obračat, pa ko bi ga zravnav, pa na ful bremzat do nasledenjga ovinka in potem spustit bremzo in naprej delat samo z volanom :D
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a golf_c Pe okt 08, 2004 6:38 pm

...sam bol ko gledam tale filmček bol se mi zdi da je biu tip z kamero pa un cepec za volanom......da sta se zmenla da bo en snemu en bo pa mal enga drifta naredu skoz rajdo....tko za publiko.....ampak..... :noro :ne
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe okt 08, 2004 6:51 pm

verjetn je res za publiko izvaju tole skakanje po skalcah,nkol pa ne veš, mogoče so hotl pa predstavitev za novinarje narest; da so pokazal da ne zna sam Merceds avtkov prevračat(apeliram na A razred) :P
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe okt 08, 2004 7:36 pm

Pa ka je kdo poslušal motor?? Na ravnini ga je tišču pol je pa že na začetku ovinka čist spustu gas. Za lep drift je mel res mal veliko brzino. Vsaj na začetku zato je pa tut gas spustu. Če bi pršu mal počasnej v ovink in nebi spustu gasa bi bil zlo lep drift. Tut tole bi lepo ratalo če bi mel nogo na gasu. On je pa spustu gas , ga je pometlo pol je pa še bremze stisnu je blo pa konc.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe okt 08, 2004 10:32 pm

Če bi držu gas, bi rit ostala v tirnicah Andrej777, sej pugi nima zadnjega pogona :wink: takrat bi šel prednji konec bolj naravnost...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
jurk
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: To feb 05, 2002 8:14 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a jurk Pe okt 08, 2004 11:47 pm

Skratka tipu se tut sanjal ni kako zvozt tak ovink, mogoce je gledu fast and the furious kksno uro pred :shock: :lol:
Ford Team Slovenija @ http://www.ford-team.si/
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So okt 09, 2004 7:43 am

Slide je napisal/-a:Če bi držu gas, bi rit ostala v tirnicah Andrej777, sej pugi nima zadnjega pogona :wink: takrat bi šel prednji konec bolj naravnost...


Ja samo nebi ga blo treba čist spustit. za sekundo al pa dve tolk da ga pomete. Pol pa nogo rahlo nazaj na gas ne pa pol še po bremzah skočt. Zadn konc mi je pometlo ker so prva kolesa zavirala in je bil zadn konc lahek. Res da je to potrebno nardit samo čist na začetku ovinka ne pa na sredini.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So okt 09, 2004 9:36 am

Ja to je pa druga stvar :wink:
Prej si tole napisu, a veš?
Če bi pršu mal počasnej v ovink in nebi spustu gasa bi bil zlo lep drift. Tut tole bi lepo ratalo če bi mel nogo na gasu.


LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov