Zamislite si, da v Sloveniji, ki niti ni tako strašno mrzla, zasnežena, itd. (ceste dokaj hitro uredijo, da so kopne) pred par leti ne bi naši zakonopisci na podlagi močnega gumarskega lobija in prizadevanju po večji varnosti v prometu (država z velikansko nekulturo v prometu in posledično z ogromno prometnimi nesrečami in smrtnimi žrtvami) napisali takega zakona, da je "obvezno" med 15.11 in..... voziti z zimsko opremljenimi vozili. To pomeni dvoje: ali zimske guma z najmanj 4mm profila ali pa letne tudi z min. 4 mm profila in verigami v avtu. Tu pa so veselo nastopili zopet gumarji, ki so nekako "pogruntali", da je pod +7 stopinjami letna guma slaba oz. naj bi se v teh pogojih bolje obnašala zimska guma. NIKJER PA NOBENEGA TESTA, KI BI TO TUDI DOKAZOVAL!!!
Potem pa slovenčki, ki smo izredno naivni za vsako neumnost (kaj pametnega žal težje leže v možgane) naredimo z napihovanjem še malo večjo zadevo in hop 15.11 vsi po zimske gume.
Gumarji in vulkanizerji pa si veselo manejo roke in polnijo žepe z našimi težko prisluženimi denarci. Potem pa še avtorevije v združenju z raznimi državnimi avtoklubi veselo testirajo razno razne gume in jih kasneje z veseljem objavljajo, ter vabijo ljudi k nakupu avtorevij v katerih je nato še veliko raznih gumarskih oglasov,...itd,...itd - VSAKO LETO ISTO!
Kakšen dolgčas bi bil v avtorevijah, ko bi zmanjkalo vsaj za 2 meseca gumarskih tematih na leto. Avti pa so zadnja leta skoraj brez razlik med seboj in že dolgo niso ničesar revolucionarnega odkrili.
...dost bo!
Michelin Energy je zelo dobra guma dokler je relativno nova. Po enih 3 letih pa postane predvsem v mokrem prava drsalka. Očitno je Cittroen in C2 res super avto, na Alfah pa je le še ime in image - poglejte si Rally.

Tisti, ki ravno ne živi v kakšnih hribih in ne doživi velikokrat zasnežene ceste lahko za moje pojem komot zimo prevozi z dokaj novimi letnimi gumami, ki imajo dovolj profila.
Tudi če ima letna guma pri -10 zavorno pot 55 metrov, zimska pa 50 metrov to še ni zadosten razlog za zamenjavo v zimske gume. Kaj bistveno drugače pa najbrž tudi ni - res bi enkrat rad videl take meritve.
Pred dvemi leti je v Avtomagazinu bil en dodatek zavornim potem, v katerem so merili Cliotove zavorne poti pri 20 stopinj, 10 stopinj - letne gume, 0 stopinj in -10 stopinj - zimske gume, kjer je bilo lepo videt kako zavorna pot narašča z nižanjem temperature. Če me spomin ne vara je bila pri najnižji temperaturi zavorna pot preko 60 metrov.
LP Čojko