Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
car_freak
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Če mar 17, 2005 12:13 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a car_freak Če avg 25, 2005 3:15 pm

Hoj! Meni je kolega pravil, da je na AX :shock: imel napeljavo za gretje sedezev. Potem je samo se priklopil vse skupaj na steker in zateva je delala. :P
BMW 4 EVER! - BRUMMMM!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če avg 25, 2005 3:38 pm

Glede temperatur ti direktno ne morem pomagati, imam pa tudi sam v Golfu IV ze original vgrajeno gretje sedezev in tudi v najvecjem mrazu 4. in 5. stopnje ne uporabljam, 3. zelo redko, vecinoma pa uporabljam na 2. stopnji. Ce ti kaj pomaga.
Slika
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Če avg 25, 2005 9:12 pm

Pomaga. Iz tega sledi, da so stopnje 4 in 5 res kar visoka temperatura, tako da zelo utegne držat da se greje do 45 ali 50 stopinj.
Prjatu ki mu bom naredu to regulacijo mi je pravil, da je v ne vem kerem avtu čutil gretje skozi plašč in da ga je brez plašča že kar malo peklo v tazadnjo, če je bilo na najvišjo stopnjo. No, verjetno bo že držalo, sicer pa 50 stopinj ni tako veliko, se da sedet na taki toploti saj je vmes tkanina sedeža, potem hlače, mogoče še kakšne dolge gate :P in če si premražen in te boli križ, potem toplota kar paše, če pa je preveč se pa da na nižjo stopnjo. Vsekakor pa moč grelnih blazin ni tako visoka da bi termično pobegnile. No, poleti v vročini brez vklopljene klime ko je v avtu 40 ali 50 stopinj bi potem blazine šle na 90 če bi jih prižgal do konca, pozimi pa ni bojazni o pregretju, sicer so pa materiali v avtih narejeni da marsikaj zdržijo, vročino, mraz... tako da 50 stopinj ni nič posebnega, ker se toliko segreje avto ko je parkiran na soncu.
Kolikor sem blazine testiral, se gretje zelo hitro ustavi ko se izklopi, torej nima nobene temperaturne vztrajnosti, kar je tudi jasno, ker so žičke tanke. Odzivnost tipala je pa tudi hitra.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
odbitek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe avg 12, 2005 2:22 pm

Napisal/-a odbitek Pe avg 26, 2005 9:32 pm

Norost je mnenje vecine!!!
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET So avg 27, 2005 1:44 am

@reber, tele tvoje stopinje po stopnjah so kar v redu ......

ne vem zakaj bi blo 50 preveč za pozim u bundi ..... poleti se dostkrat mal oblečeni vsedemo na sedež razgret do 70 pa samo na hitr mal preveč pogreje ... tko da :P
 
Uporabniški avatar
urosbe
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če maj 09, 2002 10:15 pm

Napisal/-a urosbe Sr okt 17, 2007 10:40 am

Malce stara tema, ampak da ne bom nove odpiral... torej je kdo izmed vas uspešno zvezal naknadno vgrajeno gretje sedežev?

Namreč tudi sam sem dal pri predelavi sedežev tapetniku še grelne blazine (grelec sedala in grelec naslonjala), sedaj bi pa počasi že prijalo, da si zadevo zvežem. Avto nima pripravljene inštalacije za gretje, tako da bom do vsakega sedeža napeljal dva kabla:
1. +12V, ki bo aktivnih šele ob kontaktu (da se slučajno ne bi zgodilo, da pozabiš vklopljeno ko greš iz avta)
2. masa

Blazine naj bi bile v originalu mišljene za vgradnjo v VW, Audi vozila - vendar mi te kontektorji ne pridejo v poštev, saj nimam tovrstne inštalacije.
Zraven sem sicer dobil eno na roko narisano shemo dvostopenjske regulacije gretja sedežev, vendar so v njej napake, saj nekje pride kar +12V na maso:)

Gre pa točno za te grelce (od njega sem tudi kupil):
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=12181

Torej, kakšna pravilne sheme bi bil zelo vesel.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr okt 17, 2007 10:52 am

js mam sedeze usnjene ki pasejo v forda in majo vse na strom+ogrevanje+kompresor in napihljiv hrbtni del..

sm mislu delat sedezno sam si jo kupu tko da mi zdj brezveze stojita :\

ce kdo kup, pm..
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr okt 17, 2007 1:48 pm

Ali je konektor na grelcih 2 polen? Če je, potem je preprosto, priklopiš plus in minus. Če je večpolni, potem je možno da je za različne stopnje ogrevanja. Ali pa v najslabšem primeru da je kak pin povratna informacija o temperaturi. To sicer nevem kako imajo narejeno vag-ovci. ;)
Ti pa priporočam da potegneš 1,5 oziroma raje 2,5 kvadratne žice.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
urosbe
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če maj 09, 2002 10:15 pm

Napisal/-a urosbe Sr okt 17, 2007 1:50 pm

No pa nisem prepričan, bom preveril. Če se prav spomnim, je več pinov v konektorju, da nista samo + in -. In mislim, da so dvostopenjski grelci.
 
Uporabniški avatar
urosbe
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če maj 09, 2002 10:15 pm

Napisal/-a urosbe Sr okt 24, 2007 8:17 pm

Danes sem uspel preveriti konektorje grelnih blazin in sicer je zadeva taka:

Naslonjalni del:
vsaka naslonjalna blazina ima po 2 konektorja in sicer ima vodita v vsak konektor 2 žiče, torej 4 žice skupaj na eno grelno blazino
Celotna blazina: http://image.bayimg.com/mahkfaabl.jpg
Konektor od blizu: http://image.bayimg.com/mahkgaabl.jpg

Sedalni del:
vsaka sedalna blazina ima 3 konektorje in sicer v prvi konektor ima 2 žice, drugi konektor prav tako 2 žice, tretji konektor pa 8 pinov, s tem da je le 5 aktivnih (5 žic), torej skupaj 9 žic na eni sedalni blazini
Celotna blazina: http://image.bayimg.com/mahkhaabl.jpg
Konektor od blizu: http://image.bayimg.com/mahkjaabl.jpg

Meni se tudi približno ne sanja kako sedaj to zvezat, zato lepo prosim za kakšen nasvet! Hvala že vnaprej!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če okt 25, 2007 4:11 pm

Ali gre stakniti oba 2 polna konektorja od naslonjala v oba 2 polna konektorja sedalnega dela? Če ja, potem je ta del očitno mišljen tako. Potem je potrebno ugotovit le še za 5 polni konektor kak je z njim...
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
urosbe
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če maj 09, 2002 10:15 pm

Napisal/-a urosbe Če okt 25, 2007 4:54 pm

Sem tudi jaz mislil, da je morda tako enostavno, pa žal ni:) Konektorja sta popolnoma drugačna... na sedalnem delu so vsi "moški", na naslonjalnem pa "ženski", vendar gre za popolnoma drugačne konektorje, med s seboj niti pod razno ne pašejo skupaj...
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Če okt 25, 2007 5:05 pm

car_freak je napisal/-a:Hoj! Meni je kolega pravil, da je na AX :shock: imel napeljavo za gretje sedezev. Potem je samo se priklopil vse skupaj na steker in zateva je delala. :P

Kolegica je mela fiat unota za skandinavski trg, boljse ogrevanje, vec opreme, ter seveda gretje zicov..
 
Uporabniški avatar
urosbe
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če maj 09, 2002 10:15 pm

Napisal/-a urosbe Pe okt 26, 2007 8:11 am

Ni nobenega tukaj gor, ki bi znal to zvezati?
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe okt 26, 2007 8:25 am

Najbolje ti bo da pomeris upornosti. (Grelci so upori) Tako bos zvedel kam katera zica gre in da ni nekje deadend. Najvrjetneje jih je vec iz enega razloga. Bolj toplo kot hoces imeti, vec grelcev se vklopi. Anyway looks like you're gonna have a shitload of cables to wire up :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
urosbe
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če maj 09, 2002 10:15 pm

Napisal/-a urosbe Po okt 29, 2007 8:38 am

No, sedaj vem že nekaj več... kar je dvopinskih konektorjev, sem vse stran porezal, ker so bili vsi odveč (vse je bilo povezano naprej). Očitno služijo pri originalni inštalaciji za kakšne lučke, senzorje itd... Kar je ostalo so:

- naslonjalni del: 1 konektor (2 pinski) - tukaj verjetno ni dileme: enostopenjska kontrola gretja.. torej priključiš + in - in zadeva bi mogla gret (je kaj pomembno kateri je + in kateri -)?

- sedalni del: 1 konektor (4 aktivni pini) - predvidevam da en pin masa, drugi prva stopnja +, tretji tretja stopnja +, četrti pa senzor pregretja (kako naj pa to preverim kateri je kateri?) Kar se tiče senzorja pregretja, ki je vgrajen v sedalni del -> mora dobiti ta senzor tudi kakšno napetost (+12V?) ali je to mišljeno bolj kot izhodni signal in ga lahko pustim "v zraku"?
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po okt 29, 2007 9:39 am

a bi kdo vedel zakaj mi gretje zicev v omegi ne dela?Stikali sta prizgani,ampak ne dela...?Mislim da je rele crknil,ampak nevem kje tocno se nahaja?Kaj pravite vi?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov