Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso Če okt 28, 2004 10:37 pm

Da bi mel jst 90 hrčkov al pa 106 - ekšn. Moj puntič jih ima samo 60.
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Pe okt 29, 2004 1:21 pm

bocky je napisal/-a:jest sem imel tud tak motor k imas ti sam sem mel 106-tko. In krajsi menjalnik notr. Z mesta je odtrgal sam koncna oz. blokada je bla ze na 185kmh, ko sem dal pa cip reprogramirat, se je pa blokada dvignila za 500 obratov, sem pa tud na koncni dubu cez 200kmh, sam pospeski so bli pa se boljsi,pa kakih 5-8 konjev je blo vec.
Mislm da je mel do sto boljs kot pa mam zdj z 206 s16. Drgac pa imam kolega z vica VTS 16V saxoja pa trga gate, saj feeling je tak....


Krajši menjalnik je dobra stvar. Saj pri meni se je full dobro izkazalo. Če ne rabiš končne visoke je the best. A si to sam diferencial menjal al komplet menjalnik?
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Pe okt 29, 2004 6:05 pm

AIRbrush je napisal/-a:Krajši menjalnik je dobra stvar. Saj pri meni se je full dobro izkazalo. Če ne rabiš končne visoke je the best. A si to sam diferencial menjal al komplet menjalnik?


Meni pa na mojemu ravno to ni všeč. Vozim 80 v peti pri 2000 obratih. Saj za izživljanje je dobro, ampak ko voziš po AC se ti pa avto kar smili, ker ima toliko obratov za neko normalno potovalno hitrost, čeprav jih ne bi rabil. Jaz sem razmišljal o varijanti, da bi dal daljši dif. s špero :twisted: , ampak bi me prišlo preko 150.000.
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts Pe okt 29, 2004 6:18 pm

a s tem krajsi difer. pridobis"sam"pospeske al tud kaksnega osla?
kojk bi me to kej prislo mislim ceno,pa kje bi se dal dobit ta diferencijal?
men so rekl da se to da kr od saxsoja 1.1 diferencial
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe okt 29, 2004 7:49 pm

saso_vts je napisal/-a:a s tem krajsi difer. pridobis"sam"pospeske al tud kaksnega osla?
kojk bi me to kej prislo mislim ceno,pa kje bi se dal dobit ta diferencijal?
men so rekl da se to da kr od saxsoja 1.1 diferencial


HEhe, kolk konjev ma motor jih ma.
Lahko pa pridobis boljse pospeske.
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts To nov 23, 2004 11:37 pm

ok folk, kdo bi bil tojk dober da bi mi slikice dal na avtomobilizem zdej k je avto notr predelan pa da jih da v galerijo,enga bi zelo lepo prosu,pa nej pise na pm al pa tle gor
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Sr nov 24, 2004 7:37 am

mitja320 je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:Krajši menjalnik je dobra stvar. Saj pri meni se je full dobro izkazalo. Če ne rabiš končne visoke je the best. A si to sam diferencial menjal al komplet menjalnik?


Meni pa na mojemu ravno to ni všeč. Vozim 80 v peti pri 2000 obratih. Saj za izživljanje je dobro, ampak ko voziš po AC se ti pa avto kar smili, ker ima toliko obratov za neko normalno potovalno hitrost, čeprav jih ne bi rabil. Jaz sem razmišljal o varijanti, da bi dal daljši dif. s špero :twisted: , ampak bi me prišlo preko 150.000.


Verjetno da kr krepko čez 150.000. Čim se začneš z šperami neki ukvarjat je cekin kr visok. Jaz se zelo malo vozim po avtocesti tko da me menjalnik ne moti in mi zaenkrat še ni bilo žal da sem ta poseg v menjalnik naredu. Sploh ko prehitevaš je fino ker samo padeš mimo voznika pred tabo.
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Sr nov 24, 2004 7:56 am

AIRbrush je napisal/-a:Verjetno da kr krepko čez 150.000. Čim se začneš z šperami neki ukvarjat je cekin kr visok.


Če se pogovarjamo o novih, potem imaš prav. Rabljene se dobi tudi ceneje. Je pa tako, da se najbolj splača kupit od nekoga, ki ne ve kaj ima. :twisted: Za mojga(E30) se cene gibljejo tam od 25k(ix) pa tja do 70k(mehanska). To so cene za komplet dif in ne samo špero.
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Sr nov 24, 2004 12:16 pm

zuneking je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:Verjetno da kr krepko čez 150.000. Čim se začneš z šperami neki ukvarjat je cekin kr visok.


Če se pogovarjamo o novih, potem imaš prav. Rabljene se dobi tudi ceneje. Je pa tako, da se najbolj splača kupit od nekoga, ki ne ve kaj ima. :twisted: Za mojga(E30) se cene gibljejo tam od 25k(ix) pa tja do 70k(mehanska). To so cene za komplet dif in ne samo špero.


Ja jaz sem za novo mislil. Mojga mehanika je ful koštala na dirkalnem Saxoju (od Citroen sport).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov