Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če nov 04, 2004 1:15 am

Bravo zadnji odgovori so odlični. :D :D :D :D

Turbo

http://www.fourforty.com/turbine
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 1:32 am

Aha je to bil gas turbine avto, ne pa avto s turbo polnilnikom :lol:

Se mi pa zdi, da so bili gas turbine avti uporabljeni (vsaj prototipi) še prej. Bom probal kaj nadet.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 1:36 am

Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če nov 04, 2004 2:05 am

Prvi serijski avto s turbo polnilnikom je bil SAAB 99 turbo, sledil mu je pa men se zdi BMW 2002 turbo...pol je bil pa itak turbo-boom.

Citroen se je z modeli DS vsekakor vpisal v zgodovino...

Audi je s svojim modelom sport quattro v rallyju postavil nove pojme, je pa vsekakor zmagoval.

Američani majo tekoči trak in če smo iskreni nč druzga.

Italijani...ah italijani :D


Sicer pa bolano glupa tema ;)
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če nov 04, 2004 2:23 am

Nemci, ne gledat samo kdo je biv prvi, od začetka pa do zdej vodijo nemci.

Glede razkošnosti, MB bo vedno MB

Preveč sm zaspan
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 04, 2004 8:56 am

TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


- prvi evropski masovni avti so bili Fordi. Še moj star fotr je mel Ford A Hrošči so bili masovni ker so se delal skoraj 40 let ampak so bili že od zaćetka tehnološko zaostali. Švoh motor, malo placa, itd...

- prvi turbo avto so začeli delat v ameriki.

- ko se je pojavil 911 sredi šestdesetih je bil tehnološko zelo nisko (zračno hlajen motor za zadnjo premo) takrat so v Italiji delali cel kup exotike z DOHC centralnimi motorji

- Golf ni bil nič posebnega. Pred njim je bilo cel kup hatchback avtov. Tudi polo. Tudi GTI ni nevem kakšna iznajdba. Pred njim so bili razni Cooperji,Gordiniji, itd..

-Rally 4WD... mogoče, ampak 4WD je obstajal že prej.

-Do sedemdesetih BMW sploh ni bil statusni simbol. Delali so cel kup malih jajčkov ki so imeli motorje od mopedov.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 04, 2004 9:00 am

De_Tomaso je napisal/-a:ja saj začetne korake so res naredili oni, a govorimo o korakih za njimi.

Prve kolutne zavore, prva samonosna karoserija, prvi V motor, prve hidravljične zavore, prvi aluminijasti avto, prvi turbo motor, prve posamične obese, prvi aluminajsti blok motorja....


Vsega tega pa niso prvi naredili nemci, tako da debata ni čisto jasno enosmerna.


Prve kolutne zavore je imel Jaguar za dirke. Prvi masovni avto je bil Citroen ID. ID je bil tudi prvi serijski avto z radijalnimi gumami (Michelin). Se mi zdi da je bil prvi masovni avto z sprednjim pogonom tudi Citroen (pred WW2).

Posamične obese so skoraj od skoz, isto alu blok motorja..isto V motorji... za samonosno karoserijo se pa ne spomnim.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če nov 04, 2004 9:05 am

Citroen:
- Prvo hidravlično vzmetenje (zaščiten patent), kopije kvazi zrak itd...
- servo volan
- diravi (volan z vrnitvijo v ravni osnovni položaj, tudi pri vgasnjenem motorju)
- Obračanje luči v ovinek 1967 (sedaj BMW oglašuje leta 2004 REVOLUCIONARNO obračanje žarometov v ovinek)
- disk zavore na hidravlični sistem celega avta se pravi iz rezervara hidravličnega olja laufajo zavore, servo volan, vzmetenje... (LHM)
- zadnja prema ZX
- Klima v DS-u, leta 1970 itd itd...
Pa še milijon varijant ki jih niso znali zaščitit in se zavarovat...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 04, 2004 9:07 am

Klimo so imeli v ameriki pred Citroenom, verjetno tudi servo volane
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 04, 2004 9:07 am

Prvi avto... prvi crash :D

Slika
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Če nov 04, 2004 9:54 am

Fiat je bil eden prvih če ne celo prvi,ki je za pogon odmične gredi začel uporabljati zobati jermen.
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Če nov 04, 2004 10:05 am

Pomojem lahko tukaj vsi napišemo:

"Narod, ki katerega poreklo nosi tudi znamka mojega avtomobila"

(pod "mojega" je mišljeno na avtorja posta, ki bo to skopiral)
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če nov 04, 2004 11:30 am

Pero je napisal/-a:Klimo so imeli v ameriki pred Citroenom, verjetno tudi servo volane


Še dobro, da se je DS takrat prodajal v ameriki za med ker je imel klimo... Servovolan je citroen naredi PRVI... Vse kar sem napisal je 100% ne vrjetno... Vrjetno je vse kaj češ...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če nov 04, 2004 11:38 am

Svet: Med vsemi avtomobili ki so bili izbrani za najbolj inovativne v 100 letih zgodovine avtomobilizma so izbrali 11 avtomobilov iz vsega sveta in kaj? Citroeni ima 3 predstavnike:
1. TA
2. DS
3 2CV
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Če nov 04, 2004 11:59 am

Jaz pa mislim da japonski avti - gledano nasplošno...

Dejstvo?

Katere druge znamke so se tako uveljavile v svetu, kot japonske???

Popravite me kje sem se zmotil :D
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 04, 2004 12:02 pm

Kar se tiče nemcev - do WW2 so bili nula. Škoda je bil takrat avto, ki je imle več elegance pa več udobja koker kterkoli nemc. Citroeni so res mel full novih pa uporabnih stvari, samo jih niso začitli s patenti, tko da so se hitr prenesl še na ostale avte.

Kar se tiče turbine u BMW2002 - SAAB99 jo je imel veliko prej, pa še kr neki drugih avtov tudi.

SAAB99 je tudi edini avto ki ima celotno podvozje narejeno iz rostfreja, ker zaradi njihovih zim niso znali narest avda, da bi dolgo zdržal.

Ko pomisliš na udobje in eleganco NE pomisliš na BMW ali MB, ampak na JAGUAR(no zdej že ne več, ampak včasih pa je bil zakon), BENTLEY in RR.

Audi Quattro je bil falen proizvod - so bili mnogo boljši avtomobili od tega avta, pa so imel samo FWD al pa RWD, tisti ki so pa v njegovem času prišli z 4X4 na rally, so ga pa itak zadi pustil.

Golf mk1 GTI se nikakor ne more primerjat s kakim Mini Cooperjem, ne po legi ne po hitrosti, ne po pospeških - lahko ga potolče le samo v tem, da je bil bolj množično proizveden.

Jst bi reku da so na začetkih bili Čehi, Angleži in Francozi, kot inovatorji, kasneje so se jim pa pridružili Nemci, Italijani in Američani, vse skupaj so pa potem dopolnili še Japonci.

Kar se pa množičnosti proizvodnje tiče, se pa enkrat prašite kok modelov so naredl VOLGA, KAMAZ in LADA.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 04, 2004 3:39 pm

Kaj so pa japonci izumili ali uvedli? Zelo malo ali praktično nič.

Nemci so imeli pred WW2 kar nekaj inovativnih in prestižnih znamk: Horch, Auto union, MB, Maybach...

Saab99 T se je pojavil se mi zdi 77 ko so 2002 že zdavnaj nehali delat. Vse eno so bili prvi turbo avti iz USA.

Karoserija ni mogla biti iz rostfraja, ampak kvečjemu pocinkana, pa še to dvomim da so bili prvi. Od začetka so še težili z raznimi Dinitrol varijantami.

Ima pa Saab in volvo verjetno kaj zaslug pri varnosti. Vsaj za pasove se mi zdi da je bil prvi Volvo.

Mini Cooper je 10 let starejši od Golfa GTI, pred golfom je bil cel kup malčkov z hudimi motorji. Hilman Imp, NSU TT, Renault Gordini, Simca, Ford Cortina Lotus...

Ruski avti... recimo Niva je prvi terenec z samonosno karoserijo. Za tiste čase zelo inovativen in zanimiv avto (sredi sedemdesetih).

Vzhodna nemčija: Trabant v '60 letih prvi velikoserijski avto s plastično karoserijo. Pa ne govort o smradu 2 taktnih motorjev ker so takrat zahodni švabci delal DKV...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če nov 04, 2004 3:39 pm

Glede statua porša lahko napišem samo to, da je gulia sprint GTA bila leta 1966 dražja kot nemška klasika.

BMWja pa takrat še itak ni bilo niti blizu.

Pa tudi v času 911 so delali De Tomaso Pantero, Iso Grifo, Maserati Indy in Ghibli, ferarijev in lambotov pa sploh ne bi našteval.

Nemški superjornost kot nekaj samoumevnega se pojavla le pri nas.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3371
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če nov 04, 2004 4:36 pm

Pomoje Nemci. S tem mislim obdobje nekaj let pred 2 svetovno vojno, med 2 svetovno vojno in po njej, ko je tehnika zelo napredovala pri njih, zahvaljujoč Hitlerju, ki je pred in med vojno podpiral Motošport in s tem posledično razvoj tehnike v avtomobilizmu (Auto Union, Mercedes).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov